Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Başına S konmuş bir Audi böyle understeer'e mi düşer.. :/
S takılı bir otomobil olsa çok haklısın da crossover mı desen suv'cuk mu desen artık ne karmaşaysa işte ona göre yine orasını burasını dağıtmıyor oluşu da bir şeydir diye düşündüm. Neticede s takılı bile olsa gövde yapısı ortada bu makinenin. Bunun S'inden fazla bir şey beklememek gerek. Pazarlamadan başka bir şey değil :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Aracın dilini çözersen çok iyi ancak çözemezsen çok garip tepkileri var.
Çözemezsen 6.10-6.20 arası gibi oluyor.
Arkaya müdahalesi minimumda ve arkanın tutunması da ön tarafın aşırı çevikliğine yetersiz kalıyor. Kullanmaya korkacağım cinsten bir araba, çok sağlam bilek istiyor. Alışma süreci bitene kadar Symbol kullanır gibi kullanmak gerek bunu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu
Keşke biraz daha iyi bir lastikle denenseymiş. Belki daha az understeer düşerdi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Batının direk rakibi olan Mazda, maalesef batının kötü yönlerini de almış. Mazda 3'ün ruhuna el fatiha...
Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich
Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.
Golf V'i ve sürüş dinamiklerini bugün nasıl saygıyla anıyorsak, skyactiv'in ilk örnekleri olan Mazda3'leri de aynı saygıyla anarız artık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.

Önceki kasadaki testteki gibi pilot sport serisi kullanılmış olsaydı belki daha iyi sonuç alabilirdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Golf V'i ve sürüş dinamiklerini bugün nasıl saygıyla anıyorsak, skyactiv'in ilk örnekleri olan Mazda3'leri de aynı saygıyla anarız artık.
Önceki kasadaki testteki gibi pilot sport serisi kullanılmış olsaydı belki daha iyi sonuç alabilirdi.
Bu süreç maalesef artık böyle işliyor. Bunlar daha iyi günler. Yarın bugünleri de arayacağımızı düşünüyorum ben. O sebeple tümden enseyi karartmadım henüz.

Lastik çok önemli. Aracın dubalara giriş ve çıkış hızları da çok mühim değil. İlla 80 küsür kmh hızları bulsun diye bir derdim yok ama gövde hareketlerine çok önem veriyorum. O zaman da işin içine lastik faktörü bayağı bir giriyor. Güzel bir lastikle ben de daha iyi sonuç alacağına inanıyorum. Neticede bunca yabancı basın mensubu araç hakkında yanılıyor olamaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich