Alamadık gitti bir 3.20d
Spor otomobil gibi tepki vermis
Alamadık gitti bir 3.20d
Bu videodaki tabi 2 litre dizel ve awd olduğu için spesifikasyonlarından dolayı durumu nedir bilemiyorum ama yeni 3 serisinin ağırlık dağılımı da 50/50 şeklinde. O sebeple çok dengeli bir makine.Spor otomobil gibi tepki vermis
Tokat show yapmış vallaFenalarda.
Başına S konmuş bir Audi böyle understeer'e mi düşer.. :/İyi, fena değil. En azından kendini sapıtmıyor, stabil kalabiliyor.
S takılı bir otomobil olsa çok haklısın da crossover mı desen suv'cuk mu desen artık ne karmaşaysa işte ona göre yine orasını burasını dağıtmıyor oluşu da bir şeydir diye düşündüm. Neticede s takılı bile olsa gövde yapısı ortada bu makinenin. Bunun S'inden fazla bir şey beklememek gerek. Pazarlamadan başka bir şey değilBaşına S konmuş bir Audi böyle understeer'e mi düşer.. :/
Arkaya müdahalesi minimumda ve arkanın tutunması da ön tarafın aşırı çevikliğine yetersiz kalıyor. Kullanmaya korkacağım cinsten bir araba, çok sağlam bilek istiyor. Alışma süreci bitene kadar Symbol kullanır gibi kullanmak gerek bunuAracın dilini çözersen çok iyi ancak çözemezsen çok garip tepkileri var.
Çözemezsen 6.10-6.20 arası gibi oluyor.
Aşırı iyi ya bayıldım.Ön senin tamamen kontrolünde arkası da bileğine bakıyor.Çok iyi sürücü Makinesi olmuş maşallahAracın dilini çözersen çok iyi ancak çözemezsen çok garip tepkileri var.
Çözemezsen 6.10-6.20 arası gibi oluyor.
Batının direk rakibi olan Mazda, maalesef batının kötü yönlerini de almış. Mazda 3'ün ruhuna el fatiha...Keşke biraz daha iyi bir lastikle denenseymiş. Belki daha az understeer düşerdi.
Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.Batının direk rakibi olan Mazda, maalesef batının kötü yönlerini de almış. Mazda 3'ün ruhuna el fatiha...
Golf V'i ve sürüş dinamiklerini bugün nasıl saygıyla anıyorsak, skyactiv'in ilk örnekleri olan Mazda3'leri de aynı saygıyla anarız artık.Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.
Maalesef su halini ben de pek begenmedim. Halbuki surus meziyetlerini, aracin dengesini yabanci basinda cok ovuyorlar. Hala daha iyi bir lastikle biraz daha iyi bir sonuc alabilecegini umit etmek istiyorum.
Golf V'i ve sürüş dinamiklerini bugün nasıl saygıyla anıyorsak, skyactiv'in ilk örnekleri olan Mazda3'leri de aynı saygıyla anarız artık.
Bu süreç maalesef artık böyle işliyor. Bunlar daha iyi günler. Yarın bugünleri de arayacağımızı düşünüyorum ben. O sebeple tümden enseyi karartmadım henüz.Önceki kasadaki testteki gibi pilot sport serisi kullanılmış olsaydı belki daha iyi sonuç alabilirdi.