Hangi modda ne kadar güvende olduğumuzu bilip ona göre kullanacağız galibaBenim anlamadığım bu güvenlik testi ise biz güvenli olsun diye sport modda mı kullanacaz alacağımız yokta insan merak ediyor işte
Hangi modda ne kadar güvende olduğumuzu bilip ona göre kullanacağız galibaBenim anlamadığım bu güvenlik testi ise biz güvenli olsun diye sport modda mı kullanacaz alacağımız yokta insan merak ediyor işte
Baştan aşağı ESP fiyaskosu. esp ne kadar az devreye girerse araba o kadar az kayıyor =) Hiç koymasalar da olurmuş.Mazda'dan bu kadar kötü performans beklemezdim.
Yapmasınlar şöyle arabaBaştan aşağı ESP fiyaskosu. esp ne kadar az devreye girerse araba o kadar az kayıyor =) Hiç koymasalar da olurmuş.
GaripBu estate kasaların da bir çoğu acayip oluyor
Bu estate kasaların da bir çoğu acayip oluyor
CT'nin tepkileri ve hatta hızı Passat ile oldukça benzer. ST de Passat'a benzer arkasını fazlaca bırakıyor ama en azından biraz daha yüksek hızda bunu yapıyor. Maalesef sw konseptli araçlarda arka kısmın hareketleri genellikle böyle sorunlu oluyor.İnsignia Sport Tourer daha uzun ve daha ağır olmasına rağmen daha iyiydi sanki Country Tourer böyle tepkiler vermişti
İnsignia az önce izledim ben sadece hızın daha yüksek olduğunu hatırlıyordum. Arkasını bırakması birazda Opel in esp ayarına bağlı. GS de böyle oynaktı.CT'nin tepkileri ve hatta hızı Passat ile oldukça benzer. ST de Passat'a benzer arkasını fazlaca bırakıyor ama en azından biraz daha yüksek hızda bunu yapıyor. Maalesef sw konseptli araçlarda arka kısmın hareketleri genellikle böyle sorunlu oluyor.
Benzer durum binek şasisi üstüne inşa edilen crossover ve suv gibi araçlarda da görülebiliyor. Onlar da bu durumun üstesinden gelebilmek adına elektronik sistemlerin ayarlarını değiştirilebildiği gibi araçları sertleştiriyorlar. Bakarsanız binek altyapısına sahip çoğu crossover sert veya sertçe sürüşe sahiptir. Bu da maliyeti yükseltmeden gövde hareketlerini kotarmaya yönelik.İnsignia az önce izledim ben sadece hızın daha yüksek olduğunu hatırlıyordum. Arkasını bırakması birazda Opel in esp ayarına bağlı. GS de böyle oynaktı.
Sorundan çok fizik kuralları ve markaların tembelliği denilebilir. Sedandan devşirme sw ler bakarsak.
Aks mesafesi birebir aynı.
Teker izleri birebir aynı.
Üstüne arka tarafa eklenen cam,yalıtım ve d sutunu ile gelen ağırlık
Bunlardan sonra bu araçların şase kalitesi ile düzgün tepkiler vermelerine imkan yok. Şöyle aşırı düzeyde müdahale eden Esp ile belki kurtarabilirler ama yine de Sedan gibi olmaz. İşte burada markaların tembelliği geliyor. Station wagon özel şase yapılmadığı sürüce hepsi böyle tepkiler verecek. Ben bu yüzden stationlara çok sıcak bakmıyorum. Subaru Levorg hariç
76... Bereket versin. Tam yükle virajlı dağ yollarında uzun süre kullanmıştım. Araçta Fiesta kumaşı var. Kasa böyle olunca bu sonuç normalBir ticariye göre iyi sayılabilir bence.
Türkiye'de satılan araçların çoğu 17" janta ve normal süspansiyona sahip olacak. Bu faktörler de daha kötü bir sonuç getirecek. Station olmak Passat'ın sürüş dinamiklerini baya kötü etkilemiş ya beklediğimden kötü.Bu estate kasaların da bir çoğu acayip oluyor
Bu estate kasaların da bir çoğu acayip oluyor
Garip değil aslında.Esp yi istedikleri gibi kombine edememişler.Hep direksiyonunda hissettiğim passat tepkisi olmuş.Burda esp neden kombine edilememiş bilemedim ama kombinasyon da yılan spec aslında