Geyik Testleri

Toprak38

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3,246
Panpa puanı
6,082
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
 

Tb96

Asfalt Kurutucu
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
155
Panpa puanı
143
Yaş
23
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
Bildiğiniz gibi bir çok marka araçlarını hafifletip daha hardcore versiyonu üretiyor. Eğer hafiflik yerine yere daha yakın ağırlık avantajlı olsaydı herkes öyle yapardı. Sizin dediğiniz aynı ağırlıkta standart otomobile karşı avantaj sağlar.

1700 kgden başlıyor ama bu testteki araç 2000 kg civarında diye okumuştum.
Hocam test ağırlıkları nedir bilemem. Teknik veride böyle yazıyor.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
7,793
Panpa puanı
20,481
Konum
İzmir
Marka
Toyota
En yüksek hızı eski kasaya göre düşük kalsa da yine gayet iyi. Lastik kurbanı olmuş, iyi lastikle çok iş yapar.
Bizim bir köpekten beklediğimiz hav.O da havlıyor.
Diğer b lerin de bunu yapmaları lazımken bizi o kadar kötüye alıştırdılar ki jazz gibi clio gibi arabaların yaptıkları göze çok iyi geliyor
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,274
Panpa puanı
31,891
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Süspansiyonu yumuşak bulmuşlar ve lastikleri beğenmemişler. M sport süspansiyon ve başka lastikle denemek isterdik diye de eklemişler. Arkadan tahrikli 1.16d'nin testine dönüp baktım hemen bunu izleyince. Hızları birbirine yakın sayılsa da arkadan tahrikli versiyon daha dengeli hareket ediyor. Yeni 1 serisi, bu haliyle hem çok kayıyor hem de gövdesi sağa sola aşırı yatırıp aracın dengesini bozuyor.
 

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,151
Panpa puanı
35,154
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki
 

Tb96

Asfalt Kurutucu
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
155
Panpa puanı
143
Yaş
23
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki
Hocam Mercedes konusunda bu dediğinize katılıyorum (smart saymazsak) ama Bmw de bir Mini faktörü var. Önden çekiş ve tutuş gelince akla gelecek ilk markadır diye düşünüyorum. Bu araba da da mini cooper altyapısı var.
 
Üst