Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
 
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama

Bildiğiniz gibi bir çok marka araçlarını hafifletip daha hardcore versiyonu üretiyor. Eğer hafiflik yerine yere daha yakın ağırlık avantajlı olsaydı herkes öyle yapardı. Sizin dediğiniz aynı ağırlıkta standart otomobile karşı avantaj sağlar.

1700 kgden başlıyor ama bu testteki araç 2000 kg civarında diye okumuştum.

Hocam test ağırlıkları nedir bilemem. Teknik veride böyle yazıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Süspansiyonu yumuşak bulmuşlar ve lastikleri beğenmemişler. M sport süspansiyon ve başka lastikle denemek isterdik diye de eklemişler. Arkadan tahrikli 1.16d'nin testine dönüp baktım hemen bunu izleyince. Hızları birbirine yakın sayılsa da arkadan tahrikli versiyon daha dengeli hareket ediyor. Yeni 1 serisi, bu haliyle hem çok kayıyor hem de gövdesi sağa sola aşırı yatırıp aracın dengesini bozuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki

Hocam Mercedes konusunda bu dediğinize katılıyorum (smart saymazsak) ama Bmw de bir Mini faktörü var. Önden çekiş ve tutuş gelince akla gelecek ilk markadır diye düşünüyorum. Bu araba da da mini cooper altyapısı var.