Geyik Testleri

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,617
Beğeni puanı
19,545
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
 

Tb96

Profesör
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
650
Beğeni puanı
823
Puanları
1,295
Yaş
24
Konum
Kıbrıs-Malatya
Marka
Opel
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
Bildiğiniz gibi bir çok marka araçlarını hafifletip daha hardcore versiyonu üretiyor. Eğer hafiflik yerine yere daha yakın ağırlık avantajlı olsaydı herkes öyle yapardı. Sizin dediğiniz aynı ağırlıkta standart otomobile karşı avantaj sağlar.

1700 kgden başlıyor ama bu testteki araç 2000 kg civarında diye okumuştum.
Hocam test ağırlıkları nedir bilemem. Teknik veride böyle yazıyor.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
8,871
Beğeni puanı
22,358
Puanları
5,320
Konum
İzmir
Marka
Toyota
En yüksek hızı eski kasaya göre düşük kalsa da yine gayet iyi. Lastik kurbanı olmuş, iyi lastikle çok iş yapar.
Bizim bir köpekten beklediğimiz hav.O da havlıyor.
Diğer b lerin de bunu yapmaları lazımken bizi o kadar kötüye alıştırdılar ki jazz gibi clio gibi arabaların yaptıkları göze çok iyi geliyor
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,282
Beğeni puanı
38,675
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Süspansiyonu yumuşak bulmuşlar ve lastikleri beğenmemişler. M sport süspansiyon ve başka lastikle denemek isterdik diye de eklemişler. Arkadan tahrikli 1.16d'nin testine dönüp baktım hemen bunu izleyince. Hızları birbirine yakın sayılsa da arkadan tahrikli versiyon daha dengeli hareket ediyor. Yeni 1 serisi, bu haliyle hem çok kayıyor hem de gövdesi sağa sola aşırı yatırıp aracın dengesini bozuyor.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,193
Beğeni puanı
42,851
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki
 

Tb96

Profesör
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
650
Beğeni puanı
823
Puanları
1,295
Yaş
24
Konum
Kıbrıs-Malatya
Marka
Opel
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki
Hocam Mercedes konusunda bu dediğinize katılıyorum (smart saymazsak) ama Bmw de bir Mini faktörü var. Önden çekiş ve tutuş gelince akla gelecek ilk markadır diye düşünüyorum. Bu araba da da mini cooper altyapısı var.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,282
Beğeni puanı
38,675
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Araba ESP titreşimini bile absorbe ediyor sanki, öyle bir mercedes'lik :D
Sistemlerden çatır çutur sesler geliyor ama cidden araba umursamıyormuş gibi yılana bağlıyor. C63 alınca böyle oluyormuş demek :D
 

Mustafak

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,597
Beğeni puanı
4,447
Puanları
3,770
Yaş
28
Konum
KÜTAHYA
Marka
Toyota
Sistemlerden çatır çutur sesler geliyor ama cidden araba umursamıyormuş gibi yılana bağlıyor. C63 alınca böyle oluyormuş demek :D
Benim anlamadığım bu güvenlik testi ise biz güvenli olsun diye sport modda mı kullanacaz :D alacağımız yokta insan merak ediyor işte
 
Üst