1700 kgden başlıyor ama bu testteki araç 2000 kg civarında diye okumuştum.Benim bildiğim kadarıyla model 3 1700 kilo civarında.
Know how ım olmadan bir işe girişince bendaha iyisini beklerdim
Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
1700 kgden başlıyor ama bu testteki araç 2000 kg civarında diye okumuştum.
o daha çok yol tutuşu olumlu etkiler, geyik testi yol tutuşu ölçmüyor.Elektrikli araçların ağırlık gibi bi dezavantajı varsa yanında yere yakın ağırlık merkezi gibi bir avantajları da var ama
Dengesi ve çevikliği eski kasaya denk. Renault, son iki nesil Clio'da yol tutuş işini hakikaten çok iyi yapıyor.En yüksek hızı eski kasaya göre düşük kalsa da yine gayet iyi. Lastik kurbanı olmuş, iyi lastikle çok iş yapar.
Bizim bir köpekten beklediğimiz hav.O da havlıyor.En yüksek hızı eski kasaya göre düşük kalsa da yine gayet iyi. Lastik kurbanı olmuş, iyi lastikle çok iş yapar.
Süspansiyonu yumuşak bulmuşlar ve lastikleri beğenmemişler. M sport süspansiyon ve başka lastikle denemek isterdik diye de eklemişler. Arkadan tahrikli 1.16d'nin testine dönüp baktım hemen bunu izleyince. Hızları birbirine yakın sayılsa da arkadan tahrikli versiyon daha dengeli hareket ediyor. Yeni 1 serisi, bu haliyle hem çok kayıyor hem de gövdesi sağa sola aşırı yatırıp aracın dengesini bozuyor.Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Selayı kim okuyor ?Bilemiyorum Altan bilemiyorum...
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik kiBilemiyorum Altan bilemiyorum...
Biz bunları hep dedik. Yıllarca arkadan itiş araç üreten firmanın çat diye aniden önden çekiş yapmaya başlaması kolay değil dedik. Mercedes, zamanında A serisini devirdi. Öyle kolay mı bu işler diye hep dedik, bemeveye dinletemedik ki
Araba ESP titreşimini bile absorbe ediyor sanki, öyle bir mercedes'likYılan gibi
Sistemlerden çatır çutur sesler geliyor ama cidden araba umursamıyormuş gibi yılana bağlıyor. C63 alınca böyle oluyormuş demekAraba ESP titreşimini bile absorbe ediyor sanki, öyle bir mercedes'lik
Benim anlamadığım bu güvenlik testi ise biz güvenli olsun diye sport modda mı kullanacaz alacağımız yokta insan merak ediyor işteSistemlerden çatır çutur sesler geliyor ama cidden araba umursamıyormuş gibi yılana bağlıyor. C63 alınca böyle oluyormuş demek
tehlike sezdiğimiz anda hemen spor moda çekeceğizBenim anlamadığım bu güvenlik testi ise biz güvenli olsun diye sport modda mı kullanacaz alacağımız yokta insan merak ediyor işte