Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
C premium bir arabanın geyik testindeki limiti 66km/h mi şimdi? Bu kabul edilebilir bir şey değil.
 
C premium bir arabanın geyik testindeki limiti 66km/h mi şimdi? Bu kabul edilebilir bir şey değil.
Sadece c premium değil, bence günümüz teknolojisinde hafif ticariler için bile düşük bir limit ki çoğu hafif ticari zaten ya bu şekilde ya da bundan bile daha iyi. Başka bir marka yapsa bu kadar yadırgamaz insan ama konu kalite olunca mercedes'ten bunu beklemiyor insan. Sürüş kalitesi eminim belli standartların altında değildir. Viraj kabiliyeti çoğu sürücü için iyi noktadadır. Ama bu haliyle ani kaçışlarda güvenli olmadığı ortada.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AlperErdem
CLA, yıllardır inceleyenler ve kullananlar tarafından "sadece adı Mercedes" diye bahsedilen bir araç olduğu için şaşırmadım.
Marka algısına göre araba yorumlanmaması gerektiğinin göstergelerinden biri. İstediği kadar premium marka olsun, "kaputta yıldız" olsun.
 
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
Şekilci beyaz yakalar seri üzgün.
 
CLA, yıllardır inceleyenler ve kullananlar tarafından "sadece adı Mercedes" diye bahsedilen bir araç olduğu için şaşırmadım.
Marka algısına göre araba yorumlanmaması gerektiğinin göstergelerinden biri. İstediği kadar premium marka olsun, "kaputta yıldız" olsun.
Her zaman söylüyorum; c segmentte ki premium araçlar daha kaliteli iç mekan ve malzemeler haricinde normal markalardan fazlasını sunmuyor. Niş bir şeyler almaya çalışılmadığı sürece premium c benim için yok hükmündedir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Her zaman söylüyorum; c segmentte ki premium araçlar daha kaliteli iç mekan ve malzemeler haricinde normal markalardan fazlasını sunmuyor. Niş bir şeyler almaya çalışılmadığı sürece premium c benim için yok hükmündedir.

Görünüşe göre fazlasını değil onlar kadar bile sunamamış. :)
 
  • Haha
Tepkiler: Cenk
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
Ramiz Dayı'nın mersosu girse daha kötü sonuç almazdı.
 
Ama öyle deme bu arabada ki sesli komut seninle konuşuyor. Seninle sohbet muhabbet ediyor. Cıvıl cıvıl ekranları da var daha ne olsun. :D
önüne bişey çıktığında sürücü "hey mercedes, abv mercedes" deyince hiç alınmayacak o zaman.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
Karşısına şehir içi hızlarda tarlasından çıkan bir traktör gelse karşı şeride uçup tırla kafa kafaya çarpışır. Şaka makinesi yapmayı Mercedes yine yanlış anlamış..
 
Karşısına şehir içi hızlarda tarlasından çıkan bir traktör gelse karşı şeride uçup tırla kafa kafaya çarpışır. Şaka makinesi yapmayı Mercedes yine yanlış anlamış..
Popüler kültürün taleplerinin, premium liglerde ki düşük bütçeli üretime sahip araçlara yansıması işte böyle leş oluyor doktor. Umarım ne halt ettiklerini anlarlar da makyajda şu aracın esp sistemine bir el atıp en azından vasat seviyesine çıkarırlar.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
Yatıyor yığılıyor ama temiz tepkiler veriyor.
Bunu sert yaylarla pıstırdın mı yılan olur yılan...
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams