Geyik Testleri

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
8,473
Beğeni puanı
21,668
Konum
İzmir
Marka
Toyota
Yanlış görmediysem hız değerlerini kadrandan bakıp söylüyorlar. Her aracın kadranında önceden belirlenmiş bir miktar sapma olur (%3-%5) o yüzden böyle objektif bir değerlendirme olmaz. GPS bazlı bir sisteme geçmeleri lazım.
Doğru diyorsun yalnız iş %3 %5 ne kadar hızlı girdiği değil tepkisi ne oluyor arabanın o daha önemli bence.Muhtemelen motor1 de benim gibi düşünmüş. 90 la girip 20 ile çıkan da var 80 le girip 80 le çıkan da :))
 

muhammed37

Profesör
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
1,158
Beğeni puanı
1,059
Konum
İstanbul
Marka
Yok
Kardeşinden daha iyi olması sebebi Michelin Pilot Sport 4 ve daha küçük direksiyon olduğunu düşünüyorum.
Bana da fazla salıyor gibi geldi. Altyazı okudum esp çok şiddetli çalışmıyor dediler.
bi 508 e bakıyorum bir de bunlara aynı markada bu kadar farklı tepkiler fransızların esp leri çoğunlukla başarılı oluyordu
 

bt

Takipçi
Stage 1
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,743
Beğeni puanı
41,927
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Bu testlerin standartlarını neye göre belirliyorlar hiç anlamıyorum. Km77'nin testlerinde 80'i gören araç sayısı o kadar az ki motor1'in testlerinde çoğu araç çok daha yüksek hızları görebiliyor. Üstelik premium contact 2 gibi kötü lastiklere rağmen bu hızlarda manevra yapabiliyor. Kukalar arası mesafe km77'ye göre daha fazla gibi görülüyor videolardan. Aynı lastiklerle ve ebatlarla km77'ye soksan 80'i zor görür net.

Mevzunun cevabını başka bir yerde buldum. İzlerken dikkatimden kaçmış; km77'de gps hızına bakılırken motor1'de kadran hızına bakılıyormuş.
Abisinden iyi değil. O süspansiyonla olamaz da.
Tamam, mevsimler lastikler filan farklı ama arabanın genel davranışlarından bile geriye gittiği belli oluyor.

Yazık...
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,843
Beğeni puanı
37,508
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Abisinden iyi değil. O süspansiyonla olamaz da.
Tamam, mevsimler lastikler filan farklı ama arabanın genel davranışlarından bile geriye gittiği belli oluyor.

Yazık...
Zaten st-line paketin artık iyice gelmesiyle birlikte üretim anlayışı da değişmiş vaziyette. Normal versiyon sedan bir Focus için kullanılan süspansiyon sistemiyle st-line için kullanılan artık aynı değil. Normal paketler artık biraz daha konfor odaklı, aile kullanımına yönelik ayarlanıyor. Mk3,5'a benzer veya bir tık ileri sportif sürüş isteyen için direkt st-line öneriliyor. Sedanda double wishbone'lu versiyonu da alsalar belli miktar iyileşme olsa da bariz fark etmeyecektir. Artık Ford'un ürünleri arasında ki seçimi bu şekilde hocam. Ailecek kullanıp daha fazla konfor istiyorsan normal versiyon, sportif sürüş istiyorsan st-line versiyon alman gerekiyor. Zaten test sırasında Sinan da belirtmişti; sedan versiyonların gövdesinin yana yatması biraz daha fazla, st-line ise daha da az.
 

holysheep

Mert Bozkurt
Profesör
Katılım
13 Kas 2016
Mesajlar
63
Beğeni puanı
241
Yaş
22
Konum
Istanbul
Marka
Mercedes
sport+ da ne güzel getiriyor arkayı 😂

bu lastiklerle yine iyi gibi
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,843
Beğeni puanı
37,508
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
 
Son düzenleme:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,843
Beğeni puanı
37,508
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Tövbe tövbe. Aşırı kötü.
Leş yahu leş resmen. Bir mercedes böyle mi olmalı yazıktır. İnsan inanamıyor acaba araçta bir sıkıntı mı var falan diyor. Dizelini de almışlar aynı gün o da leş gibi çıkmış gerçi.
 
Son düzenleme:

Sirius

Panpa
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
944
Beğeni puanı
3,039
Marka
Alfa Romeo
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
Ağırlık dağılımı %70 önde herhalde. Tam bir plaza çalışanı aracı. Rezalet.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,843
Beğeni puanı
37,508
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Ağırlık dağılımı %70 önde herhalde. Tam bir plaza çalışanı aracı. Rezalet.
Önlerin neredeyse hiç tutuşu olmadığını söylüyorlar. Hayır, altında ki lastik de tamam bridgestone ama testlerde falan ilk 3'e girebilen, hatta 1. de çıkabilen fena olmayan bir lastik. Hani bu kadar kötü tutuşun en net sebebi lastik de olamaz.
 

muhammed37

Profesör
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
1,158
Beğeni puanı
1,059
Konum
İstanbul
Marka
Yok
O kadar leşsin ki önden çeker 1 serisi senin yanında hothatch kalır. Gözlerim kanadı resmen. Seni yapan mühendisler hiç mi sağına soluna bakmadılar da böyle sürdüler piyasaya anlamadım. 3 farklı sürücüyle bile adam olmamış. Zaten 1.02'de de sürücü açtı kapıyı indi aşağı ahsdhasd :D
bu ne la sanderodan beter:D
 
Üst