Çıkış hızı bi tık düşük sanki 35-36 kmhlere kadar yavaşlıyor araba dönebilmek için.Yatıyor yığılıyor ama temiz tepkiler veriyor.
Bunu sert yaylarla pıstırdın mı yılan olur yılan...
Çıkış hızı bi tık düşük sanki 35-36 kmhlere kadar yavaşlıyor araba dönebilmek için.Yatıyor yığılıyor ama temiz tepkiler veriyor.
Bunu sert yaylarla pıstırdın mı yılan olur yılan...
Çıkış hızı tabii düşük. Araba oversteer'e düşünce toplamak için gaz filan vermemişler, olduğu haliyle salmışlar. O kadar salınca da o kaymayla zaten durma noktasına gelir araba. İyice yavaşlayınca da frenleyip duruvermişler zatenÇıkış hızı bi tık düşük sanki 35-36 kmhlere kadar yavaşlıyor araba dönebilmek için.
Çıkış hızı tabii düşük. Araba oversteer'e düşünce toplamak için gaz filan vermemişler, olduğu haliyle salmışlar. O kadar salınca da o kaymayla zaten durma noktasına gelir araba. İyice yavaşlayınca da frenleyip duruvermişler zaten
Yok kullanmıyorlar da, en son dediğin gibi hızı iyice ölünce duralım bari diyorlarBenim bildiğim gaz veya fren kullanmıyorlar manevralar esnasında. Yanlışta hatırlıyor olabilirim.
Hibrit olduğu için rejenaratif fren gücünü ayak gazda değilken verdiğini unutmamak gerek diğer Toyota modelleri de çıkış hızları daha az oluyor rakip arabalara göre ya da konvensiyonel motorlara sahip Toyota’lara göre.Dönebilmek için olduğunu düşünmüyorum ön sıkı tutuyor arka ise geziyor önün hızlı çevik hamlesine ayak uydurarak.80 f duba devirme sebebi yumuşak yaylar gibiÇıkış hızı bi tık düşük sanki 35-36 kmhlere kadar yavaşlıyor araba dönebilmek için.
Resmen durmuş Adam da bakmış hazır durmaya yakınken tamamen durayım bari demişÇıkış hızı bi tık düşük sanki 35-36 kmhlere kadar yavaşlıyor araba dönebilmek için.
Aynen öyle hibrit oluşuna veriyorum diğer Toyota hibrit testlerinde çıkış hızı düşük kalıyor rakip konvensiyonel motorlara göre. 1,2 de böyle bir hız kesme yok esp devreye girdiğinde.Chr'nin yerden yüksekliği ve hibrit oluşu bu yavaşlama müdahalesini zorunlu kılıyor.
Fiesta Active zaten piyasanın en ucuz yerden yükseltme yöntemi. Crossover'lardan da düşük maliyet ve teknik ayrıntılarla yükseltilen bir model. HB Fiesta amortisörünü bir kaç santimetre uzatıp Active diye sunuyorlar. Başka hiç bir geliştirme yok. Haliyle aracın ağırlık merkezi iyice bozuluyor. Buna bağlı güvenlik için de mecbur elektronik sistemlere bel bağlıyorlar. Benim aslında Fiesta Active örneği ile anlatmak istediğim; üreticiler için bu ayarlamalarda ki asıl amaç güvenlik. O araç o giriş hızıyla o dubalara vurmadan kontrollü şekilde çıkışa yönelebilmeli. Bunu nasıl yaptığının bir önemi yok.Aynen öyle hibrit oluşuna veriyorum diğer Toyota hibrit testlerinde çıkış hızı düşük kalıyor rakip konvensiyonel motorlara göre. 1,2 de böyle bir hız kesme yok esp devreye girdiğinde.
Fiesta active deki olaydan farklı olarak manevra rijitliği ve cevabını beğenmişler chr da katılıyorum km77 nin yorumuna. fiesta active kullanmadım tabi
Bu güvenlik konusunda Toyota hiç becerikli bir marka değil. Km77 nin yaptığı hiçbir testte lexuslar dahil espnin iyi çalıştığı testi yok.Napıyorsa altyapısının kalitesiyle yapıyor arabaları.Bu yüzden alışılageldik cayır cayır tekerlek kitleyip dönen daha basit altyapılı birçok modelle kafa kafaya moose test bitiriyorlar.Kendi deneyimlerim de bunu gösteriyor.Daha iyisini yapabilirler sonuçta yazılım işiFiesta Active zaten piyasanın en ucuz yerden yükseltme yöntemi. Crossover'lardan da düşük maliyet ve teknik ayrıntılarla yükseltilen bir model. HB Fiesta amortisörünü bir kaç santimetre uzatıp Active diye sunuyorlar. Başka hiç bir geliştirme yok. Haliyle aracın ağırlık merkezi iyice bozuluyor. Buna bağlı güvenlik için de mecbur elektronik sistemlere bel bağlıyorlar. Benim aslında Fiesta Active örneği ile anlatmak istediğim; üreticiler için bu ayarlamalarda ki asıl amaç güvenlik. O araç o giriş hızıyla o dubalara vurmadan kontrollü şekilde çıkışa yönelebilmeli. Bunu nasıl yaptığının bir önemi yok.
Yine en azından bunu çok da fazla düşük olmayan giriş hızlarıyla ve fena olmayan tepkilerle güvenli olarak başarabiliyorlar. Bu tarz sürüş davranışlarında elektronik sistemleri gerçekten etkili ve doğru şekilde ayarlayabilen kaç üretici var ki zaten km77 testlerinde ? Premium'lar dahil bir çok marka esp tepkileri konusunda sınıfta kalıyor zaten. Mercedes'in evlere şenlik hali ortada. Vag grubundan Audi hariç gerisi vasat. Uzak Doğu grubundan Kia, Hyundai de pek iyi sayılmaz.Bu güvenlik konusunda Toyota hiç becerikli bir marka değil. Km77 nin yaptığı hiçbir testte lexuslar dahil espnin iyi çalıştığı testi yok.Napıyorsa altyapısının kalitesiyle yapıyor arabaları.Bu yüzden alışılageldik cayır cayır tekerlek kitleyip dönen daha basit altyapılı birçok modelle kafa kafaya moose test bitiriyorlar.Kendi deneyimlerim de bunu gösteriyor.Daha iyisini yapabilirler sonuçta yazılım işi
Fransızlar kesinlikle iyiler mesela. 3008 en ufak virajda dahil esp yakıyor mesela ama dönüyorYine en azından bunu çok da fazla düşük olmayan giriş hızlarıyla ve fena olmayan tepkilerle güvenli olarak başarabiliyorlar. Bu tarz sürüş davranışlarında elektronik sistemleri gerçekten etkili ve doğru şekilde ayarlayabilen kaç üretici var ki zaten km77 testlerinde ? Premium'lar dahil bir çok marka esp tepkileri konusunda sınıfta kalıyor zaten. Mercedes'in evlere şenlik hali ortada. Vag grubundan Audi hariç gerisi vasat. Uzak Doğu grubundan Kia, Hyundai de pek iyi sayılmaz.
Geyik testinde asıl amaç; giriş hızına yakın çıkış hızı elde etmek değildir. Giriş hızı yükseldikçe aracın çıkış kısmına ne kadar kontrollü ve dubalara vurmadan yönelebildiğini ölçmektir.
Aynen öyle hibrit oluşuna veriyorum diğer Toyota hibrit testlerinde çıkış hızı düşük kalıyor rakip konvensiyonel motorlara göre. 1,2 de böyle bir hız kesme yok esp devreye girdiğinde.
.2 nin moose testini bulamadım paylaşırsan sevinirim. Ayrıca dediğinde haklısın hibrit gaz pedalına basılmadığı zaman kendiliğinden fren yapıyor onunda bu yavaşlamada etkisi var 76 kmhlik dönüşte o frenin etkisiyle dubayı milimle geçiyor
Doğru haklısınız. Ama neticede son kısımda ki çıkış hızı düşük veya yüksek de olsa araç neticede kontrollü olarak dubalara vurmadan çıkışa girebilmiş. Burada tabi ki çıkış hızı da gayet yüksek şekilde testi bitirebilmek önemli bir başarı lakin testin asıl amacı yahut sürücü beklentisi bence bu olmamalı. Bu testte en önemli şey mümkün olduğunca yüksek giriş hızıyla kontrollü ve güvenli çıkışı sağlayabilmek. Bu noktada bence çıkış hızının yüksek olması otomobilin kabiliyeti adına insanı mest etmesi haricinde test açısından pek bir fark oluşturmuyor. Bu tabi benim şahsi fikrim.Evet bu konuda hem fikiriz ama sondaki hız aracın dönebilme kabiliyetini göstermekte.