@sinan 'ın ik sürüşünü izledim de, accord müşterisini hedefledik demelerine neremle gülsem bilemedim. accord'un türkiye'de kaç tane müşterisi kaldı kardeşim? rezalet politikalarınız yüzünden hepsi gitti rakip d segment arabaları aldı bir daha da asla dönüp civic almazlar. ister kabul etsinler ister kabul etmesinler, izledikleri satış stratejisi ile bu araba ellerinde patlayacak.Ben mayıs hazirana kadar direnemezler diyorum![]()
tabi ki hayat 0 100den ibaret değil ama bunlar birer etmen. şuna emin olun ki bu araba ile bırakın 320i ed ler ile kapışmayı 150'lik vagları da geçemezsiniz. insan bir hondaya 110bin tl verip 9 10 lt yakmasına katlanıyorsa daha güçlü arabası ile rakiplerini geçmeyi ister. ben isterim. bunu bir tarafa bırakalım, hayat otobanda düz yol da kapışma değil. piste çıktık diyelim ya da güzel boş bir dağ yolu bulduk virajlı, o şanzıman kesinlikle keyif vermeyecektir,hantal kalacak sinir bozacaktır. arabanın tek eksiği şanzıman. ben diğer saçma eksiklerini de görmezden geliyorum ama bunu görmezden gelemem. direkt diğer alternartiflere bakarımBu kadar hisli bir araba yap, altyapısı ve motoru mükemmel olsun ama tutup CVT şanzıman kullan olacak iş mi ?
CVT yerine çift kavramalı veya ZF benzeri kaliteli tork konvertörlü bir şanzıman kullansalardı muhtemelen hızlanma ve yakıt değerlerine ciddi şekilde olumlu bir artış yaşanırdı.
1413 kg ağırlığında 1.4 TSI 150 hp DSG Passat 0-100 : 8.4 sn
1388 kg ağırlığında 1.5 Turbo 182 hp CVT Civic 0-100 : 8.1 sn
Şimdi sürtünme katsayısı vb. bir sürü etken var, muadil araçlar da değiller ancak şanzımanın bir arabayı nasıl yürüttüğüne dair basit bir kıyas yapmak adına yazıyorum.Motor hacmin daha yüksek, 25 kg daha hafifsin, 32 beygir daha güçlüsün (!) ve 0-100 hızlanman sadece 3 salise daha iyi. Açıkçası bana kalırsa çok kabul edilebilir bir durum değil. Ha tabii ki hayat sadece 0-100 değerinden ibaret değil ancak böyle bir araçta insan bunları bekliyor..Manuel şanzıman gelirse almayı ciddi düşünebilirim, bu haliyle kendisine bye bye diyorum
tabi ki hayat 0 100den ibaret değil ama bunlar birer etmen. şuna emin olun ki bu araba ile bırakın 320i ed ler ile kapışmayı 150'lik vagları da geçemezsiniz. insan bir hondaya 110bin tl verip 9 10 lt yakmasına katlanıyorsa daha güçlü arabası ile rakiplerini geçmeyi ister. ben isterim. bunu bir tarafa bırakalım, hayat otobanda düz yol da kapışma değil. piste çıktık diyelim ya da güzel boş bir dağ yolu bulduk virajlı, o şanzıman kesinlikle keyif vermeyecektir,hantal kalacak sinir bozacaktır. arabanın tek eksiği şanzıman. ben diğer saçma eksiklerini de görmezden geliyorum ama bunu görmezden gelemem. direkt diğer alternartiflere bakarım
+1tabi ki hayat 0 100den ibaret değil ama bunlar birer etmen. şuna emin olun ki bu araba ile bırakın 320i ed ler ile kapışmayı 150'lik vagları da geçemezsiniz. insan bir hondaya 110bin tl verip 9 10 lt yakmasına katlanıyorsa daha güçlü arabası ile rakiplerini geçmeyi ister. ben isterim. bunu bir tarafa bırakalım, hayat otobanda düz yol da kapışma değil. piste çıktık diyelim ya da güzel boş bir dağ yolu bulduk virajlı, o şanzıman kesinlikle keyif vermeyecektir,hantal kalacak sinir bozacaktır. arabanın tek eksiği şanzıman. ben diğer saçma eksiklerini de görmezden geliyorum ama bunu görmezden gelemem. direkt diğer alternartiflere bakarım
tam bir genç arabası olur scırıccoya rakip olur pazarını baltalar demedi deme manueli gelsehttps://www.netcarshow.com/honda/2017-civic_si_coupe/?ref=and
Ağalar şimdi şu makina 1.5T Manuel seçeneği ile gelse satmaz mı?
Ben direk söyleyeyim GELMEZ... Honda bu gidişle çok tren kaçırır çok@sinan abi bi bilgin var mı Türkiye'ye gelecek mi acaba bu araba?
bize gelmeyecek maalesef@sinan abi bi bilgin var mı Türkiye'ye gelecek mi acaba bu araba?