honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
son hız ayrı bir olay. hep söylerim mühim olan kaç km'ye çıktığınızdeğil kaç saniyede o hıza ulaştığınız . bu noktada civic rs 80 ile 180 arası iyi ancak 180'den sonra öyle bir bayılıyor ki insan küfür ediyor.

Evet aslında işin özünde belki haklısın lakin o aracın bence 180 e çıkışıda öyle ahım şahım değil..
Hee tabiki son hızına çıkan bir araç, bu hıza çıkarken tam gaz çıkmak zorunda değil .. evet TDI dan hızlı, ama ben buna çok denk geliyorum... öyle 120-130 dan sonra 320d ye falan denk gelirsen tarumar ediyor, içinden geçiyor 180 e kadar da.. .. bilemiyorum .. neyse zaten o gücü yere doğru düzgün iletmediği, haliyle tüketim ve keyif noktasında beklenileni veremediği aşikar..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Evet aslında işin özünde belki haklısın lakin o aracın bence 180 e çıkışıda öyle ahım şahım değil..
Hee tabiki son hızına çıkan bir araç, bu hıza çıkarken tam gaz çıkmak zorunda değil .. evet TDI dan hızlı, ama ben buna çok denk geliyorum... öyle 120-130 dan sonra 320d ye falan denk gelirsen tarumar ediyor, içinden geçiyor 180 e kadar da.. .. bilemiyorum .. neyse zaten o gücü yere doğru düzgün iletmediği, haliyle tüketim ve keyif noktasında beklenileni veremediği aşikar..
cvic rs'i çok fazla araştırdım kullanmışlığım da var. tüm araştırmalarımdan sonra vardığım tek nokta manuel olmadan asla. potansiyelini ciddi ciddi düşürüyor.
 
Ben de sizlere diyorum ki, bu arabanin asil sorunu CVT degil, Turkiye’nin dandik yakitindan dolayi gucunu cok fazla kismasi, diger arabalar bu kadar kismiyor. Test edildi ve onaylandi diyebilirim. Aksini iddia eden bir cumartesi gunu arabasiyla rollumuze katilabilir, yeni kanlar ariyoruz, sıkıldık artik :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Ben de sizlere diyorum ki, bu arabanin asil sorunu CVT degil, Turkiye’nin dandik yakitindan dolayi gucunu cok fazla kismasi, diger arabalar bu kadar kismiyor. Test edildi ve onaylandi diyebilirim. Aksini iddia eden bir cumartesi gunu arabasiyla rollumuze katilabilir, yeni kanlar ariyoruz, sıkıldık artik :D
ankara yakıtımı çeksen bile gelmem STOK DEĞİLİM ALMIYIM CANIM :D:D:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
ankara yakıtımı çeksen bile gelmem STOK DEĞİLİM ALMIYIM CANIM :D:D:D

Seni de 308 GTI ile yuruturuz, secenek bol :D valla 308 GTI ile yakin gucte tanidigi olan var mi? Arabayi aldirdik adama, yakin gucte roll yapacak birini bulamadik. En son yuklu evo geldi karsisina, e haliyle boy boy salladi, bizim arkadasin gozler yaşlı...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Renard
ajdfbajhfbsdf gerçekten mi ? Çok güvendiğiniz Honda bakın tüketicisini nasıl yolda bırakmış. Bu konu halen çözülmedi, olayı örtbas ettiler..Japon markalarının manipülasyonlarından haberiniz yok sanırım ? Takata ? Kobe steel ? Civic göçükleri ?

Bu test bizzat otopark.com'un yaptığı test. Hani şu anda formu kullandığınız site. Ama şöyle ki oradaki 09:26 saniye rakamı da yanlış. Ayrıca 1.6 atmosferik bir aracın 0-100 verisinde ne kadar muhafazakar olunabilir ? Yani bu turbo değil ki ? Özel bir otomobil de değil ? 1.3 saniyelik farktan bahsediyorsunuz. Siz inanıyorsanız sorun yok. Biri çıkar 9'a da indirir o rakamı ;)

İddia ettiğiniz şeylerin doğru olmadığı ortaya çıkınca göçük olayına atlamanız "gömlek uymadı pantalon verelim abime" gibi olmuş. Sahtekarlık ile hata arasında oldukça büyük fark vardır. Saydığınız firmalardan Vw ve Kobe Steel haksız rekabet yaratacak şekilde bilerek ve isteyerek test sonuçlarını değiştirmiş yani sahtekarlık yapmıştır. Ancak Honda veTakata firmaları hata yapmıştır.

Bu arada biri çıkıp elinde ispat edecek herhangi bir belge olmadan 1.6 atmosferik motorlu Civic ile 10 saniyede 0-100 yaptım derse ilk önce ben ispat etmesini isterim. Gps ile A-B ve B-A yönlerinde çift yönlü çekilmiş bir video varken bunu tartışmak abesle iştikal etmektir. Aksini iddia ediyorsanız alın bir tane GPS cihazı bağlayın bir Civic'e çift yönlü video çekip 10.3 saniyede sıfırdan 100 km hıza çıkmadığını ispat edin. Aksi halde ortada profesyonelce hazırlanmış testler varken boşuna bu konuyu uzatmanızın manası kalmıyor.

son hız ayrı bir olay. hep söylerim mühim olan kaç km'ye çıktığınızdeğil kaç saniyede o hıza ulaştığınız . bu noktada civic rs 80 ile 180 arası iyi ancak 180'den sonra öyle bir bayılıyor ki insan küfür ediyor.

CVT ilginç bir şanzıman türü. Üretici nasıl programlarsa onu veriyor. Daha değişik bir yazılım yüklense şu anda çok farklı şeyler konuşuyor olabilirdik. Ancak Honda ekonomi odaklı bir programlama yaptığı için 80-100 km gibi hızlarda şanzıman oranı çok büyüyor ve motor devri çok düşüyor. Bu da ani hızlanmada şanzıman oranlarının değişmesinin normalden daha uzun sürmesini sağlıyor. Bu nedenle aslına bakarsanız en kötü performansı 80 ile 180 arası hızlanmada gösteriyor.

Örnek olması için 177 hp ZF8 şanzımanlı BMW 1.20i ile kıyaslamasına bakalım.

http://www.zeperfs.com/en/duel6129-6717.htm

0-100 BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
0-130 aradaki fark 0.1 saniyeye iniyor
0-160 Civic 0,5 saniye öne geçiyor.
0-180 Aradaki fark 0.8 saniyeye çıkıyor.

Roll denemelerinde

40-140 arası Civic 0.7 saniye daha iyi hızlanıyor
80-120 arası BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
80-180 arası BMW 1.20i 1.8 saniye daha iyi hızlanıyor

Görüldüğü üzere bazı disiplinlerde zf8 şanzımanlı BMW 1.20i daha iyi durumdayken bazı disiplinlerde Cvt şanzımanlı Civic daha iyi durumda. Bu durumda Civic RS'in perfromansının "yeterli" olduğunu söyleyebiliriz. Performans konusunda bu kadarda gömmenin bir manası yok diye düşüyorum. Sırf kullanıcılar mutlu olsun diye oluşturulan 1.5 Civic'deki vites atma efekti yüzünden gereksiz yere zaman kaybı yaşandığınıda unutmamak gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Seni de 308 GTI ile yuruturuz, secenek bol :D valla 308 GTI ile yakin gucte tanidigi olan var mi? Arabayi aldirdik adama, yakin gucte roll yapacak birini bulamadik. En son yuklu evo geldi karsisina, e haliyle boy boy salladi, bizim arkadasin gozler yaşlı...
o da ciddi hızlı ama 2.0 hatchler kadar da hızlı değil. onun işi zormuş cidden. ona 430i 330i falan lazım :confused:
 
CVT ilginç bir şanzıman türü. Üretici nasıl programlarsa onu veriyor. Daha değişik bir yazılım yüklense şu anda çok farklı şeyler konuşuyor olabilirdik. Ancak Honda ekonomi odaklı bir programlama yaptığı için 80-100 km gibi hızlarda şanzıman oranı çok büyüyor ve motor devri çok düşüyor. Bu da ani hızlanmada şanzıman oranlarının değişmesinin normalden daha uzun sürmesini sağlıyor. Bu nedenle aslına bakarsanız en kötü performansı 80 ile 180 arası hızlanmada gösteriyor.

Örnek olması için 177 hp ZF8 şanzımanlı BMW 1.20i ile kıyaslamasına bakalım.

http://www.zeperfs.com/en/duel6129-6717.htm

0-100 BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
0-130 aradaki fark 0.1 saniyeye iniyor
0-160 Civic 0,5 saniye öne geçiyor.
0-180 Aradaki fark 0.8 saniyeye çıkıyor.

Roll denemelerinde

40-140 arası Civic 0.7 saniye daha iyi hızlanıyor
80-120 arası BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
80-180 arası BMW 1.20i 1.8 saniye daha iyi hızlanıyor

Görüldüğü üzere bazı disiplinlerde zf8 şanzımanlı BMW 1.20i daha iyi durumdayken bazı disiplinlerde Cvt şanzımanlı Civic daha iyi durumda. Bu durumda Civic RS'in perfromansının "yeterli" olduğunu söyleyebiliriz. Performans konusunda bu kadarda gömmenin bir manası yok diye düşüyorum. Sırf kullanıcılar mutlu olsun diye oluşturulan Civic'deki vites atma efekti yüzünden gereksiz yere zaman kaybı yaşandığınıda unutmamak gerekiyor.

şunu gözen asla kaçırmamak gerekiyor 1.8 sn baya önemli bir süre 4 5 boy'a tekabül edebilir. ben arabanın oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum ve hondata yazılımı ile çok ciddi hızlı bir araba haline dönüşüyor. bu potansiyeli varken şanzıman kırma riskini göze almayıp DSG'den sonra CVT'te hiç sarmadığından (ki annemin bir önceki arabasında da cvt vardı nefretim oradan gelir yalancı oranlı cvt ve kulakçık da fikrimi değiştirmedi) arabayı almaktan vazgeçtim. bu sene honda'dan ümitliyim manuel getirecekleri söylentisi var. getirirlerse bu piyasada b++ bir arabadan sonra beni tatmin edebilecek en rekabetçi f/p arabası olduğunu düşünüyorum.

Manuel versiyonunun 0 200 100-200 videoları var nette. bir izleyin derim. cvt'ye kıyasla oldukça etkileyici
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
İddia ettiğiniz şeylerin doğru olmadığı ortaya çıkınca göçük olayına atlamanız "gömlek uymadı pantalon verelim abime" gibi olmuş. Sahtekarlık ile hata arasında oldukça büyük fark vardır. Saydığınız firmalardan Vw ve Kobe Steel haksız rekabet yaratacak şekilde bilerek ve isteyerek test sonuçlarını değiştirmiş yani sahtekarlık yapmıştır. Ancak Honda veTakata firmaları hata yapmıştır.

Bu arada biri çıkıp elinde ispat edecek herhangi bir belge olmadan 1.6 atmosferik motorlu Civic ile 10 saniyede 0-100 yaptım derse ilk önce ben ispat etmesini isterim. Gps ile A-B ve B-A yönlerinde çift yönlü çekilmiş bir video varken bunu tartışmak abesle iştikal etmektir. Aksini iddia ediyorsanız alın bir tane GPS cihazı bağlayın bir Civic'e çift yönlü video çekip 10.3 saniyede sıfırdan 100 km hıza çıkmadığını ispat edin. Aksi halde ortada profesyonelce hazırlanmış testler varken boşuna bu konuyu uzatmanızın manası kalmıyor.



CVT ilginç bir şanzıman türü. Üretici nasıl programlarsa onu veriyor. Daha değişik bir yazılım yüklense şu anda çok farklı şeyler konuşuyor olabilirdik. Ancak Honda ekonomi odaklı bir programlama yaptığı için 80-100 km gibi hızlarda şanzıman oranı çok büyüyor ve motor devri çok düşüyor. Bu da ani hızlanmada şanzıman oranlarının değişmesinin normalden daha uzun sürmesini sağlıyor. Bu nedenle aslına bakarsanız en kötü performansı 80 ile 180 arası hızlanmada gösteriyor.

Örnek olması için 177 hp ZF8 şanzımanlı BMW 1.20i ile kıyaslamasına bakalım.

http://www.zeperfs.com/en/duel6129-6717.htm

0-100 BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
0-130 aradaki fark 0.1 saniyeye iniyor
0-160 Civic 0,5 saniye öne geçiyor.
0-180 Aradaki fark 0.8 saniyeye çıkıyor.

Roll denemelerinde

40-140 arası Civic 0.7 saniye daha iyi hızlanıyor
80-120 arası BMW 1.20i 0.4 saniye daha iyi hızlanıyor
80-180 arası BMW 1.20i 1.8 saniye daha iyi hızlanıyor

Görüldüğü üzere bazı disiplinlerde zf8 şanzımanlı BMW 1.20i daha iyi durumdayken bazı disiplinlerde Cvt şanzımanlı Civic daha iyi durumda. Bu durumda Civic RS'in perfromansının "yeterli" olduğunu söyleyebiliriz. Performans konusunda bu kadarda gömmenin bir manası yok diye düşüyorum. Sırf kullanıcılar mutlu olsun diye oluşturulan 1.5 Civic'deki vites atma efekti yüzünden gereksiz yere zaman kaybı yaşandığınıda unutmamak gerekiyor.

İddia ettiğim şeylerin doğru olmadığını nereden çıkardınız ? Civic başlığında Vag manipülasyonu konuşan ben değilim. Size resmi verilerle bilgi veriyorum siz bana ne olduğu belli olmayan herhangi bir siteden topladığınız verilerle konuşuyorsunuz
Bakın gene bilgi hatalı bilgi veriyorsunuz.
Takata hata yaptı diyorsunuz da hata falan değildi. Basbayağı manipülasyondu. Adamların mühendisleri düşük kalitede ürünler ürettiklerini biliyordu ve ona rağmen insanların ölmelerini göze alarak piyasaya sundular. Bu da haberi :
http://www.autonews.com/article/201...-refused-to-testify-in-airbag-failure-lawsuit

Vag manipülasyon yaptı kabul etti. Honda hata yaptı peki kabul etti mi ? Etmedi. Kullanıcılar mağdur mu ? Mağdur. Sonuç ? Halen etrafta gördüğümüz 10 Civic'ten 8'inin C sütununda gamzesi var..Hani manipülasyon yaptı diye Vag'ı gömüyorsunuz ya, o gömdüğünüz Vag hatasını kabul edip bu işin maddi sonucuna katlandı. Fakat Honda ne yaptı ? Tüketicisini yarı yolda bıraktı. Hatasını kabul etmek bir yana şaka gibi bir açıklama ile olayı örtbas etti. Rezaletin dik alası budur

Halen bana GPS verisi diyorsunuz. Size çok basit bir şey sordum ve bunun cevabını alamadım. Diyorum ki Honda'nın elinde madem 10.3 saniyede 0'dan 100 km/h'ye çıkacak bir otomobili var, bu adamlar gerizekalı mı otomobilin verisine 11.6 saniye yazıyorlar ?
Otomotiv gibi saliselerin,milimetrelerin önemli olduğu böyle bir sektörde sizce bu normal mi ? 3 - 5 salise değil 1.3 saniyeden bahsediyoruz !
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
şunu gözen asla kaçırmamak gerekiyor 1.8 sn baya önemli bir süre 4 5 boy'a tekabül edebilir. ben arabanın oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum ve hondata yazılımı ile çok ciddi hızlı bir araba haline dönüşüyor. bu potansiyeli varken şanzıman kırma riskini göze almayıp DSG'den sonra CVT'te hiç sarmadığından (ki annemin bir önceki arabasında da cvt vardı nefretim oradan gelir yalancı oranlı cvt ve kulakçık da fikrimi değiştirmedi) arabayı almaktan vazgeçtim. bu sene honda'dan ümitliyim manuel getirecekleri söylentisi var. getirirlerse bu piyasada b++ bir arabadan sonra beni tatmin edebilecek en rekabetçi f/p arabası olduğunu düşünüyorum.

Manuel versiyonunun 0 200 100-200 videoları var nette. bir izleyin derim. cvt'ye kıyasla oldukça etkileyici

Zamanında hepsini izlemiştim ama düz vites kullanıcısı olmadığım için 0-200 km arasını 20 saniyede bile tamamlasa benim pek ilgimi çekmez açıkçası. :)

http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6667.htm

Bir kaç sayfa geride Zeperfs sitesinde 1.5 182 hp için yapılan düz vites ve otomatik vites karşılaştırmasını koymuştum. 1.5 turbo motor düz vites ile bariz daha yüksek performans sağlıyor. Bu konuda zaten hemfikiriz. Ancak herkesin "harika bir şanzıman" dediği ZF8 şanzımana sahip BMW 1.20i ile CVT şanzımanlı Civic'in kıyaslamasına bakınca CVT şanzımanlı olmasına rağmen RS'in 1.20i karşısında ezilmediği gözüküyor. 50 km altı düşük hızlardan ve durarak başlandığında RS önde yer alırken 80 km'den başlandığında 1.20i önde yer alıyor. Bu nedenle CVT şanzıman tamamen gömmeyi hak etmiyor diye düşünüyorum.

Bu konudaki bakış açısını terse çevirirsek BMW 1.20i'ninde 0-180 ve 40-140 gibi hızlanma verilerinde CVT şanzımanlı Civic karşısında geride kalması nedeniyle ZF8 şanzımanı gömmemiz gerekir ki bu da çok doğru bir yaklaşım olmaz.

Bana göre CVT vitesli versiyonu ani hızlanmalardan önce kulakçıklardan vites düşürme alışkanlığı kazanan birisi için düz vites olmasa da tatmin edici bir performans sağlayacaktır.

Yine de arabadan ne beklediğinize göre kişisel görüşler değişir. Düz vites kullanıcısı için hangi otomatik şanzıman olursa olsun tatmin edici olmayacaktır. Bu nedenle düz vites sevenlerin fikirlerine de saygı duymak gerekiyor.

Halen bana GPS verisi diyorsunuz. Size çok basit bir şey sordum ve bunun cevabını alamadım. Diyorum ki Honda'nın elinde madem 10.3 saniyede 0'dan 100 km/h'ye çıkacak bir otomobili var, bu adamlar gerizekalı mı otomobilin verisine 11.6 saniye yazıyorlar ?
Otomotiv gibi saliselerin,milimetrelerin önemli olduğu böyle bir sektörde sizce bu normal mi ? 3 - 5 salise değil 1.3 saniyeden bahsediyoruz !

Sizinle olan tartışmamız, karşı tarafın açıklamalarını dikkate almadan sadece kendi "söylemlerinizi" ispat etmeye çalıştığınız ve iddiada bulunduğunuz konularda herhangi bir araştırma yapmadığınız için tekrara giriyor. Önceki mesajlarımda sorduğunuz sorular hakkında yeteri kadar açıklama yazdım. Konunun ilerlemesine katkı sağlayacak "nesnel" bir şey yazmayacaksanız tartışmayı sonlandırarak bu kısır döngünün dışına çıkıyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: petrich ve Sailor
O değilde 182hp lik RS, son hoz da benim gariban TDI ı (110hp) geçemiyor, ve halen gps falan fıstık bişeyler deniyor... 125lik tsi ım olsa içinden geçicem yani ...
video bana ait degil ama arac ayni. Basit siradan 1.6 atmosferikle muhtemelen far cakiyor olurum bende aman hocam zaten baslik yeterince gergin son hiz kapistirmasi falan yapmaya hic gerek bile yok. Her marka genelde 250 km de sinirlandiriyor cokda sey yapmaya gerek yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
bak şimdi burada söze girmeden edemeyeceğim. ya siz neden sürekli arabalara birşey ekleyip diğer arabanın stok haline geçmeye çalışıyorsunuz? abi stok stok ile karşılaştırılır yapmayın:D bu bir başarı değil ki. bu arada civic rs yürümüyor değil yürüyor ama 180den sonra herkese elveda diyorsunuz. o arabaya yazılım şart. yazılımsız manuel şanzıman olsa o da iyi. ama türkiye'de yok
Yanliz videodaki seat da modifiyeli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Ben de sizlere diyorum ki, bu arabanin asil sorunu CVT degil, Turkiye’nin dandik yakitindan dolayi gucunu cok fazla kismasi, diger arabalar bu kadar kismiyor. Test edildi ve onaylandi diyebilirim. Aksini iddia eden bir cumartesi gunu arabasiyla rollumuze katilabilir, yeni kanlar ariyoruz, sıkıldık artik :D
1.6 atmosferikle gelebilirmiyim ????



Cay iceriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...