Güncel:
Arabayla 200km boyunca dipgaz gittim, çubuğun üst sınırından alt sınırına kadar yağ eksiltti. Bakımı da gelmişti, ilgilenirim dedim. Bu sürüşte 9.1 yaktı. Eski aracım aynı sürüşte 15-16 yakıyordu. Bu ekonomikmiş
Bu arada arabanın devir bandı bitmemesine rağmen 200 km/h hızda kesicisi var. İğrenç bir şekilde kesiyor. Sanki aniden yakıt kesilmiş motor iptal olmuş gibi gazı kapatıyor motor gaz kesiyor, 5-10 km/h hız düşüyor, sonra tekrar gazlıyor. O iğrenç his yüzünden top speede 5 kala insan gazı kendi kesiyor.
Bugün bakıma soktum, yetkili servislere inat, önerilen 0w20'ye döndüm. Servis, yağ eksiltmenin sebebinin motorun yağ yakmasından ziyade 10w40 yağın kolayca buharlaşması olduğunu iddia etti. Doğru viskoziteyle bu sorunun çözüleceğini söyledi. Doğruluğunu zaman gösterecek.
İlk izlenim: rölantide gaz vermeden kalkamayan araba şimdi kalkabiliyor. Motor bariz daha huzurlu çalışıyor.
Fren hidroliğinin zamanı gelmiş, uzun zamandır değişmemiş. Hissiyat olarak da ayağımın altında biraz ezilme hissediyordum frene kuvvetli basınca. Onu da değiştirdim. Yüksek performans ile zorlamadım fakat ilk intiba olarak pedal hissi biraz daha direkt oldu. Yüksek km'li Honda'larda hidrolik değişiminde abs beyni arızası ihtimali olduğu konusunda uyardılar. Düşündüm taşındım, son olarak yine de değitirmekte karar kıldım :d Bu durum için de aynı şeyi söylüyorum, göreceğiz...
Arabayla 200km boyunca dipgaz gittim, çubuğun üst sınırından alt sınırına kadar yağ eksiltti. Bakımı da gelmişti, ilgilenirim dedim. Bu sürüşte 9.1 yaktı. Eski aracım aynı sürüşte 15-16 yakıyordu. Bu ekonomikmiş
Bu arada arabanın devir bandı bitmemesine rağmen 200 km/h hızda kesicisi var. İğrenç bir şekilde kesiyor. Sanki aniden yakıt kesilmiş motor iptal olmuş gibi gazı kapatıyor motor gaz kesiyor, 5-10 km/h hız düşüyor, sonra tekrar gazlıyor. O iğrenç his yüzünden top speede 5 kala insan gazı kendi kesiyor.
Bugün bakıma soktum, yetkili servislere inat, önerilen 0w20'ye döndüm. Servis, yağ eksiltmenin sebebinin motorun yağ yakmasından ziyade 10w40 yağın kolayca buharlaşması olduğunu iddia etti. Doğru viskoziteyle bu sorunun çözüleceğini söyledi. Doğruluğunu zaman gösterecek.
İlk izlenim: rölantide gaz vermeden kalkamayan araba şimdi kalkabiliyor. Motor bariz daha huzurlu çalışıyor.
Fren hidroliğinin zamanı gelmiş, uzun zamandır değişmemiş. Hissiyat olarak da ayağımın altında biraz ezilme hissediyordum frene kuvvetli basınca. Onu da değiştirdim. Yüksek performans ile zorlamadım fakat ilk intiba olarak pedal hissi biraz daha direkt oldu. Yüksek km'li Honda'larda hidrolik değişiminde abs beyni arızası ihtimali olduğu konusunda uyardılar. Düşündüm taşındım, son olarak yine de değitirmekte karar kıldım :d Bu durum için de aynı şeyi söylüyorum, göreceğiz...
Son düzenleme: