Honda Jazz 1.4 II Fun

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaş ilk kez 2 gün önce beni üzdü. Otoyolda gürültü kıyamet giderken klima devreden çıktı. Durup benzin alırken sigortalarını kontrol ettim, sağlamdı. Korkmaya başladım. Motoru çalıştırınca ise acı gerçek kulaklarıma geldi. Kaputun altından motor yatak vuruyormuş gibi ses geliyordu, baktım kompresör kasnağından geliyor. Bütün tadım tuzum kaçtı.
Tamamen kasnak kilitleyip V kayışını koparma riskine karşı ertesi gün sabahtan sanayiye gittim. Korktuğum başıma geldi, kompresör gitmiş. Öğlene kadar parça bekledim, öğleden sonra ustalarla birlikte ben de girdim çalışmaya, akşam 19:30 civarları ancak bitirebildik.
Orijinal kompresör (SANDEN) ve yan sanayi klima radyatörü (KAPO) kullanıldı. Tabii bir de yeni gaz basıldı. Neyse ki V kayışı sağlam... Ama parça maliyeti çok canımı yaktı. Gerçekten kendimi Alman premium yürütüyor gibi hissediyorum.

Araba sökülmüşken kaputun içinde daha rahat gezebildim. Debriyaj alt merkez yağ kaçırmaya başlamış. Baskı balata zamanı onu da değişmek gerekebilir. Evet, baskı balata da yolda, o da yakında kendini salacak. Bakalım o ne zaman vuracak... :/
 
Arkadaş ilk kez 2 gün önce beni üzdü. Otoyolda gürültü kıyamet giderken klima devreden çıktı. Durup benzin alırken sigortalarını kontrol ettim, sağlamdı. Korkmaya başladım. Motoru çalıştırınca ise acı gerçek kulaklarıma geldi. Kaputun altından motor yatak vuruyormuş gibi ses geliyordu, baktım kompresör kasnağından geliyor. Bütün tadım tuzum kaçtı.
Tamamen kasnak kilitleyip V kayışını koparma riskine karşı ertesi gün sabahtan sanayiye gittim. Korktuğum başıma geldi, kompresör gitmiş. Öğlene kadar parça bekledim, öğleden sonra ustalarla birlikte ben de girdim çalışmaya, akşam 19:30 civarları ancak bitirebildik.
Orijinal kompresör (SANDEN) ve yan sanayi klima radyatörü (KAPO) kullanıldı. Tabii bir de yeni gaz basıldı. Neyse ki V kayışı sağlam... Ama parça maliyeti çok canımı yaktı. Gerçekten kendimi Alman premium yürütüyor gibi hissediyorum.

Araba sökülmüşken kaputun içinde daha rahat gezebildim. Debriyaj alt merkez yağ kaçırmaya başlamış. Baskı balata zamanı onu da değişmek gerekebilir. Evet, baskı balata da yolda, o da yakında kendini salacak. Bakalım o ne zaman vuracak... :/
Geçmiş olsun abi
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Arkadaş ilk kez 2 gün önce beni üzdü. Otoyolda gürültü kıyamet giderken klima devreden çıktı. Durup benzin alırken sigortalarını kontrol ettim, sağlamdı. Korkmaya başladım. Motoru çalıştırınca ise acı gerçek kulaklarıma geldi. Kaputun altından motor yatak vuruyormuş gibi ses geliyordu, baktım kompresör kasnağından geliyor. Bütün tadım tuzum kaçtı.
Tamamen kasnak kilitleyip V kayışını koparma riskine karşı ertesi gün sabahtan sanayiye gittim. Korktuğum başıma geldi, kompresör gitmiş. Öğlene kadar parça bekledim, öğleden sonra ustalarla birlikte ben de girdim çalışmaya, akşam 19:30 civarları ancak bitirebildik.
Orijinal kompresör (SANDEN) ve yan sanayi klima radyatörü (KAPO) kullanıldı. Tabii bir de yeni gaz basıldı. Neyse ki V kayışı sağlam... Ama parça maliyeti çok canımı yaktı. Gerçekten kendimi Alman premium yürütüyor gibi hissediyorum.

Araba sökülmüşken kaputun içinde daha rahat gezebildim. Debriyaj alt merkez yağ kaçırmaya başlamış. Baskı balata zamanı onu da değişmek gerekebilir. Evet, baskı balata da yolda, o da yakında kendini salacak. Bakalım o ne zaman vuracak... :/
Geçmiş olsun hocam
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Arkadaş ilk kez 2 gün önce beni üzdü. Otoyolda gürültü kıyamet giderken klima devreden çıktı. Durup benzin alırken sigortalarını kontrol ettim, sağlamdı. Korkmaya başladım. Motoru çalıştırınca ise acı gerçek kulaklarıma geldi. Kaputun altından motor yatak vuruyormuş gibi ses geliyordu, baktım kompresör kasnağından geliyor. Bütün tadım tuzum kaçtı.
Tamamen kasnak kilitleyip V kayışını koparma riskine karşı ertesi gün sabahtan sanayiye gittim. Korktuğum başıma geldi, kompresör gitmiş. Öğlene kadar parça bekledim, öğleden sonra ustalarla birlikte ben de girdim çalışmaya, akşam 19:30 civarları ancak bitirebildik.
Orijinal kompresör (SANDEN) ve yan sanayi klima radyatörü (KAPO) kullanıldı. Tabii bir de yeni gaz basıldı. Neyse ki V kayışı sağlam... Ama parça maliyeti çok canımı yaktı. Gerçekten kendimi Alman premium yürütüyor gibi hissediyorum.

Araba sökülmüşken kaputun içinde daha rahat gezebildim. Debriyaj alt merkez yağ kaçırmaya başlamış. Baskı balata zamanı onu da değişmek gerekebilir. Evet, baskı balata da yolda, o da yakında kendini salacak. Bakalım o ne zaman vuracak... :/
Klima kompresör değişiminde sistemden dökülen antifrizli suyu normal suyla tamamladılar. Kalan kısmını evde antifrizle takviye ettim. Dün son durumunu ölçtüm, -23°C / +127°C . Bereket versin... Bir şekilde su eksilirse antifrizle takviye eder, -30'lara kadar getiririm artık.