Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor
Direksiyon tepkisi Megane RS'den iyi..Ben sadece gülerim buna
Ucuz PR çalışmaları bunlar..Daha önce hiç hot hatch üretmemiş Hyundai, elinde bu kadar know how olan Ford,VW ve Renault'un bir anda önüne geçiyor ha ? Biz de bunu yedik..
Bmw M departmanından mühendis transfer etmişlermiş de bilmem ne..Bmw'nin şu anda durduğu nokta ve teknolojisi ile Hyundai'ninki bir sanki de bir mühendis dünyaları değiştirecek..Çok iyi kafalar ya
Nasıl bu kadar sert eleştirebiliyorsunuz bir anda markaları? Ne biliyorsunuz mesela Hyundai hakkında da yorum yapabiliyorsunuz bu kadar sert bir dille? Kore otomobillerinin 10 yıl önceki hali ortada, şimdiki halleri de ortada. Valla Kore otomobilleri herhangi bir Alman markadan çok daha fazla şey koydular bu 10 yılda. Bunu nasıl yaptılar? O bahsettiğiniz know-how var ya, onu satın aldılar işte. Yıllardır deneyimi olan insanları getirip, alın yeni işiniz Hyundai diye adamların önlerine koydular. Tasarımcıyı Audi'den aldılar mesela.
Hyundai know-how'ı satın aldı ve ilk denemesini yaptı. Neden markaya burun kıvırıyor herkes? Neden kimse rekabet ortamının artmasını istemiyor? Neden bunları dememek pahasına M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri üreten mühendis ''küçük'' görülüyor?
Hiç bir zaman Hyundai taraftarı olmadım, fakat Sezar'ın hakkı Sezar'a.
Bugün i20 denen aracın, yılların deneyimiyle yapılmış köklü mazisi olan Corsa'dan, Ibiza'dan, Fabia'dan daha kaliteli olması?.. i10 denen aracın, çok tecrübeli Fransız rakiplerinin toplamından fazla satması?.. i30 eski kasasıyla da ağırlık ve sürüş hissi gibi dezavantajlarına rağmen piyasada rekabetçiydi, yeni jenerasyonunda hothatch piyasasında söylendiği kadar iddialı olmamaları için hiçbir sebep yok. Kaldı ki, birkaç yıl içerisinde WRC'de de fasulye takımdan şampiyonluğa oynar seviyeye çıktılar. Çok değil, 10-15 yıl önce dönüp yüzüne bakmadığım bir marka, bu kadar kısa sürede piyasada bu kadar iyi bir noktaya gelebildi. Aynı süreçte, hala 20 yıl önceki kaliteli üretimlerinin getirdiği marka imajının mirasını yiyerek, üretim kalitesinde ciddi şekilde geriye giden Alman markaları var. Bu yüzden çok normal görüyorum Hyundai'nin başarılı iş çıkarmasını.Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor
Direksiyon tepkisi Megane RS'den iyi..Ben sadece gülerim buna
Ucuz PR çalışmaları bunlar..Daha önce hiç hot hatch üretmemiş Hyundai, elinde bu kadar know how olan Ford,VW ve Renault'un bir anda önüne geçiyor ha ? Biz de bunu yedik..
Bmw M departmanından mühendis transfer etmişlermiş de bilmem ne..Bmw'nin şu anda durduğu nokta ve teknolojisi ile Hyundai'ninki bir sanki de bir mühendis dünyaları değiştirecek..Çok iyi kafalar ya
Projenin başındaki adamdan bahsediyoruz, otomobilin her konusudan haberdar olan bir insan. Biermann otomobil endüstrisi için önemli bir insan, öyle sıradan bir transfer değil. Biraz araştırın, anlayacaksınız.Bu otomobili geliştiren ekibin başındaki adam "Bmw'nin bilmem hangi departmanının eski yöneticisi" demek bile başlı başına bir PR çalışması. M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri tek bir mühendis üretmiyor.
İşte ne güzel yazmışsınız, adamlar peynir teknesinden KIA Stinger'a kadar geldiler. BMW nezdinde konuşursam, E90 ile F30 arasında peynir teknesinden bu günlere gelmek kadar büyük farklılıklar yok. Öncü teknolojiyi otomobil markaları üretmiyor bu konuda da emin olabilirsiniz. Continental, Bosch gibi firmalar sayesinde çıkıyor bu öncü yenilikler. Bunları alıp otomobillerine Koreliler de koyuyor, almanlar da.Hyundai peynir tenekesinden hallice otomobiller üretmekteyken, Alman markaları hep öncü ve ileri teknolojiler üretti..Sağlamlık bir Alman markası için parayı bulduktan sonra satılan opsiyon değildir.
Birincisi, kimsenin diğer hothatchleri çizdiği falan yok. Direksiyon tepkisi Megane RS'ten iyi demek (kullanmadım,bilmiyorum. örnek için) şasi burkulma direnci, mekanik kilitli diferansiyeli daha iyi demek olmuyor. Diğer hothatchler gayet iyi otomobiller, i30 N de bunlarla rekabet edebilecek seviyede. Hee bu yarışı kazanabilir mi? Bilemiyorum. Fakat rekabet içerisinde olmadığını düşünmek bence ''komik'' olur.Ancak sen tutup yıllardır hot hatch üreten markaların modellerini bir anda çizip bu i30 N hepsinden iyi, hepsini gömdü dersen orası komik olur..Kimse de buna inanmaz..Videoların altındaki yorumlarda da bu durum açıkça belli
Projenin başındaki adamdan bahsediyoruz, otomobilin her konusudan haberdar olan bir insan. Biermann otomobil endüstrisi için önemli bir insan, öyle sıradan bir transfer değil. Biraz araştırın, anlayacaksınız.
İşte ne güzel yazmışsınız, adamlar peynir teknesinden KIA Stinger'a kadar geldiler. BMW nezdinde konuşursam, E90 ile F30 arasında peynir teknesinden bu günlere gelmek kadar büyük farklılıklar yok. Öncü teknolojiyi otomobil markaları üretmiyor bu konuda da emin olabilirsiniz. Continental, Bosch gibi firmalar sayesinde çıkıyor bu öncü yenilikler. Bunları alıp otomobillerine Koreliler de koyuyor, almanlar da.
Birincisi, kimsenin diğer hothatchleri çizdiği falan yok. Direksiyon tepkisi Megane RS'ten iyi demek (kullanmadım,bilmiyorum. örnek için) şasi burkulma direnci, mekanik kilitli diferansiyeli daha iyi demek olmuyor. Diğer hothatchler gayet iyi otomobiller, i30 N de bunlarla rekabet edebilecek seviyede. Hee bu yarışı kazanabilir mi? Bilemiyorum. Fakat rekabet içerisinde olmadığını düşünmek bence ''komik'' olur.
i30 N 3 senedir üzerinde çalışılan bir otomobil. Nürburgring'de testleri yapılmış, test merkezinde saatlerce analiz edilmiş bir otomobil. Bunun üzerine hala ''know-how yok, bundan bir şey olmaz'' demek bence daha da ''komik''.
Golf GTI ve Focus ST'nin rakip olarak görülmemesinin sebepleri, hedefin Golf R ve Focus RS olması. Bu da gayet normal. Focus RS ve Golf GTI'dan daha çok ''sürüş otomobili'' olduğu gerçek. Sonuçta Golf R ve Focus RS, daha çok pist odaklı otomobiller. GTI ise yol odaklı bir otomobil. E hal böyleyken i30 N pistlerde geliştirildiği için Golf R ve Focus RS'i kendine rakip olarak görüyor. Sanırım siz direk iyi markayı da yoksaydığını düşündünüz.Şimdi bu yukarıda yer alan yazıda diyor ki direksiyon hissiyatı Megane RS'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar, Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor.
Hocam ben sizin söylediklerinizi iyi anlıyorum, hatta katıldığım nokta şu ki Hyundai bunu salt kendi wrc tecrübesiyle şu aşamada başaramaz. Bundan bir kaç yıl sonra tecrübeleriyle doğru orantılı olarak başarabilir belki ama şu aşamada bunu yapamaz. Bunun olabilmesinin en büyük sebebi doğru anlamda taklit edebilmeyi bilmektir. Bunu yapabilen ise transfer edilen mühendis ekibidir. Bakın, i30 n dediğimiz araç normal i30'un üzerine inşa edilmiş bir otomobil. Ama normal i30 için değerlendirme yazılarında en büyük eksiklik unsuru olarak ' not enough fun ' ibaresi geçiyor ki bu doğru. Fakat i30 n içinse oldukça eğlenceli ve zevkli sürüşe sahip bir otomobil olduğu söyleniyor. Bu kesin böyledir ya da değildir bilemem. Fakat bu eğer böyleyse, binek versiyonuyla hothatch versiyonu arasında aynı temelli olmasına rağmen sürüş zevki anlamında bu kadar fark varsa bunun sebebi otomobile Hyundai'nin kendi tecrübesinden daha fazlasının eklenmiş olmasıdır diye düşünüyorum.Bakın, know how yok yazmadım, bundan bir şey olmaz da yazmadım. Rica ediyorum sırf laf sokma çabasına girmek için söylediklerimi çarpıtıp yalan yanlış yazmayın. Hyundai "Daha önce elinde bu kadar know how olan markaların önüne geçiyor ha ?" yazdım. Buradan bunda know how yok,bundan bir şey olmaz sözünü nasıl çıkardınız ?
Bakın başlığı açan arkadaşın yazdığını aynen yazıyorum.
"Türkiye'de pek adı sanı geçmiyor ancak şu sıralar İngiltere basını araca övgüler yağdırıyor. Özellikle sürüş karakteri bakımından. Sürüş dinamiklerinin en az Megane RS kadar iyi olduğunu ve direksiyon hissiyatının Megane RS'ten bile daha iyi olduğunu söylüyorlar. Golf GTI, Focus ST gibi araçlar ise rakip olarak bile görülmüyor. Motor gücü yeterli, egzos sesi ise muhteşem."
Şimdi bu yukarıda yer alan yazıda diyor ki direksiyon hissiyatı Megane RS'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar, Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor.
Yahu bu kadar kibirli bir dille yazılmış yazıya ne denilebilir ? Ford'u ve VW'yi bir anda gömerken iyi (rakip olarak görülmüyor bile), Hyundai bunu nasıl bir anda yaptı, nasıl bir anda bu markaların önüne geçti diye sorgularken kötü mü oluyor ?
Dediklerim yanlış anlaşılmasın. Ford ve VW'nin rakibi değil demedim. GTI ve ST'nin rakibi değil. R ve RS'in rakibi.boşa konuşuyorsunuz focus st mi golf gti mı hyundai n hangisini size bedavaya verelim desek hyundai'yi 20 kişiden 1 2 kişi seçer. ford vw rakibi değilmiş. bak sen
Tek alınabilme sebebi daha ucuz olması olur. Yoksa ben de Focus RS gibi bir otomobil almak varken Hyundai i30 N almam...kaç tane satacak çok merak ediyorum alan adama sormak isterim abi hothatch mi bitti neden hyundai diye valla
size laf sokmak istemedim. siz aracısınız burada tartışmaya. genel olarak şunu demek istiyorum beğenin beğenmeyin gti ve st bunlar kült arabalardır. hyundai bir gün çıkacak daha ilk arabasında hepsinden öne geçecek öyle mi? tamam araba iyi hoş ben de çok incelemesini izledim de ancak avrupa'da 30k dan verildiği için (ucuz yani) millet denemek için alır. şöyle bir iki üç nesil yapsınlar bakalım da görelim. bizim buralarda zaten satmaz. biz 1.0'a bineriz hakettiğimiz o çünkü( ÖYLE DEĞİL Mİ? )Dediklerim yanlış anlaşılmasın. Ford ve VW'nin rakibi değil demedim. GTI ve ST'nin rakibi değil. R ve RS'in rakibi.
Golf GTI ve Focus ST'nin rakip olarak görülmemesinin sebepleri, hedefin Golf R ve Focus RS olması. Bu da gayet normal. Focus RS ve Golf GTI'dan daha çok ''sürüş otomobili'' olduğu gerçek. Sonuçta Golf R ve Focus RS, daha çok pist odaklı otomobiller. GTI ise yol odaklı bir otomobil. E hal böyleyken i30 N pistlerde geliştirildiği için Golf R ve Focus RS'i kendine rakip olarak görüyor. Sanırım siz direk iyi markayı da yoksaydığını düşündünüz.
Hyundai i30 N'in özellikle Megane RS gibi bir otomobilden daha iyi olacağını düşünmüyorum. Yine de rekabet edebileceği bir otomobil olduğu gerçek.
Aahahahah katılıyorum 1.0 turbo çıkarırlar bir tane, sanayilerde Hyundai N panjurları spoilerları dolaşır. Her tarafta çakma Hyundai N'ler görürüzsize laf sokmak istemedim. siz aracısınız burada tartışmaya. genel olarak şunu demek istiyorum beğenin beğenmeyin gti ve st bunlar kült arabalardır. hyundai bir gün çıkacak daha ilk arabasında hepsinden öne geçecek öyle mi? tamam araba iyi hoş ben de çok incelemesini izledim de ancak avrupa'da 30k dan verildiği için (ucuz yani) millet denemek için alır. şöyle bir iki üç nesil yapsınlar bakalım da görelim. bizim buralarda zaten satmaz. biz 1.0'a bineriz hakettiğimiz o çünkü( ÖYLE DEĞİL Mİ? )
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.