i30 N mucizesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor
Direksiyon tepkisi Megane RS'den iyi..Ben sadece gülerim buna
Ucuz PR çalışmaları bunlar..Daha önce hiç hot hatch üretmemiş Hyundai, elinde bu kadar know how olan Ford,VW ve Renault'un bir anda önüne geçiyor ha ? Biz de bunu yedik..
Bmw M departmanından mühendis transfer etmişlermiş de bilmem ne..Bmw'nin şu anda durduğu nokta ve teknolojisi ile Hyundai'ninki bir sanki de bir mühendis dünyaları değiştirecek..Çok iyi kafalar ya
 

emreogut

Taklacı Güvercin
17 Mar 2017
32
32
295
Marka
Opel
Kaç tane satılacak merak ediyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor
Direksiyon tepkisi Megane RS'den iyi..Ben sadece gülerim buna
Ucuz PR çalışmaları bunlar..Daha önce hiç hot hatch üretmemiş Hyundai, elinde bu kadar know how olan Ford,VW ve Renault'un bir anda önüne geçiyor ha ? Biz de bunu yedik..
Bmw M departmanından mühendis transfer etmişlermiş de bilmem ne..Bmw'nin şu anda durduğu nokta ve teknolojisi ile Hyundai'ninki bir sanki de bir mühendis dünyaları değiştirecek..Çok iyi kafalar ya

Nasıl bu kadar sert eleştirebiliyorsunuz bir anda markaları? Ne biliyorsunuz mesela Hyundai hakkında da yorum yapabiliyorsunuz bu kadar sert bir dille? Kore otomobillerinin 10 yıl önceki hali ortada, şimdiki halleri de ortada. Valla Kore otomobilleri herhangi bir Alman markadan çok daha fazla şey koydular bu 10 yılda. Bunu nasıl yaptılar? O bahsettiğiniz know-how var ya, onu satın aldılar işte. Yıllardır deneyimi olan insanları getirip, alın yeni işiniz Hyundai diye adamların önlerine koydular. Tasarımcıyı Audi'den aldılar mesela.

Hyundai know-how'ı satın aldı ve ilk denemesini yaptı. Neden markaya burun kıvırıyor herkes? Neden kimse rekabet ortamının artmasını istemiyor? Neden bunları dememek pahasına M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri üreten mühendis ''küçük'' görülüyor?


Hiç bir zaman Hyundai taraftarı olmadım, fakat Sezar'ın hakkı Sezar'a.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Nasıl bu kadar sert eleştirebiliyorsunuz bir anda markaları? Ne biliyorsunuz mesela Hyundai hakkında da yorum yapabiliyorsunuz bu kadar sert bir dille? Kore otomobillerinin 10 yıl önceki hali ortada, şimdiki halleri de ortada. Valla Kore otomobilleri herhangi bir Alman markadan çok daha fazla şey koydular bu 10 yılda. Bunu nasıl yaptılar? O bahsettiğiniz know-how var ya, onu satın aldılar işte. Yıllardır deneyimi olan insanları getirip, alın yeni işiniz Hyundai diye adamların önlerine koydular. Tasarımcıyı Audi'den aldılar mesela.

Hyundai know-how'ı satın aldı ve ilk denemesini yaptı. Neden markaya burun kıvırıyor herkes? Neden kimse rekabet ortamının artmasını istemiyor? Neden bunları dememek pahasına M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri üreten mühendis ''küçük'' görülüyor?


Hiç bir zaman Hyundai taraftarı olmadım, fakat Sezar'ın hakkı Sezar'a.

Eleştirmem için Hyundai'nin belli başlı yayın organlarına para vererek bu yazıları yazdırması, bu testleri yaptırması yeterli diye düşünüyorum
Hyundai yeni girdiği bu segmentte söz sahibi olmadığını kendi de biliyor. Bmw ve Audi pek doğru bir örnek olmadı. Firmalar arasında bu tarz transferler sürekli olur, yeni bir şey değil. Bu otomobili geliştiren ekibin başındaki adam "Bmw'nin bilmem hangi departmanının eski yöneticisi" demek bile başlı başına bir PR çalışması. M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri tek bir mühendis üretmiyor. O mühendis firmadan ayrılınca Bmw batmayacağı gibi Hyundai de bir anda yücelmez.. Ha Hyundai gelişim gösterir orası ayrı
Hyundai büyük bir gelişim gösterdi ve kendini bir üst seviyeye konumlandırmaya çalışıyor, eskiye nazaran daha sağlam otomobiller üretiyor, ben bunu kabul ediyorum. Ancak Hyundai Alman markalarından çok şey koydu 10 yılda lafına da katılmıyorum..Hyundai peynir tenekesinden hallice otomobiller üretmekteyken, Alman markaları hep öncü ve ileri teknolojiler üretti..Sağlamlık bir Alman markası için parayı bulduktan sonra satılan opsiyon değildir.
Benim Hyundai'ye karşı bir garezim veya markayı küçümseme gibi bir durumum yok.
Ancak sen tutup yıllardır hot hatch üreten markaların modellerini bir anda çizip bu i30 N hepsinden iyi, hepsini gömdü dersen orası komik olur..Kimse de buna inanmaz..Videoların altındaki yorumlarda da bu durum açıkça belli ;)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,017
7
51,352
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor
Direksiyon tepkisi Megane RS'den iyi..Ben sadece gülerim buna
Ucuz PR çalışmaları bunlar..Daha önce hiç hot hatch üretmemiş Hyundai, elinde bu kadar know how olan Ford,VW ve Renault'un bir anda önüne geçiyor ha ? Biz de bunu yedik..
Bmw M departmanından mühendis transfer etmişlermiş de bilmem ne..Bmw'nin şu anda durduğu nokta ve teknolojisi ile Hyundai'ninki bir sanki de bir mühendis dünyaları değiştirecek..Çok iyi kafalar ya
Bugün i20 denen aracın, yılların deneyimiyle yapılmış köklü mazisi olan Corsa'dan, Ibiza'dan, Fabia'dan daha kaliteli olması?.. i10 denen aracın, çok tecrübeli Fransız rakiplerinin toplamından fazla satması?.. i30 eski kasasıyla da ağırlık ve sürüş hissi gibi dezavantajlarına rağmen piyasada rekabetçiydi, yeni jenerasyonunda hothatch piyasasında söylendiği kadar iddialı olmamaları için hiçbir sebep yok. Kaldı ki, birkaç yıl içerisinde WRC'de de fasulye takımdan şampiyonluğa oynar seviyeye çıktılar. Çok değil, 10-15 yıl önce dönüp yüzüne bakmadığım bir marka, bu kadar kısa sürede piyasada bu kadar iyi bir noktaya gelebildi. Aynı süreçte, hala 20 yıl önceki kaliteli üretimlerinin getirdiği marka imajının mirasını yiyerek, üretim kalitesinde ciddi şekilde geriye giden Alman markaları var. Bu yüzden çok normal görüyorum Hyundai'nin başarılı iş çıkarmasını.
 
1 Ocak 2017
2,657
9,779
5,270
38:22:37:12
Marka
Bugatti
hyundai-genesis-ar550-2014-sema-show.jpg

1200px-2015_Hyundai_Genesis_%28DH%29_Ultimate_Pack_sedan_%2816331265353%29.jpg

2014-Hyundai-Genesis-%288%29-DW_0.jpg

hyundai deyip küçümsemeyin lütfen :) bknz Genesis :D
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,199
45,789
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Hangisi hangisinden daha iyidir, kötüdür mevzusuna girmek istemiyorum. Neticede böyle bir değerlendirme yapmak için elimde yeterince bilgi yok. Sadece bildiğim şu ki 2013-14 gibi wrc'ye katılan, bunun 1-2 senesini de otomobilini geliştirmek için test sezonu olarak geçiren Hyundai'nin ( yahut başka herhangi bir markanın ) salt kendi tecrübesiyle bu kadar kısa süre ve tecrübede kendisinden çok daha tecrübeli firmalardan daha ileri yahut yakın mühendisliğe sahip bir otomobil çıkarması çok zor. 4-5 senede bu işler olabiliyorsa onlarca yıllık tecrübelerin hiç bir anlamı kalmaz demektir ki bu saçma. Fakat i30 N'in iyi olmasında ki asıl unsur bu işlerde tecrübeli ve bilen bir mühendis olan m departmanı eski yöneticisinin kendi mühendis ekibiyle transfer edilip, hem m serilerindeki mühendislik deneyimini aktarması hem de daha önce verilen demeçlerde de olduğu gibi rakip otomobillerdeki teknolojilerin yine mühendisler tarafından takip edilip, çözülüp mümkün olan şekilde uygulanmaya çalışılması.

Otomobil için bir reklamdır yahut değildir diyemem. O kısım zaten beni ilgilendirmez. Fakat bildiğim tek bir şey var ki bir kaç yıllık wrc tecrübesiyle wrc liginin bunca yıllık tecrübeli firmalarını al aşağı etmek mümkün olan bir şey değil. Eğer bu araçlar kadar iyi bir otomobil çıkarılabilmişse bunun en büyük sebebi mühendislik kısmında yapılan yerinde ve tecrübeli transferlerdir diye düşünüyorum.
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Bu otomobili geliştiren ekibin başındaki adam "Bmw'nin bilmem hangi departmanının eski yöneticisi" demek bile başlı başına bir PR çalışması. M3 GTS, M4 GTS gibi otomobilleri tek bir mühendis üretmiyor.
Projenin başındaki adamdan bahsediyoruz, otomobilin her konusudan haberdar olan bir insan. Biermann otomobil endüstrisi için önemli bir insan, öyle sıradan bir transfer değil. Biraz araştırın, anlayacaksınız.
Hyundai peynir tenekesinden hallice otomobiller üretmekteyken, Alman markaları hep öncü ve ileri teknolojiler üretti..Sağlamlık bir Alman markası için parayı bulduktan sonra satılan opsiyon değildir.
İşte ne güzel yazmışsınız, adamlar peynir teknesinden KIA Stinger'a kadar geldiler. BMW nezdinde konuşursam, E90 ile F30 arasında peynir teknesinden bu günlere gelmek kadar büyük farklılıklar yok. Öncü teknolojiyi otomobil markaları üretmiyor bu konuda da emin olabilirsiniz. Continental, Bosch gibi firmalar sayesinde çıkıyor bu öncü yenilikler. Bunları alıp otomobillerine Koreliler de koyuyor, almanlar da.
Ancak sen tutup yıllardır hot hatch üreten markaların modellerini bir anda çizip bu i30 N hepsinden iyi, hepsini gömdü dersen orası komik olur..Kimse de buna inanmaz..Videoların altındaki yorumlarda da bu durum açıkça belli ;)
Birincisi, kimsenin diğer hothatchleri çizdiği falan yok. Direksiyon tepkisi Megane RS'ten iyi demek (kullanmadım,bilmiyorum. örnek için) şasi burkulma direnci, mekanik kilitli diferansiyeli daha iyi demek olmuyor. Diğer hothatchler gayet iyi otomobiller, i30 N de bunlarla rekabet edebilecek seviyede. Hee bu yarışı kazanabilir mi? Bilemiyorum. Fakat rekabet içerisinde olmadığını düşünmek bence ''komik'' olur.

i30 N 3 senedir üzerinde çalışılan bir otomobil. Nürburgring'de testleri yapılmış, test merkezinde saatlerce analiz edilmiş bir otomobil. Bunun üzerine hala ''know-how yok, bundan bir şey olmaz'' demek bence daha da ''komik''.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Projenin başındaki adamdan bahsediyoruz, otomobilin her konusudan haberdar olan bir insan. Biermann otomobil endüstrisi için önemli bir insan, öyle sıradan bir transfer değil. Biraz araştırın, anlayacaksınız.

İşte ne güzel yazmışsınız, adamlar peynir teknesinden KIA Stinger'a kadar geldiler. BMW nezdinde konuşursam, E90 ile F30 arasında peynir teknesinden bu günlere gelmek kadar büyük farklılıklar yok. Öncü teknolojiyi otomobil markaları üretmiyor bu konuda da emin olabilirsiniz. Continental, Bosch gibi firmalar sayesinde çıkıyor bu öncü yenilikler. Bunları alıp otomobillerine Koreliler de koyuyor, almanlar da.

Birincisi, kimsenin diğer hothatchleri çizdiği falan yok. Direksiyon tepkisi Megane RS'ten iyi demek (kullanmadım,bilmiyorum. örnek için) şasi burkulma direnci, mekanik kilitli diferansiyeli daha iyi demek olmuyor. Diğer hothatchler gayet iyi otomobiller, i30 N de bunlarla rekabet edebilecek seviyede. Hee bu yarışı kazanabilir mi? Bilemiyorum. Fakat rekabet içerisinde olmadığını düşünmek bence ''komik'' olur.

i30 N 3 senedir üzerinde çalışılan bir otomobil. Nürburgring'de testleri yapılmış, test merkezinde saatlerce analiz edilmiş bir otomobil. Bunun üzerine hala ''know-how yok, bundan bir şey olmaz'' demek bence daha da ''komik''.

Bakın, know how yok yazmadım, bundan bir şey olmaz da yazmadım. Rica ediyorum sırf laf sokma çabasına girmek için söylediklerimi çarpıtıp yalan yanlış yazmayın. Hyundai "Daha önce elinde bu kadar know how olan markaların önüne geçiyor ha ?" yazdım. Buradan bunda know how yok,bundan bir şey olmaz sözünü nasıl çıkardınız ?

Bakın başlığı açan arkadaşın yazdığını aynen yazıyorum.

"Türkiye'de pek adı sanı geçmiyor ancak şu sıralar İngiltere basını araca övgüler yağdırıyor. Özellikle sürüş karakteri bakımından. Sürüş dinamiklerinin en az Megane RS kadar iyi olduğunu ve direksiyon hissiyatının Megane RS'ten bile daha iyi olduğunu söylüyorlar. Golf GTI, Focus ST gibi araçlar ise rakip olarak bile görülmüyor. Motor gücü yeterli, egzos sesi ise muhteşem."

Şimdi bu yukarıda yer alan yazıda diyor ki direksiyon hissiyatı Megane RS'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar, Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor.

Yahu bu kadar kibirli bir dille yazılmış yazıya ne denilebilir ? Ford'u ve VW'yi bir anda gömerken iyi (rakip olarak görülmüyor bile), Hyundai bunu nasıl bir anda yaptı, nasıl bir anda bu markaların önüne geçti diye sorgularken kötü mü oluyor ?
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Şimdi bu yukarıda yer alan yazıda diyor ki direksiyon hissiyatı Megane RS'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar, Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor.
Golf GTI ve Focus ST'nin rakip olarak görülmemesinin sebepleri, hedefin Golf R ve Focus RS olması. Bu da gayet normal. Focus RS ve Golf GTI'dan daha çok ''sürüş otomobili'' olduğu gerçek. Sonuçta Golf R ve Focus RS, daha çok pist odaklı otomobiller. GTI ise yol odaklı bir otomobil. E hal böyleyken i30 N pistlerde geliştirildiği için Golf R ve Focus RS'i kendine rakip olarak görüyor. Sanırım siz direk iyi markayı da yoksaydığını düşündünüz.

Hyundai i30 N'in özellikle Megane RS gibi bir otomobilden daha iyi olacağını düşünmüyorum. Yine de rekabet edebileceği bir otomobil olduğu gerçek.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,199
45,789
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bakın, know how yok yazmadım, bundan bir şey olmaz da yazmadım. Rica ediyorum sırf laf sokma çabasına girmek için söylediklerimi çarpıtıp yalan yanlış yazmayın. Hyundai "Daha önce elinde bu kadar know how olan markaların önüne geçiyor ha ?" yazdım. Buradan bunda know how yok,bundan bir şey olmaz sözünü nasıl çıkardınız ?

Bakın başlığı açan arkadaşın yazdığını aynen yazıyorum.

"Türkiye'de pek adı sanı geçmiyor ancak şu sıralar İngiltere basını araca övgüler yağdırıyor. Özellikle sürüş karakteri bakımından. Sürüş dinamiklerinin en az Megane RS kadar iyi olduğunu ve direksiyon hissiyatının Megane RS'ten bile daha iyi olduğunu söylüyorlar. Golf GTI, Focus ST gibi araçlar ise rakip olarak bile görülmüyor. Motor gücü yeterli, egzos sesi ise muhteşem."

Şimdi bu yukarıda yer alan yazıda diyor ki direksiyon hissiyatı Megane RS'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar, Golf GTI, Focus ST rakip olarak görülmüyor.

Yahu bu kadar kibirli bir dille yazılmış yazıya ne denilebilir ? Ford'u ve VW'yi bir anda gömerken iyi (rakip olarak görülmüyor bile), Hyundai bunu nasıl bir anda yaptı, nasıl bir anda bu markaların önüne geçti diye sorgularken kötü mü oluyor ?
Hocam ben sizin söylediklerinizi iyi anlıyorum, hatta katıldığım nokta şu ki Hyundai bunu salt kendi wrc tecrübesiyle şu aşamada başaramaz. Bundan bir kaç yıl sonra tecrübeleriyle doğru orantılı olarak başarabilir belki ama şu aşamada bunu yapamaz. Bunun olabilmesinin en büyük sebebi doğru anlamda taklit edebilmeyi bilmektir. Bunu yapabilen ise transfer edilen mühendis ekibidir. Bakın, i30 n dediğimiz araç normal i30'un üzerine inşa edilmiş bir otomobil. Ama normal i30 için değerlendirme yazılarında en büyük eksiklik unsuru olarak ' not enough fun ' ibaresi geçiyor ki bu doğru. Fakat i30 n içinse oldukça eğlenceli ve zevkli sürüşe sahip bir otomobil olduğu söyleniyor. Bu kesin böyledir ya da değildir bilemem. Fakat bu eğer böyleyse, binek versiyonuyla hothatch versiyonu arasında aynı temelli olmasına rağmen sürüş zevki anlamında bu kadar fark varsa bunun sebebi otomobile Hyundai'nin kendi tecrübesinden daha fazlasının eklenmiş olmasıdır diye düşünüyorum.

Netice olarak salt Hyundai kendi wrc tecrübesiyle bu otomobili üretmiş olsaydı ve bu yorumlar yapılmış olsaydı ben de pek ciddiye almazdım. Ama rakiplerin ciddi oranda takip edildiği, bunlardan görülen teknolojinin mümkün olduğunca uygulandığı, bunun da işi bilen bir mühendis ekibine yaptırıldığı bilgileri birleşince otomobil hakkında söylenenler yalan olmayabilir diye düşünüyorum.
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
boşa konuşuyorsunuz focus st mi golf gti mı hyundai n hangisini size bedavaya verelim desek hyundai'yi 20 kişiden 1 2 kişi seçer. ford vw rakibi değilmiş. bak sen:D
Dediklerim yanlış anlaşılmasın. Ford ve VW'nin rakibi değil demedim. GTI ve ST'nin rakibi değil. R ve RS'in rakibi.
 

Renard

Panpa
8 Eyl 2016
1,534
4,749
4,070
37
İstanbul
Marka
BMW
Dediklerim yanlış anlaşılmasın. Ford ve VW'nin rakibi değil demedim. GTI ve ST'nin rakibi değil. R ve RS'in rakibi.
size laf sokmak istemedim. siz aracısınız burada tartışmaya. genel olarak şunu demek istiyorum beğenin beğenmeyin gti ve st bunlar kült arabalardır. hyundai bir gün çıkacak daha ilk arabasında hepsinden öne geçecek öyle mi? tamam araba iyi hoş ben de çok incelemesini izledim de ancak avrupa'da 30k dan verildiği için (ucuz yani) millet denemek için alır. şöyle bir iki üç nesil yapsınlar bakalım da görelim. bizim buralarda zaten satmaz. biz 1.0'a bineriz:D hakettiğimiz o çünkü( ÖYLE DEĞİL Mİ? )
 

alpy

Taklacı Güvercin
5 Ağu 2017
18
38
295
Aracın tasarımından başlamam gerekirse yeterince agresif olduğunu ve lansman rengiyle çok cezbedici durduğunu düşünüyorum. Standart i30'un tasarımına pek alışamamıştım fakat bu aracın diğer hothatchlerden aşağı kalır yanı olmadığı kanaatindeyim. Hyundai bu sınıfa girerken hem rekabetçi hem de rakiplerini tartacak düzeyde girmesi çok iyi oldu. Çünkü son yıllarda taze bir kana ihtiyaç vardı. Rekabetin PSA Vag Ford Opel ve Honda arasında kalması beni biraz bunaltıyordu(Başka firma mı kaldı diyebilirsiniz fakat yeniliklerin ve sert rekabetin her zaman daha iyi sonuçları doğuracağını düşünüyorum.) Aracı kullanmadığımdan dolayı sürüş karakterine izlediğim videolardan yorum yapmaya çalışacağım bunu baştan belirteyim. Megane RS, Golf Gti, Focus St gibi araçlarla birlikte anılmak ve çoğu dinamik faktörün onlardan aşağı olmadığının belirtilmesi Hyundai'nin son 5 yıldır motorsporları departmanına yaptığı yatırımın başarıyla işlediğine işarettir(WRC'de ne kadar yol katettiklerini kendi gözlerimizle gördük ve bunu yola uyarlayarak iddialarını 1 tık daha kuvvetlendirdiler.) Araçta manuel şanzıman kullanıldığından rakamlar çok kuvvetli gözükmeyebilir. Fakat kullanan insanlar şanzımanın akıcığı ve vites aralıklarının kısa olmasından dolayı memnun olmuş gözüküyorlar. Son olarak söylemek istediğim; ralliyle ilgilenenler varsa içinizde farkettiler mi bilemiyorum fakat arabanın egzozundan(TDK'dan baktım böyle yazılıyor beyler...) toprak zeminde dans eden Grup N'de yarışan Evo nidaları geliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Golf GTI ve Focus ST'nin rakip olarak görülmemesinin sebepleri, hedefin Golf R ve Focus RS olması. Bu da gayet normal. Focus RS ve Golf GTI'dan daha çok ''sürüş otomobili'' olduğu gerçek. Sonuçta Golf R ve Focus RS, daha çok pist odaklı otomobiller. GTI ise yol odaklı bir otomobil. E hal böyleyken i30 N pistlerde geliştirildiği için Golf R ve Focus RS'i kendine rakip olarak görüyor. Sanırım siz direk iyi markayı da yoksaydığını düşündünüz.

Hyundai i30 N'in özellikle Megane RS gibi bir otomobilden daha iyi olacağını düşünmüyorum. Yine de rekabet edebileceği bir otomobil olduğu gerçek.

Hyundai tabii ki rekabet edecek. Zaten hot hatch uretmelerindeki amac rekabet. Onunla bir derdim yok, rekabet edemez falan demiyorum. Problem burada basliyor. Kendine referans olarak Focus RS ve Golf R'i aliyorsun ancak GTI ve Focus ST rakip degil diye bir kavram kargasasina giriyorsun. Madem rakibin Golf R ve Focus RS niye kendini GTI ve ST ile kiyasliyorsun. Cok sacma degil mi ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
size laf sokmak istemedim. siz aracısınız burada tartışmaya. genel olarak şunu demek istiyorum beğenin beğenmeyin gti ve st bunlar kült arabalardır. hyundai bir gün çıkacak daha ilk arabasında hepsinden öne geçecek öyle mi? tamam araba iyi hoş ben de çok incelemesini izledim de ancak avrupa'da 30k dan verildiği için (ucuz yani) millet denemek için alır. şöyle bir iki üç nesil yapsınlar bakalım da görelim. bizim buralarda zaten satmaz. biz 1.0'a bineriz:D hakettiğimiz o çünkü( ÖYLE DEĞİL Mİ? )
Aahahahah katılıyorum 1.0 turbo çıkarırlar bir tane, sanayilerde Hyundai N panjurları spoilerları dolaşır. Her tarafta çakma Hyundai N'ler görürüz :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım