Bence Hyundai 20 yıl önce neyse şuan da o. O zaman japonlara özeniyorlardı şimdi avrupa araçlarına özeniyorlar tek fark bu.
Bu nece bir tespittir üstadımmmmBence Hyundai 20 yıl önce neyse şuan da o. O zaman japonlara özeniyorlardı şimdi avrupa araçlarına özeniyorlar tek fark bu.
Bu doruBu nece bir tespittir üstadımmmm
Herhalde Manas destanını okuduysanız bilirsiniz.Manas'ın torunu falan olmalısınız.Size göre bir tüzel kurum veya bir şahıs doğduktan sonra hemen koşmalı,tıp okumalı,mühendis olmalı,program tasarlamalı.Her marka özellikle milli bir firmaysa böyle emeklemeler yaşar.Ya da low cost sürümden kazan tecrübe edin mantığını uygulayabilir bence.Asıl odaklanmanız ve iğnelerinizi uzatmanız gereken kurumlar kalite algısını hakkıyla kazanıp sonra bu algıya inananları kandıran uygulamalar yapan kurumlardır.i30n geçilir pistte ya da bizi şaşırtıp iyi iş çıkartır.Ama unutmayin ki en azından denemişler ve yenilmişler olacak.Daha çok yenilsinler daha çok öğrensinlerTrabant üretimine 1957'de başlanmış,ilk Golf üretimine 1974 yılında başlanmış. Şimdi bunların sağlamlığını burada örnek olarak göstermek ne kadar doğru ? Mercedes'in yaptığı evet bir hata, ancak herkes bilir ki w168 safkan bir Mercedes asla değildir. Belli kaygılarla üretilmiştir. Daha yakın döneme kadar Hyundai ; Accent Blue, Accent Era gibi peynir tenekesinden hallice araçlar üretiyordu. Bu araçların üretildiği yıllarda hiçbir Alman arabası bu kadar kalitesiz sedan üretmiyordu..Hyundai sonradan kendini daha üst bir noktada konumlandırdı. Şu anda i30 modelini Golf'e göre konumlandırıyorlar, kalitesi eskiye kıyasla bariz arttı..Rekabet güzeldir, attığı adımlar bana kalırsa da olumlu ancak "Hah Hyundai olmuş" demek için henüz erken
Şu yazdığımın halen arkasındayım, pistte kafa tuttuğu araçlarla yarışmasını çok isterim..O zaman ak koyun kara koyun belli olur
Keşke öyle kalsalardı eski hyundai’lere bakınca yenilerinden çok daha başarılılar, en azından benim için.Taş gibi arabalardı.Hem de az yakıyorlardı.Bence Hyundai 20 yıl önce neyse şuan da o. O zaman japonlara özeniyorlardı şimdi avrupa araçlarına özeniyorlar tek fark bu.
Son derece hatalı bir yorum. Hyundai'nin gelişimini ve başarılarını hiç saymak çok yanlış. 5 yıldır Dünya Ralli Şampiyonasında kıyasıya rekabetteler, Nürburgring'in yanında N test merkezi açtılar.Bence Hyundai 20 yıl önce neyse şuan da o. O zaman japonlara özeniyorlardı şimdi avrupa araçlarına özeniyorlar tek fark bu.
97 accent durduğu yerde çürümüş bir araç profil fotomda hala var daha kaldırmadım. Çürümüş derken plastik aksamindan bahsediyorum ki bu milenyum kasa ve era için de geçerli. Nasıl oluyor da taş gibi arabalar oluyor anlamadım. 119 binde aldık 138 binde sattık ve 5 günde 15 tane yeri elimde kaldı arabanın. Ailede de İ30 sw var 2015 dizel otomatik. Yaaani kıyaslıyorum da hyundai kendini pozitif açıdan coook geliştirdi bence de yanlış bir yorum yapıyorsunuz. Kıyaslıyorum derken döneminin arabalarına göre kıyaslıyorum yanlış anlamayınKeşke öyle kalsalardı eski hyundai’lere bakınca yenilerinden çok daha başarılılar, en azından benim için.Taş gibi arabalardı.Hem de az yakıyorlardı.
Pek sağlıklı bir test değil bu. Evet aracın sürüş karakteristiği hakkında bilgi veriyor ancak o hızlarda normal bir araç da o sürelere yakın bir süre ile döner parkuru. Yani araç bu kadar iddialıysa neden diğer hot hatchlerle kıyaslamıyorlar pistte merak ediyorum
Diğer rakipleriyle kıyasını sabırsızlıkla bekliyorum bakalım bu aracın performansı övüldüğü kadar var mı
Zamanında Mclaren mp4-12c için de benzer şeyler yazılmıştı. Autocar Ferrari'den çok daha iyi yazıyordu.Kağıt üzerinde Ferrari'den çok daha üstündü ancak piste çıktıklarında Ferrari tarafından maymun edilmişti
Yav ben kötü bir şey yapıyorlar mı dedim 11 yıl 1998 Accent kullandık bir kere yolda bırakmadı çok güzel arabaydı hakkatten yani B sedan sınıfının bir numarası Accenttir benim için. Bir arabayı üretirken bazı markaların yaptığı gibi saçmasapan yerlerden tasarrufa gitmemişler.Son derece hatalı bir yorum. Hyundai'nin gelişimini ve başarılarını hiç saymak çok yanlış. 5 yıldır Dünya Ralli Şampiyonasında kıyasıya rekabetteler, Nürburgring'in yanında N test merkezi açtılar.
Audi ve BMW gibi markalardan tasarımcı ve mühendisler transfer ettiler. VW gibi markalarda 1000 Euro'ya alabileceğiniz opsiyonları çok daha ucuza koydular. Bunları yaparken de hala NCAP'ten 5 yıldız alıyorlar, bunlar kolay işler değil.
Alman arabalarına özenmek kötü bir şey değil, her marka özenebilir. Fakat 20 yıl önceki Hyundai ile şu anki Hyundai'yi aynı kefeye koymak ciddi bir hata.
Benim çevremde de bir sürü bahsettiğimiz döneme ait hyundai’ler mevcut oldu ancak bıgüne kadar adam akıllı bir sıkıntısını duymadım.Ve çok yakıyor diyeni de.Tabi sizin tecrübeleriniz de farklı olabilir saygı duyarım.97 accent durduğu yerde çürümüş bir araç profil fotomda hala var daha kaldırmadım. Çürümüş derken plastik aksamindan bahsediyorum ki bu milenyum kasa ve era için de geçerli. Nasıl oluyor da taş gibi arabalar oluyor anlamadım. 119 binde aldık 138 binde sattık ve 5 günde 15 tane yeri elimde kaldı arabanın. Ailede de İ30 sw var 2015 dizel otomatik. Yaaani kıyaslıyorum da hyundai kendini pozitif açıdan coook geliştirdi bence de yanlış bir yorum yapıyorsunuz. Kıyaslıyorum derken döneminin arabalarına göre kıyaslıyorum yanlış anlamayın
Herhalde Manas destanını okuduysanız bilirsiniz.Manas'ın torunu falan olmalısınız.Size göre bir tüzel kurum veya bir şahıs doğduktan sonra hemen koşmalı,tıp okumalı,mühendis olmalı,program tasarlamalı.Her marka özellikle milli bir firmaysa böyle emeklemeler yaşar.Ya da low cost sürümden kazan tecrübe edin mantığını uygulayabilir bence.Asıl odaklanmanız ve iğnelerinizi uzatmanız gereken kurumlar kalite algısını hakkıyla kazanıp sonra bu algıya inananları kandıran uygulamalar yapan kurumlardır.i30n geçilir pistte ya da bizi şaşırtıp iyi iş çıkartır.Ama unutmayin ki en azından denemişler ve yenilmişler olacak.Daha çok yenilsinler daha çok öğrensinler
Destanlar gibi olağanüstü ve abartılmış yazılara inanmam doktor. Çok güzel bir noktaya değinmişsin, Manas destanı tam olarak Hyundai'nin hikayesi ile özdeşleştirilebilir. İlk defa hot hatch üretiyorum zirvenin mutlak sahibi olacağım, yıllardır bu işi yapan firmalar da kimmiş ki peh ?
Low cost ürünler üreten firma bir anda premium mu oldu ? Veya etik şu mudur ; low cost üretiriz sonra kaliteyi artırır premium oluruz.
Yeteri kadar zenginsen birkaç mecraya ödeyeceğin hatırı sayılır parayla gayet güzel advertorial reklam yaptırırsın. En etkili yol da budur viral bir etki yaratır
Hyundai markasıyla bir sorunum yok, düzgün iş yapıyorlarsa kaliteli otomobil üretiyorlarsa gelsinler piyasayı domine etsinler, rekabet ortamı oluştursunlar. Daha önce de bahsettiğim üzere yıllardır hot hatch üreten markaların top modellerinin önüne bir anda bir otomobil çıkarıp biz bu işi iyi yaptık diğerlerinden iyiyiz veya diğerleri kadar iyiyiz demek "bana göre" kendini bilmezliktir. Otomotiv gazetecileri bir markayı bu denli övüyorsa karşılaştırmalı testlerde sonucu genelde hüsran oluyor
Karşılaştırmalı testi bekliyorum, dedikleri kadar varsa bana helal olsun adamlar yapmış demek düşer, tam tersi olursa neyin ne olduğunu herkes görür zaten
Dayanamadım Hyundai'nin press release'lerine baktım. Yahu Allah aşkına Hyundai ne zaman "biz bu işi iyi yaptık diğerlerinden iyiyiz veya diğerleri kadar iyiyiz" demiş? Bir söyler misin? Hyundai başından beri Golf GTI'ı kendisine rakip olarak gördü. Daha iyi olduğuna da basın karar verdi. İşte en büyük birkaç basın yazısı:
https://www.hyundai.news/eu/model-n...motor-journalists-lavish-praise-on-the-i30-n/
Madem Top Gear'a, Evo'ya, Autocar'a, AutoExpress'e güvenmiyorsun, neden karşılaştırmalı testleri bekliyorsun? O testleri de bunlar yapacak. Seni inandırmaları için ne yapmaları gerekiyor?Bunu kendileri demiyor zaten basina soyletiyorlar. Daha onceki yazilarda bir cok arkadas kendine Golf R ve Focus RS'i rakip gordugunu yazmis. Bu ne yaman celiski
Madem Top Gear'a, Evo'ya, Autocar'a, AutoExpress'e güvenmiyorsun, Neden karşılaştırmalı testleri bekliyorsun? O testleri de bunlar yapacak. Seni inandırmaları için ne yapmaları gerekiyor?
R ve RS'i kim yazdıysa yanlış yazmış. Rakip her zaman GTI idi.
Benim "Rakip olarak görülmüyor" yazım Hyundai'den alıntı değil basındaki testlerden alınmadır. Yani orda demek istidiğim şu ki, "Golf GTI vs buna rakip bile olamaz.". diyor basın. Bunu diyen ben değilim, Hyundai de değil. Evet basın diyor. İnanıp inanmamak sana kalmış.Konuda ilk yazdigin mesajda Golf GTI, Focus ST rakip olarak gorulmuyor yaziyorsun. Ben buna kendini bilmezlik dedigimde Hyundai nerede soylemis diyorsun. Bu nasil bir akil tutulmasi ? Ayrica konudaki diger mesajlari okursan kendini Golf R ve Focus RS'e rakip goruyor yaziyor ve buna karsi herhangi bir tepkin olmamis..Hayir Focus RS veya Golf R degil rakibi GTI yazmamissin
Daha farkli bir sey yazmaya luzum gormuyorum
Benim "Rakip olarak görülmüyor" yazım Hyundai'den alıntı değil basındaki testlerden alınmadır. Yani orda demek istidiğim şu ki, "Golf GTI vs buna rakip bile olamaz.". diyor basın. Bunu diyen ben değilim, Hyundai de değil. Evet basın diyor. İnanıp inanmamak sana kalmış.
Mesela Steve Sutcliffe aynen şunu diyor: "Forget comparing this to something like a Golf GTI. This is way more serious than a GTI". İngilizcen yoksa türkçesini yazabilirim.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.