İkizler - Citroen C2 1.4HDI SX Pack (KOTA DÜŞMANI)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cemdogu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Malesef ufak bi kaza geçirdik. Bizimki biraz kedi poposunu görmüş gibi oldu.

Okul yolu üzerinde tali yoldan ana yola zabadank diye çıkan bir hıyar yüzünden aniden fren yapmak zorunda kaldım. Arkamdaki yeni okul öğrencimiz de frene basamadan bizim araba sayesinde durdu diyebilirim. Ben bagaj kapağı içeri göçmüştür falan derken, neyse ki sadece tamponumuzda ufak bir boya dökülmesi, tampon demirinin eğilmesiyle sonuçlandı.

Kaza fotoğraflarını yüklemeyeyim dedim. Zaten pek bir hasar da yok. Tutanak tuttuk. Arkamızdaki araç poloydu, ön tamponu far hizasından kırıldı malesef. Kaputunda da ufak bir eğilme olmuş. Bizde neredeyse hasar olmaması, çocuğun ön tamponunun kırılması üzdü vallahi..

Bugün eksper çağırıldı ve çok önerilen, methedilen bir boyacıya götürdük arabamızı. Arka tampon düzeltilecek ve boyanacak. Arka tampon demiri düzeltilecek ve boyanacak. Kısmetse cumartesiye yetiştirmeye çalışacak ama pazartesiye kayabilir.

Hasar buydu

f5fb38481e3ec90c33b95417b8c6e46a.jpg

15a42fcc81f12048c963faa5862472e0.jpg


Tamponu söküp gönderdiler neyse ki. Arka tampon demirini o gün düzelteceğiz ve boyayacağız.

81c5ee0a808be3b02e56f733d12b7d9c.jpg

Çok geçmiş olsun. Bu kadar çok emek gösterirken yaşanan sıkıcı olaylar rahatsız ediyor.. En kötüsü bu olsun, bir daha yaşanmaması umuduyla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: cemdogu
Selamlar herkese.

Tamponumuz kasko aracılığıyla boyandı.

Tabii ben hazır tampon sökükken alt demiri va temizleyeyim diye götürüp bir güzel yıkadım :)

36dcba2058c84416fb39dd024c4863af.jpg


Yamulan tampon demiri çekilerek düzeltildi.


2d4238063e14edeeb1d77fd16957fa63.jpg


En son da tamponun montajı ve ayarı yapıldı.

7930aa08d91e34dd18b40ead1a079251.jpg


Bugün de aracın hoparlörlerini değiştirdim. Hepsiburada’dan aldığım Sony XS-FB1730 3 yollu coax hoparlörleri taktım.

5ac8001f29fac53638a5114b7a489bcc.jpg


fa6a79eaebc9a0ac133c50a630e18633.jpg


Vere artık cruise controllüyüz :) mk1 için ilk. Zamanında Com2000’i değiştirmenin avantajı. Direksiyonu ilk fırsatta yaptıracağım.

321c68c03a3ff7d97ef89887f3e762dc.jpg


f57af29828c7a492fcfa35160d302651.jpg


fd9239e6a685c199f2720e7f6a035a35.jpg


Şimdilik bu kadar :)
 
Selamlar herkese.

Tamponumuz kasko aracılığıyla boyandı.

Tabii ben hazır tampon sökükken alt demiri va temizleyeyim diye götürüp bir güzel yıkadım :)

36dcba2058c84416fb39dd024c4863af.jpg


Yamulan tampon demiri çekilerek düzeltildi.


2d4238063e14edeeb1d77fd16957fa63.jpg


En son da tamponun montajı ve ayarı yapıldı.

7930aa08d91e34dd18b40ead1a079251.jpg


Bugün de aracın hoparlörlerini değiştirdim. Hepsiburada’dan aldığım Sony XS-FB1730 3 yollu coax hoparlörleri taktım.

5ac8001f29fac53638a5114b7a489bcc.jpg


fa6a79eaebc9a0ac133c50a630e18633.jpg


Vere artık cruise controllüyüz :) mk1 için ilk. Zamanında Com2000’i değiştirmenin avantajı. Direksiyonu ilk fırsatta yaptıracağım.

321c68c03a3ff7d97ef89887f3e762dc.jpg


f57af29828c7a492fcfa35160d302651.jpg


fd9239e6a685c199f2720e7f6a035a35.jpg


Şimdilik bu kadar :)
Mis gibi olmuş. Orta düzey bir tesisat için hoparlörler nasıl yeterli mi? Ben de yapicam da hiç bir bilgim olmadığı için araştırıyorum ses sistemi isini. Zira şuan teybim bile yok
 
Mis gibi olmuş. Orta düzey bir tesisat için hoparlörler nasıl yeterli mi? Ben de yapicam da hiç bir bilgim olmadığı için araştırıyorum ses sistemi isini. Zira şuan teybim bile yok
Valla ben gayet beğendim. Bence, amfisiz alınabilecek güzel bir seçenek. Bende aktif bir subwoofer var. Normalde bass sadece arkadan geliyordu ve rahatsız ediyordu, bu yüzden tize abanıyordum ben de önlerde. Şimdi bir tık daha bass verebiliyorum, böylece daha dengeli, sahneleme daha orta noktada hissediliyor. Yüksek seste de patlama yaşamadım Şıkır şıkır diyebilirim :)

Subwoofer ile gayet güzel olacaktır.
 
Valla ben gayet beğendim. Bence, amfisiz alınabilecek güzel bir seçenek. Bende aktif bir subwoofer var. Normalde bass sadece arkadan geliyordu ve rahatsız ediyordu, bu yüzden tize abanıyordum ben de önlerde. Şimdi bir tık daha bass verebiliyorum, böylece daha dengeli, sahneleme daha orta noktada hissediliyor. Yüksek seste de patlama yaşamadım Şıkır şıkır diyebilirim :)

Subwoofer ile gayet güzel olacaktır.
Hayırlı olsun tekrardan o zaman diyecek bir şey kalmamış :D
 
Selamlar tekrardan :)
C2'nin kışlık jantlarının Ford jantları olduğunu öğrendiğimizden beridir pek mutlu değildik. Ford jantlarının orta göbek çapları, Citroen ve Peugeot'ta kullanılan jantlardan farklı. Bu sebeple bijon kesmeler, balans ayarı tutmamalar ve titreşimler meydana gelebilir. Biz de bunu bildiğimiz için, Ford Ka'sı olan bir arkadaşa lastiklerle beraber sac jantları sattık. Onun aracına daha çok yakıştı :)

Ardından biz de Citroen ve Peugeot sac jantlarına bakmaya başladık. Bu baktığımız C4'ten çıkma, alman malı. Üzerinde orjinalliğini belirten parça kodu yer alıyor. Tek bir problem var. Eski sahibi jantları antipas ile boyamış. Buraya kadar bir sorun yok değil mi? Sac jantları fırça ile boyamış! Üstelik sadece dışını değil, lastiklerin oturduğu yanak kısımlarını ve iç kısmını da fırçayla boyamış. ANTİPAS! Bahçe ve teras için birkaç kere kullanma şerefine nail olmuştum. Kendisi son derece yapışkan, korkunç kokulu. Kuruduğu zaman yüzeyden ayırmak çok zor. Bu sebeple jantların ikisini operasyona aldık. Amacımız neler yapabileceğimizi görmekti.

Öncelikle, yüzeydeki boyayı nasıl düzeltebilirize yoğunlaştık. Sonuçta kullandığımız boyaların az da olsa kusur kapatabildiğini biliyoruz. Bu sebeple 200'lü rakamlarda zımparayla yüzeyi eşelemeye başladım. Sonuç : Başarısızlık. Asla fırça izlerini gideremedim. Antipas son derece yapışkan bir boya olduğu için zımparayı dördüncü geçişin sonunda tamamen dolu hale getiriyor ve 200'lük zımpara 2000'lik zımparaya dönüşüyor.

Hal böyleyken yapacak birşey olmadığının farkına vardık. Bauhaus'tan polisaj makinasına takılabilen tel fırça aldım. Küçük boy bir tel fırça da matkap için aldık ve işlemlere başladık.

aYjAAz.jpg



Yüzeye mümkün olduğu kadar dibe inmek istedik. Zira elimizde Motip'in filler primer diyebileceğimiz, kusur kapatabilen kalın astarından vardı koca bir tüp. Bu sayede düz bir yüzey elde edecektik, ayrıca boya sağlamca tutunabilecekti. Yüzeyi boyayla tam olarak kaplayacağımız için pas probleminin de büyük oranda önüne geçecektik.

ND3ooO.jpg


Orta kısımları daha sonra 180 zımparayla iyice aldım ancak fotoğraflama imkanım malesef olmadı.

Ardından boyaya karar verdik. Renault'un şu anda kodunu unuttuğum çok başarılı bir rengi. Gerçekten hoşumuza gitti. C4 jantlarını da bu renge boyayacağız.

Bu fotoğraf sanırım ilk kat vernik idi.

Y6M996.jpg


Orta göbeklerle nasıl duracağını merak ettik. Bakarsınız bu orta göbekleri aracın rengine boyayıp, citroen çavuşlarını estoril mavisi yaparız. Böylece kaliperlerle uyum sağlar. Çok uzun iş olacağı için vazgeçedebiliriz. Bilemiyorum :)

8zkrra.jpg


Arkadaşları yerlerine ağırladık. Kalan ikisini de bilahare yapacağız. Zaten kışlık lastik almadık henüz. Beklesinler bakalım.

DDEAAO.jpg


Ardından kapı iç çıtalarını estoril mavisine boyadım. Bizim aracın iç kumaşına epey yakın bir renkmiş meğer estoril mavisi. Çok hoşumuza gitti.

EDb00A.jpg


j6LDDr.jpg


2ayllq.jpg



Buna ek olarak aracın 220 bin bakımını 218 küsur bindeyken yaptırdık. EGR'nin fişini söktük. Yakın zamanda bir kör conta ile körleyerek çalışmasını engelleyeceğiz. Motul Xcess 5w40 yağ kullandım ve çok memnun kaldım. Buna ek olarak motorun alt takozu değişti.

Son olarak, garaja çok güzel bir geliştirme yaptığımızı düşünüyorum. Aldığım 7 adet LED armatürü garajın duvarlarına döşedik ve florasanlarla aynı hatta bağladık. Kafayı kırarsak eğer tepeden iki tane de spot ya da projektör LED almayı düşünüyoruz. Şu şekliyle aydınlatma çok güzel bir seviyeye geldi.

5y4vaM.jpg





Dikkat : Panorama kaymış.

AzEbD7.jpg


0z8ZRD.jpg


4zDnj0.jpg


JDXGZq.jpg


ODklv0.jpg


zMgDjB.jpg



Evden artan bir raf vardı yine. Ortalı şekilde onu astım. Sağ kısmına da yengemden ve çok yakın bir arkadaşımdan gelen, şans eseri yakın boylardaki metal plakalardan astım.

GDEJmy.jpg



Şu anda garajda ışık şartlarımız çok iyi. Geliştirilmeye müsait. Kablolamalar modifiyeye uygun bir şekilde çekildi. Arzu edersek herhangi bir duvara priz indirebiliriz. Ya da ışıkları gruplayıp, tavan lambasını ayrı, duvar lambalarını ayrı kontrol edebiliriz. İstediğimiz zaman uzaktan kumanda ile kontrol modülü ekleyebiliriz. Bunlar yapmayı düşündüğüm şeyler.

Bir diğer yapacağımız şey ise toparlanma .Şu anda gördüğünüz üzere, yeni taşınmışız gibi bir vaziyet var. Evvela fare kardeşimizin yarattığı pislikleri gidereceğiz. Ardından detaylı bir temizlik, yerlerin yıkanması ve duvarlardaki akıntı lekelerinin boyanarak giderilmesi var. Bu boyama işini her sene yapacağız gibi görünüyor. Garajın arkasındaki bahçeden dolayı. Yapabileceğimiz birşey yok :)
 
Son düzenleme:
Selam. Yazınız için öncelikle teşekkür ederim. Gayet güzel bir yazı olmuş. Soluksuz okudum hepsini. Baştan sona kadar ciddi emek harcamışsınız. C2 de kendine bakıldığını kanıtlar gibi parıldıyor zaten.

Bende bir kaç aydır C2 bakıyorum. İlk arabam olacak. Uzun araştırmalar sonucu C2 de karar kıldım. Acemi olduğum için VTR almayı düşünüyorum. Ama senin yazını okuduktan sonra C2 nin yılına göre bir sürü farklı versiyonu olduğunu öğrendim. Kafam karıştı açıkcası.

Şöyle temiz 25 bin civarı bir araç bulabilir miyiz. Üzerinde oynanmamış. Yazılım atılmamış. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. İstanbul da yaşıyorum ama ailem Ankara'da ordanda bakabiliriz.
 
Son düzenleme:
Selam. Yazınız için öncelikle teşekkür ederim. Gayet güzel bir yazı olmuş. Soluksuz okudum hepsini. Baştan sona kadar ciddi emek harcamışsınız. C2 de kendine bakıldığını kanıtlar gibi parıldıyor zaten.

Bende bir kaç aydır C2 bakıyorum. İlk arabam olacak. Uzun araştırmalar sonucu C2 de karar kıldım. Acemi olduğum için VTR almayı düşünüyorum. Ama senin yazını okuduktan sonra C2 nin yılına göre bir sürü farklı versiyonu olduğunu öğrendim. Kafam karıştı açıkcası.

Şöyle temiz 25 bin civarı bir araç bulabilir miyiz. Üzerinde oynanmamış. Yazılım atılmamış. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. İstanbul da yaşıyorum ama ailem Ankara'da ordanda bakabiliriz.

Merhabalar. Doğrudan konuya gireyim yoksa yazı pek bir uzun olacak... :)

Ön Bilgi : C2'lerde 2 kasa mevcut. Kasa demek doğru olmaz. 2005 sonrası modeller makyajlandı. Dışarda hiçbir değişiklik olmadı. İçerde ise konsol ve ekranlar değişti. Koltuk başlıklarında farklılıklar var.

Citroen C2 1.4 : Atmosferik Motorlu
Bildiğimiz atmosferik bir motor. 75 beygirlik, aslında pek de atak olmayan ancak can da sıkmayan standart bir motor. Yedek parçaları çok olay bulunuyor. Problemsiz ve LPG uyumlu olduğu bilinir. Bu motor, üretilen iki kasada da mevcut. Makyajsız kasalarda siemens BSI beyni, makyajlı kasalarda Bosch BSI beyni mevcut.

Citroen c2 1.4 HDI : Turbo Beslemeli Dizel Motor
Fındık kadar bir turboyla beslenen dizel motor. 69 Beygir ancak tork kuvveti sebebiyle düşük beygirini unutturabiliyor. Uzun yollarda keyifli yakıt tüketimleri gösterir. Şehir içerisinde yokuşlarda, trafikte üzmeyen bir yapısı vardır. İki kasada da mevcuttur. 2005 öncesi makyajsız kasalarda Siemens enjeksiyon sistemi ve Siemens BSI beyni kullanılır. Bu aksamın genel sıkıntısı, Siemens enjektörlerin yedek parçalarının zor bulunuyor olması. Bosch sistemlerde ise bu işlem daha kolay. Herhangi bir Bosh Auto Service, bu enjektörlerin bakımını ve kontrollerini kolaylıkla yapabilir. Aynı durum BSI beyni yani konfor beyni için de geçerli. Siemens BSI beyinleri arızalandığında tamir edecek kişi bulmak oldukça zordur. Çıkmasını alsanız bile, onu kodlayabilecek bir abi bulmak zor. Bosch beyinlerde ise bu söz konusu değil. Dizel motorun bir kronik sıkıntısı da mazot pompasındaki sızdırmazlık contasının zamanla ve ısıyla erimesidir. Bu, kabin içerisinde yakıt kokusuna ve çekişten düşüklüğe sebep olur. Debimetresi de aynı şekilde sık sık arıza verebilir. Çoğunlukla sürüşe etki etmez, arıza lambası yaksa bile arızayı sildiğinizde uzunca bir süre karşılaşmazsınız. Makyajsız kasalarda EGR Valfi mekaniktir. Yani fişini çekerseniz, arıza lambası yanmaz. Makyajlı kasalarda ise elektroniktir ve yapılacak her müdahale orta bilgi ekranına düşer. Amerikan park bağlasanız bile...


Citroen C2 1.6 VTR : Atmosferik Senso-Drive Yarı Otomatik F1 Şanzımanlı Model
1,6'lık atmosferik motoru 110 beygir güç üretiyor. Bu beygir gücünün yanında f1 kulakçıklarla müdahale edebileceğiniz yarı otomatik bir şanzıman var. Aracın artıları iyi. Koltukları spor tip. İki kasada da üretildi. Türkiye'de az da olsa makyajlı kasası da mevcut. Otomatik klima ile geliyor. Standart çelik VTR jantları mevcuttur.Dış aksamında plastik spoiler, plastik marşpiyeller ve ön flap'ler fabrika çıkışlıdır. Otomatik şanzımanın en büyük problemi, yarı otomatik olması. Yani sizin yerinize debriyaja basan bir robot var ve bu model C2'lerde malesef iyi bakılması gerekiyor. Memleketteki yanlış anlayış, yarı otomatiklere de otomatikler gibi uzun süreler bakım gerektirmemesi. Öyle bir durum söz konusu değil. Yarı otomatik şanzımanlarda da baskı-balata ve volan sisteminin üzerine ek, robot mevcut. Baskı balata bittiğinde değiştirilmesi, volan'ın traşlanması ya da gerekiyorsa değiştirilmesi gerekiyor. Ekstra olarak bir de bu sistem bakımı yapıldıktan sonra robot kalibrasyonunun sıfır baskı balataya göre yapılması gerekiyor. Aksi takdirde problemler düzelmiyor daha çok soruna yol açıyor. Çok bilindik bir arızası da, akü akımının düşmesiyle oluşan şanzıman kilitlemesi. Bu aslında bir güvenlik modu. Akünün akımı azaldığı zaman şanzımanda kar ikonu çıkıyor, ya da vites göstergesinde çizgiler yer alıyor. Bu aşamada yapılması gereken akünün değiştirilmesi ve marş motorunun kontrol edilmesi. Şanzımanın ısındığı bilinir. Çok ısındığı için trafikte kalan VTR'ları görmek mümkündür. Bunun önüne geçmek için şanzıman bakımının, kalibrasyonunun yapılması ve şanzıman yağının MANUEL şanzıman yağı ile değiiştirilmesidir. Akıcılık ve ısı iletkenliği açısından bu yağ daha iyi. Bizim grupta bunu test edip onaylayan çok kullanıcı var. Far ve yağmur sensörü de var.

Citroen C2 1.6 VTS : Atmosferik, Manuel Vitesli Model
125 Beygir üreten atmosferik bir motor. Makyajsız kasada Türkiye'de mevcut değil, hepsi makyajlı kasadır. Aracın otomatik kliması, spor koltukları ve VTR'daki gibi dış donanımlarına ek olarak. Çok az bulunan VTS jantları, ESP'si ve diğer modellere ek olarak +2 direk airbag'i bulunur. Sayıca oldukça azdır. Kaza yapmamışlarını bulmak zorlaşmıştır. En büyük problemi bobindir. Bobinler aşırı yüke dayanamayıp erken iflas ediyorlar ancak parça bulunabilirliği son derece kolay. Yine far ve yağmur sensörü var.


C2'ler hakkında genel kanım :
-Alt takımı hassastır. 3 yıldır sahibiyiz. Salıncak fişeklerini 3 kere değiştirdik. Rot başlarını 3 kere, amortisör takozlarını 2 kere değiştirdik.
-Konfor beklememek gerekir. Spor karakterli bir araç olduğu için şehir içinde biraz tangır tungur etmesini normal karşılamalısınız. Özellikle de alçaltıldıysa.
-Trim parçaları ateş pahasıdır. İç trim parçaları hem bulunamıyor, hem de pahalı. Fransa'dan parçacı vasıtasıyla sipariş edebiliyorsunuz. Ya da İstanbul'daki Serhan Oto'dan sipariş edebilirsiniz. Servis sahibi Okhan Bey bizleri iyi tanır.
+Gerçekten de söylediğiniz gibi, fiyat bandındaki en bakılabilir araç. Standart sunduğu donanımları, aynı fiyatlardaki araçlar veremez.
+Yedek parçaları, motor için olan parçaları, yürüyen takım parçaları ucuz.
+Oynandığında çok hoş manzaralar çıkıyor ortaya.

C2'de standart olan.

Ne olursa olsun. Araç hangi yıl olursa olsun standart olan donanımlar hatırımda kaldığı kadarıyla listededir.
1- Follow Me Home : Araçtan inerken kontaktan anahtarı alıyorsunuz ve selektör kolunu kendinize çekiyorsunuz. Bir süre farlar yanıyor, sonra otomatik sönüyor.
2- Otomatik Camlar : Tek tuşla tamamen açılabilen sağ ve sol otomatik cam.
3- En az 4 airbag : VTS ve VTR modelleri hariç, her modelde 4 airbag'i var. 1 direksiyonda, 1 yolcu önü konsolda, sağ ve sol koltukların yanlarında. VTS ve VTR'larda buna ek sağ ve sol direklerde perde airbag'leri mevcuttur.
4- ABS : O yıllarda hala donanım olarak satılan ABS, her c2 modelinde standart olarak sunulmuştur. Makyajlı kasa VTR'larda ve VTS'lerde ESP de mevcuttur. Malesef dizel ve 1.4 benzinli versiyonlarda ESP yoktur.
5- Modüler bagaj kapağı : Çift kanat açılan bagaj kapağı. Bagaj kapağının alt kısmı 100 kiloya kadar kaldırabiliyor.
6- Modüler arka koltuklar : Arka koltuklar tamamen katlanıp, şöför ve ön yolcu koltuğuna kadar kalkıyor. Amortisörlü bir sistem. Bu sayede minik bir kamyonetiniz oluyor.
7- Elektronik Direksiyon : Genellikle arızalanmayan, bakım gerektirmeyen elektronik direksiyon, özellikle şehir içinde çok işe yarıyor. Zamanında hala hidrolik direksiyonlar modaydı. Bu sebeple güzel bir özellik.
8- Soğutmalı Torpido : Klima ile senkronize çalışan ısıtma ya da soğutma yapabilen torpido. Yaz aylarında soğuk içecekleri soğuk tutmak için çok işe yarıyor.
9- Yol Bilgisayarı : Bazı modellerde bilgisayar ile açmak gerekse de, yol bilgisayarı standarttır. Makyajsız kasalarda hız göstergesinde ortalama yakıt tüketimi, tahmini menzil, gidilen menzil ve anlık tüketim görülebilir. Makyajlı kasalarda orta saat ekranında bu bilgiler yer alır.
10- Dış Isı Derecesi : Bazı modellerde sensör takmak ve bilgisayardan aktif etmek gerekebilir. Ancak her araçta altyapısı hazırdır ve maliyetsiz bir işlemdir. Sağ aynanın altındaki ısı sensörü sayesinde dış ısı tespit edilebilir. İki kasada da orta saat ekranında derece olarak gösterilir.
11- OPSİYON : Cruise control : Bizim yaptığımız gibi, bir kısım masraf ister. Aracın fren ve debriyaj müşürünün değiştirilmesi, kolun sabitleneceği yerdeki plastiğin kesilmesi gereklidir. Bunun dışında altyapısı hazırdır. Makyajsız kasa C2'lerde Com2000 ünitesinin makyajlı peugeot ya da citroen aksamıyla değiştirilmesi lazım. Maliyet ortalama 500 TL civarında. Uzun yol kullananlar için biçilmiş kaftan. VTS'lerde, Makyajlı Dizel modellerde ise yapılması gereken tek şey, sabitleme kolunun takılması. Benzinlilerde denenmedi.

Kafanıza takılan soruları cevaplarım :)
 
Bundan daha iyisini citroen bile yazamazdı herhalde. aklımdaki tüm soru işaretlerini giderdiniz. elinize sağlık. yazıda grubumuz demişsiniz. bir sosyal medya grubu mu yoksa birlikte etkinlik düzenlediğniz bir grup mu
 
  • Beğeni
Tepkiler: cemdogu
C2'ciler whatsapp grubu. Sizle aktif iletişim halindeyiz artık ama duyurayım. Türkiye'nin dört bir tarafından c2 sahipleri ile oluştruduk. C2si olan herkesi beklerim.
 
Kerata ile ilk uzun yol maceramızı yaşayacağız haftaya :) 4 kişi artı bagajla bakalım nasıl olacak :)

En son aliexpressten aldığım plaka lambalarını kamerama uyarlayıp taktım. Çook iyi oldular bence.

1879128ade325bff23b42346e3d65968.jpg


4b0b0812a26fa9ad764511ac2e35acda.jpg


26dafb69f9986fe90248b6573438ee86.jpg


Uzun yol öncesi yağına suyuna baktırmak için Cemal abiye geldim. Zaten yağ bakımı vs yeniydi.

f9374d62746967878f56f093db780242.jpg


Sonra frencime geldim. Uzun zamandır ses ve viraj öncesi frende yalpalamadan şikayetçiydim. Usta diskin çok çok iyi durumda olduğunu, çok hafif tornalayacağını ve balataları değiştireceğini iletip işlemleri gerçekleştirdi. Arka kampanaları da söküp temizledi. Şimdilik sorun yok gibi, ilk başta fena boştu pedal. Rodaj yaptıkça açıldı.

de153ed74e19f4f034365707a377624e.jpg


89eb03aae80a704df6ce3844aa27d7a4.jpg


fa19eb39e4439bbd311e23a9bdf823f3.jpg


Ardından DBY Detailing'ten Salih Ustam sağolsun cam filmimizi tekrar yaptı. Şuraya bir adam resmi bırakıyorum :)

5e8314614bdb471ae3464da631cf0d17.jpg


Film Suntek STD20. Llumar'da ATR20 Kıvamında bir koyuluğu var.

0eeb91bb5895fb9d9a896930ce1e4fe1.jpg


64dfb35dfc11a94534858ebcb914d179.jpg


16fe21bdcea77e12728fded2d5665016.jpg


Uzun yolda alçaklıktan ötürü sürtmeyelim diye stepneyi söktüm. Lastik tamir kiti ile gideceğim. Hazırlıklar tamam gibi :)

EML-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kerata ile ilk uzun yol maceramızı yaşayacağız haftaya :) 4 kişi artı bagajla bakalım nasıl olacak :)

En son aliexpressten aldığım plaka lambalarını kamerama uyarlayıp taktım. Çook iyi oldular bence.

1879128ade325bff23b42346e3d65968.jpg


4b0b0812a26fa9ad764511ac2e35acda.jpg


26dafb69f9986fe90248b6573438ee86.jpg


Uzun yol öncesi yağına suyuna baktırmak için Cemal abiye geldim. Zaten yağ bakımı vs yeniydi.

f9374d62746967878f56f093db780242.jpg


Sonra frencime geldim. Uzun zamandır ses ve viraj öncesi frende yalpalamadan şikayetçiydim. Usta diskin çok çok iyi durumda olduğunu, çok hafif tornalayacağını ve balataları değiştireceğini iletip işlemleri gerçekleştirdi. Arka kampanaları da söküp temizledi. Şimdilik sorun yok gibi, ilk başta fena boştu pedal. Rodaj yaptıkça açıldı.

de153ed74e19f4f034365707a377624e.jpg


89eb03aae80a704df6ce3844aa27d7a4.jpg


fa19eb39e4439bbd311e23a9bdf823f3.jpg


Ardından DBY Detailing'ten Salih Ustam sağolsun cam filmimizi tekrar yaptı. Şuraya bir adam resmi bırakıyorum :)

5e8314614bdb471ae3464da631cf0d17.jpg


Film Suntek STD20. Llumar'da ATR20 Kıvamında bir koyuluğu var.

0eeb91bb5895fb9d9a896930ce1e4fe1.jpg


64dfb35dfc11a94534858ebcb914d179.jpg


16fe21bdcea77e12728fded2d5665016.jpg


Uzun yolda alçaklıktan ötürü sürtmeyelim diye stepneyi söktüm. Lastik tamir kiti ile gideceğim. Hazırlıklar tamam gibi :)

EML-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hayırlı yolculuklar , dikkat edin :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: cdogu
iyi yolculuklar cem. kazasız belasız. plaka ışığı güzel olmuş. spoylera stop lambası takılsa hoş durmaz mı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: cdogu
iyi yolculuklar cem. kazasız belasız. plaka ışığı güzel olmuş. spoylera stop lambası takılsa hoş durmaz mı.
Teşekkürler, ben Cenk'im :) Cem ikiz birader :)

Stobu komple değiştirmeyi ve orijinal spoiler modeline geçmeyi düşünüyorum. Haliyle o daha ufak olacağı için, orijinal üçüncü stop daha belirgin hale gelecektir.
 
Arkadaşlar selamlar.

Forum içerisinde aradım amma ve lakin bulamadım, yanlış başlıkta isem eğer uyarın lütfen. Bilenler bilmeyenlere yol göstersin :)

Özetle durumum şu; yaklaşık 3 ay önce şehir içi kullanım kolaylığı, yakıtı, motor hacmi ve vergi vb bilimum pozitif değerlerinden ötürü C2 araç satın aldık. Aracın ön koltukları oldukça yıpranmış durumda ve sanayi sitelerinde gezindim, sorduğum çıkmacılarda yoktu ve iki oto döşeme ustasına gittim ikisi de kelime kelimesine aynı şeyi söyledi; kardeş sen Citroen ile konuş, orijinal kumaş ve sünger al, bunlara başka türlü bir müdahele olmaz. Çıkma koltuk bakmamın daha hesaplı olacağını belirttiler.

İstanbul'da gezdiğim çıkmacılarda bulamadım. Beni yönlendirebileceğiniz çıkmacı ya da bu işin altından kalkabilecek oto döşemeci var mıdır?

Saygı ve sevgiyle...