Teşekkür ederim, beğenmenize sevindimDireksiyon gayet başarılı olmuş
EML-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim, beğenmenize sevindimDireksiyon gayet başarılı olmuş
Herkese merhaba arkadaşlar. Adım Barış. İstanbul'dayım ve sanırım pek çoğunuz benden genç arkadaşlarımsınız 42 yaşımdayım ve sizin yaşlarınızdayken çok heveslendiğim ama alamadığım c2 1.6 vtr sensodrive siyah renk bir araç aldım. Herkese kazasız belasız kullanımlar dilerim ve özellikle ikizleri çabalarından dolayı tebrik ederim. Soracağım birkaç şey olacak ama ilk etapta beni de whatsapp gurubuna eklemenizi rica ediyorum. Soru cevabın daha hızlı olduğunu düşünüyorum. Herkese iyi bir hafta olması dileğiyle...
Hoşgeldiniz
Whatsapp maalesef bize, forumlara zarar veriyor. Dolayısıyla herkes burada diyebiliriz
Akü ne kadara alındı? Benim akum de zayıf gibi hissediyorum. Nasıl olceriz sanayide kim yapar? Balata için geçmiş olsun erken farketmez büyük şansAncak bitti mi, bitmedi!
Arka frenlerin düzenini bir türlü tutturamadık derken, park ettiğim yerden çıkarken aracın arkasının kendi kendini tuttuğunu fark ettim. Hemen o şekilde tekrar Cemal abiye gidip, sol arka tekerleği yerinden çıkardık. Balata takımı kampana içinden çıkmış ve sıkışmıştı. Yolda olması ciddi büyük sıkıntılara yol açabilirmiş, neyse ki hemen hallettik. Problem ise, el freni ve arka fren ayar cırcırının bozuk olması. Zamanında parçayı bulamadığım için değiştirememiştik. Sipariş ettik ve geldi, en kısa sürede taktıracağım.
Ertesi gün ise araç 3 silindire düştü. Kaskodan çekici hakkımızı kullanarak tekrar düştük sanayiye. Bu sefer de 1. enjektörün soket tırnağının sök tak esnasında gevşediğini ve temas etmediğini gördük. Düzelttikten sonra da eve geldik.
Bu sıralar Kerata ilgi istiyor sanırım diyerekten, test cihazında %33 görünen aküsünü Varta 60Ah Formul A akü ile değiştirdik
Akşam da yıkar paklar haftaiçi okul maceralarına hazır hale getiririm sanırım. Öteki ay Bursa'ya kız istemeye gidiyoruz, ondan önce bir ihtimal alt takım için ufak tefek bakımlar yapabiliriz. Tabii ki Kışlık lastik arayışlarımız devam ediyor.
SelamlarAkü ne kadara alındı? Benim akum de zayıf gibi hissediyorum. Nasıl olceriz sanayide kim yapar? Balata için geçmiş olsun erken farketmez büyük şans
Orijinali neyse onu tak abi , zaten 60lik akunun yerine 80lik sigmayabilir . 72 lik belki ... Amper arttıkça fiyatta artıyor değer mi ?60 lik yeter mi acaba 80 lik mi taksam diye düşünüyorum taunusa
Eski araç bunlar agacım. Elektriğe ihtiyaç duyuyorlar diye düşünüyorumOrijinali neyse onu tak abi , zaten 60lik akunun yerine 80lik sigmayabilir . 72 lik belki ... Amper arttıkça fiyatta artıyor değer mi ?
Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yanlış düşünce. Araç çalışırken ekstra yük bindirecek ekstra ekipman (çift amfili bir ses sistemi mesela) yoksa eğer orjinal takılsın. Zira sigorta tablasındaki kablolar, sigortalar ve diğer ekipmanlar orjinal ampere göre. Alternatör de aynı şekilde orjinal değeri beslemek için üretiliyor. Yüksek amperli akü takılınca alternatörü daha fazla yoracak. Özellikle eski arabada gereksiz bir aksiyon olur.Eski araç bunlar agacım. Elektriğe ihtiyaç duyuyorlar diye düşünüyorum
Çok mantıklı. Ama bir sene sonra 1000 TL lik bir ses sistemi gelecek orjinale göre aldığımız yetersizlik yapmasın.Yanlış düşünce. Araç çalışırken ekstra yük bindirecek ekstra ekipman (çift amfili bir ses sistemi mesela) yoksa eğer orjinal takılsın. Zira sigorta tablasındaki kablolar, sigortalar ve diğer ekipmanlar orjinal ampere göre. Alternatör de aynı şekilde orjinal değeri beslemek için üretiliyor. Yüksek amperli akü takılınca alternatörü daha fazla yoracak. Özellikle eski arabada gereksiz bir aksiyon olur.
Eğer tek amfili bir sistemse sorun yaratmayacaktır. Çift amfili sistemlerde de genellikle kapasitör yeterli oluyor. Bizde de 4 kanalı standart bir amfi var fakat herhangi bir yükseltmeye gerek kalmıyor.Çok mantıklı. Ama bir sene sonra 1000 TL lik bir ses sistemi gelecek orjinale göre aldığımız yetersizlik yapmasın.
Çok teşekkürler beni fazladan 100 200 TL paradan kurtardınızEğer tek amfili bir sistemse sorun yaratmayacaktır. Çift amfili sistemlerde de genellikle kapasitör yeterli oluyor. Bizde de 4 kanalı standart bir amfi var fakat herhangi bir yükseltmeye gerek kalmıyor.
Herkese merhaba. VTR sensodrive vites topuzunu sökmeye çalışıyorum ama milim oynamıyor. Üstteki + - n yazan kapağı çıkardığımda altında da tutan çıkarılacak bir şey görünmüyor. Topuzun altindaki gri yuvarlak tablayı da çıkardım ama orada da bir şey bulamadım. Sökebilen nasıl söküleceğini bilen kimse var mı?
Selamlar, vites körüğünü sökün, sonra topuzu çekerek çıkartın. Dikkat edin yalnız ilk seferse baya zor çıkacaktır.