saracer

Panpa
Destekçi
1,239
40
Marka
Lexus
Arkadaslar yaklasik 3-4 aylik bir sure icin arac temin etmem gerekti, oncelikle kiralama opsiyonunu dusundum ama toplam maliyetin en azindan 10-12 bin tl gibi bi rakam olacagini dusununce, 2. el bi araba alip daha dusuk zararla hatta belki zarar bile etmeden elden cikarabilecegimi dusundum.
Kriterlerim cok basit: Otomatik ve kolay satilacak ve cok zarar ettirmeyecek, premium olmasa da kaliteli bir arac. Fiyat konusunda zarar etmeyecegime ikna oldugum surece limit yok.
Oncelikle en cok satan arabalardan Megane sedana baktim, cok icime sinmese de hala opsiyon olarak kenarda bekliyor. Egea yi direk eledim, ama Clio hala olabilir.
Bu arada simdilik bi arkadasimin sirketi icin aldigi 0 km Kadjar i kullaniyorum, eywallah arac cok teknolojik ve donanimli ama konfor, izolasyon ve kalitede vasatin uzerine cikamiyor.
Aslinda cok sevmesem de yeni Corolla yi da merak etmiyor degilim, fakat piyasasi oturana kadar biraz riskli diye dusunuyorum.
Butun bu nedenleri goz onunde bulundurunca aklima PASSAT geldi,
Sizden ricam benimle goruslerinizi paylasip bana yardimci olmaniz, yeni arac tavsiyesi olur, es dost tanidik arac tavsiyesi olur vs vs
 
Volkswagen'de DSG haliyle çift kavrama olduğundan dolayı bu sıkıntılar fazla yaşanıyor. Markalarında çift kavrama sistem kullanmalarına anlam veremiyorum. Sonuç olarak bunların hepsi aile araçları aile araçlarındaki temel 3 unsur yakıt ekonomisi,konfor ve sorunsuzluk kullanması güzel bir şanzıman ama yoğun trafikte otomatikte kullanmak sıkıntı ben bunu sürekli viteste kullanacaksam neden 7.000 lira yatıralım ki ? Bu aracın bana sorunsuzluk ve ekonomi yaratması gerekirken üstelik. Bu yüzden volkswagen artık pes etti tam otomatik şanzımana geçiş yapıyor.
Diyeceğim o ki şanzıman konusunda CVT candır.
Sorunsuz cvt diyip duruyoruz ama nissan micralar(arabanın total fiyatk 60 bin tl)cvt arızası olan araç şikayetlerinde firmalar tamir için 30.40 bin tl para istiyorlar.bu şanzuman işinde önemli olan şans ondan sonra arabanın verdiği yanıtları ve cevapları erken anlayıp cevaplayabilmek sorunları büyütmemek.tam otomatk tabiki güzel ama o şanzumanlar ise fazla yakıyor düzgün kullanılan bir dsgnin 60 bine kadar en fazla kavraması değişyior oda ekstra 2-3 bine maloluyor.
 
Japonları ciddi düşünün derim fiyatlari makul piyasası da hızlı sorun çıkarma olasılığı da az ki bence en önemli kriter bu
Hiç unutmuyorum komşumuz yazın 3 4 aylığına gezmek için kiralamak yerine gidip Tiguan almıştı. Araç 2.5 ay sonra şanzıman hatası verdi 6.000tl civarı bir fatura ile karşılaştı astarı yüzünden pahaliya geldi. Derdim 12.000 tl den az zarar etmekse bunu da düşünürdüm.
Noter devri, bakıma girme ihtimali (yapacağınız km ye göre değişir), Satarken ve Alırken aradaki fark ki bu sahibinden de harcayacaginiz zamana göre 5.000tl olması muhtemel tabi hiç zarar etmemek hatta kar etmek de düşük de olsa mümkün, sigorta poliçesi vs derken Kiralamakdan uyguna gelir mi Evet fakat unuttuğumuz şey bağlayacağıniz paranin da bir karşılığı var.
3 4 aylığına bir Megane 10.000tl ye kiralanır ve binilir hatta ben günlük 120 tl ye C segmenti rahatlıkla kiralıyorum 3 ay olunca Aylık 2500 e kiralamak da mümkündur araştırın derim

Hocam kiralama kısmı ile ilgili olarak benim de bir kaç yorumum olacak .. öyleki ben de çok araştırdım kiralama işini.. hatta bir site var ve teklif de toplayabiliyorsunuz oradan ..

Şu an kiralama işi, özellikle 1 yıldan az (hatta genelde 3 yıllık kontrat talep ediliyor!) olduğu taktirde, çok çok merdiven altı firmalar olmadığı zaman o kadar düşük maliyetle olmuyor...

Araç kiralama işi ile uğraşan bir arkadaşım, araç fiyatlarının arttığı, faizlerinde (hem kredi, hemde asıl olan mevduat fazileri) yüksek olduğu zamanlar da kiralama nın insanlara daha bir çekici geldiği ve bu sebeple kiralama bedellerinin de yükseldiğini söylüyor.
zi
Ben bir kaç ay önce bir kaç firmadan teklif aldım ... benim durumum biraz değişik.. benim yıllık 40k civarı (biraz üstüde olabilir) km yapma durumum var. Bu sebeple bana bir yıllık verilen en "mütevazi" teklif, gayet mütevazi bir megane veya egea için (dizel otm ikiside ) 4500+KDV idi.. yani böyle bir kaç aylık gibi olursa daha da yükselir bu değer.. hatta şu sıra daha da yükselmiş olabiir... malum ekonomi durağanlaşıyor..
 
Sorunsuz cvt diyip duruyoruz ama nissan micralar(arabanın total fiyatk 60 bin tl)cvt arızası olan araç şikayetlerinde firmalar tamir için 30.40 bin tl para istiyorlar.bu şanzuman işinde önemli olan şans ondan sonra arabanın verdiği yanıtları ve cevapları erken anlayıp cevaplayabilmek sorunları büyütmemek.tam otomatk tabiki güzel ama o şanzumanlar ise fazla yakıyor düzgün kullanılan bir dsgnin 60 bine kadar en fazla kavraması değişyior oda ekstra 2-3 bine maloluyor.
Açıkçası ilk defa sizden duyuyorum bu tür yorumu daha önce hiç duymadım cvt ile ilgili sıkıntı aracımı yetkili serviste bırakmak zorunda kalmıştım Köşkdere plazada beni 2013 Model 1.6 CVT şanzımanlı corolla ile eve bırakırlarken yolda şans eseri gözüm kadrana takıldı araç tam tamına 298.xxx Kilometredeydi ve şanzıman hala ilk günkü gibi çalışıyordu. Akrabamın şirketinde bulunan 2014 1.6 CVT şanzımanlı corolla vardı onunda kilometresi 240.xxx civarindayi ve ikisi de sorunsuz bir şekilde çalışıyordu. Ama bu sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez fakat DSG'den daha sağlam bir şanzıman olduğuna kefilim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Şu DSG muhabbetinden harbi sıkıldım ha, aga işte kavraması bitiyor şanzımanın manuel arabadaki gibi. Artık öyle yok mekaktronik bozuldu şanzıman kırıldı gibi sorunlar kalmadı zaten. Eskiden mantıklıydı DSG ama günümüzde tork konv teknolojisi geliştiği için tüm markalar zaten bu yöne kaymaya başladı. Ayrıca CVT şanzıman da sorunlu bir şanzıman, öyle kavraması falan da bozulmuyor, mekanik parçaları bozuluyor direk. Her türlü zorlamaya dayanan tek şanzıman tipi tork konv.

Konumuza dönecek olursak, ülkemizde ikinci eli kuvvetli markalar

VAG
Toyota
Honda
Renault
Mercedes
 
Son düzenleme:
https://www.dod.com.tr/arac-detay/VOLKSWAGEN/GOLF/193800074
Fiyat bakımından bana gayet iyi geldi. Dod’dan araç da kovalanabilir bazen cidden ucuza araba düşebiliyor.

Edit: Golf’lerin kronik sorunu olan farlarda mercek lelekenmesi bu araçta da %99 mevcut gibi duruyor. Daha detaylı şekilde bakmak lazım. Bakımları full serviste yapılmışsa iyi niyet garantisinden farlara cüzi miktar ödenerek değiştirilebilir. Ama 3-4 ay sonra satacağın için bence ellemeye gerek yok. Bu arabanın satışta cazibesini arttıracak şey orijinal led stop olurdu bence. Volkswagenim uygulamasından alırsanız 2 bin tl ye yakına komple led stop seti alabiliyorsunuz ki bence çok iyi fiyat. En kötü araçtan çıkartıp Golf sahiplerinin bulunduğu forumda okutursunuz. Düzgün fiyat yazılırsa havada kapılacaktır.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve saracer
Açıkçası ilk defa sizden duyuyorum bu tür yorumu daha önce hiç duymadım cvt ile ilgili sıkıntı aracımı yetkili serviste bırakmak zorunda kalmıştım Köşkdere plazada beni 2013 Model 1.6 CVT şanzımanlı corolla ile eve bırakırlarken yolda şans eseri gözüm kadrana takıldı araç tam tamına 298.xxx Kilometredeydi ve şanzıman hala ilk günkü gibi çalışıyordu. Akrabamın şirketinde bulunan 2014 1.6 CVT şanzımanlı corolla vardı onunda kilometresi 240.xxx civarindayi ve ikisi de sorunsuz bir şekilde çalışıyordu. Ama bu sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez fakat DSG'den daha sağlam bir şanzıman olduğuna kefilim.
Şikayetvar.comda onlarca hatta yüzlerce şikayet yine her markada var toyotada bunun içinde.düz vites pejo 301 imin debriyaj baskı balatası 1400 e değişiyorken bir kavramaya 3-4 verilebilir vw e serviste.corollalarda ekstra olarak boya çatlama debriyaj takılma,gibi yne onlarca problem ne yazıkki var bunları gözardı etmemek lazım.ben @Cenk e katılıyorum sıfır araç konusunda ve olabildiğince fazla kredi çekip çok para bağlamayıp sıfır araç alıp sonrasında ise ilk bakımı gelmeden satmak hem elinizdeki parayı dolar euro çıkabiliceğini düşünerek dövizde tutmak daha sonra artan döviz miktarı ile artıcak olan sıfır fiyatlarında daha ilk bakıma bile girmemiş arabayı sıfıra yakın bir fiyata satmak en mantıklısı olucaktır.geçen gün tarlada drift atan bmwyi gördükten sonra sıfır araca olan güvenim arttı.sıfır araç alırken ise @saracer siz tecrübelisiniz bu konularda ama tek tek tüm Türkiye yi arayıp firma ellernde kalmış fırsat araçlarına yönelmek hem daha dolu hemde daha uyguna araç almanıza yardımcı olucaktır.
 
Açıkçası ilk defa sizden duyuyorum bu tür yorumu daha önce hiç duymadım cvt ile ilgili sıkıntı aracımı yetkili serviste bırakmak zorunda kalmıştım Köşkdere plazada beni 2013 Model 1.6 CVT şanzımanlı corolla ile eve bırakırlarken yolda şans eseri gözüm kadrana takıldı araç tam tamına 298.xxx Kilometredeydi ve şanzıman hala ilk günkü gibi çalışıyordu. Akrabamın şirketinde bulunan 2014 1.6 CVT şanzımanlı corolla vardı onunda kilometresi 240.xxx civarindayi ve ikisi de sorunsuz bir şekilde çalışıyordu. Ama bu sorun çıkarmayacağı anlamına gelmez fakat DSG'den daha sağlam bir şanzıman olduğuna kefilim.

Her CVT aynı değil. Bundan önce CVTli bir Toyota kullanıyordum, herhangi bir şikayetim yoktu. Hatta genel olarak markası Toyota olan bir araçta CVT sorunu yaşayan kişiye denk gelmedim, kronik sorunu zaten yok. Ancak internette Nissan araçlarla ilgili CVT şikayetleri yer alıyor. 1 yıl kadar önce ben Micra için 15 bin lira masraf açtığını duymuştum şanzımanın, 30 bin lirayı bulmuş demek, çok aşırı bir artış. Servisler bu artışı ne şekilde açıklıyor acaba. Gerçi 15 bin lira da çok ya...
 
Son düzenleme:
Sorunsuz cvt diyip duruyoruz ama nissan micralar(arabanın total fiyatk 60 bin tl)cvt arızası olan araç şikayetlerinde firmalar tamir için 30.40 bin tl para istiyorlar.bu şanzuman işinde önemli olan şans ondan sonra arabanın verdiği yanıtları ve cevapları erken anlayıp cevaplayabilmek sorunları büyütmemek.tam otomatk tabiki güzel ama o şanzumanlar ise fazla yakıyor düzgün kullanılan bir dsgnin 60 bine kadar en fazla kavraması değişyior oda ekstra 2-3 bine maloluyor.
Jatco marka şanzıman... Çift kavramalardan daha sık yağ değişimi isteyen ama servislerde değişimi gerekli görülmeyen(!) bir şanzımanmış.Üstüne üstlük Nissan forumlarında değişim fiyatlarını duyunca dudak uçuklatan paralar bu kadar ilkel bir cvt den istenen paralar.Bu şanzımanın aynısını Ford sıkça kullandı 2000 li yıllarda.Sanayide ustası da çok.O para verilmez.
 
Her CVT aynı değil. Bundan önce CVTli bir Toyota kullanıyordum, herhangi bir şikayetim yoktu. Hatta genel olarak markası Toyota olan bir araçta CVT sorunu yaşayan kişiye denk gelmedim, kronik sorunu zaten yok. Ancak internette Nissan araçlarla ilgili CVT şikayetleri yer alıyor. 1 yıl kadar önce ben Micra için 15 bin lira masraf açtığını duymuştum şanzımanın, 30 bin lirayı bulmuş demek, çok aşırı bir artış. Servisler bu artışı ne şekilde açıklıyor acaba. Gerçi 15 bin lira da çok ya...
Nissan markasinin aciklamadigi o zaten. Mesela arabayi bilmeyen etmeyen diyorki bana e niye makyajsiz qq almadin da son kasa aldin on tampon degismis sadece gbi sacma sorular geliyor ama kac tane qq nun cvt den ariza verdigini duydum gordum. Simdi alt yapisi motor dahil komple revize edilmis .oyle kurtarmislar allahtan yoksa bende almiyordum cvt. Bindim baktim tk gibi calisiyor okey dedim. Yoksa cvt kesinlikle alinmaz normalde
 
Şikayetvar.comda onlarca hatta yüzlerce şikayet yine her markada var toyotada bunun içinde.düz vites pejo 301 imin debriyaj baskı balatası 1400 e değişiyorken bir kavramaya 3-4 verilebilir vw e serviste.corollalarda ekstra olarak boya çatlama debriyaj takılma,gibi yne onlarca problem ne yazıkki var bunları gözardı etmemek lazım.ben @Cenk e katılıyorum sıfır araç konusunda ve olabildiğince fazla kredi çekip çok para bağlamayıp sıfır araç alıp sonrasında ise ilk bakımı gelmeden satmak hem elinizdeki parayı dolar euro çıkabiliceğini düşünerek dövizde tutmak daha sonra artan döviz miktarı ile artıcak olan sıfır fiyatlarında daha ilk bakıma bile girmemiş arabayı sıfıra yakın bir fiyata satmak en mantıklısı olucaktır.geçen gün tarlada drift atan bmwyi gördükten sonra sıfır araca olan güvenim arttı.sıfır araç alırken ise @saracer siz tecrübelisiniz bu konularda ama tek tek tüm Türkiye yi arayıp firma ellernde kalmış fırsat araçlarına yönelmek hem daha dolu hemde daha uyguna araç almanıza yardımcı olucaktır.

Beyler ben yine de 0 km den zarar etmeme ihtimalini pek goremiyorum, ayrica kaza ve surtmelerden dolayi 2. ele gore daha agresif fiyat dususleri olacaktir.
Fakat su anda anlam veremedigim ve kararsiz kaldigim olay su ki:
1.6 TDI ile 2.0 TDI comfortline passat arasinda fiyat farki yok denecek kadar az, yine paralelde Golf Highline + Sunroof fiyatlari da neredeyse ayni rakamlara ulasiyor. bu durumda 2.0 TDI Passat almak bana daha cazip geliyor en azindan sanzumanin islak kavrama olusu olumlu dusunmeye itiyor, elbette MTV den dolayi 2. eli daha zor olcaktir, bunun da farkindayim.
Ya resmen arada kaldiiiiim :(((
 
Bir ara mercedes tecrüben amerikan ve işin gereği çok fazla Toyota grubu arabaya bindiğin düşünülürse.Trim sesleri olmayan, o ik ay boyunca senin başını ağrıtmasa da yolda giderken ya ağrıtırsa? diye arkada düşünmeyeceğin bir araba olabilir.O yüzden VAG ve Reno yu elerdim senin yerinde olsam abi
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Beyler ben yine de 0 km den zarar etmeme ihtimalini pek goremiyorum, ayrica kaza ve surtmelerden dolayi 2. ele gore daha agresif fiyat dususleri olacaktir.
Fakat su anda anlam veremedigim ve kararsiz kaldigim olay su ki:
1.6 TDI ile 2.0 TDI comfortline passat arasinda fiyat farki yok denecek kadar az, yine paralelde Golf Highline + Sunroof fiyatlari da neredeyse ayni rakamlara ulasiyor. bu durumda 2.0 TDI Passat almak bana daha cazip geliyor en azindan sanzumanin islak kavrama olusu olumlu dusunmeye itiyor, elbette MTV den dolayi 2. eli daha zor olcaktir, bunun da farkindayim.
Ya resmen arada kaldiiiiim :(((
Hayat cok zor abi ya :( :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Hocam kiralama kısmı ile ilgili olarak benim de bir kaç yorumum olacak .. öyleki ben de çok araştırdım kiralama işini.. hatta bir site var ve teklif de toplayabiliyorsunuz oradan ..

Şu an kiralama işi, özellikle 1 yıldan az (hatta genelde 3 yıllık kontrat talep ediliyor!) olduğu taktirde, çok çok merdiven altı firmalar olmadığı zaman o kadar düşük maliyetle olmuyor...

Araç kiralama işi ile uğraşan bir arkadaşım, araç fiyatlarının arttığı, faizlerinde (hem kredi, hemde asıl olan mevduat fazileri) yüksek olduğu zamanlar da kiralama nın insanlara daha bir çekici geldiği ve bu sebeple kiralama bedellerinin de yükseldiğini söylüyor.
zi
Ben bir kaç ay önce bir kaç firmadan teklif aldım ... benim durumum biraz değişik.. benim yıllık 40k civarı (biraz üstüde olabilir) km yapma durumum var. Bu sebeple bana bir yıllık verilen en "mütevazi" teklif, gayet mütevazi bir megane veya egea için (dizel otm ikiside ) 4500+KDV idi.. yani böyle bir kaç aylık gibi olursa daha da yükselir bu değer.. hatta şu sıra daha da yükselmiş olabiir... malum ekonomi durağanlaşıyor..
Dün yazdıktan sonra birkaç aylık kiralamaya ben de tekrar baktım ve şunu gördüm ki fiyatlar birkaç Günlükden daha fazla sebebi ise rezerve edilmeyen aracı uyguna alma imkanın birkaç günlukte varken aylıkta yok. Örneğin ben daha yeni 3 günlük Focus kiraladım 125tl ye aynı yerde 3 aylık kiralama sordum 13.000 16.000 arası C sınıfı teklifi aldım. İşin faiz boyutu ise dediğiniz gibi piyasayı ciddi yükseltti sadece otomobil değil Ev vb de artık satılmıyor. Açıkça görüyoruz ki bir ekonominin en büyük düşmanı Faiz gerekirse kur 20tl olsun lakin faiz düşük kalmalı
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Açıkça görüyoruz ki bir ekonominin en büyük düşmanı Faiz gerekirse kur 20tl olsun lakin faiz düşük kalmalı

Ekonomi literatüründe haklısınız, lakin şu an için de bulunduğumuz durumda bizim ekonomimizin biraz yavaşlaması, dövizin çoşmaması için yüksek faizden başka çaremiz de yok.. Kur 20TL olursa, ne arabamız olur, nede olan deposuna benzin koyar, 3 TL den yumurta, 80-100TL den bir kg kıyma alırız... Kur 20 olmasın :)
 
Ekonomi literatüründe haklısınız, lakin şu an için de bulunduğumuz durumda bizim ekonomimizin biraz yavaşlaması, dövizin çoşmaması için yüksek faizden başka çaremiz de yok.. Kur 20TL olursa, ne arabamız olur, nede olan deposuna benzin koyar, 3 TL den yumurta, 80-100TL den bir kg kıyma alırız... Kur 20 olmasın :)
Tabiki olmasın abartma sanatıyla durumu ifade etmek istedim :) Zaten dolar bir anda o rakama çıkarsa enflasyon nedeniyle faiz daha da Coşar. İnşallah faizin düştüğü yatırımların arttığı artan yatırımın eve değil Borsa vb büyümeye yönelik sektörlere girdiği üretimi katlanan bir ülke oluruz da Otomobil almak birkaç aylık maaş ile olan gündelik bir hâl alır
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Şikayetvar.comda onlarca hatta yüzlerce şikayet yine her markada var toyotada bunun içinde.düz vites pejo 301 imin debriyaj baskı balatası 1400 e değişiyorken bir kavramaya 3-4 verilebilir vw e serviste.corollalarda ekstra olarak boya çatlama debriyaj takılma,gibi yne onlarca problem ne yazıkki var bunları gözardı etmemek lazım.ben @Cenk e katılıyorum sıfır araç konusunda ve olabildiğince fazla kredi çekip çok para bağlamayıp sıfır araç alıp sonrasında ise ilk bakımı gelmeden satmak hem elinizdeki parayı dolar euro çıkabiliceğini düşünerek dövizde tutmak daha sonra artan döviz miktarı ile artıcak olan sıfır fiyatlarında daha ilk bakıma bile girmemiş arabayı sıfıra yakın bir fiyata satmak en mantıklısı olucaktır.geçen gün tarlada drift atan bmwyi gördükten sonra sıfır araca olan güvenim arttı.sıfır araç alırken ise @saracer siz tecrübelisiniz bu konularda ama tek tek tüm Türkiye yi arayıp firma ellernde kalmış fırsat araçlarına yönelmek hem daha dolu hemde daha uyguna araç almanıza yardımcı olucaktır.
Ben hiç bir şekilde göz ardı etmiyorum. 2002 -2009 modeller arası şuan geri çağırıyorlar airbag fişeklerinden dolayı 2011 ve en çok özellikle 2012 Model corollada sadece kar beyazı renginde boya soyulma sorunu var. Debriyaj değil gaz pedalının takılma sıkıntısı vardı bunların hepsi için servis bültenleri yayımlandı ve çoğu sorun giderildi. Benim bahsetmek istediğim olay marka değil DSG çift kavrama bir şanzıman olduğu için yoğun trafikte saçmalıyor fazlasıyla ısınması ben bir araca keyifli sürüş için 10.000 ekstra para vereceğim ve korku ile kullanacağım. Bir sıkıntı yaşadığımda da tekrar bi şanzıman parası ödeyeceğim volkswagen de artık bunun farkında olduğu için tam otomatik şanzımana geçiş yapıyor.

Her CVT aynı değil. Bundan önce CVTli bir Toyota kullanıyordum, herhangi bir şikayetim yoktu. Hatta genel olarak markası Toyota olan bir araçta CVT sorunu yaşayan kişiye denk gelmedim, kronik sorunu zaten yok. Ancak internette Nissan araçlarla ilgili CVT şikayetleri yer alıyor. 1 yıl kadar önce ben Micra için 15 bin lira masraf açtığını duymuştum şanzımanın, 30 bin lirayı bulmuş demek, çok aşırı bir artış. Servisler bu artışı ne şekilde açıklıyor acaba. Gerçi 15 bin lira da çok ya...
Artık ben Nissan'a Japon gözüyle bakmıyorum.
Renault grubu ile fazla işler yaptılar bir japon aracına yakışmıyor.

@saracer Bu arada konuya bayağı daldım sizin sorunuzu baltalamış oldum kusura bakmayın :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@saracer Bu arada konuya bayağı daldım sizin sorunuzu baltalamış oldum kusura bakmayın :)
Konu yine asıl sorulan sorudan çıkıp o arabanın şurası kötü bu arabanın burası kötüye dönmüş :)
Biraz saptik ama tamamen alakasiz degil, alternatif araclarin kullandigi sanzuman tipi tartisiliyor sonucta.
Bu arada asagidaki arac bana makul geldi, fakat bir VW bayisindeki tanidik a sordurdum, o arabayi alip bana gelsen 90 veririm dedi, bu araba pahaliymis !
Hata boya yok, 2016 Dizel, DSG, 30 bin km, Comfortline + Sunroof: 103 bin (pazarlik oncesi)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...n-2016-model-golf-dsg-hatasiz-673473939/detay
 
Son düzenleme: