Kardeş sen bunların hepsi değişecek hale gelene kadar nasıl bekledin

Sismak direksiyon kutusu doğru karar olmuş.
YTT bildiğim kadarıyla çin malı (yanlışım varsa düzelt) Eğer çok fiyat farkı yoksa viraj demir lastiklerini başka marka seçseydin keşke derim. Çünkü orijinal olmayan lastikler hep kolayca kopup yırtılıyor.
2 farı nasıl mundar ettin?

(DEPO gayet mantıklı)
Ateşleme bobini kalitesiz yakıttan çok kolay bozuluyor. Geçmiş olsun.
Ateşleme bobini ve bujilerde her zaman orijinal GM kullanmanı tavsiye ederim. Egr'yi geç, büyük beyin arızasını tattırabilir alternatif markalar.
Direksiyon kutusu tamiri en fazla 1yıl götürüyor. Tecrübeyle sabit. Belli bir aşamadan sonra zaten tamir edilecek hali bile kalmıyor. O noktaya geldiyse değiştirmek şart.
Yay değişimi yıl ilerleyince değişim gerektirebiliyor. Amortisör için bile ortalama 80binde değiştirseniz güzel olur derler. Araba, sık sık içinde 3-5 kişi ile kullanıldıysa yaylar da değişim ister.