Vay canına far hatası yokEkli dosyayı görüntüle 22248
İlk vizemizden geçtik
Bir yere topluyor odak olarakVay canına far hatası yok
Bilmediğimden soruyom o ışık şiddetinde sağ sol neden çok farklı?
Daha sportif görünmesi yanında altyapısı da sportif.+200 hp güçleri rahat rahat kaldırabilir.Ki yurtdışında 2,0 hibritleri mevcut ciddi beygir tork değerleri var.Türkiyede 1,8 hibrit bile MTV den topa tutuluyorken 1,2 absürt değil zorunluluk oluyor Tasarım,down force ve tam bağımsız süspansiyondan vazgeçilmezse bagaj da 300 litre kalıyor doğrudur.Mesela son günlerde sık kullandığım 301 in bagajı 400+ litre bagaj Boş alanı sürüş dinamiği ekipmanları ile doldurmaya saygı duyarım o yüzden.Tucson ve CHR nispeten ulaşılabilir tasarımları en güzel hatta tek güzel araçlar benim için, Tucson daha şık CHR daha sportif gözüküyor iki aracın da tasarımı harika.
295 lt bagajı görünce bastım kahkahayı,arkanın kalitesizliğini okurken de.Sonuçta pilot değil aile aracı biraz garip olmuş bu özellikler.Pilot aracı olacak olsa da 1.2 motor absürt, yani araç ne o ne o olmuş biraz.İçi de fotoğraflarda videolarda çok klostrofobik gözüküyor, 3008 ve CHR almayı düşünmememin sebebi buydu genelde.Ama araç çok şık bunu kimse yalanlayamaz yani.Güle güle binin.
506 litre301 in bagajı 400+ litre bagaj
Bagajını açsın altında piknik yapalım506 litre
Bizimki gibi sağdan akan trafikli ülkelerde soldaki farlar karşı tarafın gözünü daha az alsın diye daha aşağı bakar, sağdaki de yol kenarından at eşek insan çıkarsa görebilelim diye daha uzağı gösterir. İngiltere'de caponyada filan da tam tersi. =)Vay canına far hatası yok
Bilmediğimden soruyom o ışık şiddetinde sağ sol neden çok farklı?
Şimdi facebook grubunda denk geldim.Devir daim kasnağı 1,2 motorlarda sık sık kaçak sorunu yapıyor.Alacak arkadaşlara dikkat edilmesi gereken nokta olarak söylüyorum.Eğer araba garantide değilse de fiyatı 1000 tl lere ulaşabiliyor dikkat.Değişenlerde bir daha sorun olduğunu görmedim kendimde de olmadı40.000 km bakımdan çıktık.
Yağ/yağ filtresi
Hava filtresi/polen filtresi
Fren hidrolik sıvı değişimi
Ön fren balataların değişimi
Enjektör temizliği
Buji temizliği
Üst kapak conta kontrolü
Motor temizliği
Fren disk temizliği
227 tane civata/vida kontrolü sıkımı değişimi
Garanti kapsamında değişenler:
Bagaj kapağı pistonları
Araç içi kapıyla uyumlu orta üst aydınlatma lambası kopan kablo tadilatı
Orta ön bardaklıkta bardak klipsi içeri kaçmıştı o çıkarıldı
Devir daim kasnağı bozulmuş.Sıvı kaçırıyormuş o değişti
Devir daim antfirizli sıvısı(pembe) yenisi eklendi.
Sağ alt tampon plastik kısımda boya kalkması vardı rötuş yapıldı
Toplam tutar: 970 tl.
Devir daim arızası yüzünden 3 saat fazla beklediğimiz için merkez tarafından %40 indirim aldık.Fren balatasında %30 indirim vardı.
Ekli dosyayı görüntüle 19950
Yeni devir daim kasnağım
Ekli dosyayı görüntüle 19951
Yeni fren balatalarım
Şair burada demek istiyor ki, zenginim ve Apple Watch Series 5 sahibiyim. Keşke doktor olduğunu da yazsaydınTest yapılan cihaz :Apple Watch 5 series
Güvenilirlik:Yüksek
Hava durumu:9 derece yağmur yok hafif yel esen bir akşam
Cold start: 36 desibel
Optimum temp: 34 desibel
90 km/h: 61 desibel
120 km/h : 63 desibel
140 km/h : 66 desibel
160 km/h : 75 desibel
140 a kadar artan desibel aynalardan geliyor.140 dan sonra ciddi ses almasının sebebi rüzgarın spoiler ve arka kapı sacından downforce yaratmak için verilen rüzgar açıları.Tüm ses bu yüzden bagaj camından içeri giriyor.
Var ki kullanıyoruz karşimŞair burada demek istiyor ki, zenginim ve Apple Watch Series 5 sahibiyim. Keşke doktor olduğunu da yazsaydın
Test yapılan cihaz :Apple Watch 5 series
Güvenilirlik:Yüksek
Hava durumu:9 derece yağmur yok hafif yel esen bir akşam
Cold start: 36 desibel
Optimum temp: 34 desibel
90 km/h: 61 desibel
120 km/h : 63 desibel
140 km/h : 66 desibel
160 km/h : 75 desibel
140 a kadar artan desibel aynalardan geliyor.140 dan sonra ciddi ses almasının sebebi rüzgarın spoiler ve arka kapı sacından downforce yaratmak için verilen rüzgar açıları.Tüm ses bu yüzden bagaj camından içeri giriyor.
Yazık oldu o kadar test deseneMaalesef Güvenilirlik: Düşük
Test red edilmiştir. Kalibre edilmiş bir desibel ölçer ile tekrar test yapınız.
Yıllarca üretince böyle efektif çözümler de bulunuyor tabi.7:50 den 8:30 a kadar 1,2 lerle gelen şanzımanı anlaşılacak dilden anlatıldığı için; buraya atmak istedim
Yıllarca üretince böyle efektif çözümler de bulunuyor tabi.