Şu an ki piyasaya göre arabanızı ne kadara satardınız?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Akın
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kappa 1,0 motor zaten bi-fuel olarak çalışması için tasarlanmış. Neden ezildiği kanısına vardınız, anlayamadım. Bu motor Aliminyum - Çelik melez yapıya sahipken, normal 1,0 motor plastik, magnezyum ve aliminyum yapı ile üretiliyor. Dışardan baktığınızda bile arabanın motorunun yapı olarak farklı olduğu göze çarpıyor.
Kappa motorları biliyorum.Lpg uyumlu olsun diye kullanılan materyaller onu daha az verimli hale getiriyor.Şöyle söyleyeyim plastik-magnezyum-aliminyum dediğiniz o motorlar yılların birikimi sonucu oluşmuş net bir verimi olan notor.1,0 kappalar avrupa pazarında Zararlı gaz salınımı az olsun da sahipleri az vergi ödesin diye yapılan verimi normal bir mpi motora bile oranla %5-10 düşük verimli bir motor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Kappa motorları biliyorum.Lpg uyumlu olsun diye kullanılan materyaller onu daha az verimli hale getiriyor.Şöyle söyleyeyim plastik-magnezyum-aliminyum dediğiniz o motorlar yılların birikimi sonucu oluşmuş net bir verimi olan notor.1,0 kappalar avrupa pazarında Zararlı gaz salınımı az olsun da sahipleri az vergi ödesin diye yapılan verimi normal bir mpi motora bile oranla %5-10 düşük verimli bir motor.

Hyundai i10 1,0 kappa motorunun, bi-fuel teknolojisi, Hyundai - Kefico cevre ve doğa sosyal sorumluluk olarak birimi tarafından geliştirildi. Hyundai Eon, Kia Picanto ve Hyundai i10 için kullanılması için ön görüldü. Buyrun web sayfası: https://www.hyundai-kefico.com/en/main/main/index.do

İlgilenirseniz, bu da pdf dökümanı https://www.fsb.unizg.hr/miv/MSUI/K...-Kia_1,0_L_Three-Cylinder_Gasoline_Engine.pdf
 
Eee normaldir, bu kasa eskidi artık. Yeni kasa sadece iç mekanda değil altyapısal olarak da değişti. Üstelik vw'nin passat modelleri arasında belkide üretim anlamında en kötü olanı diye lanse edilir bazı kişiler tarafından bu model. Ama alınır mı alınır. Her türlü iş görür mutlu eder.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Eee normaldir, bu kasa eskidi artık. Yeni kasa sadece iç mekanda değil altyapısal olarak da değişti. Üstelik vw'nin passat modelleri arasında belkide üretim anlamında en kötü olanı diye lanse edilir bazı kişiler tarafından bu model. Ama alınır mı alınır. Her türlü iş görür mutlu eder.

Bu arada, bir şey dikkatimi çekti, Passat yeni kasada benzin ile dizel arasında sadece 1000 tl fiyat farkı var.. Sebeb nedirki ?
 
Bu arada, bir şey dikkatimi çekti, Passat yeni kasada benzin ile dizel arasında sadece 1000 tl fiyat farkı var.. Sebeb nedirki ?
Ülkede belkide benzinli modeli en fazla satılan markalardan biri vw. O yüzden benzinli araçlarının fiyatını düşürmezler. Oradan da kar marjını yüksek tutarlar ki zaten dizel-benzin fiyat farkından bağımsız yorum yaparsak ford'un da ecoboost motorlu araçları pahalıdır.
 
Ben hep piyasasi olmayan arabalara bakarim. Cunku ucuz alip ucuz satarsin. Konfordan eksik kalmaz eskiye muhtac kalmazsin. Mesela 1.6 litre manual mondeo. Turk milletinin dizel otomatik takintisina kurban giden bir ust sinif araba. Yada 1.33 corolla. Yada 1.0 208 . tuplu otomatik accent era. Bunlar piyasasi olmayip ucuza alinan harikalar.
1.33 bu sınıfa girmiyor bence.
Şuan sıfırının liste fiyatı 65 bin lira. Son kasa makyajsızının (2013-) temizini, fazla kullanılmamışını 55'ten aşağı bulamazsınız. Hatta 58-59 civarına satılanlar var (2015-2016).

En iyisi Peugeot bu konuda. Bir çok markada C sınıfı alabileceğin paraya 508 var. Bir süre önce çok güzel bir 508 sw 1.6 thp kestirmiştim gözüme 55 bin liraya kmside çok değildi yanlış hatırlamıyorsam 60 bin km civarıydı ama iyi yakıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: İstanbullu
Hyundai i10 1,0 kappa motorunun, bi-fuel teknolojisi, Hyundai - Kefico cevre ve doğa sosyal sorumluluk olarak birimi tarafından geliştirildi. Hyundai Eon, Kia Picanto ve Hyundai i10 için kullanılması için ön görüldü. Buyrun web sayfası: https://www.hyundai-kefico.com/en/main/main/index.do

İlgilenirseniz, bu da pdf dökümanı https://www.fsb.unizg.hr/miv/MSUI/K...-Kia_1,0_L_Three-Cylinder_Gasoline_Engine.pdf
Evet biliyorum bunu ; bu bi fuel motorun daha verimsiz olduğu gerçeğini değiştirmeyen bir gerçek. çevrecilik üzerine çalışma yaptıklarını zaten söylemiştim bunu yaparken türkiyede benzin pahalı bu motorla orda tutunuruz demediker.Gazla gideriz az verimli olur ama avrupada vergiden düşeriz dediler anlayın şunu
 
Evet biliyorum bunu ; bu bi fuel motorun daha verimsiz olduğu gerçeğini değiştirmeyen bir gerçek. çevrecilik üzerine çalışma yaptıklarını zaten söylemiştim bunu yaparken türkiyede benzin pahalı bu motorla orda tutunuruz demediker.Gazla gideriz az verimli olur ama avrupada vergiden düşeriz dediler anlayın şunu

İyi peki.
 
Şu b6 passatlarda bahsettiğiniz soyulma sorunu nerelerde çıkıyor? Bizimki 2010 model 2.0 tdi iç mekan ilk günkü gibi sinyal tuşu hariç yıpranma bile yok. Acaba makyajla giderilmiş olabilir mi? Bir sene içinde yenilemeyi hedefliyoruz. Araç şirket aracı olduğu için tüm bakımları yetkili serviste. Emsallerinden ciddi yukarıda satılması gerekir ama tek sıkıntı 240bin kmye dayandı :(
 
Şu b6 passatlarda bahsettiğiniz soyulma sorunu nerelerde çıkıyor? Bizimki 2010 model 2.0 tdi iç mekan ilk günkü gibi sinyal tuşu hariç yıpranma bile yok. Acaba makyajla giderilmiş olabilir mi? Bir sene içinde yenilemeyi hedefliyoruz. Araç şirket aracı olduğu için tüm bakımları yetkili serviste. Emsallerinden ciddi yukarıda satılması gerekir ama tek sıkıntı 240bin kmye dayandı :(
Kapının tutma yerleri kronik 2009 da vardı hatırlıyorum.Başka da yok pek insan gibi kullanırsan :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
2014 model ama 2015 ocak çıkışlı caddy 1.6tdı dsg comfortline 59bin km'de, sağ arka kapı broadway dokunmasından dolayı serviste bi avuç lokal boyalı, +2 yıl garantili 70e bırakırız :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Şu b6 passatlarda bahsettiğiniz soyulma sorunu nerelerde çıkıyor? Bizimki 2010 model 2.0 tdi iç mekan ilk günkü gibi sinyal tuşu hariç yıpranma bile yok. Acaba makyajla giderilmiş olabilir mi? Bir sene içinde yenilemeyi hedefliyoruz. Araç şirket aracı olduğu için tüm bakımları yetkili serviste. Emsallerinden ciddi yukarıda satılması gerekir ama tek sıkıntı 240bin kmye dayandı :(
Kapının tutma yerleri kronik 2009 da vardı hatırlıyorum.Başka da yok pek insan gibi kullanırsan :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim arkadaşın kapı kolları ile beraber sol alt kısımdaki far kumandası komple gitmişti. Üzerinde kaplama diye bişi kalmamıştı. Bir de hafiften ortadaki radyo tuşlarında soyulma başlamıştı ama çok hafifti onlar. Far kumandası ve kapı kolları ciddi soyuluyor. Oralara dikkat etmek lazım. Silerken sadece hafif nemli ve yumuşak bez kullanmalı, yağmur suyundan ve temizlik spreylerinden uzak tutmalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bizim arkadaşın kapı kolları ile beraber sol alt kısımdaki far kumandası komple gitmişti. Üzerinde kaplama diye bişi kalmamıştı. Bir de hafiften ortadaki radyo tuşlarında soyulma başlamıştı ama çok hafifti onlar. Far kumandası ve kapı kolları ciddi soyuluyor. Oralara dikkat etmek lazım. Silerken sadece hafif nemli ve yumuşak bez kullanmalı, yağmur suyundan ve temizlik spreylerinden uzak tutmalı.
Sanırım hiç temizlememek de bir çözüm oluyor :) veya bizimki o kasanın son yılı diye trimde iyileştirmeler yapılmış olabilir belki. Hocam arkadaşınızınki yaklaşık kaç kmdeydi bir bilginiz var mı?
 
Sanırım hiç temizlememek de bir çözüm oluyor :) veya bizimki o kasanın son yılı diye trimde iyileştirmeler yapılmış olabilir belki. Hocam arkadaşınızınki yaklaşık kaç kmdeydi bir bilginiz var mı?
Vallahi biz o zamanlar lise 2'ye gidiyorduk araç 2006 modeldi, soyulmalar da 3-4 sene sonra başlamıştı. Km'si de henüz 100 bini görmemişti, yanlışım yoksa fazla km yapmadılar o araçla 80 bin km gibi sattılar. Sizin modelde belki iyileştirme yapılmıştır dediğin gibi :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Benim araba Garaj arabası idi, fakat benim garajım yok. Kapıda yatar akşama kadar. Yaprak toz toprak güneş sürekli tecevuz eder. Araba 3 ncü senesinde şimdilik trim sesi yok.
Önceden bir iki defa detailing yapayım istedim. Sonra yaptığım masraf ve emeğe değmedini gördüm. Araba 2 günde eski haline geliyor. Bende 2 ayda bir kostikli köpükle beleşe benzincilerde yıkatıyorum. 2 ayda bir olduğunda sıkıntı olmaz zaten.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...