KAPALI Wv passat mı mercedes E180 mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben fırsatını buldum mu fare gibi hatchback arabalarla yerdeki her pürüzü hissederek, limiti aşınca ince ince arabanın önüyle arkasıyla oynayan, 5000rpm civarlarında gitmeyi seven biriyim. Ama ikisini önüme koysalar, Passat'ın sürüş dinamiklerine olan saygıma rağmen ben bile E180 derim. Öyle bir rahatlık, öyle bir kalite buldum mu basmayı filan bırakıp tertemiz hız sınırları içinde yoluma bakarak keyfimi öyle sürerim. Varsın çok basmasın, dinamik olmasın. :)
 
Dalga mı geçiyosunuz ya Wv ile Mercedes'i kıyaslıyosunuz hem de E serisinde A deseniz eyvallahta gidip binin az sonra konuşun.

Okuduğum tüm Alman otomobil dergilerine göre (örneğin Auto Motor und Sport) Passat-E klas kıyasında Passat kazanıyor. Bu sebepten dolayı "bin de konuş" diyen arkadaşların profesyonel dergilerin aksi olan deneyimlerini aktarırsa memnun kalırız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arkadaşın attığı resimdeki aracın fiyatı ?
2.0 TDİ 190HP DSG Passat tercih edilir bence çünkü o kasaya 1.6 benzinlimi 2.0 190hp benzinlimi Özellikle 240PS 4Motion olacaksa kesinlikle passat derim iç mekan kalitesinde passat mercedes ile kapışır düzeyde ama işte izolasyon konfor konusunda geri kalır ama özellikle otomobil SÜRÜCÜ isen passat almalısın.Farklı hissetmek istiyosan E180 Al derim ama motoru zayıf kalıyor ki yolda dolu özellikle 190hp ve 240hp passat görmek çok zor ve bilen adam o 240lık passata defalarca bakar :D Düşünsene;
YANLAYAN PASSAT :D 200Milyar civarı param olsa ben onu alırım çünkğ premium lara baktığımızda Audi a4 1.4 benzinli 200milyarı geçiyor gerçekten yazık...Herzaman alt segmentleri doldurduğunuzda üst segmentlerin boşuna yaklaşırsınız.O Hayalet göstergeyi felanda olursa iyi olur.Boş Merso almayın bence.
audi konusundda haklısın alt segment audiler o parayı haketmiyorlar bence ama iç kalite donanım işçilik bakımından önde sırf arkadaşın yukarda görselini attığı döşeme için tercih ederim :D
 
Okuduğum tüm Alman otomobil dergilerine göre (örneğin Auto Motor und Sport) Passat-E klas kıyasında Passat kazanıyor. Bu sebepten dolayı "bin de konuş" diyen arkadaşların profesyonel dergilerin aksi olan deneyimlerini aktarırsa memnun kalırız.
Hocam şaşırmam. Passat'ın sürüş dinamikleri hiç olmadığı kadar yüksek bir seviyeye çıkmış. İç mekan kalitesine sallamak da komik olur. DSG eğer dayanıklı yaş kavrama kullanan versiyonlarıysa onlar da hızlı vites değiştiriyor. Ama konfor bakımından Mercedes'in yanına yaklaşamayacağı gerçeği var. Ayrıca Mercedes'in içine binince Mercedes gibi hissettirdiği bir modeldir E180. Passat kadar seri değil, Virajlarda da Passat kadar dinamik olmayabilir. Passat'ın opsiyonel multimedya sistemi de daha ileri olabilir. Ama arada sınıf farkı var ve aynı paraya Mercedes gibi Mercedes tercihi olacaksa, objektif yaklaşımdan uzaklaşırım. :) Ben yıllar sonra bir Mercedes modelini beğendim, o da E180 oldu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yunuscelik29
Okuduğum tüm Alman otomobil dergilerine göre (örneğin Auto Motor und Sport) Passat-E klas kıyasında Passat kazanıyor. Bu sebepten dolayı "bin de konuş" diyen arkadaşların profesyonel dergilerin aksi olan deneyimlerini aktarırsa memnun kalırız.
Ben başlayayım o zaman. Kendim passat b5 sahibiyim, b5'ten b8'e kadar hepsini tanıyacak kadar kullandık. Yeni passat yapılmış en konforsuz passat, çok net. İzolasyon ve konfor seviyelerinde uçurum var. İç mekan yeni passatta güzel ama E'nin yakınından geçemez. Bagaj olarak gidip elle ölçmedim ama aşağı yukarı aynı hacimde, ciddi bir fark yok. Ben profesyonel dergi falan bilmem çoğuna da güvenmem, Türkiye koşullarıyla Avrupa çok farklı. E180'de uzun yol yolcusu oldum, kullanmadım. İnsana bak premiumum diye resmen bağırıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yasineryigit
Okuduğum tüm Alman otomobil dergilerine göre (örneğin Auto Motor und Sport) Passat-E klas kıyasında Passat kazanıyor. Bu sebepten dolayı "bin de konuş" diyen arkadaşların profesyonel dergilerin aksi olan deneyimlerini aktarırsa memnun kalırız.
Ben o dergileri inandırıcı bulmuyorum kendim kullandığım bildiğim arabaya bakarım a hissediyosam b demem çünkü benim maddi bir beklentim yok.

İki arabaylada en az 300-400km seyahat ettim E'nin direksiyonundaki deri kalitesi passatın hiç bi yerinde yok biri uçan halı diğeri şirket aracı.İddia ediyorum passatın hiç bir yerinde E'yi geçebilecek kalite yok.
 
Son düzenleme:
olaya motor ve performans açısından bakarsak 2.0 tdi passatı tercih ederdim. zaten bu ülkeye fazlasına gerek yok. malum yollar... vergiye ve yakıta girmiyorum.


konfor yalıtım ve güvenlik tabi ki Mercedes olurdu.
olay sadece tercih meselesi. ben ara hızlanmaları ve torku hissetmeyi seven biriyim. bu yüzden tercihim passat olurdu.
bir de şu açıdan bakıyorum; yoldaki her pürüzü, ufak zımbırtıları da hissettirmesin aldığım araba bana. lüks sayılabilecek seviyede bir daire fiyatına araba alacaksam konforu da yabana atamam yani. genel itibarıyla hem marka ,prestij , konfor üstünlükleriyle mercedesi seçerdim.
 
Bu kıyasta en baştan mantık hatası var. E yi 5 i geçtim. Bu kıyası yapabilmek için, Passatın önce kendinden bir üst D+ segmentinde olan XE, S60, C, A4 ve 3'ten daha iyi olması lazım. Passat testinin son kısmını izleyin lütfen. Arabada yol tutuş dışında premium bir his olmadığı üstüne basa basa söyleniyor. Kaldı ki Passat'ın bırakın D+'yı, kendi sınıfında dahi en iyi olduğu tartışılır. En konforlu mu, hayır Mondeo var. Konfor tutuş dengesi (yol tutuşta en iyisi ama ortalamaya bakın) en iyi olan mı, Insignia var tartışılır. Fiyat performans olarak iyi mi, hayır Superb var. Bunu da uzunluğa takılan arkadaslara soruyorum, iç mekanı en geniş ve ferah olan mı, yine hayır Superb var.
Demem o ki Passat'ın durumu kendi sınıfında bile tartışmalıyken, siz onu iki üst sınıf ve belki de yeni çıkan kasasından daha kaliteli olan E serisiyle kıyaslıyorsunuz. Kusura bakmayın ama, bu kendi kullandığım 1.6 crdi Accentin, yine kendisinden iki sınıf üstünde olan 1.6 tdi Passat'tan daha performanslı olmasına bakıp kıyas yapmam kadar saçma olur. Vw 5.0 tdi motoru koyup, ekstradan uzunluğunu arttırıp passat long çıkarsa bile, yine E ile kıyaslanmaz.
Nacizane fikrimdir, saygılar.
 
Beklentim ve ihtiyacıma göre değişir..

Passat 2.0 TDI 190 Ps veya 2.0 BiTDI 240 4 Motion olursa passat ALABİLİRİM.

Daha fazla lüks hissi,daha sessiz ve ipeksi seyahatler,tavanına port bagaj arkasına çeki demiri takıp avrupalılar tadında tr'yi gezmek içinde E180:)

Ama şu aralar baba modunda takılmam için erken..

O Yüzden Kırmızılı İKİBİN TİDİAY:) Daha az yakıt,daha fazla güç :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve yunuscelik29
Bu kıyasta en baştan mantık hatası var. E yi 5 i geçtim. Bu kıyası yapabilmek için, Passatın önce kendinden bir üst D+ segmentinde olan XE, S60, C, A4 ve 3'ten daha iyi olması lazım. Passat testinin son kısmını izleyin lütfen. Arabada yol tutuş dışında premium bir his olmadığı üstüne basa basa söyleniyor. Kaldı ki Passat'ın bırakın D+'yı, kendi sınıfında dahi en iyi olduğu tartışılır. En konforlu mu, hayır Mondeo var. Konfor tutuş dengesi (yol tutuşta en iyisi ama ortalamaya bakın) en iyi olan mı, Insignia var tartışılır. Fiyat performans olarak iyi mi, hayır Superb var. Bunu da uzunluğa takılan arkadaslara soruyorum, iç mekanı en geniş ve ferah olan mı, yine hayır Superb var.
Demem o ki Passat'ın durumu kendi sınıfında bile tartışmalıyken, siz onu iki üst sınıf ve belki de yeni çıkan kasasından daha kaliteli olan E serisiyle kıyaslıyorsunuz. Kusura bakmayın ama, bu kendi kullandığım 1.6 crdi Accentin, yine kendisinden iki sınıf üstünde olan 1.6 tdi Passat'tan daha performanslı olmasına bakıp kıyas yapmam kadar saçma olur. Vw 5.0 tdi motoru koyup, ekstradan uzunluğunu arttırıp passat long çıkarsa bile, yine E ile kıyaslanmaz.
Nacizane fikrimdir, saygılar.
fiyatları birbirine çok yakın diye böyle bir kıyaslama düşündüm diğer türlü dediğiniz doğru
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Zaten 3 ilede kıyasladık motor bakımından passat önde otoparkın testini göz önünde bulundurursak passat o kadarda konforsuz değil hatta bazen şımartıyor bile 110-120de rüzgar sesi alıyor ama 170-180de normal.Evet And abinin dediği gibi boş bir 320d'mi yoksa en fullü passat mı ?
-320d.Çünkü seni dış dünyadan yalıtma durumu daha çok ama amacın gazlamaksa işte teknolojik oyuncaklar vs. İstiyosan passat alırsın ama konfor olsun izolasyon olsun seni DIŞ dünyadan yalıtma durumu hiçbir alt segment araba premium arabayı geçemez Zaten premium arabayı pahalı yapan faktörde budur.240lıkta 7ileri yaş kavrama geliyor ve DSG gayet başarılı şanzıman.
 
Bu kıyasta en baştan mantık hatası var. E yi 5 i geçtim. Bu kıyası yapabilmek için, Passatın önce kendinden bir üst D+ segmentinde olan XE, S60, C, A4 ve 3'ten daha iyi olması lazım. Passat testinin son kısmını izleyin lütfen. Arabada yol tutuş dışında premium bir his olmadığı üstüne basa basa söyleniyor. Kaldı ki Passat'ın bırakın D+'yı, kendi sınıfında dahi en iyi olduğu tartışılır. En konforlu mu, hayır Mondeo var. Konfor tutuş dengesi (yol tutuşta en iyisi ama ortalamaya bakın) en iyi olan mı, Insignia var tartışılır. Fiyat performans olarak iyi mi, hayır Superb var. Bunu da uzunluğa takılan arkadaslara soruyorum, iç mekanı en geniş ve ferah olan mı, yine hayır Superb var.
Demem o ki Passat'ın durumu kendi sınıfında bile tartışmalıyken, siz onu iki üst sınıf ve belki de yeni çıkan kasasından daha kaliteli olan E serisiyle kıyaslıyorsunuz. Kusura bakmayın ama, bu kendi kullandığım 1.6 crdi Accentin, yine kendisinden iki sınıf üstünde olan 1.6 tdi Passat'tan daha performanslı olmasına bakıp kıyas yapmam kadar saçma olur. Vw 5.0 tdi motoru koyup, ekstradan uzunluğunu arttırıp passat long çıkarsa bile, yine E ile kıyaslanmaz.
Nacizane fikrimdir, saygılar.
Arkadaş gayet net açıklamış baska söze gerek yok biri puma biri aslan
 
En son nesil E klası kullanmadım. Kullandığımı da iddia etmedim.

Ama W211 ve W212 kasa Mercedes E bir kaç hafta kullandım. Aynı şekilde Mercedes C W204 kullandım.

2 yıl W246 Mercedes B180 kullandım.

Vs. Vs. Yani Mercedes deneyimlerim var.

Yok herkes sadece bindiğini arabalar hakkında konuşsun diyorsanız forumun 90% yazılanları silinsin.

Madem W213 deneyiminiz var. Lütfen detaylı tecrübelerinizi aktarın biz de faydalanalım.
Ben passata da e180 e de bindim. Sizin passatı daha üstün görmenize çok şaşırdım. Passata e180 den sonra bindim ve aynı konforu, ayrıcalığı tasarım zevkini bulamadım. Bu senin kişisel görüşlerin diyebilirsiniz fakat ikisi arasında passatı seçecek olan insan modeli değil markayı seviyor demektir. Parası olup iki araç arasında kalan ve herhangi bir markaya bağımlılığı olmayan bir insan e180 i seçecektir. Ayrıca evet bunca insan araç bulup test yapmaya çalışıyor deneyimlerini aktarabilmek için (otopark.com). %90 gibi bir kesim olabilmesi de zor, burada yalan bilgiye fazla yer verilebileceğini sanmıyorum.
 
Bu kıyasta en baştan mantık hatası var. E yi 5 i geçtim. Bu kıyası yapabilmek için, Passatın önce kendinden bir üst D+ segmentinde olan XE, S60, C, A4 ve 3'ten daha iyi olması lazım. Passat testinin son kısmını izleyin lütfen. Arabada yol tutuş dışında premium bir his olmadığı üstüne basa basa söyleniyor. Kaldı ki Passat'ın bırakın D+'yı, kendi sınıfında dahi en iyi olduğu tartışılır. En konforlu mu, hayır Mondeo var. Konfor tutuş dengesi (yol tutuşta en iyisi ama ortalamaya bakın) en iyi olan mı, Insignia var tartışılır. Fiyat performans olarak iyi mi, hayır Superb var. Bunu da uzunluğa takılan arkadaslara soruyorum, iç mekanı en geniş ve ferah olan mı, yine hayır Superb var.
Demem o ki Passat'ın durumu kendi sınıfında bile tartışmalıyken, siz onu iki üst sınıf ve belki de yeni çıkan kasasından daha kaliteli olan E serisiyle kıyaslıyorsunuz. Kusura bakmayın ama, bu kendi kullandığım 1.6 crdi Accentin, yine kendisinden iki sınıf üstünde olan 1.6 tdi Passat'tan daha performanslı olmasına bakıp kıyas yapmam kadar saçma olur. Vw 5.0 tdi motoru koyup, ekstradan uzunluğunu arttırıp passat long çıkarsa bile, yine E ile kıyaslanmaz.
Nacizane fikrimdir, saygılar.
Superb ingiltere de bazı bayilerde 5 serisi ile birlikte test ettiriliyordu. Ne şaşırmıştım ya görünce.
 
Passat daha kendi segmentinin konfor ve yalıtım ihtiyaçlarını karşılayamazken e segmenti yerine tercih edilmesi baya ilginç olacaktır.
Segmentinde daha kötüleri de var passatın. Ayrıca bizim için konfor ihtiyaçlarını karşılıyor. Ama yalıtım sıkıntı ve bu tartışmaya da açık degil. Fakat e serisi yerine passat alirmisin deseler saniye düşünmem e serisi 70 bin km yi gecmediyse ve temiz bakildiysa alirim. Hem ikisi çok farklı segmentler baştan karşılaştırmak hata. Hadi c serisi olsa neysede e serisi yani bu.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Segmentinde daha kötüleri de var passatın. Ayrıca bizim için konfor ihtiyaçlarını karşılıyor. Ama yalıtım sıkıntı ve bu tartışmaya da açık degil. Fakat e serisi yerine passat alirmisin deseler saniye düşünmem e serisi 70 bin km yi gecmediyse ve temiz bakildiysa alirim. Hem ikisi çok farklı segmentler baştan karşılaştırmak hata. Hadi c serisi olsa neysede e serisi yani bu.

Segmentinin en kötüsü veya sizin ihtiyaçlarınızı karşılamıyor gibi bir şey söylemedim zaten :( daha iyileri var demek istedim.
 
Segmentinin en kötüsü veya sizin ihtiyaçlarınızı karşılamıyor gibi bir şey söylemedim zaten :( daha iyileri var demek istedim.
Valla o segmentin paket olarak en iyisi superb dir bana göre. İnsignia maalesefki değil çunku iç mekanı hiç gözüme şık gelmiyor. Mondeo da yol tutuş konfor dengesini şaşırdı konfor fevkaladenin fevkinde ama yol tutuş fifth gear team test de izlediğime göre eskisi gibi değil hatta uzaktan yakindan alakası yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...