Yalnız bu mag pro cihazı 7000 euro falanmış, hey maşallah diyorum
Su an benim bildigim bintek RSA dsg yazilimi atiyor, onlar demekki beyin acmadan bmw ye yazilim atabilir?Bu cihaz her yazilimcida yok .hatta olanlarda birbirine kiraliyor.psa grubu 1.6 hdi ler,toyota 1.4 d4d lerde dahil normalde beyni acmadan yapamiyorlar bu cihaz obd den 10 dk da atiyor acayip bisey.sadece oda degil dsg yazilimi dahil bircok işe yariyor.
Abi doğru diyon napayım .@gtepro sapık gibi niye butun mesajlarimi begeniyon lan
özgürün her dediği doğruysa ohoooo işimiz varAbi doğru diyon napayım .
beyin açmadan yazılım yapan olsaydı bence duyardıkSu an benim bildigim bintek RSA dsg yazilimi atiyor, onlar demekki beyin acmadan bmw ye yazilim atabilir?
Şu anda Ankara'da RSA ve US üzmeyecek firmalar. Utku biraz değişik bir adam, ama işini biliyor. Hayırlı olsun.Hangi eğri? Vallahi us diğerleri gibi hazır yazılım yapmıyor, 15 seneden fazla süredir bu sektörde, dyno zaten dünyaca ünlü marka, en ufak sorunda üşenmeden yazılım güncelleme desteği, bu yüzden tavsiye ederim, paşaoğlu ile istenmeyen bir vukuat yaşadım, artık iş işten geçmiş durumda
Sorun motorlarda değil. Konu bu kdr net aslında. Sorun yazılım yaptırılan yerlerde. 10 yıldır her aracımı yazılımlı kullanırım. Her aracımla en az 70-100 bin km binerim(en az bındıgım polo 1.4 tsi 37 bın km kullandım, tık demedi) yazılımı ali,veri,hgf,sjk,tırıvırıfast gıbı deneme yanılma ıle yapan, yurt dışı sitelerde log arayan yerlere değil de yıllardır bu işi yapan markalı,ar-ge departmanı olan, yol testleri yaptıktan sonra yazılımlarını sunan yerlere yaptırmakta işin sırrı.(Revo,Superchips,APR,vs. gibi gibi..) 2.0 tfsi audi tt 95500km apr stage 2 ile tık demedi-sonraki sahibi 145 binlere kdr aynı setupla kullandı. insignia 2.0 cdti arac 117 bin km gitti bakım hariç ekstra hiçbir şey olmadı.polo gibi 1.4 tsi ve dsg korkulu ruya kombinasyonu 37 bin km tık demedi araç buyuttugum ıcın sattım. bunun harıcı nice eş,dost arkadaş araclarına guvenle bınıyorlar yıllardır. bunlar arasında 2.0 tdi 187 bın km a5 quattro, 420d,320d,z4,mercedes e350cdi gibi araçlar var. Kimsede bir sorun yaşamadı. Olay yazılımı yapanda bitiyor.Epey zaman geçti, yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Öncelikle öğrenmenin sonu yoktur, anladım ki bazı arabaya yazılım yapmayacaksın abi, ama işte nereden bilebilirim, golf ile başlamak istiyorum, 1.2 tsi 1.4 tsi, yazılım yapılmaması gereken motorlar, sıkıntı yaşamadım ama pek bir farkta yok, küçük bir sıkıntı yaşıyorum sadece, onun da turbo ile alakası olduğunu düşünüyorum çünkü küçük, 3 ve 4 devirde birden gaza oturunca araba önce bir silkeliyor sonra yürüyor, yakıttandır dedi ethanol koydum fayda etmedi, ama tsi yazılımla gerçekten fazla yakıt seçiyor, bilginize, golf te yazılımcıdan çok arabadaki motorun cürumunun belli olmasından dolayı sonuçtan memnun değilim, çevremde çoğu kişi 1.4 tsi a yazılım yaptırıp sorun yaşıyor zaten. Bmw ye gelirsek, gerçekten sonuçtan sooooon derece memnunum, yazılım sağlıklı olduğunu ve araba rahatlıkla bu gücü kaldırdığını ilk andan hissetirmişti, epey km yaptık, hiç bir sorun çıkmadı, beni tek tedirgin eden şey basınca yağ sıcaklığını rahatlıkta 130 un üstüne çıkması, onu da uzun soluklu gazlamazsan sorun olarak sayılmaz, bakalım Pazar günü İstanbul Park'a gireceğim BMW ile, inşallah bir sorun yaşamam. Sonuç olarak, US Performance'ı tecrübelerim sonucu sizlere öneririm, yeterki yazılım yaptıracağınız araba yazılıma uygun bir araba olsun, a firması olsun gene diyeceğim bu.
Sorun motorlarda değil. Konu bu kdr net aslında. Sorun yazılım yaptırılan yerlerde. 10 yıldır her aracımı yazılımlı kullanırım. Her aracımla en az 70-100 bin km binerim(en az bındıgım polo 1.4 tsi 37 bın km kullandım, tık demedi) yazılımı ali,veri,hgf,sjk,tırıvırıfast gıbı deneme yanılma ıle yapan, yurt dışı sitelerde log arayan yerlere değil de yıllardır bu işi yapan markalı,ar-ge departmanı olan, yol testleri yaptıktan sonra yazılımlarını sunan yerlere yaptırmakta işin sırrı.(Revo,Superchips,APR,vs. gibi gibi..) 2.0 tfsi audi tt 95500km apr stage 2 ile tık demedi-sonraki sahibi 145 binlere kdr aynı setupla kullandı. insignia 2.0 cdti arac 117 bin km gitti bakım hariç ekstra hiçbir şey olmadı.polo gibi 1.4 tsi ve dsg korkulu ruya kombinasyonu 37 bin km tık demedi araç buyuttugum ıcın sattım. bunun harıcı nice eş,dost arkadaş araclarına guvenle bınıyorlar yıllardır. bunlar arasında 2.0 tdi 187 bın km a5 quattro, 420d,320d,z4,mercedes e350cdi gibi araçlar var. Kimsede bir sorun yaşamadı. Olay yazılımı yapanda bitiyor.
Motul yağ tavsiye ederim yağ sıcaklığı konusu için. Pahalıdır ama devamlı sıkıştırmasanız da mobil ve castrol den çok çok üstün yağdır.
Ben 1.6 tdci yazılımlı focusumda kullanıyorum. Yağ değişiminden sonra sıcaklığın hareketini inceleyecek bir sürüş yapmadım ama sesinde bile acayip değişim oldu. Bu standart her yağ değişimi sonrası olan sessizlik değil. Ciddi anlamda ses azalıyor. Ses azalması demek sürtünme azalması demek
Motul'un zaten her türlü ürününü kullanırım, coolant fren hidroliği engine clean enjektör temizleyici,... benim kadar çok motul kullanan yoktur heralde xcess 5w40 kullandım, 5w50 istiyor aslında ama günlük kullanım için fazla yorar motoru.