Yazılımı nerede yaptırmalı?

Bu cihaz her yazilimcida yok .hatta olanlarda birbirine kiraliyor.psa grubu 1.6 hdi ler,toyota 1.4 d4d lerde dahil normalde beyni acmadan yapamiyorlar bu cihaz obd den 10 dk da atiyor acayip bisey.sadece oda degil dsg yazilimi dahil bircok işe yariyor.
Su an benim bildigim bintek RSA dsg yazilimi atiyor, onlar demekki beyin acmadan bmw ye yazilim atabilir?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Evet konuyu güncelliyorum, 116i yazılım yaptırılmıştır. US Performance'ı tercih ettim. İlk başta 1.4 tsi 122 lik Golf'te deneyimledim burayı. İlgi alaka tam istediğim gibiydi, fiyat uygun ve mustang dyno ya sahip. Golf ün cürumu belli, çok az güç aldım, ama bmw şu an yer uçağı oldu :D egzoz yaptırdım(gökçe abiden kalanlar :)) birde intercooler takacağım, sonra son derece sağlıklı olmuş oluyor :) herkese us performance ı tavsiye ederim



 
o eğri neden öyle bi değişik?

Konu açılmışken 2CR den uzak durulmasını tavsiye ederim, belki opel grubunda falan iyidir ama kötü deneyim yaşayanlar oldu. Yeni firmalar zaten hep ilgi alakalı. Yaparken ve bir süre daha . Önemli olan adamlar kaç tane bu arabadan yapmış, yolda nasıl yürüyorlar.
Ben fiesta'da da focus'da da paşaoğlu kullandım, çevremde de çok fazla kullanan oldu, kimse sorun yaşamadı.
 
Hangi eğri? Vallahi us diğerleri gibi hazır yazılım yapmıyor, 15 seneden fazla süredir bu sektörde, dyno zaten dünyaca ünlü marka, en ufak sorunda üşenmeden yazılım güncelleme desteği, bu yüzden tavsiye ederim, paşaoğlu ile istenmeyen bir vukuat yaşadım, artık iş işten geçmiş durumda :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: zenesturhan
Hangi eğri? Vallahi us diğerleri gibi hazır yazılım yapmıyor, 15 seneden fazla süredir bu sektörde, dyno zaten dünyaca ünlü marka, en ufak sorunda üşenmeden yazılım güncelleme desteği, bu yüzden tavsiye ederim, paşaoğlu ile istenmeyen bir vukuat yaşadım, artık iş işten geçmiş durumda :)
Şu anda Ankara'da RSA ve US üzmeyecek firmalar. Utku biraz değişik bir adam, ama işini biliyor. Hayırlı olsun.
 
Epey zaman geçti, yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Öncelikle öğrenmenin sonu yoktur, anladım ki bazı arabaya yazılım yapmayacaksın abi, ama işte nereden bilebilirim, golf ile başlamak istiyorum, 1.2 tsi 1.4 tsi, yazılım yapılmaması gereken motorlar, sıkıntı yaşamadım ama pek bir farkta yok, küçük bir sıkıntı yaşıyorum sadece, onun da turbo ile alakası olduğunu düşünüyorum çünkü küçük, 3 ve 4 devirde birden gaza oturunca araba önce bir silkeliyor sonra yürüyor, yakıttandır dedi ethanol koydum fayda etmedi, ama tsi yazılımla gerçekten fazla yakıt seçiyor, bilginize, golf te yazılımcıdan çok arabadaki motorun cürumunun belli olmasından dolayı sonuçtan memnun değilim, çevremde çoğu kişi 1.4 tsi a yazılım yaptırıp sorun yaşıyor zaten. Bmw ye gelirsek, gerçekten sonuçtan sooooon derece memnunum, yazılım sağlıklı olduğunu ve araba rahatlıkla bu gücü kaldırdığını ilk andan hissetirmişti, epey km yaptık, hiç bir sorun çıkmadı, beni tek tedirgin eden şey basınca yağ sıcaklığını rahatlıkta 130 un üstüne çıkması, onu da uzun soluklu gazlamazsan sorun olarak sayılmaz, bakalım Pazar günü İstanbul Park'a gireceğim BMW ile, inşallah bir sorun yaşamam. Sonuç olarak, US Performance'ı tecrübelerim sonucu sizlere öneririm, yeterki yazılım yaptıracağınız araba yazılıma uygun bir araba olsun, a firması olsun gene diyeceğim bu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Epey zaman geçti, yaşadıklarımı paylaşmak istedim. Öncelikle öğrenmenin sonu yoktur, anladım ki bazı arabaya yazılım yapmayacaksın abi, ama işte nereden bilebilirim, golf ile başlamak istiyorum, 1.2 tsi 1.4 tsi, yazılım yapılmaması gereken motorlar, sıkıntı yaşamadım ama pek bir farkta yok, küçük bir sıkıntı yaşıyorum sadece, onun da turbo ile alakası olduğunu düşünüyorum çünkü küçük, 3 ve 4 devirde birden gaza oturunca araba önce bir silkeliyor sonra yürüyor, yakıttandır dedi ethanol koydum fayda etmedi, ama tsi yazılımla gerçekten fazla yakıt seçiyor, bilginize, golf te yazılımcıdan çok arabadaki motorun cürumunun belli olmasından dolayı sonuçtan memnun değilim, çevremde çoğu kişi 1.4 tsi a yazılım yaptırıp sorun yaşıyor zaten. Bmw ye gelirsek, gerçekten sonuçtan sooooon derece memnunum, yazılım sağlıklı olduğunu ve araba rahatlıkla bu gücü kaldırdığını ilk andan hissetirmişti, epey km yaptık, hiç bir sorun çıkmadı, beni tek tedirgin eden şey basınca yağ sıcaklığını rahatlıkta 130 un üstüne çıkması, onu da uzun soluklu gazlamazsan sorun olarak sayılmaz, bakalım Pazar günü İstanbul Park'a gireceğim BMW ile, inşallah bir sorun yaşamam. Sonuç olarak, US Performance'ı tecrübelerim sonucu sizlere öneririm, yeterki yazılım yaptıracağınız araba yazılıma uygun bir araba olsun, a firması olsun gene diyeceğim bu.
Sorun motorlarda değil. Konu bu kdr net aslında. Sorun yazılım yaptırılan yerlerde. 10 yıldır her aracımı yazılımlı kullanırım. Her aracımla en az 70-100 bin km binerim(en az bındıgım polo 1.4 tsi 37 bın km kullandım, tık demedi) yazılımı ali,veri,hgf,sjk,tırıvırıfast gıbı deneme yanılma ıle yapan, yurt dışı sitelerde log arayan yerlere değil de yıllardır bu işi yapan markalı,ar-ge departmanı olan, yol testleri yaptıktan sonra yazılımlarını sunan yerlere yaptırmakta işin sırrı.(Revo,Superchips,APR,vs. gibi gibi..) 2.0 tfsi audi tt 95500km apr stage 2 ile tık demedi-sonraki sahibi 145 binlere kdr aynı setupla kullandı. insignia 2.0 cdti arac 117 bin km gitti bakım hariç ekstra hiçbir şey olmadı.polo gibi 1.4 tsi ve dsg korkulu ruya kombinasyonu 37 bin km tık demedi araç buyuttugum ıcın sattım. bunun harıcı nice eş,dost arkadaş araclarına guvenle bınıyorlar yıllardır. bunlar arasında 2.0 tdi 187 bın km a5 quattro, 420d,320d,z4,mercedes e350cdi gibi araçlar var. Kimsede bir sorun yaşamadı. Olay yazılımı yapanda bitiyor.
 
Motul yağ tavsiye ederim yağ sıcaklığı konusu için. Pahalıdır ama devamlı sıkıştırmasanız da mobil ve castrol den çok çok üstün yağdır.
Ben 1.6 tdci yazılımlı focusumda kullanıyorum. Yağ değişiminden sonra sıcaklığın hareketini inceleyecek bir sürüş yapmadım ama sesinde bile acayip değişim oldu. Bu standart her yağ değişimi sonrası olan sessizlik değil. Ciddi anlamda ses azalıyor. Ses azalması demek sürtünme azalması demek
 
Sorun motorlarda değil. Konu bu kdr net aslında. Sorun yazılım yaptırılan yerlerde. 10 yıldır her aracımı yazılımlı kullanırım. Her aracımla en az 70-100 bin km binerim(en az bındıgım polo 1.4 tsi 37 bın km kullandım, tık demedi) yazılımı ali,veri,hgf,sjk,tırıvırıfast gıbı deneme yanılma ıle yapan, yurt dışı sitelerde log arayan yerlere değil de yıllardır bu işi yapan markalı,ar-ge departmanı olan, yol testleri yaptıktan sonra yazılımlarını sunan yerlere yaptırmakta işin sırrı.(Revo,Superchips,APR,vs. gibi gibi..) 2.0 tfsi audi tt 95500km apr stage 2 ile tık demedi-sonraki sahibi 145 binlere kdr aynı setupla kullandı. insignia 2.0 cdti arac 117 bin km gitti bakım hariç ekstra hiçbir şey olmadı.polo gibi 1.4 tsi ve dsg korkulu ruya kombinasyonu 37 bin km tık demedi araç buyuttugum ıcın sattım. bunun harıcı nice eş,dost arkadaş araclarına guvenle bınıyorlar yıllardır. bunlar arasında 2.0 tdi 187 bın km a5 quattro, 420d,320d,z4,mercedes e350cdi gibi araçlar var. Kimsede bir sorun yaşamadı. Olay yazılımı yapanda bitiyor.

Çok detay vermeyeyim dedim ama söyleyeyim, 1.4 tsi 160 ve 180 de gayet güzel sonuçlar alınıyor, 122-125-150 bunlar çok sıkıntılı, ayrıca yaptırdığım yeri araştırmanızı öneririm, dünkü çocuk değil yaptırdığım yer. Hazır yazılım kullanmıyor. Sizin söylediğiniz arabalar zaten yazılıma son derece uyumlu arabalar.
 
Motul yağ tavsiye ederim yağ sıcaklığı konusu için. Pahalıdır ama devamlı sıkıştırmasanız da mobil ve castrol den çok çok üstün yağdır.
Ben 1.6 tdci yazılımlı focusumda kullanıyorum. Yağ değişiminden sonra sıcaklığın hareketini inceleyecek bir sürüş yapmadım ama sesinde bile acayip değişim oldu. Bu standart her yağ değişimi sonrası olan sessizlik değil. Ciddi anlamda ses azalıyor. Ses azalması demek sürtünme azalması demek

Motul'un zaten her türlü ürününü kullanırım, coolant fren hidroliği engine clean enjektör temizleyici,... benim kadar çok motul kullanan yoktur heralde :) xcess 5w40 kullandım, 5w50 istiyor aslında ama günlük kullanım için fazla yorar motoru.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
@Ozgur Gunes : Paylasimlarina aynen katiliyorum, findik motor turbo bile olsa yazilimla bizi goturebilecegi yer belli, cok zorlarsak tamirhaneye goturcek , zorlamazsak yazilimin farkini hissetmeyecez. Motorun yazilimla bi yerlere gelebilecek bir motor olmasi onemli ve bir o kadarda yazilimi yapacak kisi yada firma onemli.

Sahsen uretici firmanin da tavsiye ettigi firmalari kullanmak taraftariyim, hem yasal limitleri asmiyorlar, hemde motoru turboyu mumkun oldugunca yipratmiyor yaptiklari yazilimlar. Tabi birde Turkiye faktoru var, Turkiye'de hangi firmalar var bilmiyorum,

Bir diger faktorde fiyat, AC schnider stage 1 yazilim icin 2500 euro istedi, icimden "ulan alti ustu yazilim kopru alti biyere gitsem 500 euroya yaptirabiliyorum" dedim ama arac garanti kapsamindan cikmadi ve gercekten icim rahat.

Bunun disinda kendi tuningini kendi yapan arkadaslarim var, baglanti aparati ve programini internetten satin aldilar, parametreleri de deneye deneye en ufak degerden yukari dogru cikarak buldular, bu da biraz riskli belki ama elin oglu aracimiza ne yakiyor bilmiyoruz, en azindan kendi elinin altinda oluyor. Tabi bu VW grubu icin nispeten kolay OBD ile yuruyor, Bmw'de ECU'yu sokup icini acmaniz gerekiyor, elektronik tecrubeniz yoksa bulasmamaniz gereken bir olay.
 
Motul'un zaten her türlü ürününü kullanırım, coolant fren hidroliği engine clean enjektör temizleyici,... benim kadar çok motul kullanan yoktur heralde :) xcess 5w40 kullandım, 5w50 istiyor aslında ama günlük kullanım için fazla yorar motoru.

ben de 5w40 aldım focus'a her ne kadar standartta 5w30 olsa da böyle daha faydalı olacağını düşünüyorum. Hala herkes castrol mobil diretiyor. yok ford onayı yok vs diye. PSA grubu onayı mevcut