Vignale versiyonu biraz prestij amaçlı üretiliyor. Özellikle Active ve SW modellerine daha fazla ağırlık veriyorlar çünkü Avrupalı müşteri bu iki kasa tipini oldukça önemsiyor. Özellikle Active kasaya motor seçenekleri ve donanımdan bağımsız olarak direkt tam bağımsız süspansiyonun koyuluyor oluşu, en üst donanım far aydınlatmanın standart getiriliyor oluşu gibi şeyler buna örnek. Son zamanlarda crossover talebi arttığından oraya doğru bir kayma söz konusu.Fiesta'da uyguladıkları Active, Vignale, standart kasa mantığını uygulamaları ilginç. Demek ki Fiesta'da işe yaradı. Tabi ülkemizde göremediğimiz için hangi versiyon ne kadar satıyor, fiyatlar nerden nereye gidiyor hiç bilemiyoruz.
Fiyatları oldukça yüksek olacaktır. Şu şartlarda benim param olsa bile almam bunu net diyebilirim. Fakat alacak olsam diğerlerini düşünmeden 1.5 ecoboost 150 hp 8 ileri otomatik tam bağımsız + st line paketi alır geçerdim. Vignale uygun olsa onu da düşünebilirdim. Bu arada iç hacim için yer sağlanabilsin diye ön konsolun tekrar yapılandırılması eski kasaya oranla içeride 10 cm'lik bir alan kazanımına imkan sağlamış.Ben başlığı okudukça 1,5 benzinli motor sahibi olmayı istedim. @Cenk in katkısı bunda büyük tabi ki.
Kendi adıma gördüğüm en büyük şey 3,5 kasanın ne eksiği var, neyden şikayet ediliyorsa ona iyileştirme yapılmış. Hayvansı ön konsol minimalize edildiği söyleniyor. Fotoğraflarda net olarak henüz göremedik ama ciddi bir iç hacim kazanıldığı söylendiğine göre sadece kağıt üzerinde değil, gerçek bir iyileştirme söz konusu gibi.
Benzer şekilde koltuk tasarımından dolayı kaybedilen alan geri kazanılmış gibi. Koltuklar ciddi incelmiş gibi duruyor.
Teknoloji anlamında geliştirmeler ise tadından yenmez olmuş benim için. Benim gibi arabada oyuncakları seven adam için süper özelliklere sahip. Şirket spec Golflerden pazar çalacaktır.
ben mazda kullanıyorum valla. yol tutus konfor ve ıc mekan konularında c segmentınde japonlar bakımından en ıyı temsılcısı bana gore.bunu zaten genelde tum test edenler soyluyor. acıkcası japon demek sorunsuz demektır. hondanın bu konu ıle gundeme gelmesı ve konunun arkalarında durmamaları yuzunden cok kan kaybettı. ustune kendılerını aklamak ıcın turlu seyler soyledıler.dıger marka araclarda en azından mekanık hatalar oldu ve bunları kabul edıp sonuclarına bır sekılde katlandılar.hondanın bunlar bızım sucumuz degıl top gelmıstır acıklamaları vs saka gıbıydı.zaten dırek gocmeler artınca ınsanlar korkar oldu kaza yapınca acaba neler olur dıye. bana gore japonlar arasında kotunun ıyısı cıvıc. mazda 3 bu konuda tepeye oynayan bır arac. honda bu fıyatlarla mazda 3 karsısında anca cıvıc hala guzel dıyen markanın eskı ruhunu bılen hatırlayana satar.zaten artık bu saatten sonra hondanın fıyatlarını kırmaları lazım yoksa cvt vs ıle bır yere varamayacaklar.cogu ınsan cvt den sonra eskı tıp 4 ılerı tork konv. sanzımanı daha cok sevıyorsa hondanın artık kendıne cekı duzen vermesının zamanı gelmıstır.umarım ınsanlar japonlardan sogumaz cunku cıdden hıslı arabalar.
Ekli dosyayı görüntüle 12478
Her iki yorumdaki fotoğraflar ve fazlası için kaynak ; https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-canli-fotograf-galerisi/
Bu fotoda koltukların diz mesafesini artırmak için içeri doğru girintili yapıldığı gözüküyor. Mesafe kazanmak için akılcı bir çözüm olmuş. Bana mı öyle geldi yoksa koltukların arkası sert malzeme gibi mi gözüküyor?
Ona ben de katılıyorum. w204 kasa c180'in de arka koltuk arka kısmı sert plastikti. Çocuklu aileler için ideal oluyor malum çocuklar ayaklarıyla leş gibi yapıyorlar. Plastik olunca hemen siliniyor. Ama boyu uzun biri dizlerini öyle ya da böyle sürtünce işte o zaman can yakabiliyor. Ön konsolun yanlarına diz acıtmasın diye yumuşak malzeme koymuşlar, hani bunu düşünüp böyle bir şey yapmışlarsa arka kısmı da sert yapmamışlardır diye tahmin ediyorum. Ama sadece tahminİnşallah tamamen yumuşak malzemeden yapılmıştır. Bu konuya çok dikkat ediyorum. Ön koltuğun arkası sert olursa arka yolcular için bırakın kazayı ani frenlemede bile diz sakatlanmalarına yol açabilir.
Yeni kasa ile çok fazla geliştirme yaptılar. Eğer yazılıp çizilen şeyler doğru ise aracın genel olarak çok fazla eksiği kalmamış demektir. Bu yüzden de göstergeyi makyaja saklamışlardır diye tahmin ediyorum.Fiyatları oldukça yüksek olacaktır. Şu şartlarda benim param olsa bile almam bunu net diyebilirim. Fakat alacak olsam diğerlerini düşünmeden 1.5 ecoboost 150 hp 8 ileri otomatik tam bağımsız + st line paketi alır geçerdim. Vignale uygun olsa onu da düşünebilirdim. Bu arada iç hacim için yer sağlanabilsin diye ön konsolun tekrar yapılandırılması eski kasaya oranla içeride 10 cm'lik bir alan kazanımına imkan sağlamış.
Genel olarak focus için geliştirilmemiş, eksik kalmış diye söylenen en büyük unsur hız göstergesi ekranı.. Niye böyle yapıldı bir fikrimiz yok ama en üst donanımda dijital ekran olacağı söylenenen focus o şekilde gelmedi. Belki ilerleyen süreçte bir değişiklik olur.
Genel bir tabir vardır; Ford alacaksan makyajlı kasayı bekleyeceksin diye Şimdi bu kasanın mk3,5 ile ön ızgara şekli haricinde en ufak benzer yanı kalmadı. Yani alt kısımdan üst kısma, hatta şaseye kadar her şey yenilendi. Haliyle bambaşka deneyimde bir otomobil çıktı. Muhakkak bunun kusurları vardır, onlar da makyajla giderilecektir. Burada açıkçası söylediğin gibi en merak edilen şey, bu değişikliklerin işe yarayıp yaramadığı. Özellikle sürüş anlamında ne ileri gitti ne geri gitti ne sabit kaldı bunu değerlendirmek lazım. O sebeple testler önem arz ediyor.Yeni kasa ile çok fazla geliştirme yaptılar. Eğer yazılıp çizilen şeyler doğru ise aracın genel olarak çok fazla eksiği kalmamış demektir. Bu yüzden de göstergeyi makyaja saklamışlardır diye tahmin ediyorum.
Rica ederim hocam, test sürüşleri hariç diğer tüm detayları elimden geldiğince paylaşmaya çalıştım. Genel olarak benim de araçla ilgili pek fikrim yok dersem yalan olmaz. Alamayacak olduğum bir Ferrari'ye nasıl bakıyorsam buna da aynı kıvamda bakıyorum diyebilirim. Velev ki bunu alacak parayı buldum, gidip ya 2.el D segment alırım ya da premium 2.el alırım zaten. Netice itibariyle kötü de olsa iyi de olsa alınabilecek fiyatlarda olmayacak.@Cenk hocam bizi lansmana götürmüş kadar oldun teşekkür ederiz. Araçla ilgili hiç bir düşüncem yok tek bildiğim fiyatlarından dolayı alamayacak olmamız
Torsiyondan yana sıkıntı yok netice de benim arabamda torsiyon ama sen biliyorsun yol tutuşunu ki tüm testlerde sınıfının en iyi yok tutanı olarak anılır sorun nerede biliyor musun C segmenti bir araçta torsiyon kullanılması, ağırlık arttıkça torsiyon dezavantajları artıyor 1000 kg üstünde tutunma sorunları başlıyor hee yol tutmayacak mı? Tabi ki tutar fakat boş bir leon ile boş bir focus arasında fordun mekanik mühendisliğinin farkını yaşarken şimdi ise hiçbir fark olmaması üzücüYok be sinanim öyle düşünme adamlar şirket spec olanlarda kullanacak sonuçta maliyeti yüksek olan bi sistemi her modelde kullanmak yerine böyle yapmaları bence çok daha doğru. @Cenk abi gonderdigin ve yazdigin iceriklerde torsiyon ve bağımsız süspansiyonun bagaj hacmine bir etkisi olup olmayacağını göremedim. Senin herhangi bir bilgin var mı?
Sinanım, torsiyondan yana olmadığımı zaten biliyorsun. Fakat bu araçtaki torsiyon yeni Fiesta ST'de kullanılan torsiyondan. Bu sürüşe ne derece artı yahut eksi katmıştır hiç bir şey bilmiyorum. Ama sonuçta kullanılan süspansiyon tiplerinden biri hothatch klasmanında kullanılan araçla aynı. Zaten onu istemezsen geliştirilmiş tam bağımsız ile de alabiliyorsun.Torsiyondan yana sıkıntı yok netice de benim arabamda torsiyon ama sen biliyorsun yol tutuşunu ki tüm testlerde sınıfının en iyi yok tutanı olarak anılır sorun nerede biliyor musun C segmenti bir araçta torsiyon kullanılması, ağırlık arttıkça torsiyon dezavantajları artıyor 1000 kg üstünde tutunma sorunları başlıyor hee yol tutmayacak mı? Tabi ki tutar fakat boş bir leon ile boş bir focus arasında fordun mekanik mühendisliğinin farkını yaşarken şimdi ise hiçbir fark olmaması üzücü
Abicim sen yapma bari iyidir eyvallah ama fizik kurulları Var indiririm arabanın tekerini bak kızdırma beniSinanım, torsiyondan yana olmadığımı zaten biliyorsun. Fakat bu araçtaki torsiyon yeni Fiesta ST'de kullanılan torsiyondan. Bu sürüşe ne derece artı yahut eksi katmıştır hiç bir şey bilmiyorum. Ama sonuçta kullanılan süspansiyon tiplerinden biri hothatch klasmanında kullanılan araçla aynı.
Hayır, tam bağımsız kadar iyidir demiyorum. Leon ya da piyasada bulunan b ve c segment araçlardaki torsiyondan değil bu diyorum. St'de kullanılmaya başlanan yeni üretim bir torsiyon diyorum. Eğer aracın yol tutuşa ve sürüş zevkine dair diğer unsurları doğru yapıldıysa torsiyonlu araçlar içinde, hatta bazı bağımsız süspansiyonlu ama sürüş zevki iddiası olmayan diğer araçlar içinde de kullanımı iyi bir noktada olabilir diyorum.Abicim sen yapma bari iyidir eyvallah ama fizik kurulları Var indiririm arabanın tekerini bak kızdırma beni
Niye kızıyon kiHayır, tam bağımsız kadar iyidir demiyorum. Leon ya da piyasada bulunan b ve c segment araçlardaki torsiyondan değil bu diyorum. St'de kullanılmaya başlanan yeni üretim bir torsiyon diyorum.
Eğer aracın yol tutuşa ve sürüş zevkine dair diğer unsurları doğru yapıldıysa torsiyonlu araçlar içinde, hatta bazı bağımsız süspansiyonlu ama sürüş zevki iddiası olmayan diğer araçlar içinde de kullanımı iyi bir noktada olabilir diyorum.
Sanal ortamda sohbet hep bunlara sebep oluyor işte. Sen benim hiç kızdığımı gördün mi sinanım. Üzüyorsun beniNiye kızıyon ki
Sanal ortamda sohbet hep bunlara sebep oluyor işte. Sen benim hiç kızdığımı gördün mi sinanım. Üzüyorsun beni