Herkese Merhabalar,

Yeni Focus görüntülendi başlığı altında uzun uzun tartışmalar, sorular var. Haberler geldikçe de güncellendi.
Malum ekonomik durumlar sebebiyle diye tahmin ediyorum, lansman ve Türkiye'ye gelişi de zaman aldı ama sonunda o gün geldi.
Sosyal medyayı takip eden varsa bugün lansmanın ilk ayağı belirli bir basın grubuna gerçekleşti, diğeri de yarın gerçekleşecek.
Ben de beraber yönettiğimiz bir abimle sayfamız adına davetliyiz. Amatör olarak ilk inceleme videomuzu ve araçtan detayları aktaracağımız bir video çekeceğiz.
Aklınızda Yeni Focus hakkında sorular varsa bu başlık altından alabilirim, yarın videoda yer vermeye çalışırız, yetkililerden öğreniriz.

1862586_0_1523443432kPMk9.jpg
 
Arkadaşım bayağı uyguna babasına aldı sıfır manüel, daha yeni araba olmasına rağmen Ankara şehir içi 7-7.5 arası gezdiğini söylüyor. Ben de bindim, araba bayağı bayağı gitmiyor orası doğru ama garip bir şekilde de yakmıyor yani :)


Eyvallah hocam, düşüncen bile yetti :)
Sen sağol hocam ne demek :)

1.5 ti-vct'nin de muhtemelen getiriliyor olmasının sebebi bu. Az yakan, üretim ve satın alım maliyeti düşük olan, kullanıcının ayağını yerden kesen bir kombin oluşturmak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
7 lt tüketimim 7.5 oldu diyordu, ben baktığımda 7.8 olmuştu. Araç manuel.
Bunu 10 litreye çıkaranlar da var ama azınlıkta. Focusclub sitesinde 1.6 ti-vct mk3 kullanıcılarının çoğunun verdiği değerler 7-7,5-8-8,5 şeklinde.
Ankara şehir içi 7-7.5 arası gezdiğini söylüyor.
E iyimiş o zaman ben haksızlık etmişim. Yanlış bilerek konuşmuşum yani.

Hepsi bir yana tercihimi 1.0 Turbo'dan kullanırdım. Hem daha iyi gider hem de yakıt tüketiminin daha iyi olacağını düşünüyorum. Tamam atmosferikçiyiz iyi güzel de güçlü atmosferikçiyiz :) 100 küsür nM 2018 şartlarında biraz az...
 
Bence ilk defa bu focus gerçekten olmuş. Bundan sonrakiler bu aracın üzerine evrimleşmeli
 
3 kapılı HB kasaları ben de çok severim. Mk1 Focus'un da hatta 2.0 sport versiyonlarında vardı bu 3 kapı olayı. Bizim ülkemizde bunun kültürü pek yok. Malum biz spor araba bile alsak muhakkak hacim + kullanışlılık bekleyen bir milletiz :D
Hocam sonuçta iş yine bagajı fulleyip arabaya 7 kişi binip mangala gitmekte bitiyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca ve Cenk
Fiyatlarda indirim yaparlarsa çok gUzel oldu yeni focus. Yurtdışında zaten çok beğenildi arti Ford ve İç mekan kalitesi birleşti ortaya on numara otomobil çıktı lakin fiyat çok önemli. Bağımsız süspansiyon ile 120 civarına alıNSA evet lakin passat 1.4tsi 125 manuel comfortline 125.000tl tl iken işi zor
 
E iyimiş o zaman ben haksızlık etmişim. Yanlış bilerek konuşmuşum yani.

Hepsi bir yana tercihimi 1.0 Turbo'dan kullanırdım. Hem daha iyi gider hem de yakıt tüketiminin daha iyi olacağını düşünüyorum. Tamam atmosferikçiyiz iyi güzel de güçlü atmosferikçiyiz :) 100 küsür nM 2018 şartlarında biraz az...
Öyle tabii.. Benim tercih edeceklerim de turbo benzinli olur. Hatta benim direkt alacağım 180'lik ünitedir. Ama otomatik sunulmasından dolayı 150'lik de cezbetmiyor değil. Bir de 150'lik Türkiye'ye gelecek ama 180'lik belli değil. O sebeple ben alsam muhtemelen st-line 150 hp otomatik alırdım. Tabii para yok :D
 
Keşke şu araçlar dolar düşükken gelseydi de 2.eli oluşsaydı. Şu fiyatlarla hayalden başka birşey değil. Şunun sıfır parasına 2.el Jaguar XE var :)
 
Sen sağol hocam ne demek :)

1.5 ti-vct'nin de muhtemelen getiriliyor olmasının sebebi bu. Az yakan, üretim ve satın alım maliyeti düşük olan, kullanıcının ayağını yerden kesen bir kombin oluşturmak.
Ayağı yerden 125k fiyata mı kesecek :(
E iyimiş o zaman ben haksızlık etmişim. Yanlış bilerek konuşmuşum yani.

Hepsi bir yana tercihimi 1.0 Turbo'dan kullanırdım. Hem daha iyi gider hem de yakıt tüketiminin daha iyi olacağını düşünüyorum. Tamam atmosferikçiyiz iyi güzel de güçlü atmosferikçiyiz :) 100 küsür nM 2018 şartlarında biraz az...
1.0 turboyu Mk3'te kullanmıştım. Genele vurunca 1.6 atmosferikten pek bir farkını görmemiştim. Atmosferik kullanır gibi kullanınca performans aynı oluyordu. Tek farkı turbo yükledikten sonra düşük devirlerde atmosferikten daha hevesli, o kadar. :) Ecoboost farkını yaklaşık olarak 1500-3000 devir arası yaratıyor öyle diyeyim.
 
Ayağı yerden 125k fiyata mı kesecek :(
Maalesef öyle.. Şuan cebimde nakit, akarı kokarı yok temiz 200-250 bin lira olsa ve hatta otomobile de ihtiyacım olsa imkanı yok yine Focus almam. Yani genel olarak sıfır almam. Yok yani bu fiyatlar benim psikolojik sınırımın çok üstünde. Biz burada başlangıç fiyatıymış, full fiyatıymış falan boşuna konuşuyoruz zaten. Kaç kişide başlangıç fiyatını bile verecek para var ki ? Hadi biraz daha ucuzladı ve var diyelim kaç kişi verir ? Yani fiyat sorulması, konuşulması tamamen merak ihtiyacını gidermekten başka bir şey değil.
 
Avrupalılara hayırlı olsun güle güle binsinler. Biz yeni Türkiye olarak yol almaya devam ediyoruz !
 
Hb kasa iyi duruyor ama sedan kasaya ısınamadım. Dokunmatik ekran neden hala başlangıç paket de yok? 1.5 ti-vct motor sağlamdır ama onun yerine direk 1.0 eb motoru koysalar daha iyi olurmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hb kasa iyi duruyor ama sedan kasaya ısınamadım. Dokunmatik ekran neden hala başlangıç paket de yok? 1.5 ti-vct motor sağlamdır ama onun yerine direk 1.0 eb motoru koysalar daha iyi olurmuş.
Dokunmatik ekranın başlangıç pakette 6 inç, üst pakette 8 inç olarak ben de görmek isterdim. Hesap makinesi kıvamında ekran hiç olmamış. Ama çok şükür ki aldıktan sonra 8'lik ekran taktırılabiliyor. En azından çare bulunabiliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Dokunmatik ekranın başlangıç pakette 6 inç, üst pakette 8 inç olarak ben de görmek isterdim. Hesap makinesi kıvamında ekran hiç olmamış. Ama çok şükür ki aldıktan sonra 8'lik ekran taktırılabiliyor. En azından çare bulunabiliyor.
Taktırılması güzel olmuş. Önceki kasalar da oem multimedya ekranları çok sırıtıyordu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Avrupalılara hayırlı olsun güle güle binsinler. Biz yeni Türkiye olarak yol almaya devam ediyoruz !
Başlangıç fiyatı 15 bin Euro. Bu tabi baya boş bir arabanın başlangıç fiyatı. Bu fiyat internette yazan bu arada, Türkiye kadar olmasa da biraz daha düşerler. En azından atmosferik değil :D
1.0 turboyu Mk3'te kullanmıştım. Genele vurunca 1.6 atmosferikten pek bir farkını görmemiştim. Atmosferik kullanır gibi kullanınca performans aynı oluyordu. Tek farkı turbo yükledikten sonra düşük devirlerde atmosferikten daha hevesli, o kadar. :) Ecoboost farkını yaklaşık olarak 1500-3000 devir arası yaratıyor öyle diyeyim.
Tarabya yokuşunu 5 kişi bagaj dolu çıkar mıyız? :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus