Herkese Merhabalar,

Yeni Focus görüntülendi başlığı altında uzun uzun tartışmalar, sorular var. Haberler geldikçe de güncellendi.
Malum ekonomik durumlar sebebiyle diye tahmin ediyorum, lansman ve Türkiye'ye gelişi de zaman aldı ama sonunda o gün geldi.
Sosyal medyayı takip eden varsa bugün lansmanın ilk ayağı belirli bir basın grubuna gerçekleşti, diğeri de yarın gerçekleşecek.
Ben de beraber yönettiğimiz bir abimle sayfamız adına davetliyiz. Amatör olarak ilk inceleme videomuzu ve araçtan detayları aktaracağımız bir video çekeceğiz.
Aklınızda Yeni Focus hakkında sorular varsa bu başlık altından alabilirim, yarın videoda yer vermeye çalışırız, yetkililerden öğreniriz.

1862586_0_1523443432kPMk9.jpg
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,189
45,759
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Testlerden anladığım şu oldu. Yeni otomatik şanzıman ve büyüyen boyutlar harici çok da ileri gidememiş. Hep diyorum iç mekanında kesinlikle parasını hak eden bir havası yok. İnsan biraz gizli ışık, göz boyayan malzeme gibi insanı şımartan/kandıran 3-5 espri koyar. Vignale'de vardır ama o da zor gelir, gelse de kim bilir kaç para olur. E fiyatlar da çok rekabetçi değil Honda'ya Renault'a Toyota'ya gitsen çok ciddi indirim alıyorsun. Bakalım satışları nasıl olacak ama çok kötü zamanda satışa çıktı.
Her zaman ki gibi daha az cafcaflı iç mekana tav olup iyi derecede hacim ve isteğe bağlı sürüş keyfine yönelik bir tercih olacak. Torsiyonlu modelin sürüşü bana zaten yeter diyen ona fit olup alacak, yok daha fazlasını istiyorum diyen double wishbone'lu versiyonu bekleyip onu alacak. Bu sefer ki focus'a önceki seriden farklı olarak aile kullanımı amacına hizmet etmesi yönü de eklenmiş oldu daha çok. Fiyatları güncel rakiplerine göre bir miktar daha pahalı. Fakat o araçların çoğu da eski fiyatlarla gelen stokların eritilmesine yönelik. Yeni yılda ötv indirimi bittiği ve rakiplerin stokları eridiği vakit fiyatlar en az %15-20 oranında yükselecek.

Baktığında Comfortline 1.6 dizel otomatik Golf 185 bin lirayken, 1.5 dizel otomatik Titanium Focus 178 bin lira. İnsanlar çok pahalı diyorlar ama hala bir golf kadar değil.
 
Son düzenleme:

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Her zaman ki gibi daha az cafcaflı iç mekana tav olup iyi derecede hacim ve isteğe bağlı sürüş keyfine yönelik bir tercih olacak. Torsiyonlu modelin sürüşü bana zaten yeter diyen ona fit olup alacak, yok daha fazlasını istiyorum diyen double wishbone'lu versiyonu bekleyip onu alacak. Bu sefer ki focus'a önceki seriden farklı olarak aile kullanımı amacına hizmet etmesi yönü de eklenmiş oldu daha çok. Fiyatları güncel rakiplerine göre bir miktar daha pahalı. Fakat o araçların çoğu da eski fiyatlarla gelen stokların eritilmesine yönelik. Yeni yılda ötv indirimi bittiği ve rakiplerin stokları eridiği vakit fiyatlar en az %15-20 oranında yükselecek.

Baktığında Comfortline 1.6 dizel otomatik Golf 185 bin lirayken, 1.5 dizel otomatik Titanium Focus 178 bin lira. İnsanlar çok pahalı diyorlar ama hala bir golf kadar değil.

Aynen. Dediğim gibi şansı biraz piyasanın durumuna göre şekillenecek Focus'un.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,189
45,759
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Aynen. Dediğim gibi şansı biraz piyasanın durumuna göre şekillenecek Focus'un.
Ben hala reprezant aracı olmaktan öteye gidemeyeceğini düşünüyorum ama bakalım 1.5 atmosferik otomatik trend x paketin fiyatı yeni yılla birlikte rakipleriyle eşitlenince belki bir şansı olur aile kullanımına yönelik :D
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,304
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Testlerden anladığım şu oldu. Yeni otomatik şanzıman ve büyüyen boyutlar harici çok da ileri gidememiş. Hep diyorum iç mekanında kesinlikle parasını hak eden bir havası yok. İnsan biraz gizli ışık, göz boyayan malzeme gibi insanı şımartan/kandıran 3-5 espri koyar. Vignale'de vardır ama o da zor gelir, gelse de kim bilir kaç para olur. E fiyatlar da çok rekabetçi değil Honda'ya Renault'a Toyota'ya gitsen çok ciddi indirim alıyorsun. Arka kol dayama ve havalandırma nasıl olmaz anlamıyorum. Bakalım satışları nasıl olacak ama çok kötü zamanda satışa çıktı.
Işık oyunları birkaç yerde vardır ya. Bardaklıklarda olduğunu Nehir Yılmaz'ın incelemeden biliyorum. Başka yerlerinde de vardır diye tahmin ediyorum. 2009 Fiesta'da bile vardı yahu :)
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,189
45,759
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Videoları izledim de ST-Line cidden çok hoşuma gitti ya, ama led ön-arka far şart, çok değiştiriyor.

Otomatik şanzıman da fena değil gibi, test etmek lazım. Getrag'mış zaten, iyi firmadır.
615741958_FocusMk42018Eitim1.jpg.0f3416c5f66893d0bae8b8044e05fc94.jpg

767405110_FocusMk42018STLineGerek_2.thumb.jpg.9756eb2beb2b08bb6120218884361bd0-1.jpg


Şu kombinasyon tam olarak alacağım versiyon olur. Kırmızısı da güzel ama bu soluk kırmızı yerine daha alev kırmızı olanını tercih ederdim. Fakat asıl kombinasyon mavi renk, üst seviye led farlar, 18'lik şu jant ve double wishbone süspansiyon.
 
Son düzenleme:

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Testi şimdi izledim, gayet güzel gözüküyor. Özellikle ST line HB ve ST line SW favorilerim.
Şanzıman çok iyi gözüküyor, denemek lazım.
En sonunda doldurursan 200'ü bulur kısmını duyunca gerçekten fiyat ''dank'' etti. Ne ara dolu Focus'a 200 bin TL vermeye başladık ya :(
Focus 70 bin olunca yok artık suyu çıktı bu işin diyorduk.
Golf 100 bin TL diye herkes dalga geçiyordu. O da Doğuş'un saçma fiyat listeleriyle 100 bin olmuştu yani . Şimdi aynı paraya araba alamıyoruz. Nasıl oldu bunlar ya? Ne hale geldik? Kim hangi krediyi çekerek, nasıl Focus alacak :(

Passat'ın fiyatına baktım,benzinli-otomatik 188 yazıyor. Doğuş'un saçma indirimleriyle 170'e falan alınır herhalde. 170 bine Focus alacağıma(1.0 ST-line) Passat'ı (1.4 125- DSG)alırdım herhalde. En azından segment atlamış olurum. Donanımları da Focus gibi aşağı yukarı.
Demem o ki fiyat biraz uçmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,304
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Testi şimdi izledim, gayet güzel gözüküyor. Özellikle ST line HB ve ST line SW favorilerim.
Şanzıman çok iyi gözüküyor, denemek lazım.
En sonunda doldurursan 200'ü bulur kısmını duyunca gerçekten fiyat ''dank'' etti. Ne ara dolu Focus'a 200 bin TL vermeye başladık ya :(
Focus 70 bin olunca yok artık suyu çıktı bu işin diyorduk.
Golf 100 bin TL diye herkes dalga geçiyordu. O da Doğuş'un saçma fiyat listeleriyle 100 bin olmuştu yani . Şimdi aynı paraya araba alamıyoruz. Nasıl oldu bunlar ya? Ne hale geldik? Kim hangi krediyi çekerek, nasıl Focus alacak :(

Passat'ın fiyatına baktım,benzinli-otomatik 188 yazıyor. Doğuş'un saçma indirimleriyle 170'e falan alınır herhalde. 170 bine Focus alacağıma(1.0 ST-line) Passat'ı (1.4 125- DSG)alırdım herhalde. En azından segment atlamış olurum. Donanımları da Focus gibi aşağı yukarı.
Demem o ki fiyat biraz uçmuş.
Ben Megane'da 225k fiyat görünce saldım artık. :) Doğrudur deyip geçiyorum.
 

NeR0N

Profesör
22 Kas 2017
230
266
1,335

Video daha önce paylaşıldı ama başlığa girenlere ufak 1-2 bilgi vereyim;
- Arka kol dayama, arka havalandırma gibi detaylar Türkiye paketinde yok maalesef. Çin ve Avrupa versiyonunda bunlar bulunuyor.
- Led farlar serinin en yüksek donanım paketi olan Vignale'de standart ( Thor far ). Diğer versiyon ise üst seviye far ve opsiyon.
- Titanium paketin Golf'te eş değeri artık Highline değil Comfortline. Yani Titanium Mk4 Focus, Mk3,5 kasanın style donanımı diyebiliriz. Bu sebeple Comfortline Golf ile donanım bazında kıyaslamak gerekiyor. Highline'ın eş değeri artık St-line.
- 1.5 150 hp 8 ileri otomatik üretimin geç başlamasından dolayı gecikti. İlerleyen zamanlarda büyük olasılıkla o gelecek. Talebe bağlı olarak 180'lik ünite de gelecek.
- Sedanda ki jantlar Otosan'ın Ford Avrupa'dan talep ettiği standart jantlar değil. Otosan çok kollu jantı istemiş fakat Ford Avrupa bunu şu aşamada göndermemiş. İlerleyen dönemde Otosan'a bağlı olarak kol dayama, arka havalandırma, jant gibi şeyler donanımlara eklenebilir.
Türkiye paketi vs. gavur karşılaştırması yapmamış kimse. İleride gelebilir/gelecek şeklinde yorum yapılmalıydı testlerde. Millet karşı atağa geçti şimdi Ford'a karşı. Haklılar da, Otosan düzgün iş yapmıyor.
 

NeR0N

Profesör
22 Kas 2017
230
266
1,335
Testi şimdi izledim, gayet güzel gözüküyor. Özellikle ST line HB ve ST line SW favorilerim.
Şanzıman çok iyi gözüküyor, denemek lazım.
En sonunda doldurursan 200'ü bulur kısmını duyunca gerçekten fiyat ''dank'' etti. Ne ara dolu Focus'a 200 bin TL vermeye başladık ya :(
Focus 70 bin olunca yok artık suyu çıktı bu işin diyorduk.
Golf 100 bin TL diye herkes dalga geçiyordu. O da Doğuş'un saçma fiyat listeleriyle 100 bin olmuştu yani . Şimdi aynı paraya araba alamıyoruz. Nasıl oldu bunlar ya? Ne hale geldik? Kim hangi krediyi çekerek, nasıl Focus alacak :(

Passat'ın fiyatına baktım,benzinli-otomatik 188 yazıyor. Doğuş'un saçma indirimleriyle 170'e falan alınır herhalde. 170 bine Focus alacağıma(1.0 ST-line) Passat'ı (1.4 125- DSG)alırdım herhalde. En azından segment atlamış olurum. Donanımları da Focus gibi aşağı yukarı.
Demem o ki fiyat biraz uçmuş.
Boş Passat'a binmek yerine, gırtlak Focus'a binerim. Konfor desen daha iyi, yol tutuş zaten daha iyi. Passat'ın artısı nedir? İstediği kadar üst segment olsun, koltuklar, sandalye gibi boş pakette. 06 plaka Passat iş görebilir yalnız, orası ayrı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,808
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Herkese selamlar,

Lansman sonrası vakit bulamadım yazmaya, biraz yoğunluğum vardı, acemilik de olduğu için çekimde hatalar olmuş. Ses kaydı problemi yaşadık, görüntülerim iyi çıkmış ama maalesef ses yok :( Sadece içeride çektiklerimde aksiyon kamerasının mikrofonu case içinde çok derinden almış. Onu biraz netleştirebilirsek amatör olarak ben de izlenimlerimi video olarak aktarırım.

Onun dışında tartışılan konulara Ürün Yönetiminden,pazarlamadan aldığım bilgilerle cevap vermeye çalışayım.
- Titanium'un test araçlarındaki jantı evet çok çirkin, maalesef kimse beğenmedi. Aslında ilk gelen bir kaç aracı görmüştük, internete sızmıştı, o jantlar ne yazık ki üretime yetişmemiş, TR pazarına şuan gönderememişler, bir süre böyle devam eder sanırım, sonraki partide o beğenilen jant gelebilir.
- arka kol dayama titaniumda da stline'da da yok maalesef. Bu da bizim ülkedeki saçma vergi kısıtları yüzünden. aracın baz fiyatı belli bi seviyeyi geçince iyice saçma rakamlara geldiğinden kısıtlamak zorunda kaldıkları donanımlar oluyor. araç şuan sonuçta 8 ileri oldukça pahalı bir şanzıman , bir çok teknolojik opsiyonu belirlibir fiyatta sunarken, o opsiyonu dışarıda bırakmayı tercih etmişler. Benim için açıkçası çok çok hayati bir problem değil. şuanki aracımda var, arkada kaç kere kullanıldı deseniz hatırlamıyorum.
Sedanda olması güzel olabilirdi, çünkü araç boyutları ile mondeo'dan pay alacak gibi duruyor. D segmente göz kırpan sessizlik, konfor ve genişlik var.
-arkada menfezlerin olmaması bence kabul edilemez şu zamanda, keşke olsaydı ama ne yazık ki yok.

Gelelim gelişim gördüğüm, beni mutlu eden noktalara:
+Uzun yıllardır Ford kullanıyorum, F2.5 kasa ile karşılaştırmaya kalkarsak zaten dağlar kadar fark var bir çok konuda, ancak F3.5 ile düşünürsek yalıtımın ve konforun iyileştiğini söyleyebilirim. 1.5 dizel ünite zaten sessizdi, kaput içini video çekip anlattım ama ses problemi olduğundan yine de sessiz olarak atarım en kısa zamanda. En ufak boşluğa kadar keçe kaplanmış, süngerler ile desteklenmiş ve yalıtım iyileştirilmiş.
+süspansiyon konforu özellikle önde artmış. Arkaya oturup seyahat edemedim, ama sedan kullanmama rağmen, torsiyonla birlikte arkadan takırtı duymayı beklerken hiç rahatsız edici sesler duymadım. Özellikle öndene setlere girdiğinizde, süspansiyon üstünde 2-3 katman var ve bunlarda darbe tıp tıp tıp azalarak size yansıtılıyor gibi .Patırtı, keskin vuruş hiç yok. Çok rafine, rijit yürüyen aksama sahip olmuş.
+virajlarda sedan uzun olmasına rağmen torsiyon olmasından kaynaklı bir zayıflık yaşamadım. Arac daha 180 km olduğu için lastiğin kaydığı oldu ama aracın kendini bıraktığını hissetmedim. Kafası aşırı dirayetli her zamanki gibi, direksiyonu ne kadar çevirirseniz kafayı o kadar içeri sokuyor. Spor süspansiyonlu ST-Line'ı 18" jantlarla ve pilot sportlarla kullanınca neler yapacak çok merak ediyorum.
+yalıtım demiştik, yalıtım yol gürültüsü ve rüzgar sesi olarak da iyileşmiş. Zaten sürtünme kat sayısı olarak da C segmentinde rekoru elinde tutan Civic'den aldı. Ayna tasarımları değişmiş, daha keskin hatlara sahip aynalar ile yanlardan gelen sesler minimize edilmiş.
+Sedan araçlarda(HB'den bozma diyorum ben genelde) bagaj kısmı sonradan uzatılır, oralarda sac genelde çıplak kalır, yalıtım zaafiyetleri olur. Bunda keçe ile kaplanmış, üstüne boşluklar yalıtım süngerleri ile desteklenmiş.
+Direksiyon çok itaatkar, maalesef benim araçtaki kadar mekanik değil, sürüş destek asistanları yüzünden elektrik destekli ama piyasadaki diğer elektriklilerden çok farklı.
+Otonom 2 seviyesi ile, şerit takip + adaptif cruise harika çalışıyor. ikisini bir arada devreye alınca araç kendi kendisi viraj dönüp, aracı hiç sarsmadan ani fren yapmadan, sürücü kullanıyormuşcasına dengeli frenlerle yavaşlatım, ışıklarda duruyor, öndeki araçla mesafeyi koruyor ve devam ediyor. Sizden sadece ara sıra araç başında olduğunuzdan emin olmak için dokunmanızı istiyor. Buna bayıldım, çok hassas ve çok kararlı çalıştı defalarca farklı yollarda, trafikte, orman yollarında hiç saçmalamadı.
+yaya,bisiklet ve çarpışma önleme sistemi de focus 3.5dan çok daha ileride ve çok hassas çalışıyor. Önce sesli uyarı, ardından belirli bi seviyede çok güçlü fren yaparak müdahale ediyor. Sağdan soldan araçların atlamaya çalışmasını bile algılayıp sesle uyarıda bulunuyor.
+otomatik şanzıman çok kararlı, yokuş+virajlı yollarda hiç kararsız kalmadı, geçişler pürüzsüz. Sport modda yavaşladığınızda downshift yaparak motor freni ile destekliyor ve viraj çıkışı hemen gazlamaya devam etmek için sizi yüksek devirde hazırda tutuyor. Devir aralıkları çok güzel ayarlanmış. Çok oranlı olduğu için bazen fazla vites değiştiriyor ama tam otomatikler gibi sarsıntı yok. Yokuşlarda düşük hızlarda, yarım yarım gaza dokunarak arabayı kararsız bırakmaya çalıştım ama hep dengeli devam etti. üst vitese atarak saçmalamadı, boğulmadı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yazdıklarımla ilgili ek sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım. Yaklaşık 3 saat araçla birlikteydim.
 

NeR0N

Profesör
22 Kas 2017
230
266
1,335
Herkese selamlar,

Lansman sonrası vakit bulamadım yazmaya, biraz yoğunluğum vardı, acemilik de olduğu için çekimde hatalar olmuş. Ses kaydı problemi yaşadık, görüntülerim iyi çıkmış ama maalesef ses yok :( Sadece içeride çektiklerimde aksiyon kamerasının mikrofonu case içinde çok derinden almış. Onu biraz netleştirebilirsek amatör olarak ben de izlenimlerimi video olarak aktarırım.

Onun dışında tartışılan konulara Ürün Yönetiminden,pazarlamadan aldığım bilgilerle cevap vermeye çalışayım.
- Titanium'un test araçlarındaki jantı evet çok çirkin, maalesef kimse beğenmedi. Aslında ilk gelen bir kaç aracı görmüştük, internete sızmıştı, o jantlar ne yazık ki üretime yetişmemiş, TR pazarına şuan gönderememişler, bir süre böyle devam eder sanırım, sonraki partide o beğenilen jant gelebilir.
- arka kol dayama titaniumda da stline'da da yok maalesef. Bu da bizim ülkedeki saçma vergi kısıtları yüzünden. aracın baz fiyatı belli bi seviyeyi geçince iyice saçma rakamlara geldiğinden kısıtlamak zorunda kaldıkları donanımlar oluyor. araç şuan sonuçta 8 ileri oldukça pahalı bir şanzıman , bir çok teknolojik opsiyonu belirlibir fiyatta sunarken, o opsiyonu dışarıda bırakmayı tercih etmişler. Benim için açıkçası çok çok hayati bir problem değil. şuanki aracımda var, arkada kaç kere kullanıldı deseniz hatırlamıyorum.
Sedanda olması güzel olabilirdi, çünkü araç boyutları ile mondeo'dan pay alacak gibi duruyor. D segmente göz kırpan sessizlik, konfor ve genişlik var.
-arkada menfezlerin olmaması bence kabul edilemez şu zamanda, keşke olsaydı ama ne yazık ki yok.

Gelelim gelişim gördüğüm, beni mutlu eden noktalara:
+Uzun yıllardır Ford kullanıyorum, F2.5 kasa ile karşılaştırmaya kalkarsak zaten dağlar kadar fark var bir çok konuda, ancak F3.5 ile düşünürsek yalıtımın ve konforun iyileştiğini söyleyebilirim. 1.5 dizel ünite zaten sessizdi, kaput içini video çekip anlattım ama ses problemi olduğundan yine de sessiz olarak atarım en kısa zamanda. En ufak boşluğa kadar keçe kaplanmış, süngerler ile desteklenmiş ve yalıtım iyileştirilmiş.
+süspansiyon konforu özellikle önde artmış. Arkaya oturup seyahat edemedim, ama sedan kullanmama rağmen, torsiyonla birlikte arkadan takırtı duymayı beklerken hiç rahatsız edici sesler duymadım. Özellikle öndene setlere girdiğinizde, süspansiyon üstünde 2-3 katman var ve bunlarda darbe tıp tıp tıp azalarak size yansıtılıyor gibi .Patırtı, keskin vuruş hiç yok. Çok rafine, rijit yürüyen aksama sahip olmuş.
+virajlarda sedan uzun olmasına rağmen torsiyon olmasından kaynaklı bir zayıflık yaşamadım. Arac daha 180 km olduğu için lastiğin kaydığı oldu ama aracın kendini bıraktığını hissetmedim. Kafası aşırı dirayetli her zamanki gibi, direksiyonu ne kadar çevirirseniz kafayı o kadar içeri sokuyor. Spor süspansiyonlu ST-Line'ı 18" jantlarla ve pilot sportlarla kullanınca neler yapacak çok merak ediyorum.
+yalıtım demiştik, yalıtım yol gürültüsü ve rüzgar sesi olarak da iyileşmiş. Zaten sürtünme kat sayısı olarak da C segmentinde rekoru elinde tutan Civic'den aldı. Ayna tasarımları değişmiş, daha keskin hatlara sahip aynalar ile yanlardan gelen sesler minimize edilmiş.
+Sedan araçlarda(HB'den bozma diyorum ben genelde) bagaj kısmı sonradan uzatılır, oralarda sac genelde çıplak kalır, yalıtım zaafiyetleri olur. Bunda keçe ile kaplanmış, üstüne boşluklar yalıtım süngerleri ile desteklenmiş.
+Direksiyon çok itaatkar, maalesef benim araçtaki kadar mekanik değil, sürüş destek asistanları yüzünden elektrik destekli ama piyasadaki diğer elektriklilerden çok farklı.
+Otonom 2 seviyesi ile, şerit takip + adaptif cruise harika çalışıyor. ikisini bir arada devreye alınca araç kendi kendisi viraj dönüp, aracı hiç sarsmadan ani fren yapmadan, sürücü kullanıyormuşcasına dengeli frenlerle yavaşlatım, ışıklarda duruyor, öndeki araçla mesafeyi koruyor ve devam ediyor. Sizden sadece ara sıra araç başında olduğunuzdan emin olmak için dokunmanızı istiyor. Buna bayıldım, çok hassas ve çok kararlı çalıştı defalarca farklı yollarda, trafikte, orman yollarında hiç saçmalamadı.
+yaya,bisiklet ve çarpışma önleme sistemi de focus 3.5dan çok daha ileride ve çok hassas çalışıyor. Önce sesli uyarı, ardından belirli bi seviyede çok güçlü fren yaparak müdahale ediyor. Sağdan soldan araçların atlamaya çalışmasını bile algılayıp sesle uyarıda bulunuyor.
+otomatik şanzıman çok kararlı, yokuş+virajlı yollarda hiç kararsız kalmadı, geçişler pürüzsüz. Sport modda yavaşladığınızda downshift yaparak motor freni ile destekliyor ve viraj çıkışı hemen gazlamaya devam etmek için sizi yüksek devirde hazırda tutuyor. Devir aralıkları çok güzel ayarlanmış. Çok oranlı olduğu için bazen fazla vites değiştiriyor ama tam otomatikler gibi sarsıntı yok. Yokuşlarda düşük hızlarda, yarım yarım gaza dokunarak arabayı kararsız bırakmaya çalıştım ama hep dengeli devam etti. üst vitese atarak saçmalamadı, boğulmadı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yazdıklarımla ilgili ek sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım. Yaklaşık 3 saat araçla birlikteydim.
Elinize, emeğinize sağlık. Objektif yazı için de ayrıca teşekkürler. Videoyu izlemiş kadar olduk. Sedan versiyonun tipini nasıl buldunuz? Ben beğendim açıkçası, tabii ki ST Line 18" Focus farklı olur, ama sedan da fena değil, premium duruyor hakikaten.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,189
45,759
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Türkiye paketi vs. gavur karşılaştırması yapmamış kimse. İleride gelebilir/gelecek şeklinde yorum yapılmalıydı testlerde. Millet karşı atağa geçti şimdi Ford'a karşı. Haklılar da, Otosan düzgün iş yapmıyor.
Otosan'ın hedefleri kısıtlı maalesef..
 

emustafa

Düz Yol Gazcısı
15 Kas 2018
42
44
145
Yıl 2018 hala atmosferik yıllanmış motorlar.
Bu arada Passat trendline bayi fiyatı olarak söylüyorum trend x focusdan daha ucuz

EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

TSIDSG

Panpa
10 Eyl 2016
2,399
9,449
4,970
İstanbul
Bu şanzımanı oldukça beğeniyorlar. Zf'in üretim prensiplerine benzer bir anlayışla meydana getirildiğinden bahsediliyordu teknik bilgilerde. Tabii bir zf kadar performanslı kullanım geçişleri sağlamıyor. Ama powershift'ten sonra ilaç gibi geldi denebilir. Ben de deneyimlemek için sabırsızlanıyorum. Bakalım beğenecek miyiz..
hızlı fides admaz ki bu çift depriyac yoq çnkü :Çddd
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,189
45,759
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Tam güzel iş çıkardılar derken, mâlum sebeplerden dolayı (Türkiye) iş baltalanıyor.
Şu donanıma göre ötv alınması olayı olmasaydı çok daha dolu gelirdi bu araçlar. Ama artık yapacak bir şey yok. Eksik olan donanımlar ilerleyen dönemlerde piyasanın durumuna göre eklenir. Zaten benim eksiklik olarak aradığım tek donanım arka kol dayama. Onu da sonra ki serilerde eklerler muhtemelen.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve NeR0N

g.c.

Gökhan
Panpa
27 Eki 2016
1,543
2,716
3,570
Aydın
Marka
Mitsubishi
Herkese selamlar,

Onun dışında tartışılan konulara Ürün Yönetiminden,pazarlamadan aldığım bilgilerle cevap vermeye çalışayım.
- Titanium'un test araçlarındaki jantı evet çok çirkin, maalesef kimse beğenmedi. Aslında ilk gelen bir kaç aracı görmüştük, internete sızmıştı, o jantlar ne yazık ki üretime yetişmemiş, TR pazarına şuan gönderememişler, bir süre böyle devam eder sanırım, sonraki partide o beğenilen jant gelebilir.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yazdıklarımla ilgili ek sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım. Yaklaşık 3 saat araçla birlikteydim.

Demişsin ama bildiğim kadarıyla Ford Focusun jantları Manisa İnci Şirketler grubu ortaklı Maxion Wheels grubuna bağlı Hayes Lemmerz fabrikasında üretiliyor. Üretim bandında çalışana rkadaşıma resimleri attım, geri dönüş yapınca net konuşurum ancak Avrupaya bizden giden jantı bize getirmemelerinde art niyet(3. dünya ülkesi olmamız gerçeği) ararım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve bt
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım