Her markanin bos paketi rezalet ama ciddenBen ilk gördüğümde arka tarafını beğenmemiştim fakat yavaş yavaş alışmaya başladım. Çoğu kişinin aksine iç tasarımı da hoşuma gidiyor. Mesela, ekran Mercedes'teki gibi arkadan tutturulmuş olmadığı için sonradan takılmış izlenimi uyandırmıyor bende. Yalnız Odak'ta biraz fazla abartmışlar sanki. Önceki nesli, multimedyada öncü falan değildi, en azından Türkiye pazarında. Avrupa'da satılan i30'larda xenon da vardı kocaman dokunmatik ekran da vardı fakat akıl sır erdiremediğim Hyundai distribütörü bunları opsiyonel olarak bile sunmadı.
bence artık golften tek geride kalan malzeme trim kalitesi olmuş bir nebze. arabaya sessiz dediler konforlu dediler yol tutuyor dediler motoru direksiyonu herşeyini sevmişler. arkası bağımsızda cabası. aslında arabadan beklenen herşeyi yerine getirmiş malzeme kalitesi haric. ama yine golften 15-20 kagıt ucuz olursa yemişim golfü. comfortline benzinli golf parasına bunun otomatik dizel fullünü alırız yada aynı donanım motor şanzımana 5 yıllık benzin paramız cebimize kalırFiyata bağlı olarak iş yapar. Her acıdan Golf'e oynasada Golf kadar iyi gibi durmuyor.
aynen hocam bugün ilham alır yarın geçer. lamborghini gibi firmalar bile bir dönem hyundai ile aynı kaderdeydi. yıllarca ferrari ye yetişmeye çalıştı artık dünyanın çoğunluğuna göre daha klas arabalar üretir oldular. bugün yetişmeye çalışan azim eden yarın öbürgün elbet boynuz kulağı geçer.Arka bağımsız süspansiyonla gönlümü zaten fethetti. Alt donanımdaki ekran, ön panjurun tasarımı ve yer yer malzeme kalitesi dışında şimdilik bir eksik göremedim. Golf'ten uygun olursa gayet satar ama Hyundai algısı ile Vw algısı ülkemizde aynı değil maalesef. Golf alan ve seven kitleyi, meblağlar da böyle yüksekken i30 almaya ikna etmek çok zor. Otomobili golf ile kıyaslıyoruz ama yanlış anlaşılmasın, Hyundai i30 için üretiminde belli ki Golf'ü referans almış ondan dolayı bu kıyaslamamız. Açıkçası takdir ediyorum Hyundai'yi.. Hem donanımdan kısmamışlar, hem alt yapıdan kısmamışlar.
Ekran o kadar mühim değil, alt paket alırsın gider yetkilide üst paketin ekranını taktırırsın navigasyonlu falan onlar çok önemli değil..aynen hocam bugün ilham alır yarın geçer. lamborghini gibi firmalar bile bir dönem hyundai ile aynı kaderdeydi. yıllarca ferrari ye yetişmeye çalıştı artık dünyanın çoğunluğuna göre daha klas arabalar üretir oldular. bugün yetişmeye çalışan azim eden yarın öbürgün elbet boynuz kulağı geçer.
bide o ekran bizi yanıltmasın muhtemelen bizim gibi ülkeler içindir avrupada standart dokunmatik ekranla satılır bu arabalar. burda hyundai türkiyeye baskı yapmak lazım ne bu diye. yada üst paket alacağız. belki fiyatı uygun tutmak içinde böyle kısmalar yapmıs olabilirler umarım ondandır
Arka bağımsız süspansiyonla gönlümü zaten fethetti. Alt donanımdaki ekran, ön panjurun tasarımı ve yer yer malzeme kalitesi dışında şimdilik bir eksik göremedim. Golf'ten uygun olursa gayet satar ama Hyundai algısı ile Vw algısı ülkemizde aynı değil maalesef. Golf alan ve seven kitleyi, meblağlar da böyle yüksekken i30 almaya ikna etmek çok zor. Otomobili golf ile kıyaslıyoruz ama yanlış anlaşılmasın, Hyundai i30 için üretiminde belli ki Golf'ü referans almış ondan dolayı bu kıyaslamamız. Açıkçası takdir ediyorum Hyundai'yi.. Hem donanımdan kısmamışlar, hem alt yapıdan kısmamışlar.
Golf ile fiyat anlamında rekabet edemezse, yani fiyat üstünlüğünü eline geçiremezse i30'u ben de şu aşamada golf'ün yerine düşünmem. Ama Golf'ün ve diğer araçların fiyatlarının böylesine arttığı bir piyasada i30 uygun fiyatlardan getirilebilirse düşünülebilecek bir araç bence.Çok pahalandı çooook
Biz 81 e aldık aynı golfün 0 ı renk ve cc ile 118 e yaklaşıyor
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.