Engine flush öncesi yağ basıncı. Motorun talep ettiğinden daha yüksek yağ basıncı var. Turuncu cizgi motorun talep ettiği, Mavi çizgi ise gerçek yağ basıncı.

1758968579228.png



Yağ değişimi ve Engine Flush sonrası Ecu Yağ basıncı arz ver talep durumu neredeyse eşit.

1758968638770.png
 
Merhaba . Arabamın kara kutusu olan FAP programı ile, obd datalarını aktif topluyor ve arızalarını inceliyorum. Son günlerde başıma bela olan P000A hatası ile uğraşıyorum. Araba P000A hatasını verdiğinde VVTI sistemi tamamen kapanıyor. Araba sıradan 75 beygir atmosferik motora dönüşüyor. Bunu motor yağı soğuk iken yapıyor.
P000A hatası alana araba VVTI sistemi kapandığında, sürüşte durmaya yakın fren yaparken motorun stop etmesi ile anlıyorsunuz. Ekranda herhangi bir arıza yanmaz. Araba rampa çıkarken zorlanır ve çok yakmaya başlar. Aşağidaki tipik geçikmeler Emme exzantrik için mavi kutular, Egzos kam mili için Gri boyalı kutulardan anlaşılıyor. Bunun bir çok sebebi var. Ben çözümümü bulana kadar çözüm yazmıyacağım. Sadece şunu bilin , arabanız durmaya yakın stop ediyor ise bilinki P000a veya P000B hatası alıyorsunuz. Eğer bunun oluşmasını engel olmak istiyorsanız yada daha az yaşanmasını talep ediyorsanız yağ ısınana kadar bir süre arabayı nazik sürün .

1759663466793.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Mıknatıslı tutucu + fap 1.62 yazılımı gayet iyi yönetilebilir bir araba oldu.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4117.jpeg
    IMG_4117.jpeg
    1.5 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_4118.jpeg
    IMG_4118.jpeg
    2.2 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_4119.jpeg
    IMG_4119.jpeg
    2.2 MB · Görüntüleme: 0
  • IMG_4120.jpeg
    IMG_4120.jpeg
    2.6 MB · Görüntüleme: 0