Motorsporlarındaki modeller ile insanların bindiği normal standart araçların olabildiğince realistik bir şekilde ortak noktada harmanlaması benim hoşuma gidiyor. Özellikle Group B dağıldıktan sonra Group A otomobillerinde olabildiğince cadde versiyonuna sadık yarış modelleri çıkarıldı.Şu araçları "görsel anlamda" pistlere hiç yakıştıramıyorum.
Motorsporlarındaki modeller ile insanların bindiği normal standart araçların olabildiğince realistik bir şekilde ortak noktada harmanlaması benim hoşuma gidiyor. Özellikle Group B dağıldıktan sonra Group A otomobillerinde olabildiğince cadde versiyonuna sadık yarış modelleri çıkarıldı.
Açıkçası kendi adıma konuşacak olursam, ralli de veya pistte yarışan bir modelin en küçük bir civatasını bir detayını da kendi aracımda görmek beni ayrıca mutlu eder mesela bu dönemler de de muhtemelen böyle düşünen insanlar olduğu için bu organizasyonlar yapılmış ve motorsporları reklam amaçlı kullanılmış.İyi ki de yapılmış bir daha nasıl getireceğiz onlarca F1 yıldızını bir araya.
Haa sori sori , o anlamdan bahsediyorsan evet objektif bakmak gerekirse pistlere uzak bir tasarım dili var.Bunlara katılıyorum.
Benim yazdığım mesaj Mercedes'in bu tasarım dili odaklı "görsel anlamda" bir yorumdu. O tasarım dilindeki araçların yeri orası değildi, ait hissettirmiyordu.
Lancia WRC'den çekilene kadar Lancia'nın serisini bozabilen olmadı yalnız. Lancia çekilince de pist çocuklara kaldı90'ların ortasında diğer Japon markalarında devreye girmesiyle artık Lancia gibi klasik şampiyonların esamesi okunmayacaktı.
Sürücü klasmanındaki şampiyonluklardan bahsettim yoksa markalar bazında evet.Lancia WRC'den çekilene kadar Lancia'nın serisini bozabilen olmadı yalnız. Lancia çekilince de pist çocuklara kaldı