Teşekkürler hocam,Sıklıkla gece vakti karanlıkta bol köpekli karşılama seramonisi içerisinde geri manevra yapmak zorunda kaldığım için ben daha açık renk kaplatmıştım (1numara). Park manevralarında gece görüntüsü can sıkabiliyor. Hatta kapı camlarım ön camlara yapılan filmlerden yapıldı. Renksize yakın.
Ama ısı koruması konusunda hayat kurtardığı bir gerçek. Güle güle serinlikler içerisinde kullanın.
Hayırlı olsun, ben de alfredo'ya yaptırsam mı diye düşünmüyor değilim.
Koyu renk, deri iç mekan. Bayıltıcı
Tam bir ağırbaşlı premium paketmiş. Araba gazlanmak istemiyor, ısrarla beni sakin kullan diyor :d Bu tavırları sürekli aksi için inatlaştığım kendi aracımdan biliyorum.
Eğimsiz olduğunu düşündüğüm bir yolda aracın 3. viteste yürüyüşünü kayda aldım. Konu başlığını takip eden arkadaşlara motorun performansı hakkında fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
Araç boştayken dahi devirlenmeyi pek sevmiyor. Ancak bir 1.6 atmosferik standartlarında bir makine olduğunu söyleyebilirim. Dahası değil. Bununla birlikte kısa vites oranları sayesinde bir tık daha performanslı hissettirebiliyor. Ben zaten genelde sakin kullanım yaptığımdan genelde beni tatmin edebiliyor. Mümkün mü bilmiyorum ama zahmetsizce uyuyorsa ilerki yıllarda rektefiye vakti geldiğinde belki rektefiye yerine n42b20 318ti motoru düşünülebilir.Tam bir ağırbaşlı premium paketmiş. Araba gazlanmak istemiyor, ısrarla beni sakin kullan diyor :d Bu tavırları sürekli aksi için inatlaştığım kendi aracımdan biliyorum.
Ama kesinlikle çok dikkat çekici. Benim hoşuma giden nadir BMW'lerden.
Selamlar, Compact'ların pist üzerinde Sedanlara göre daha dengeli olduğunu ben de birkaç kişiden duymuştum. Coupe için de aynı durum geçerli olabilir. Yalnız Coupe versiyonun estetiğini de çok beğeniyorum. Bunun yanında Coupelerin temiz örneklerinin piyasası da bir hayli yüksek.selamlar,
uzun zamandır derli toplu gördüğüm ilk compact oldu,halen içimdedir şu makineler geçen yıl 320ci coupe almıştım ama ağırlık dengesi yanlış hatırlamıyosam compactların 50-50 konuyu takipteyim maşallah
E46 gruplarında ben de sıklıkla otomatik şanzıman problemleriyle alakalı konulara rastlıyorum. Almayı düşünenlere de manuel öneriyorlar genel olarak. Anladığım kadarıyla o dönemin otomatik şanzımanlarında genel bir problem var ya da dilinden anlayacak usta bulmakta sıkıntı çekiliyor.coupemi çok sevmiştim style 72 jantlı,orient blue renkliydi,eli ayağını toplamıştım otomatik şanzıman arızasını revizyondan sonra yine yaşayınca soğuyup lifte satmıştım,manuelede kesip biçme olacağını için içime sinmemişti,tam 1.5 yıl oldu vereli ama o kadar kaliteli,o kadar dikkat çeken bir daha araç alacağımı bu piyasada sanmıyorum,ders oldu bi daha alırsam manuel bulur alırım kesinlikle döneminin zf şanzımanı illaki sorunlar çıkartıyor,sonrasında alfa 147 aldım 46daki tadı onda alamadım madem italyana döndük en azından ses duyalım dedim 5 silindir hgt aldım 3.ye
147'den daha keyifli hgt,otomatik için usta bulması dert onuda geçtim aşırı maliyet çıkıyor revizyon işi şu dönemdeE46 gruplarında ben de sıklıkla otomatik şanzıman problemleriyle alakalı konulara rastlıyorum. Almayı düşünenlere de manuel öneriyorlar genel olarak. Anladığım kadarıyla o dönemin otomatik şanzımanlarında genel bir problem var ya da dilinden anlayacak usta bulmakta sıkıntı çekiliyor.
Hgt'yi daha önce birkan demir çalışkan'ın kanalında izlemiştim. Onun yaşattığı hissiyatlar da ayrı bir dünyadır muhtemelen
Sevgiler saygılar Volkan bey, keyifli sürüşler dilerim.Izmir focadan saygı ve sevgilerimle. Compact severleri görmek beni mutlu ediyor.
Daha çok paket olarak birbirini tamamlamasını hedefliyorum. Direksiyonum standartken diğer parçalarında da bütünüyle standart olması beni daha mutlu edecektir. Aksi halde tümüyle girişmem gerekli.aslında ufak tefek m detaylar olabilir diye düşündüm,zhp vites topuzu gibi
Teşekkür ederim hocam. Elimizden geldiğince düzgün yapmaya çalıştık. Sonuç bizi de tatmin etti.körük harika olmuş