Bu sefer atılması gerekli değildi.. ve atıyoruz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TSIDSG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sekman atılan pistonlar
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4850.JPG
    IMG_4850.JPG
    851.5 KB · Görüntüleme: 225
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve ibougur
bugün rektifiyeci aradı ve motorun hazırlandığını söyledi gittim ve aldım motor parçalarını,
0.6 pistonlara sekman atıldı, blok honlama yapıldı, krank taşlandı, kol yatak ve ana yataklar standart ile değişti, kaydırıcı krank yatakları 0,005 ölçüsünde alındı, blok ve kapak taşlandı, yeni subaplar ve subap gaydları takıldı, krank ön arka keçe alındı, yağ pompası opar marka alındı, silindir kapak contası ve conta takımı alındı, 20w-50 yağ ve yağ filtresi hava filtresi alındı..
parçalar şuanda Fiestamın bagajında pazartesi inşallah başlayacağız :)
 

Ekli dosyalar

  • IMG_4850.JPG
    IMG_4850.JPG
    851.5 KB · Görüntüleme: 171
  • IMG_4851.JPG
    IMG_4851.JPG
    748.7 KB · Görüntüleme: 189
  • IMG_4852.JPG
    IMG_4852.JPG
    922.7 KB · Görüntüleme: 258
  • IMG_4855.JPG
    IMG_4855.JPG
    819.5 KB · Görüntüleme: 251
Selam arkadaşlar,
yeni sekmanlı pistonlarımızı yeni standart yataklı kollarımız ile kranka bağladım,
kadehleri bir güzel yağlayıp taktım,
yeni yağ pompasını taktım, mantar conta ile birlikte temizlenmiş karteri oturttum.
krank ön ve arka keçeler, eksantrik keçesi, devirdaim contası herşeyi tastamam yapıldı,
üzerinde yeni subap ve gaydlar bulunan silindir kapağımızda yeni contasıyla mutlu mesut birleştiler, cıvatalarını 9 kilogramda sıktım, piyanolar takıldı ve subap ayarını yaptım, distribütörü takıp ateşleme ayarını yaptıktan sonra emme ve egzos manifoldunu takıp karbüratörü yerleştirdim, benzin pompa girişine benzini koyup karbüratöre hortumunu verdim..
veee çalıştırma anı geldi, akü ve elektrik tesisatını dizdik tek yapılacak iş marş yapmak,
marşı yapar yapmaz subaplardan direk çıkan basınçlı egzos gazı ve delice çalışan iticiler vardı.. motor çalıştı ve netice olarak,
yeni sekman
yeni ana ve kol yatak
yeni krank ve eksantrik keçeleri
yeni yağ pompa
yeni silindir kapak contası ve takım conta
yeni subaplar ve taşlanmış honlanmış blok/kapak
sağlıklı bir motorumuz oldu hayırlı uğurlu olsun :)

byzPNV.jpg

D3Njnz.jpg
vZ13OR.jpg
5Y5jZj.jpg
LQVjkG.jpg
J3ojRo.jpg
rElGqN.png
 
ellerinize emeklerinize sağlık beyler. öğrencilik imkanları ile bunları yapabiliyosanız ne mutlu size :D ayrıca o fotoğraf ne öyle karbüratörden alev mi atıyo çılgın şahin motoru :)
 
@maximaorhan sabah saat 8 gibi başladım abi motora ve diğer arkadaşlar pek bilmediği için yapmak istemediler netice de hassas yapılar,
tek başıma topladım saat akşam oldu hava karardı haliyle,
hava kararınca ateşleme ayarını iyi yapamadım ve anlayan kimse de olmayınca bu şekilde denedik avans tutmadı motor, karbüratörden patlatıyordu :) ateşleme avansını tekrar gözden geçirdim motoru senteye aldım garanti olması için distribütöre lamba bağladım ve kitleyip taktım kapağını bu sefer çalışmıştı :) nihayetinde çalıştırdık motoru arkadaşın Şahini artık sıfır helalinden 83 hplik motora kavuştu :)
 
ben bindim sinan'ın arabasına bi daha tövbe binmem "ölümüne gazlamak" tabirinin ete kemiğe bürünmüş hali resmen ahahahah
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...