Selam arkadaşlar,
yeni sekmanlı pistonlarımızı yeni standart yataklı kollarımız ile kranka bağladım,
kadehleri bir güzel yağlayıp taktım,
yeni yağ pompasını taktım, mantar conta ile birlikte temizlenmiş karteri oturttum.
krank ön ve arka keçeler, eksantrik keçesi, devirdaim contası herşeyi tastamam yapıldı,
üzerinde yeni subap ve gaydlar bulunan silindir kapağımızda yeni contasıyla mutlu mesut birleştiler, cıvatalarını 9 kilogramda sıktım, piyanolar takıldı ve subap ayarını yaptım, distribütörü takıp ateşleme ayarını yaptıktan sonra emme ve egzos manifoldunu takıp karbüratörü yerleştirdim, benzin pompa girişine benzini koyup karbüratöre hortumunu verdim..
veee çalıştırma anı geldi, akü ve elektrik tesisatını dizdik tek yapılacak iş marş yapmak,
marşı yapar yapmaz subaplardan direk çıkan basınçlı egzos gazı ve delice çalışan iticiler vardı.. motor çalıştı ve netice olarak,
yeni sekman
yeni ana ve kol yatak
yeni krank ve eksantrik keçeleri
yeni yağ pompa
yeni silindir kapak contası ve takım conta
yeni subaplar ve taşlanmış honlanmış blok/kapak
sağlıklı bir motorumuz oldu hayırlı uğurlu olsun