Ercan0707

Senkromeççi
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Panpa puanı
4
Yaş
29
Marka
BMW
Olabilir tork konvertör arızası şanzımanı doğrudan etkiler haliyle şanzıman da yakıt tüketimine etki edecektir
Aynen bende öyle düşünüyorum çünkü tork konvertoru görevini saglıklı yapamıyor ve haliyle vites değişimleri saglıklı degil buda yakıtı etkiliyor. Türbün revizyonu dan sonra düzelir umarım
 

yenice

Asfalt Kurutucu
Katılım
10 Eki 2018
Mesajlar
100
Panpa puanı
100
Aynen Bujileri degiştim bosch iridyum taktık ama yinede fazla başka neden olur ki bu durum türbün arızası dan dolayı olabilir mi
Wurth enjektor temizleyici kullandiniz mi hic? Bir depoya atip uzun yolda devirli kullanarak depoyu bitirirerek faydasini gormustum.
 

Ercan0707

Senkromeççi
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Panpa puanı
4
Yaş
29
Marka
BMW
Valla bizim gibi sorun yaşamayan vardır elbet ama bende ciddi anlamda arabadan soğudum 2 ayda 10 bine yakın masraf ettim ufak tefeğinide yaptırıp satmayı düşünüyorum. İşin para kısmında geçtim manevi olarak yoruldum ustaların kapısında kaldık tabiri caizse kucağına oturduk gerçekten gerek yok 100 bin liralık arabaya binip hergün sanayilerde gezeceksem ne anladım bu işten
 

Ozgur Gunes

Panpa
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
3,843
Panpa puanı
7,099
Yaş
24
Konum
Ankara
Marka
Volkswagen
Valla bizim gibi sorun yaşamayan vardır elbet ama bende ciddi anlamda arabadan soğudum 2 ayda 10 bine yakın masraf ettim ufak tefeğinide yaptırıp satmayı düşünüyorum. İşin para kısmında geçtim manevi olarak yoruldum ustaların kapısında kaldık tabiri caizse kucağına oturduk gerçekten gerek yok 100 bin liralık arabaya binip hergün sanayilerde gezeceksem ne anladım bu işten
Bu halde satmak da sıkıntı, Allah sabır versin.
 

Ercan0707

Senkromeççi
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Panpa puanı
4
Yaş
29
Marka
BMW
2 ay sonra bir up benden gelsin. 2. kez şanzıman yağı değişimi yaptım bu sefer borusan yetkili serviste malesef hala durum aynı. Vuruntu olayı allahtan hep yok günde 1 kere olursa oluyor o da dururken. 8 bin e herşey dahil revize edebileceklerini söylediler. Bi süre devam edecem bakalım düzelme olacak mı
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
 

petrich

Profesör
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
430
Panpa puanı
703
Konum
İzmit
Marka
Mazda
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
Yetkisi serviste revize edileceğini sanmıyorum 2016 yılında arkadaşımın f10 520d sinin şanzımanı vuruntu yapıyordu servis yanlış hatırlamıyorsam 40-50 bin tl fiyat çekmişti. Sanayide 3-4 bin liraya sorunu çözdükten sonra aracı satmıştı.
 

Ercan0707

Senkromeççi
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
18
Panpa puanı
4
Yaş
29
Marka
BMW
Yetkisi serviste revize edileceğini sanmıyorum 2016 yılında arkadaşımın f10 520d sinin şanzımanı vuruntu yapıyordu servis yanlış hatırlamıyorsam 40-50 bin tl fiyat çekmişti. Sanayide 3-4 bin liraya sorunu çözdükten sonra aracı satmıştı.
Aynen ben Antalya borusanı telefon ile arayıp sormuştum biz revizyon yapmıyoruz komple yeni şanzıman takarız demişlerdi onada artık 50 kagıt isterler :)
 

Ozgur Gunes

Panpa
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
3,843
Panpa puanı
7,099
Yaş
24
Konum
Ankara
Marka
Volkswagen
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
Servis müşteri memnuniyeti adına insiyatif almıştır, net bi garanti yoktur ortada. Olabilir yani, neden olmasın.

Muhtemelen servis söktürüp şanzımancıya falan da yolluyor olabilir.
 
Son düzenleme:

yenice

Asfalt Kurutucu
Katılım
10 Eki 2018
Mesajlar
100
Panpa puanı
100
Böyle konuları gördükçe bmw yi sattığım her güne şükrediyorum :)
3. yila girecegim, satmaya sukredecek kadar kotu bir arac oldugunu dusunmuyorum. Onemli olan aracin gecmiste kullanimi, yazilim ve disaridan yapilan gereksiz mudahaleler olduguna inaniyorum.

20bin km’de sanziman, performans vs hersey nasilsa suan 45bin km’de de ayni. 70bin km’de arkadasimin araci var 5 yil oldu onun araci da ayni. Arada kullaniyorum, kendi aracimdan hicbir fark goremiyorum.

Kronik olarak vanos valfi 600tl ( tahrik problemi arada cikiyordu sonra bitti ) ve su flansi, oringlerin degisimi 700tl ( su kacaklari vardi sonra kesti ) servise gitmek zorunda kaldim. Her aracin bu tarz kronik sikintilari olabiliyor. ( 206 kullandim torsiyon kronikti, giulietta kullandim motor kulagi kronikti )

Bir ara cold start devir dalgalanmasi vardi, ozel servisler buji-bobin uzerine yogunlasti, motoru komple indirecez diyen ozel servis bile oldu :) En basta soyledigim disaridan mudahale bu iste. Biraksak motoru indirseler, bundan sonra benim icin de izdirap olurdu heralde. Ama fren hidrolik degisimi vakti gelince yetkili servise gittim, videolari gosterdim yazilim guncellemesi ile halledildi. Çok cuzi bir miktar 50tl aldilar.

Ben aracimdan memnunum. Umarim herkesin sorunlari dogru servis ve teshis ile cozulur.
 
Son düzenleme:

Ozgur Gunes

Panpa
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
3,843
Panpa puanı
7,099
Yaş
24
Konum
Ankara
Marka
Volkswagen
3. yila girecegim, satmaya sukredecek kadar kotu bir arac oldugunu dusunmuyorum. Onemli olan aracin gecmiste kullanimi, yazilim ve disaridan yapilan gereksiz mudahaleler olduguna inaniyorum.

20bin km’de sanziman, performans vs hersey nasilsa suan 45bin km’de de ayni. 70bin km’de arkadasimin araci var 5 yil oldu onun araci da ayni. Arada kullaniyorum, kendi aracimdan hicbir fark goremiyorum.

Kronik olarak vanos valfi 600tl ( tahrik problemi arada cikiyordu sonra bitti ) ve su flansi, oringlerin degisimi 700tl ( su kacaklari vardi sonra kesti ) servise gitmek zorunda kaldim. Her aracin bu tarz kronik sikintilari olabiliyor. ( 206 kullandim torsiyon kronikti, giulietta kullandim motor kulagi kronikti )

Bir ara cold start devir dalgalanmasi vardi, ozel servisler buji-bobin uzerine yogunlasti, motoru komple indirecez diyen ozel servis bile oldu :) En basta soyledigim disaridan mudahale bu iste. Biraksak motoru indirseler, bundan sonra benim icin de izdirap olurdu heralde. Ama fren hidrolik degisimi vakti gelince yetkili servise gittim, videolari gosterdim yazilim guncellemesi ile halledildi. Çok cuzi bir miktar 50tl aldilar.

Ben aracimdan memnunum. Umarim herkesin sorunlari dogru servis ve teshis ile cozulur.
Kesinlikle sorunsuz bir araç değil. Sorunlu derken sadece kendimden yola çıkarak değil etrafımdaki araç sahiplerini gözeterek yorum yapıyorum. Sorun az yaşayan sayısı(yaşamayan demiyorum bile) 2-3 ise dünya kadar sorun yaşayan sayısı 10 diyebilirim. Siz şanslısınız bence. Arkadaşımda 320i ed vardı stock, bakımları tamamen borusan ve sakin kullanırdı, arabasına para yedirmekten yılmıştı. 118i n13 sahibi arkadaşıma göre sorunsuz olsa da borusan kayıtlarında 7-8 sayfası vardı ama sorsan sorunsuz... Yürütme maliyetleri kesinlikle sürekli çıkardığı sarf malzeme sorunlarından yüksek. Parçalar pahalı ve kaliteli değil. Aslında kaliteli ama aşırı sıcak çalışan motor her malzemeyi yıpratıyor. Uzun yolda sakin sakin giderken 130 yağ sıcaklığına ulaşan arabaya Allah rızası için sorunsuz denmesin. Artık kaldıramıyorum. Adamlar akıllandı B48 i mis gibi koydular G20 ye, çok uzun süre önce yapılması gereken bir hamleydi 520i deki motorun yerleştirilmesi gerekliliği. Bide neden araba 136 hp diye yağ soğutucu koymasın, kaç kuruş bi yağ soğutucu.
 

Losturcos

Senkromeççi
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
28
Panpa puanı
13
Yaş
27
Marka
BMW
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
Borusan yetkili servisi kayseride. bana şanzımanı revize edebileceklerini söylediler. Dışarda yaptırıyorlarmış tabiki 8 bin civarı masrafı olacağını ve garantili dedi. 3 gün araç bekler miş
 

Mustafak

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,358
Panpa puanı
2,779
Yaş
27
Konum
KÜTAHYA
Marka
Toyota
Kesinlikle sorunsuz bir araç değil. Sorunlu derken sadece kendimden yola çıkarak değil etrafımdaki araç sahiplerini gözeterek yorum yapıyorum. Sorun az yaşayan sayısı(yaşamayan demiyorum bile) 2-3 ise dünya kadar sorun yaşayan sayısı 10 diyebilirim. Siz şanslısınız bence. Arkadaşımda 320i ed vardı stock, bakımları tamamen borusan ve sakin kullanırdı, arabasına para yedirmekten yılmıştı. 118i n13 sahibi arkadaşıma göre sorunsuz olsa da borusan kayıtlarında 7-8 sayfası vardı ama sorsan sorunsuz... Yürütme maliyetleri kesinlikle sürekli çıkardığı sarf malzeme sorunlarından yüksek. Parçalar pahalı ve kaliteli değil. Aslında kaliteli ama aşırı sıcak çalışan motor her malzemeyi yıpratıyor. Uzun yolda sakin sakin giderken 130 yağ sıcaklığına ulaşan arabaya Allah rızası için sorunsuz denmesin. Artık kaldıramıyorum. Adamlar akıllandı B48 i mis gibi koydular G20 ye, çok uzun süre önce yapılması gereken bir hamleydi 520i deki motorun yerleştirilmesi gerekliliği. Bide neden araba 136 hp diye yağ soğutucu koymasın, kaç kuruş bi yağ soğutucu.
Biz bu arabaları dsg sorunlu diye yıllarca önerdik bu forumda. Ayıp etmişiz insanlara
 
Üst