KAPALI F20 acayip sorunlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Losturcos

Asfalt Kurutucu
61
32
Marka
BMW
İyi akşamlar, f20 116i 2012 68binde 1 ay oldu alalı masraf yapmaktan içim dışıma çıktı 5 bini geçti yaptığım masraf neyse şimdi gelelim şöyle bir sorunum var.

1.aracım yolda giderken hep olmasada sık sık sanki arabayı arkadan biri tutuyor bırakıyor gibi oluyor silkelememi deniyor buna bilemiyorum.
2.ise yolda giderken ışıklarda duracağım zaman oluyor hızım 0 - 20 arasına düştüğünde bi vuruntu oluyor bu vuruntu şuna benziyor : acemi sürücü Manuel aracı kullanırken debriyajı erken çekerde araç bi titrer bişeylee vurur ya ona benziyor ama o kadar sert değil.

Bu sorunlar şanzıman yağ soğutucusu patlaması sonrası çıktığını düşünüyorum. Bobin buji değişimi yapıldı sonuç aynı. Ustam en büyük ihtimal olarak o şanzıman yağ soğutucusu patladığında şanzıman yağına yağmı su mu neyse onun karıştığından bu sorunun olabileceğini söylüyor en yüksek ihtimalle.

Biraz uzun oldu farkındayım ama gerçekten bıktım 1 ay oldu ne tadını alabildim aracın ne başka bişey. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için

Ekleme: araçta devirde dalgalanma en ufak acayiplik yok, hiçbir arıza kodu arıza ışığı yok
 
Son düzenleme:
Valla bizim gibi sorun yaşamayan vardır elbet ama bende ciddi anlamda arabadan soğudum 2 ayda 10 bine yakın masraf ettim ufak tefeğinide yaptırıp satmayı düşünüyorum. İşin para kısmında geçtim manevi olarak yoruldum ustaların kapısında kaldık tabiri caizse kucağına oturduk gerçekten gerek yok 100 bin liralık arabaya binip hergün sanayilerde gezeceksem ne anladım bu işten
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Valla bizim gibi sorun yaşamayan vardır elbet ama bende ciddi anlamda arabadan soğudum 2 ayda 10 bine yakın masraf ettim ufak tefeğinide yaptırıp satmayı düşünüyorum. İşin para kısmında geçtim manevi olarak yoruldum ustaların kapısında kaldık tabiri caizse kucağına oturduk gerçekten gerek yok 100 bin liralık arabaya binip hergün sanayilerde gezeceksem ne anladım bu işten

Bu halde satmak da sıkıntı, Allah sabır versin.
 
2 ay sonra bir up benden gelsin. 2. kez şanzıman yağı değişimi yaptım bu sefer borusan yetkili serviste malesef hala durum aynı. Vuruntu olayı allahtan hep yok günde 1 kere olursa oluyor o da dururken. 8 bin e herşey dahil revize edebileceklerini söylediler. Bi süre devam edecem bakalım düzelme olacak mı
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
 
Hocam borusan yetkili servis şanzıman revize ediyor mu benim bildigim yapmıyorlar hangi borusan bu?
Yetkisi serviste revize edileceğini sanmıyorum 2016 yılında arkadaşımın f10 520d sinin şanzımanı vuruntu yapıyordu servis yanlış hatırlamıyorsam 40-50 bin tl fiyat çekmişti. Sanayide 3-4 bin liraya sorunu çözdükten sonra aracı satmıştı.
 
Yetkisi serviste revize edileceğini sanmıyorum 2016 yılında arkadaşımın f10 520d sinin şanzımanı vuruntu yapıyordu servis yanlış hatırlamıyorsam 40-50 bin tl fiyat çekmişti. Sanayide 3-4 bin liraya sorunu çözdükten sonra aracı satmıştı.
Aynen ben Antalya borusanı telefon ile arayıp sormuştum biz revizyon yapmıyoruz komple yeni şanzıman takarız demişlerdi onada artık 50 kagıt isterler :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich
Böyle konuları gördükçe bmw yi sattığım her güne şükrediyorum :)

3. yila girecegim, satmaya sukredecek kadar kotu bir arac oldugunu dusunmuyorum. Onemli olan aracin gecmiste kullanimi, yazilim ve disaridan yapilan gereksiz mudahaleler olduguna inaniyorum.

20bin km’de sanziman, performans vs hersey nasilsa suan 45bin km’de de ayni. 70bin km’de arkadasimin araci var 5 yil oldu onun araci da ayni. Arada kullaniyorum, kendi aracimdan hicbir fark goremiyorum.

Kronik olarak vanos valfi 600tl ( tahrik problemi arada cikiyordu sonra bitti ) ve su flansi, oringlerin degisimi 700tl ( su kacaklari vardi sonra kesti ) servise gitmek zorunda kaldim. Her aracin bu tarz kronik sikintilari olabiliyor. ( 206 kullandim torsiyon kronikti, giulietta kullandim motor kulagi kronikti )

Bir ara cold start devir dalgalanmasi vardi, ozel servisler buji-bobin uzerine yogunlasti, motoru komple indirecez diyen ozel servis bile oldu :) En basta soyledigim disaridan mudahale bu iste. Biraksak motoru indirseler, bundan sonra benim icin de izdirap olurdu heralde. Ama fren hidrolik degisimi vakti gelince yetkili servise gittim, videolari gosterdim yazilim guncellemesi ile halledildi. Çok cuzi bir miktar 50tl aldilar.

Ben aracimdan memnunum. Umarim herkesin sorunlari dogru servis ve teshis ile cozulur.
 
Son düzenleme:
3. yila girecegim, satmaya sukredecek kadar kotu bir arac oldugunu dusunmuyorum. Onemli olan aracin gecmiste kullanimi, yazilim ve disaridan yapilan gereksiz mudahaleler olduguna inaniyorum.

20bin km’de sanziman, performans vs hersey nasilsa suan 45bin km’de de ayni. 70bin km’de arkadasimin araci var 5 yil oldu onun araci da ayni. Arada kullaniyorum, kendi aracimdan hicbir fark goremiyorum.

Kronik olarak vanos valfi 600tl ( tahrik problemi arada cikiyordu sonra bitti ) ve su flansi, oringlerin degisimi 700tl ( su kacaklari vardi sonra kesti ) servise gitmek zorunda kaldim. Her aracin bu tarz kronik sikintilari olabiliyor. ( 206 kullandim torsiyon kronikti, giulietta kullandim motor kulagi kronikti )

Bir ara cold start devir dalgalanmasi vardi, ozel servisler buji-bobin uzerine yogunlasti, motoru komple indirecez diyen ozel servis bile oldu :) En basta soyledigim disaridan mudahale bu iste. Biraksak motoru indirseler, bundan sonra benim icin de izdirap olurdu heralde. Ama fren hidrolik degisimi vakti gelince yetkili servise gittim, videolari gosterdim yazilim guncellemesi ile halledildi. Çok cuzi bir miktar 50tl aldilar.

Ben aracimdan memnunum. Umarim herkesin sorunlari dogru servis ve teshis ile cozulur.

Kesinlikle sorunsuz bir araç değil. Sorunlu derken sadece kendimden yola çıkarak değil etrafımdaki araç sahiplerini gözeterek yorum yapıyorum. Sorun az yaşayan sayısı(yaşamayan demiyorum bile) 2-3 ise dünya kadar sorun yaşayan sayısı 10 diyebilirim. Siz şanslısınız bence. Arkadaşımda 320i ed vardı stock, bakımları tamamen borusan ve sakin kullanırdı, arabasına para yedirmekten yılmıştı. 118i n13 sahibi arkadaşıma göre sorunsuz olsa da borusan kayıtlarında 7-8 sayfası vardı ama sorsan sorunsuz... Yürütme maliyetleri kesinlikle sürekli çıkardığı sarf malzeme sorunlarından yüksek. Parçalar pahalı ve kaliteli değil. Aslında kaliteli ama aşırı sıcak çalışan motor her malzemeyi yıpratıyor. Uzun yolda sakin sakin giderken 130 yağ sıcaklığına ulaşan arabaya Allah rızası için sorunsuz denmesin. Artık kaldıramıyorum. Adamlar akıllandı B48 i mis gibi koydular G20 ye, çok uzun süre önce yapılması gereken bir hamleydi 520i deki motorun yerleştirilmesi gerekliliği. Bide neden araba 136 hp diye yağ soğutucu koymasın, kaç kuruş bi yağ soğutucu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Kesinlikle sorunsuz bir araç değil. Sorunlu derken sadece kendimden yola çıkarak değil etrafımdaki araç sahiplerini gözeterek yorum yapıyorum. Sorun az yaşayan sayısı(yaşamayan demiyorum bile) 2-3 ise dünya kadar sorun yaşayan sayısı 10 diyebilirim. Siz şanslısınız bence. Arkadaşımda 320i ed vardı stock, bakımları tamamen borusan ve sakin kullanırdı, arabasına para yedirmekten yılmıştı. 118i n13 sahibi arkadaşıma göre sorunsuz olsa da borusan kayıtlarında 7-8 sayfası vardı ama sorsan sorunsuz... Yürütme maliyetleri kesinlikle sürekli çıkardığı sarf malzeme sorunlarından yüksek. Parçalar pahalı ve kaliteli değil. Aslında kaliteli ama aşırı sıcak çalışan motor her malzemeyi yıpratıyor. Uzun yolda sakin sakin giderken 130 yağ sıcaklığına ulaşan arabaya Allah rızası için sorunsuz denmesin. Artık kaldıramıyorum. Adamlar akıllandı B48 i mis gibi koydular G20 ye, çok uzun süre önce yapılması gereken bir hamleydi 520i deki motorun yerleştirilmesi gerekliliği. Bide neden araba 136 hp diye yağ soğutucu koymasın, kaç kuruş bi yağ soğutucu.
Biz bu arabaları dsg sorunlu diye yıllarca önerdik bu forumda. Ayıp etmişiz insanlara
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...