Octavia rs konya yolunda mı şuan anlık ??
Yok, Aksaray’a yaklaşmış baya, ortalama tüketim 5.8 miş şu an
Octavia rs konya yolunda mı şuan anlık ??
Tatlı tatlı gidiyordu bizde Konya deplasmanına gidiyoruz Aksaray yol ayrımında gördüm canlı gördüm baya iyidi )Yok, Aksaray’a yaklaşmış baya, ortalama tüketim 5.8 miş şu an
308 gti ile Octi vrs kıyaslamak zaten hata değil mi 308 gt bu arabanın rakibi olmaz mıydı
Aslında öyle ama 308 GT'ye de çakar be
özgür sen anti continentalci değil miydin yavŞimdi arkadaşlar, bu 308 meselesi şaşırılacak bir mesele değil, genel olarak speclerden bahsedersek:
15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG 220hp 350 nm tork 1445 kg, kilitli dif yok
16’ Peugeot 308 GTI 1.6 THP Manuel 270 hp 330 nm tork 1207 kg, kilitli dif var
Şimdi siz arada 50 hp olduğunu düşünür müsünüz? Ayrıca videoda kalkışı yapamadım. Ben Octi’nin küçücük turbosuyla ve ağırlığıyla çok iyi işler başardığını düşüniyorum, ayrıca 19” ler ile son derece konforlu, kesinlşkle bırakmıyoruz 19” leri, PS 4S alacaktık bugün uygun fiyatlı bulduk, kaplıydı lastikçi, kışlık 17” jant + lastik takımı yapıcaz sadece Conti TS 8xx serisi ile. Kesinlikle çok yönlü bir araba, ben çok beğendim. Unutmayın, hiç bir araba 4 4 lük değildir.
özgür sen anti continentalci değil miydin yav
Ben 3 serisine 17 jant kış lastik seti aldım yazlıklar 18 m jant, öyle düşünmekle çok iyi etmişsiniz onu söyliyeyimValla değildim demem, dönem dönem geliyolar Haa, geçen CPC6'yı kötülemiştim sonra lafımı aldım, lastik basınçları aşırı düşükmüş Civic'te.
Civic rs le bi roll ataaydınız keşke
Valla araba gayet yeterliymiş. Tamam, mekanik kilit yok ama en azından xds varmış. Önce xds'in virajlarda size yetmeyeceği limitlere çıkın, sonra düşünürsünüz. Mekanik el freni de spor bir modelde daha makbul diye düşünüyorum. Özellikle önden çekişli arabada gün gelir ihtiyaç haline dönüşebilir. Bence elektronik park frenini eksik olarak görmeyin, tercih olarak görünBirkaç taze ve güzel resim koyayım dedim
https://i.hizliresim.com/ODgJ1z.jpg
https://i.hizliresim.com/b63QNG.jpg
https://i.hizliresim.com/dBp4Y7.jpg
https://i.hizliresim.com/5yJpWD.jpg
https://i.hizliresim.com/AzaZBz.jpg
https://i.hizliresim.com/0zdbOR.jpg
https://i.hizliresim.com/4z4Y6p.jpg
https://i.hizliresim.com/JD1dPW.jpg
https://i.hizliresim.com/ODgJQz.jpg
https://i.hizliresim.com/zMXQdO.jpg
https://i.hizliresim.com/GDVbLN.jpg
https://i.hizliresim.com/yqQ2b9.jpg
https://i.hizliresim.com/WD5WJP.jpg
Aracın teknik bilgisi ve donanımına hiç değinmediğimi fark ettim:
Öncelikle belirtmek istediğim bir konu var, araç tamamen yetkili servis bakımlı; fakat biz yetkili servisteki ustalardan şüphe ettiğimiz için sanayide 2.0 TSI konusunda tecrübeli olan kişilere gideceğiz sadece, gerektiği zaman yetkili servise de gidilir.
15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG
220 HP 350 NM Tork
DQ 250 6 ileri Islak Çift Kavrama Şanzıman(oranlar epey uzun, 6. vites 2000 dd 110 km/h)
1445 kg(ruhsat)
0-100 6.8 ama bu güçlere çıkınca kullanıcıya bağlı olarak çok değişkenlik gösteriyor
Launch Control var
Tamamen Deri vRS Logolu Spor Koltuklar(opsiyon)
Sürücü Diz Hava Yastığı(opsiyon)
Isıtmalı Ön Cam(opsiyon)
Koyu Renk Arka Camlar(opsiyon)
Panoramik Sunroof(opsiyon)
Xtreme 19” Alüminyum Alaşım Jantlar(opsion)
Köşe Dönüş Özellikli Sis Farı(opsiyon)
CANTON Hi-Fi Müzik Sistemi 570 W (opsiyon)
Isıtmalı Ön-Arka koltuklar
Dikkatimi çeken donanımlar ve eksik donanımlar:
Anahtarsız giriş çalıştırma YOK
5.8” Multimedya(iyi olmamış)
Arka park sensörü var ama ön park sensörü yok
Geri görüş kamerası yok, orj taktırcaz, önerilerinizi beklerim
Çift Bölgeli Otomatik Klima
Mekanik Bel Desteği
Renkli Yol Bilgisayarı Ekranı
ASR Off-ESC Spor
Far-Yağmur Sensörü
Elektrikli el freni-brake hold YOK
Car Play YOK
Usb-Aux-Sd car-CD-Bluetooth
LED Gündüz farlı Adaptif Bi-Xenon
Standart 6 Bölge Hava Yastığı
Spor vRS Süspansiyon
XDS
Start-Stop
Spor vRS Logolu deri direksiyon, vRS logolu DSG vites topuzu
Cruise Control
Ön-Arka Kol Dayama
Elektrikli-Isıtmalı-Katlanır Yan aynalar
Otomatik kararan iç-yan dikiz aynaları
Alarm
18” Yarım Boy Stepne
Aşırı kullanışlı bagaj, çift taraflı kauçuk-halı bagaj havuzu
Araç hakkındaki 600-700 km lik 5 günlük tecrübemi aktarmam gerekirse kesinlikle çok yönlü bir araç, 19” jantlara rağmen gayet konforlu(225/35 R19 2.7 bar ön-arka lastikler), üzerinde taze takılmış farroad lastikler var, bu lastiklerleb bile fena yol tutmuyor, fazlasıyla vasat bir lastik olacağını düşünüyordum ama beklentimin çok üstünde çıktı. Yaz için şimdi PS 4S, kış için 17” jant(oem) ve TS 860 alacağız. İlerleyen zamnlar için LSD düşünüyoruz. Yazılım işini şimdilik düşünmüyoruz. Balatalar yan sanayi takılmış ama frenler yine de çok çok iyi tutuyor, tabi üst üste 5 sert fren yapmadım, o zaman yan sanayi olduğunu hatırlatır. O yüzden disk-balata işine el atılacak. Tüm sıvılar (motor yağı-antifreeze-fren hidroliği-şanzıman yağı) Motul ile değiştirilecek. İçi çok geniş ve simply clever ayrıntılarını görmek mest ediyor. Mesela arka cam perdesi. 6 ileri yaş kavrama 7 ileriye göre yavaş, sound actuator sadece sport modunda devreye giriyor ve fazlasıyla keyif veriyor. Kulakçıklı direksiyon çok rahat. Yakıt olarak Ankara-Aksaray 5.8 L 109 km/s ortalama ile kat edilmiş dün akşam. İki şehirde rakım olarak hemen hemen aynı. 2.0 motor hacmi kendini belli ediyor her devir aralığında, araba kendini rahat ilerlettiği için yarı kavrama durumu sıfıra yakın. Yalıtım anlamında iyi ama çok iyi diyemeyeceğim. Turbo küçük olduğu için alt-orta devirler çok iyi, üst devirler de gayet iyi ama diğer bölgelerdeki kdar iyi değil.
Octavia vs RS6 videosu, taze çıktı
Not: Küfürlü
Evet, taze gece gazlamamdam, çok düz rota değil ne yazık ki, ama olsun, video videodur:
Birkaç taze ve güzel resim koyayım dedim
https://i.hizliresim.com/ODgJ1z.jpg
https://i.hizliresim.com/b63QNG.jpg
https://i.hizliresim.com/dBp4Y7.jpg
https://i.hizliresim.com/5yJpWD.jpg
https://i.hizliresim.com/AzaZBz.jpg
https://i.hizliresim.com/0zdbOR.jpg
https://i.hizliresim.com/4z4Y6p.jpg
https://i.hizliresim.com/JD1dPW.jpg
https://i.hizliresim.com/ODgJQz.jpg
https://i.hizliresim.com/zMXQdO.jpg
https://i.hizliresim.com/GDVbLN.jpg
https://i.hizliresim.com/yqQ2b9.jpg
https://i.hizliresim.com/WD5WJP.jpg
Aracın teknik bilgisi ve donanımına hiç değinmediğimi fark ettim:
Öncelikle belirtmek istediğim bir konu var, araç tamamen yetkili servis bakımlı; fakat biz yetkili servisteki ustalardan şüphe ettiğimiz için sanayide 2.0 TSI konusunda tecrübeli olan kişilere gideceğiz sadece, gerektiği zaman yetkili servise de gidilir.
15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG
220 HP 350 NM Tork
DQ 250 6 ileri Islak Çift Kavrama Şanzıman(oranlar epey uzun, 6. vites 2000 dd 110 km/h)
1445 kg(ruhsat)
0-100 6.8 ama bu güçlere çıkınca kullanıcıya bağlı olarak çok değişkenlik gösteriyor
Launch Control var
Tamamen Deri vRS Logolu Spor Koltuklar(opsiyon)
Sürücü Diz Hava Yastığı(opsiyon)
Isıtmalı Ön Cam(opsiyon)
Koyu Renk Arka Camlar(opsiyon)
Panoramik Sunroof(opsiyon)
Xtreme 19” Alüminyum Alaşım Jantlar(opsion)
Köşe Dönüş Özellikli Sis Farı(opsiyon)
CANTON Hi-Fi Müzik Sistemi 570 W (opsiyon)
Isıtmalı Ön-Arka koltuklar
Dikkatimi çeken donanımlar ve eksik donanımlar:
Anahtarsız giriş çalıştırma YOK
5.8” Multimedya(iyi olmamış)
Arka park sensörü var ama ön park sensörü yok
Geri görüş kamerası yok, orj taktırcaz, önerilerinizi beklerim
Çift Bölgeli Otomatik Klima
Mekanik Bel Desteği
Renkli Yol Bilgisayarı Ekranı
ASR Off-ESC Spor
Far-Yağmur Sensörü
Elektrikli el freni-brake hold YOK
Car Play YOK
Usb-Aux-Sd car-CD-Bluetooth
LED Gündüz farlı Adaptif Bi-Xenon
Standart 6 Bölge Hava Yastığı
Spor vRS Süspansiyon
XDS
Start-Stop
Spor vRS Logolu deri direksiyon, vRS logolu DSG vites topuzu
Cruise Control
Ön-Arka Kol Dayama
Elektrikli-Isıtmalı-Katlanır Yan aynalar
Otomatik kararan iç-yan dikiz aynaları
Alarm
18” Yarım Boy Stepne
Aşırı kullanışlı bagaj, çift taraflı kauçuk-halı bagaj havuzu
Araç hakkındaki 600-700 km lik 5 günlük tecrübemi aktarmam gerekirse kesinlikle çok yönlü bir araç, 19” jantlara rağmen gayet konforlu(225/35 R19 2.7 bar ön-arka lastikler), üzerinde taze takılmış farroad lastikler var, bu lastiklerleb bile fena yol tutmuyor, fazlasıyla vasat bir lastik olacağını düşünüyordum ama beklentimin çok üstünde çıktı. Yaz için şimdi PS 4S, kış için 17” jant(oem) ve TS 860 alacağız. İlerleyen zamnlar için LSD düşünüyoruz. Yazılım işini şimdilik düşünmüyoruz. Balatalar yan sanayi takılmış ama frenler yine de çok çok iyi tutuyor, tabi üst üste 5 sert fren yapmadım, o zaman yan sanayi olduğunu hatırlatır. O yüzden disk-balata işine el atılacak. Tüm sıvılar (motor yağı-antifreeze-fren hidroliği-şanzıman yağı) Motul ile değiştirilecek. İçi çok geniş ve simply clever ayrıntılarını görmek mest ediyor. Mesela arka cam perdesi. 6 ileri yaş kavrama 7 ileriye göre yavaş, sound actuator sadece sport modunda devreye giriyor ve fazlasıyla keyif veriyor. Kulakçıklı direksiyon çok rahat. Yakıt olarak Ankara-Aksaray 5.8 L 109 km/s ortalama ile kat edilmiş dün akşam. İki şehirde rakım olarak hemen hemen aynı. 2.0 motor hacmi kendini belli ediyor her devir aralığında, araba kendini rahat ilerlettiği için yarı kavrama durumu sıfıra yakın. Yalıtım anlamında iyi ama çok iyi diyemeyeceğim. Turbo küçük olduğu için alt-orta devirler çok iyi, üst devirler de gayet iyi ama diğer bölgelerdeki kdar iyi değil.