Fake Taxi: Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Şimdi arkadaşlar, bu 308 meselesi şaşırılacak bir mesele değil, genel olarak speclerden bahsedersek:

15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG 220hp 350 nm tork 1445 kg, kilitli dif yok
16’ Peugeot 308 GTI 1.6 THP Manuel 270 hp 330 nm tork 1207 kg, kilitli dif var

Şimdi siz arada 50 hp olduğunu düşünür müsünüz? Ayrıca videoda kalkışı yapamadım. Ben Octi’nin küçücük turbosuyla ve ağırlığıyla çok iyi işler başardığını düşüniyorum, ayrıca 19” ler ile son derece konforlu, kesinlşkle bırakmıyoruz 19” leri, PS 4S alacaktık bugün uygun fiyatlı bulduk, kaplıydı lastikçi, kışlık 17” jant + lastik takımı yapıcaz sadece Conti TS 8xx serisi ile. Kesinlikle çok yönlü bir araba, ben çok beğendim. Unutmayın, hiç bir araba 4 4 lük değildir.
özgür sen anti continentalci değil miydin yav
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Ne bileyim kiralik octavia 1,6 dizel baya kullandım vardı,ben octinin dizaynını sevemedim gitti bi bagaj geniş açılıyor,o güzel 300 beygirde olsa,benlik değil ;)gti olayına gelince hem hafif hem tam gti ruhunu yaşatıyor,videodada gti açıp yürüyor,octi standart araba gibi kalmış,gti 6 manuel tek o yönünü sevmiyorum pejo 8 vites otomatik aisini gti taksa olay biter zaten,hele pistte denense gti nerdeyse type r gibi gidiyor,zamanlarıda iyiydi baya.gti 250 lere çıktığında zaten yol biter octi o hızları görene kadar,sonuçta kg hafif tork daha da düşük olsa beygir fazla şansı yok sanki octinin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
olmaz böyle yazılımı bekliyoruz:)))
2018-10-08_00-03-20.jpg
 
Birkaç taze ve güzel resim koyayım dedim :)

https://i.hizliresim.com/ODgJ1z.jpg
https://i.hizliresim.com/b63QNG.jpg
https://i.hizliresim.com/dBp4Y7.jpg
https://i.hizliresim.com/5yJpWD.jpg
https://i.hizliresim.com/AzaZBz.jpg
https://i.hizliresim.com/0zdbOR.jpg
https://i.hizliresim.com/4z4Y6p.jpg
https://i.hizliresim.com/JD1dPW.jpg
https://i.hizliresim.com/ODgJQz.jpg
https://i.hizliresim.com/zMXQdO.jpg
https://i.hizliresim.com/GDVbLN.jpg
https://i.hizliresim.com/yqQ2b9.jpg
https://i.hizliresim.com/WD5WJP.jpg

Aracın teknik bilgisi ve donanımına hiç değinmediğimi fark ettim:

Öncelikle belirtmek istediğim bir konu var, araç tamamen yetkili servis bakımlı; fakat biz yetkili servisteki ustalardan şüphe ettiğimiz için sanayide 2.0 TSI konusunda tecrübeli olan kişilere gideceğiz sadece, gerektiği zaman yetkili servise de gidilir.

15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG
220 HP 350 NM Tork
DQ 250 6 ileri Islak Çift Kavrama Şanzıman(oranlar epey uzun, 6. vites 2000 dd 110 km/h)
1445 kg(ruhsat)
0-100 6.8 ama bu güçlere çıkınca kullanıcıya bağlı olarak çok değişkenlik gösteriyor
Launch Control var
Tamamen Deri vRS Logolu Spor Koltuklar(opsiyon)
Sürücü Diz Hava Yastığı(opsiyon)
Isıtmalı Ön Cam(opsiyon)
Koyu Renk Arka Camlar(opsiyon)
Panoramik Sunroof(opsiyon)
Xtreme 19” Alüminyum Alaşım Jantlar(opsion)
Köşe Dönüş Özellikli Sis Farı(opsiyon)
CANTON Hi-Fi Müzik Sistemi 570 W (opsiyon)
Isıtmalı Ön-Arka koltuklar

Dikkatimi çeken donanımlar ve eksik donanımlar:
Anahtarsız giriş çalıştırma YOK
5.8” Multimedya(iyi olmamış)
Arka park sensörü var ama ön park sensörü yok
Geri görüş kamerası yok, orj taktırcaz, önerilerinizi beklerim
Çift Bölgeli Otomatik Klima
Mekanik Bel Desteği
Renkli Yol Bilgisayarı Ekranı
ASR Off-ESC Spor
Far-Yağmur Sensörü
Elektrikli el freni-brake hold YOK
Car Play YOK
Usb-Aux-Sd car-CD-Bluetooth
LED Gündüz farlı Adaptif Bi-Xenon
Standart 6 Bölge Hava Yastığı
Spor vRS Süspansiyon
XDS
Start-Stop
Spor vRS Logolu deri direksiyon, vRS logolu DSG vites topuzu
Cruise Control
Ön-Arka Kol Dayama
Elektrikli-Isıtmalı-Katlanır Yan aynalar
Otomatik kararan iç-yan dikiz aynaları
Alarm
18” Yarım Boy Stepne
Aşırı kullanışlı bagaj, çift taraflı kauçuk-halı bagaj havuzu

Araç hakkındaki 600-700 km lik 5 günlük tecrübemi aktarmam gerekirse kesinlikle çok yönlü bir araç, 19” jantlara rağmen gayet konforlu(225/35 R19 2.7 bar ön-arka lastikler), üzerinde taze takılmış farroad lastikler var, bu lastiklerleb bile fena yol tutmuyor, fazlasıyla vasat bir lastik olacağını düşünüyordum ama beklentimin çok üstünde çıktı. Yaz için şimdi PS 4S, kış için 17” jant(oem) ve TS 860 alacağız. İlerleyen zamnlar için LSD düşünüyoruz. Yazılım işini şimdilik düşünmüyoruz. Balatalar yan sanayi takılmış ama frenler yine de çok çok iyi tutuyor, tabi üst üste 5 sert fren yapmadım, o zaman yan sanayi olduğunu hatırlatır. O yüzden disk-balata işine el atılacak. Tüm sıvılar (motor yağı-antifreeze-fren hidroliği-şanzıman yağı) Motul ile değiştirilecek. İçi çok geniş ve simply clever ayrıntılarını görmek mest ediyor. Mesela arka cam perdesi. 6 ileri yaş kavrama 7 ileriye göre yavaş, sound actuator sadece sport modunda devreye giriyor ve fazlasıyla keyif veriyor. Kulakçıklı direksiyon çok rahat. Yakıt olarak Ankara-Aksaray 5.8 L 109 km/s ortalama ile kat edilmiş dün akşam. İki şehirde rakım olarak hemen hemen aynı. 2.0 motor hacmi kendini belli ediyor her devir aralığında, araba kendini rahat ilerlettiği için yarı kavrama durumu sıfıra yakın. Yalıtım anlamında iyi ama çok iyi diyemeyeceğim. Turbo küçük olduğu için alt-orta devirler çok iyi, üst devirler de gayet iyi ama diğer bölgelerdeki kdar iyi değil.
 
Birkaç taze ve güzel resim koyayım dedim :)

https://i.hizliresim.com/ODgJ1z.jpg
https://i.hizliresim.com/b63QNG.jpg
https://i.hizliresim.com/dBp4Y7.jpg
https://i.hizliresim.com/5yJpWD.jpg
https://i.hizliresim.com/AzaZBz.jpg
https://i.hizliresim.com/0zdbOR.jpg
https://i.hizliresim.com/4z4Y6p.jpg
https://i.hizliresim.com/JD1dPW.jpg
https://i.hizliresim.com/ODgJQz.jpg
https://i.hizliresim.com/zMXQdO.jpg
https://i.hizliresim.com/GDVbLN.jpg
https://i.hizliresim.com/yqQ2b9.jpg
https://i.hizliresim.com/WD5WJP.jpg

Aracın teknik bilgisi ve donanımına hiç değinmediğimi fark ettim:

Öncelikle belirtmek istediğim bir konu var, araç tamamen yetkili servis bakımlı; fakat biz yetkili servisteki ustalardan şüphe ettiğimiz için sanayide 2.0 TSI konusunda tecrübeli olan kişilere gideceğiz sadece, gerektiği zaman yetkili servise de gidilir.

15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG
220 HP 350 NM Tork
DQ 250 6 ileri Islak Çift Kavrama Şanzıman(oranlar epey uzun, 6. vites 2000 dd 110 km/h)
1445 kg(ruhsat)
0-100 6.8 ama bu güçlere çıkınca kullanıcıya bağlı olarak çok değişkenlik gösteriyor
Launch Control var
Tamamen Deri vRS Logolu Spor Koltuklar(opsiyon)
Sürücü Diz Hava Yastığı(opsiyon)
Isıtmalı Ön Cam(opsiyon)
Koyu Renk Arka Camlar(opsiyon)
Panoramik Sunroof(opsiyon)
Xtreme 19” Alüminyum Alaşım Jantlar(opsion)
Köşe Dönüş Özellikli Sis Farı(opsiyon)
CANTON Hi-Fi Müzik Sistemi 570 W (opsiyon)
Isıtmalı Ön-Arka koltuklar

Dikkatimi çeken donanımlar ve eksik donanımlar:
Anahtarsız giriş çalıştırma YOK
5.8” Multimedya(iyi olmamış)
Arka park sensörü var ama ön park sensörü yok
Geri görüş kamerası yok, orj taktırcaz, önerilerinizi beklerim
Çift Bölgeli Otomatik Klima
Mekanik Bel Desteği
Renkli Yol Bilgisayarı Ekranı
ASR Off-ESC Spor
Far-Yağmur Sensörü
Elektrikli el freni-brake hold YOK
Car Play YOK
Usb-Aux-Sd car-CD-Bluetooth
LED Gündüz farlı Adaptif Bi-Xenon
Standart 6 Bölge Hava Yastığı
Spor vRS Süspansiyon
XDS
Start-Stop
Spor vRS Logolu deri direksiyon, vRS logolu DSG vites topuzu
Cruise Control
Ön-Arka Kol Dayama
Elektrikli-Isıtmalı-Katlanır Yan aynalar
Otomatik kararan iç-yan dikiz aynaları
Alarm
18” Yarım Boy Stepne
Aşırı kullanışlı bagaj, çift taraflı kauçuk-halı bagaj havuzu

Araç hakkındaki 600-700 km lik 5 günlük tecrübemi aktarmam gerekirse kesinlikle çok yönlü bir araç, 19” jantlara rağmen gayet konforlu(225/35 R19 2.7 bar ön-arka lastikler), üzerinde taze takılmış farroad lastikler var, bu lastiklerleb bile fena yol tutmuyor, fazlasıyla vasat bir lastik olacağını düşünüyordum ama beklentimin çok üstünde çıktı. Yaz için şimdi PS 4S, kış için 17” jant(oem) ve TS 860 alacağız. İlerleyen zamnlar için LSD düşünüyoruz. Yazılım işini şimdilik düşünmüyoruz. Balatalar yan sanayi takılmış ama frenler yine de çok çok iyi tutuyor, tabi üst üste 5 sert fren yapmadım, o zaman yan sanayi olduğunu hatırlatır. O yüzden disk-balata işine el atılacak. Tüm sıvılar (motor yağı-antifreeze-fren hidroliği-şanzıman yağı) Motul ile değiştirilecek. İçi çok geniş ve simply clever ayrıntılarını görmek mest ediyor. Mesela arka cam perdesi. 6 ileri yaş kavrama 7 ileriye göre yavaş, sound actuator sadece sport modunda devreye giriyor ve fazlasıyla keyif veriyor. Kulakçıklı direksiyon çok rahat. Yakıt olarak Ankara-Aksaray 5.8 L 109 km/s ortalama ile kat edilmiş dün akşam. İki şehirde rakım olarak hemen hemen aynı. 2.0 motor hacmi kendini belli ediyor her devir aralığında, araba kendini rahat ilerlettiği için yarı kavrama durumu sıfıra yakın. Yalıtım anlamında iyi ama çok iyi diyemeyeceğim. Turbo küçük olduğu için alt-orta devirler çok iyi, üst devirler de gayet iyi ama diğer bölgelerdeki kdar iyi değil.
Valla araba gayet yeterliymiş. Tamam, mekanik kilit yok ama en azından xds varmış. Önce xds'in virajlarda size yetmeyeceği limitlere çıkın, sonra düşünürsünüz. Mekanik el freni de spor bir modelde daha makbul diye düşünüyorum. Özellikle önden çekişli arabada gün gelir ihtiyaç haline dönüşebilir. Bence elektronik park frenini eksik olarak görmeyin, tercih olarak görün :)

Yazdıkların arasından benim eksik gördüğüm tek şey geri görüş kamerası :) Benim önerebileceğim bir şey yok ama yakın zamanda bir arkadaş Scirocco'suna vw ile uyumlu geri görüş kameralı Navi..bilmemne markalı Android bir sistem taktırdı. Söylediğine göre VW yetkili servisinde de aksesuar olarak takılan bir ürünmüş. Geri görüş kamerası çalıştığında köşede park sensörü grafik olarak gözükmeye devam ediyor, araç bilgilerine cihazdan ulaşılabiliyor. Yani tam uyum durumu var. Multimedyadan memnun değilseniz ve geri görüş de arıyorsanız öyle bir şey araştırabilirsiniz. Ama işin sonunda Canton ses sistemine yazık olur mu onu bilemem.
 
@bt yok, multimedya kalır da kameraya çözüm arıyoruz, yan sanayi ama kaliteli 600 TL, orj 1250 TL, hayırlısı...

@by valla bence de bu gidiş insan olana yeter :D

Ayrıcaaa, güzel bir haber, lastik işini çok güzel çözdüm toplu olarak fiyatını söylesem bayılır düşersiniz ama uyguna geldi yine de epey, bide satılık 2 set lastik var, öyle düşününce bence epey ama epey uyguna geldi:

235/35 R19 Michelin Pilot Sport 4S(2018)
225/45 R17 Continental ContiWinterContact TS860(2018)
Yeni boyanmış, gam metal 17" Leon FR Jantı

Hepsine.... hayır söylemicem ben bile fenalaştım soğuk su içiyorum :D
 
Birkaç taze ve güzel resim koyayım dedim :)

https://i.hizliresim.com/ODgJ1z.jpg
https://i.hizliresim.com/b63QNG.jpg
https://i.hizliresim.com/dBp4Y7.jpg
https://i.hizliresim.com/5yJpWD.jpg
https://i.hizliresim.com/AzaZBz.jpg
https://i.hizliresim.com/0zdbOR.jpg
https://i.hizliresim.com/4z4Y6p.jpg
https://i.hizliresim.com/JD1dPW.jpg
https://i.hizliresim.com/ODgJQz.jpg
https://i.hizliresim.com/zMXQdO.jpg
https://i.hizliresim.com/GDVbLN.jpg
https://i.hizliresim.com/yqQ2b9.jpg
https://i.hizliresim.com/WD5WJP.jpg

Aracın teknik bilgisi ve donanımına hiç değinmediğimi fark ettim:

Öncelikle belirtmek istediğim bir konu var, araç tamamen yetkili servis bakımlı; fakat biz yetkili servisteki ustalardan şüphe ettiğimiz için sanayide 2.0 TSI konusunda tecrübeli olan kişilere gideceğiz sadece, gerektiği zaman yetkili servise de gidilir.

15’ Skoda Octavia vRS 2.0 TSI DSG
220 HP 350 NM Tork
DQ 250 6 ileri Islak Çift Kavrama Şanzıman(oranlar epey uzun, 6. vites 2000 dd 110 km/h)
1445 kg(ruhsat)
0-100 6.8 ama bu güçlere çıkınca kullanıcıya bağlı olarak çok değişkenlik gösteriyor
Launch Control var
Tamamen Deri vRS Logolu Spor Koltuklar(opsiyon)
Sürücü Diz Hava Yastığı(opsiyon)
Isıtmalı Ön Cam(opsiyon)
Koyu Renk Arka Camlar(opsiyon)
Panoramik Sunroof(opsiyon)
Xtreme 19” Alüminyum Alaşım Jantlar(opsion)
Köşe Dönüş Özellikli Sis Farı(opsiyon)
CANTON Hi-Fi Müzik Sistemi 570 W (opsiyon)
Isıtmalı Ön-Arka koltuklar

Dikkatimi çeken donanımlar ve eksik donanımlar:
Anahtarsız giriş çalıştırma YOK
5.8” Multimedya(iyi olmamış)
Arka park sensörü var ama ön park sensörü yok
Geri görüş kamerası yok, orj taktırcaz, önerilerinizi beklerim
Çift Bölgeli Otomatik Klima
Mekanik Bel Desteği
Renkli Yol Bilgisayarı Ekranı
ASR Off-ESC Spor
Far-Yağmur Sensörü
Elektrikli el freni-brake hold YOK
Car Play YOK
Usb-Aux-Sd car-CD-Bluetooth
LED Gündüz farlı Adaptif Bi-Xenon
Standart 6 Bölge Hava Yastığı
Spor vRS Süspansiyon
XDS
Start-Stop
Spor vRS Logolu deri direksiyon, vRS logolu DSG vites topuzu
Cruise Control
Ön-Arka Kol Dayama
Elektrikli-Isıtmalı-Katlanır Yan aynalar
Otomatik kararan iç-yan dikiz aynaları
Alarm
18” Yarım Boy Stepne
Aşırı kullanışlı bagaj, çift taraflı kauçuk-halı bagaj havuzu

Araç hakkındaki 600-700 km lik 5 günlük tecrübemi aktarmam gerekirse kesinlikle çok yönlü bir araç, 19” jantlara rağmen gayet konforlu(225/35 R19 2.7 bar ön-arka lastikler), üzerinde taze takılmış farroad lastikler var, bu lastiklerleb bile fena yol tutmuyor, fazlasıyla vasat bir lastik olacağını düşünüyordum ama beklentimin çok üstünde çıktı. Yaz için şimdi PS 4S, kış için 17” jant(oem) ve TS 860 alacağız. İlerleyen zamnlar için LSD düşünüyoruz. Yazılım işini şimdilik düşünmüyoruz. Balatalar yan sanayi takılmış ama frenler yine de çok çok iyi tutuyor, tabi üst üste 5 sert fren yapmadım, o zaman yan sanayi olduğunu hatırlatır. O yüzden disk-balata işine el atılacak. Tüm sıvılar (motor yağı-antifreeze-fren hidroliği-şanzıman yağı) Motul ile değiştirilecek. İçi çok geniş ve simply clever ayrıntılarını görmek mest ediyor. Mesela arka cam perdesi. 6 ileri yaş kavrama 7 ileriye göre yavaş, sound actuator sadece sport modunda devreye giriyor ve fazlasıyla keyif veriyor. Kulakçıklı direksiyon çok rahat. Yakıt olarak Ankara-Aksaray 5.8 L 109 km/s ortalama ile kat edilmiş dün akşam. İki şehirde rakım olarak hemen hemen aynı. 2.0 motor hacmi kendini belli ediyor her devir aralığında, araba kendini rahat ilerlettiği için yarı kavrama durumu sıfıra yakın. Yalıtım anlamında iyi ama çok iyi diyemeyeceğim. Turbo küçük olduğu için alt-orta devirler çok iyi, üst devirler de gayet iyi ama diğer bölgelerdeki kdar iyi değil.

Bence 5.8 den orjinal 8 inçlik bolero ekrana geçin. Hem ekran baya büyür,carplay gelir ve geri görüş çok daha güzel olur.