ferrariye bu yapılırmı bee

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tyln
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Elazığda gurbetçi Ferrari ile bunu yaptı, siz neler diyorsunuz :D
boru_1874.jpg
 
en baştaki reklam için yapılanda pek sıkıntı göremedim .:D düşünün adam okadar zenginki kimbilir diğer araçları ne ki reklam için ferrari kullanmış
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
dostlar mesele ferrarinin show veya performans için değişikliğe uğraması değil ferrarisine şirket aracı muamelesi yapıp reklam koyması :D yoksa tabi mühendislerin trafik için belirli sınırlamalara maruz kalması ama pist için farklı modifiyelere gidilmesi normal
 
şöyle birşey var yukarıda bahsi geçmiş ben bu konuda @CenkGs abiye katılıyorum nedenide şu bizim ülkemizde ki modifiye kültürüne baktığımızda üst segment araçlar için kaliteli modifiye ve işin aslına uygun çalışan garaj sayısı sınırlı onlarda istanbulda çoğu diğer türlü baktığınızda kusura bakmayın ama sanayi efsanesi herkes ayrı telden çalıyor bana kalırsa modifiye garajlarında mühendis bulunmalı aerodinamik ağırlık dağılımı vs. detaylıca incelenip ona göre modifikasyon yapılmalı amerikada ki garajlara baktığınızda taş devrinde gibiyiz 2 tane plastik body kit bir çakma yazılım haydi yallah yav geçen dacıa logana yazılım attırmak isteyen adama 750 tl fiyat çektiler dedim yuh ülkede modifiye kültürü hiç iyi yere gitmiyor beğendiğim tek modifiye tarzı ve kültürü evo testinde ki araçtı :D
 
Ben bu tarz son teknoloji ve en ileri mühendislikle üretilen otomobillerin modifikasyona maruz bırakılması taraftarı değilim. İlla yapılacaksa ya üreticisi tarafından ya da üreticinin uygun gördüğü firmalar tarafından modifiye edilmesinden yanayım. Şu pist spec için üretilmiş modelleri hariç, onlar belli ki baştan aşağı üreticinin elinden geçerek o hale geliyor.

Fakat tüm süper sporlar bir yana Ferrari bir yanadır. Çünkü Ferrari sadece süper spor otomobil üreten marka değildir. Onların ürettiği araçların el ile montajlanan en ufak vidası bile otomobil tarihi, kültürü kokar. Ferrari bir kültürdür, markaya göre ve bir çok insana göre bir kartvizittir. Her param var diyenin sahip olamayacağı, her sahip olanın da üzerinde her istediğini yapamayacağı buram buram kültür kokan bir markadır. Böyle bir markanın üretim bandından çıkan bir aracının sokak otomobilleri versiyonuna büründürülmesi, hem de bunun marka onaysız ve işlemsiz yapılmaya çalışılması, benim için otomobil kültürüne ihanettir. Ferrari'yi özel kılan kendisine has üretim teknolojisi, duruşu ve sürücüye yolda hissettirdikleridir. Modifiyeli bir Ferrari sıradanlaşır, tıpkı diğerlerine benzer. Bırakın o kendisine has kalsın, hep özel kalsın.
 
Son düzenleme:
Ben bu tarz son teknoloji ve en ileri mühendislikle üretilen otomobillerin modifikasyona maruz bırakılması taraftarı değilim. İlla yapılacaksa ya üreticisi tarafından ya da üreticinin uygun gördüğü firmalar tarafından modifiye edilmesinden yanayım. Şu pist spec için üretilmiş modelleri hariç, onlar belli ki baştan aşağı üreticinin elinden geçerek o hale geliyor.

Fakat tüm süper sporlar bir yana Ferrari bir yanadır. Çünkü Ferrari sadece süper spor otomobil üreten marka değildir. Onların ürettiği araçların el ile montajlanan en ufak vidası bile otomobil tarihi, kültürü kokar. Ferrari bir kültürdür, markaya göre ve bir çok insana göre bir kartvizittir. Her param var diyenin sahip olamayacağı, her sahip olanın da üzerinde her istediğini yapamayacağı buram buram kültür kokan bir markadır. Böyle bir markanın üretim bandından çıkan bir aracının sokak otomobilleri versiyonuna büründürülmesi, hem de bunun marka onaysız ve işlemsiz yapılmaya çalışılması, benim için otomobil kültürüne ihanettir. Ferrari'yi özel kılan kendisine has üretim teknolojisi, duruşu ve sürücüye yolda hissettirdikleridir. Modifiyeli bir Ferrari sıradanlaşır, tıpkı diğerlerine benzer. Bırakın o kendisine has kalsın, hep özel kalsın.
İşte bu yüzden rüya garajımın 1 numarası 458 Speciale:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Cenk
Heh bana bunlarla gelin. Ferrari onaylı bir modifikasyona uğramış showcar ise diyeceğim bir şey yoktur. Sonuç olarak Ferrari bunu onaylamış. Ama Ferrari'nin yapmadığı yahut onaylamadığı herhangi bir modifkasyonu da bu araçlar için saçma bulurum. Çünkü o araca modifikasyon yapılabilmesi için o aracı baştan sona kendi yaratan ve dizayn eden mühendislerine ihtiyaç vardır. Bence öyle yani. Anlatmaya çalıştığım şey bu.
Misal focus rs satın alıyorsun stock, sonra gidip Ford'un anlaşamalı olduğu ve mühendislerinin de onay verdiği mountune modifikasyon şirketinde araca yazılım ve body kit yaptırabiliyorsun. Yani aracın üreticisinin onay verdiği yahut kendi yaptığı bir modifikasyon olmalı bu. Onun haricindekileri saçma buluyorum. Hele hele Ferrari de hepten saçma buluyorum.
Abi videoda gosteriyorlar matkapla yan camurluk kesiyor adamlar yav saka gibi. Ek olarak gt3 race car bile o kadar cikinti girintiye maruz kalmamis.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...