niye 16734Makine manyag olmuş yaw janltlar falan tr de tek 16734 lira eder bu
niye 16734Makine manyag olmuş yaw janltlar falan tr de tek 16734 lira eder bu
Yazılı olmayan kurallara uyarak değerlendirme sonucu yazdığım gerçekçi fiyattır. Şu an ederi budur.niye 16734
17000 vereyim?Yazılı olmayan kurallara uyarak değerlendirme sonucu yazdığım gerçekçi fiyattır. Şu an ederi budur.
olur hangi notere getireyim17000 vereyim?
ardahanolur hangi notere getireyim
kredi kartına taksit yok mupara peşin o zaman
gelmiş geçmiş olsun adamım, allah beterinden korusun iyi sizde bişi yok
geçmiş olsun hacım olacağı varmış şimdi eskisinden de iyi olur merak etme
Hepinize çok teşekkürlerGeçmiş olsun
Sökülmeyen parçalar için en etkili çözüm 50/50 atf yağ+aseton karışımı aklında bulunsun, bu karısımı yaparsan uzun süre her yerde kullanabilirsin boşa wd40 a para verme. Somuna biraz da ısı uygularsan kolayca sökersin.13 anahtarla açılan somunu var da pastan kitlemiş, somunu söküyorum silecek kalıyo orda Wd40 pas çözücü sirke falan ne bulduysam denedim fayda etmedi. Ne hikmetse kendini saldı bi tanesi dün düzelttik zaten asıl benim için önemli olan da kendi önümdekiydi diğeri dursun biraz daha
Sağolasın, o somunu saldım artık hiç uğraşmıyorum ama birkaç somun var çıkmauan aklımda bulunsun bu formülSökülmeyen parçalar için en etkili çözüm 50/50 atf yağ+aseton karışımı aklında bulunsun, bu karısımı yaparsan uzun süre her yerde kullanabilirsin boşa wd40 a para verme. Somuna biraz da ısı uygularsan kolayca sökersin.
Bu arada kaza için geçmiş olsun..
kankacim çok geçmiş olsun
Sağolun TeşekkürlerGeçmiş olsun, jantların nazarı çıkmış.
Çok teşekkürler çok daha iyileri sizlerin olsunÖncelikle geçmiş olsun,bütün aşamalarına baktım aracın hatrı sayılır bir emek var ellerinize sağlık.Bu Favoritlere son zamanlarda bakıyordum ve beğeniyordum düşük bütçe için çok uygun ve mantıklı bir seçim olduğu kanısına iyice vardım sayenizde.Aracın ilk fotolarında diri olduğu belli oluyor sizin eklemeleriniz ve düzeltmelerinizle dahada hoş bir hal almış.Ellerinize sağlık,güncellemeler için takipteyim.
ateşlemede nasıl bi sıkıntı vardı dostum sabah çalışmama gibi bir durum mu yoksa tekleme vs miMerabalaar, istemeyerek de olsa aciliyeti olan bi durum nedeniyle sanayi ziyaretinde bulunduk. Sol ark amortisör alt takozu parçalandığı için amortisör kulenin içinde kafasına göre geziyor dayanılmaz bi ses yapıyodu. Madem girdik bi kere eksiklerini halledelim diye düşünüp uzun zamandır şüphelendiğim ateşleme sisteminin bi kontorünü istedim, distribütör sizlere ömür. Kendi parçalarının kalitelisinin olmaması nedeniyle renault (tahminimce r9 ya da r12, belki de ortak) distribütörü, ona uyumlu bobin, ve bildiğimiz skoda buji kablosu olarak buji hariç ateşleme sistemi komple yenilendi. Bujiler söküldü durumları gayet iyiymiş. Bujilerde parçacının abi en iyisi en orijinali dediği "magneti marelli" marka çıktı Görülen eksikleri tamamladık, bu aralar tekrar yolumuzun düşmemesi dileğiyle
Kış soğuklarında tek marşta çalışıyordu ama marş baya uzun sürüyordu, ara tekleme yapıyordu hafiften bi de tüketimde dengesizlik vardı w depo ortalaması birbirinin 2 katı falan çıkıyordu. arabayı da aldığımdan beri hiç bakmadık ateşlemesine bi kontrol edelim buji falan değişelim gerekirse dedik distribütörü açtık baya boşluk yapmış. Bunların kendi distribütörünün orijinalini bulmak imkansız gibi o yüzden tofaş ya da renault gibi araçların distribütörünü tornayla ayarlıyor bazı ustalar bizimki de renault daha sağlıklı oluyor diye distribütör bobin set olarak ayarladı taktı. Direkt gidip skoda parçacısından çin malı alsam yarı fiyatına falan gelecekti ama 3-5 ay sonra yine aynı oluyor diyo kullanıcılarateşlemede nasıl bi sıkıntı vardı dostum sabah çalışmama gibi bir durum mu yoksa tekleme vs mi