13 anahtarla açılan somunu var da pastan kitlemiş, somunu söküyorum silecek kalıyo orda :D Wd40 pas çözücü sirke falan ne bulduysam denedim fayda etmedi. Ne hikmetse kendini saldı bi tanesi dün düzelttik zaten asıl benim için önemli olan da kendi önümdekiydi :D diğeri dursun biraz daha
Sökülmeyen parçalar için en etkili çözüm 50/50 atf yağ+aseton karışımı aklında bulunsun, bu karısımı yaparsan uzun süre her yerde kullanabilirsin boşa wd40 a para verme. Somuna biraz da ısı uygularsan kolayca sökersin.
Bu arada kaza için geçmiş olsun..
 
Sökülmeyen parçalar için en etkili çözüm 50/50 atf yağ+aseton karışımı aklında bulunsun, bu karısımı yaparsan uzun süre her yerde kullanabilirsin boşa wd40 a para verme. Somuna biraz da ısı uygularsan kolayca sökersin.
Bu arada kaza için geçmiş olsun..
Sağolasın, o somunu saldım artık hiç uğraşmıyorum ama birkaç somun var çıkmauan aklımda bulunsun bu formül
 
Öncelikle geçmiş olsun,bütün aşamalarına baktım aracın hatrı sayılır bir emek var ellerinize sağlık.Bu Favoritlere son zamanlarda bakıyordum ve beğeniyordum düşük bütçe için çok uygun ve mantıklı bir seçim olduğu kanısına iyice vardım sayenizde.Aracın ilk fotolarında diri olduğu belli oluyor sizin eklemeleriniz ve düzeltmelerinizle dahada hoş bir hal almış.Ellerinize sağlık,güncellemeler için takipteyim👍:).
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
kankacim çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun, jantların nazarı çıkmış.
Sağolun Teşekkürler
Öncelikle geçmiş olsun,bütün aşamalarına baktım aracın hatrı sayılır bir emek var ellerinize sağlık.Bu Favoritlere son zamanlarda bakıyordum ve beğeniyordum düşük bütçe için çok uygun ve mantıklı bir seçim olduğu kanısına iyice vardım sayenizde.Aracın ilk fotolarında diri olduğu belli oluyor sizin eklemeleriniz ve düzeltmelerinizle dahada hoş bir hal almış.Ellerinize sağlık,güncellemeler için takipteyim👍:).
Çok teşekkürler çok daha iyileri sizlerin olsun :)
 
14 inç jantlara şimdilik veda ettik, arkalarda sürtme sorunu oldu üzerindeki lastikler kötüydü muayene geliyordu gibi nedenlerle eski jantlarımı tekrar taktım.


Daha sonra yukarıda gördüğünüz gibi bi boya işimiz oldu. Muayene yaklaştı, bugün egzoz emisyon ölçümüne gittiğimde son susturucunun parçalanmış olduğunu gördük, gittim son susturucuyu değiştirdim ortanın durumu iyiymiş. Arka değiştikten sonra emisyon ölçümüne girdik geçtik.

egzoz.jpeg

IMG_20200307_145850.jpg
Bir de boyacıya girmişken aklıma gelen pütür spreyini sordum fiyatı makul geldi aldım, macun kullandığım davlumbaz içine boya yerine pütür sıktım telefon göstermediği için içini çekemedim. Pütür beklediğimden kat kat az kullanıldığı için daha sonra müsait bi vakitte tüm lastiklerin davlumbaz içlerine yapılacak.

Haftaya bugün muayenemiz var gerginiz, he bi de kazada kendinden geçen ön plakayı yeniledim
 
Son düzenleme:
Muayeneye girdik, rot kolu ve sinyal renginden kaldık. Rot kolu, rot başı bi de bunların toz lastiği varmış o ve sinyal ampulü değişti. Muayene tekrarında o kadar tınlamıyolar ki diğer şeyleri toz lastiği hafif kusur olduğu halde değiştirdim bakmadan hafif yazıp geçmiş :D

2022'de görüşürüz TuvTürk

2022.jpeg
 
WhatsApp Image 2020-04-09 at 13.41.42.jpeg
Merabalaar, istemeyerek de olsa aciliyeti olan bi durum nedeniyle sanayi ziyaretinde bulunduk. Sol ark amortisör alt takozu parçalandığı için amortisör kulenin içinde kafasına göre geziyor dayanılmaz bi ses yapıyodu. Madem girdik bi kere eksiklerini halledelim diye düşünüp uzun zamandır şüphelendiğim ateşleme sisteminin bi kontorünü istedim, distribütör sizlere ömür. Kendi parçalarının kalitelisinin olmaması nedeniyle renault (tahminimce r9 ya da r12, belki de ortak) distribütörü, ona uyumlu bobin, ve bildiğimiz skoda buji kablosu olarak buji hariç ateşleme sistemi komple yenilendi. Bujiler söküldü durumları gayet iyiymiş. Bujilerde parçacının abi en iyisi en orijinali dediği "magneti marelli" marka çıktı Görülen eksikleri tamamladık, bu aralar tekrar yolumuzun düşmemesi dileğiyle :)
 
Merabalaar, istemeyerek de olsa aciliyeti olan bi durum nedeniyle sanayi ziyaretinde bulunduk. Sol ark amortisör alt takozu parçalandığı için amortisör kulenin içinde kafasına göre geziyor dayanılmaz bi ses yapıyodu. Madem girdik bi kere eksiklerini halledelim diye düşünüp uzun zamandır şüphelendiğim ateşleme sisteminin bi kontorünü istedim, distribütör sizlere ömür. Kendi parçalarının kalitelisinin olmaması nedeniyle renault (tahminimce r9 ya da r12, belki de ortak) distribütörü, ona uyumlu bobin, ve bildiğimiz skoda buji kablosu olarak buji hariç ateşleme sistemi komple yenilendi. Bujiler söküldü durumları gayet iyiymiş. Bujilerde parçacının abi en iyisi en orijinali dediği "magneti marelli" marka çıktı Görülen eksikleri tamamladık, bu aralar tekrar yolumuzun düşmemesi dileğiyle :)
ateşlemede nasıl bi sıkıntı vardı dostum sabah çalışmama gibi bir durum mu yoksa tekleme vs mi
 
ateşlemede nasıl bi sıkıntı vardı dostum sabah çalışmama gibi bir durum mu yoksa tekleme vs mi
Kış soğuklarında tek marşta çalışıyordu ama marş baya uzun sürüyordu, ara tekleme yapıyordu hafiften bi de tüketimde dengesizlik vardı w depo ortalaması birbirinin 2 katı falan çıkıyordu. arabayı da aldığımdan beri hiç bakmadık ateşlemesine bi kontrol edelim buji falan değişelim gerekirse dedik distribütörü açtık baya boşluk yapmış. Bunların kendi distribütörünün orijinalini bulmak imkansız gibi o yüzden tofaş ya da renault gibi araçların distribütörünü tornayla ayarlıyor bazı ustalar bizimki de renault daha sağlıklı oluyor diye distribütör bobin set olarak ayarladı taktı. Direkt gidip skoda parçacısından çin malı alsam yarı fiyatına falan gelecekti ama 3-5 ay sonra yine aynı oluyor diyo kullanıcılar
 
  • Beğeni
Tepkiler: UCY ve Mt.Akina