Mutlu yıllarBeyler an itibariyle 19 olmus bulunuyorum![]()

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mutlu yıllarBeyler an itibariyle 19 olmus bulunuyorum![]()
bende diyorum yapalım ama nerdeeee başımızdaki sağolsunmesaiye gittiğin an çayı koycan hacı o demlenirken üj bej işleri halledicen sonra çayı içip yüklenicen![]()
o zaman hyperbyte yapıcan reisBende 230 mb netim var
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bana sorarsanız fazla bütçe ayırmayın çünkü pist arabalarında günlük kullanımda sıkıntı çıkıyor ayrıca bol bol parça değiştireceksiniz pahalı bir araçla bunu yapmak pek mümkün olmayabilir.Birinci tavsiyem eğer arkadan itişli bir makine düşünüyorsanız manuel kompakt e46'lara bakın şasisinin ağırlık dağılımı 50/50 oranında ayrıca BMW'nin yaptığı arabalarda da yol tutuş olarak ne kadar geniş bir limiti olduğunu biliyoruz.O şasiye 200 bg kadar yüklerseniz yine de sapıtmaz yani kabaca bir hesapla maktajlı 318ti ler fabrika çıkışlı 143 ps ufak tefek oynamalarla o motordan 190 bg e kadar çıkarabilirsiniz gözünüze az gelmiş olabilir ama kompaktların kilosu sedan ve coupelardan çok çok daha az.Yani tahminen bir pist gününe gittiğiniz de koltukları felan söküp girerseniz.1200 kg 190 bg ile bir çok arabayı tokatlayabilirsiniz.Bir diğer araba ise eğer arkadan itiş istemiyorsanız tek kapı Focus 1 2.0(130ps) öneririm.Tamam motor hacmi /ps olarak düşük bir çıkışı olsa da siz ufak oynamalarla o motoru güçlendirebilir ve Focus 1'in güçlü şasisi ile baş başa kalabilirsiniz.Çok güzel bee ''Track Day'' car.Projenizin tamamlandığı günleri de görmek dileğiyle.Bütçe epey geniş kardeşim, şu an net bir rakam vermek istemiyorum. Vereceğiniz öneriler üzerinden gidip bir şeçim yapacağım. Zaten kriterlerim de belli. Hesap kitap daha sonraki iş.
Uyuyan panpalara iyi uykular, gececi tayfaya iyi forumlar diliyorum. Güzel bir güne uyanmanız dileğiyle, iyi geceler.![]()
Link atmislar zaten dun youtubeda yuklenmisler dogana hepsini silmis ezikHayrola abi ne oldu ?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ufff bitane olcak gc8 sti yada 2.0 gt turbo varyaaaa yakar kavururDediğim gibi arkadan itişli arabalar şu an için son planda. Kendi deneyimlerime dayanarak söylüyorum bunları. 330 ile piste çıktığımda gayet eğlenmiştim. Fakat aynı piste Fk2 Type-R ile girdiğimde aldığım keyif 5 kat daha fazlaydı. Keza Megane RS'de daha çok keyifliydi. Focus 1 öneriniz değerlendirilebilir, gayet mantıklı. Zamanında kullanmışlığım var. Hakikaten arabanın şasisi çok dirayetli. Sürüş zevkini anlatmama gerek yok zaten.Fakat benim aklıma daha çok yatan iki tür var: hot-hatch ya da sti, evo tarzı japon makineleri. Bakalım, önümde daha uzun bir zaman var. Hayat ne gösterir bilinmez belki fikrimden cayabilirim de. Umarım hayalimdeki aracı toplayabilirim. Sizler de yanımdayken işim daha da kolaylaşıyor. Önerileriniz ve ilginiz için teşekkür ederim.
@Mt.Akina
Sanruff![]()
@alfhonso bi bak istersen reis incelemeden attım ama
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
AahahahaS
Sanruff![]()
panpa çayı kaçırdınGünaydın beyler)
Vealeykümselam.Sa beyler![]()
Akşam kahve yudumlarız panpapanpa çayı kaçırdın![]()
Aleyküm selamSa beyler
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
MMMMM en sevdiğim, yanında özenle yapılmış antep fıstıklı lokum da var mıAkşam kahve yudumlarız panpa![]()
şşşş o bende raaad olMMMMM en sevdiğim, yanında özenle yapılmış antep fıstıklı lokum da var mı![]()
Hayırlı olsun kaptan ben daha almadım onsuz da yaşayabiliyomuşum onu anladımDayanamayip mi power bank aldim beyler @alfhonso @maximaorhan