Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bütçe epey geniş kardeşim, şu an net bir rakam vermek istemiyorum. Vereceğiniz öneriler üzerinden gidip bir şeçim yapacağım. Zaten kriterlerim de belli. Hesap kitap daha sonraki iş. :)

Uyuyan panpalara iyi uykular, gececi tayfaya iyi forumlar diliyorum. Güzel bir güne uyanmanız dileğiyle, iyi geceler. :)
Hocam bana sorarsanız fazla bütçe ayırmayın çünkü pist arabalarında günlük kullanımda sıkıntı çıkıyor ayrıca bol bol parça değiştireceksiniz pahalı bir araçla bunu yapmak pek mümkün olmayabilir.Birinci tavsiyem eğer arkadan itişli bir makine düşünüyorsanız manuel kompakt e46'lara bakın şasisinin ağırlık dağılımı 50/50 oranında ayrıca BMW'nin yaptığı arabalarda da yol tutuş olarak ne kadar geniş bir limiti olduğunu biliyoruz.O şasiye 200 bg kadar yüklerseniz yine de sapıtmaz yani kabaca bir hesapla maktajlı 318ti ler fabrika çıkışlı 143 ps ufak tefek oynamalarla o motordan 190 bg e kadar çıkarabilirsiniz gözünüze az gelmiş olabilir ama kompaktların kilosu sedan ve coupelardan çok çok daha az.Yani tahminen bir pist gününe gittiğiniz de koltukları felan söküp girerseniz.1200 kg 190 bg ile bir çok arabayı tokatlayabilirsiniz.Bir diğer araba ise eğer arkadan itiş istemiyorsanız tek kapı Focus 1 2.0(130ps) öneririm.Tamam motor hacmi /ps olarak düşük bir çıkışı olsa da siz ufak oynamalarla o motoru güçlendirebilir ve Focus 1'in güçlü şasisi ile baş başa kalabilirsiniz.Çok güzel bee ''Track Day'' car.Projenizin tamamlandığı günleri de görmek dileğiyle.
 
Dediğim gibi arkadan itişli arabalar şu an için son planda. Kendi deneyimlerime dayanarak söylüyorum bunları. 330 ile piste çıktığımda gayet eğlenmiştim. Fakat aynı piste Fk2 Type-R ile girdiğimde aldığım keyif 5 kat daha fazlaydı. Keza Megane RS'de daha çok keyifliydi. Focus 1 öneriniz değerlendirilebilir, gayet mantıklı. Zamanında kullanmışlığım var. Hakikaten arabanın şasisi çok dirayetli. Sürüş zevkini anlatmama gerek yok zaten. :) Fakat benim aklıma daha çok yatan iki tür var: hot-hatch ya da sti, evo tarzı japon makineleri. Bakalım, önümde daha uzun bir zaman var. Hayat ne gösterir bilinmez belki fikrimden cayabilirim de. Umarım hayalimdeki aracı toplayabilirim. Sizler de yanımdayken işim daha da kolaylaşıyor. Önerileriniz ve ilginiz için teşekkür ederim. :) @Mt.Akina
 
Son düzenleme:
Dediğim gibi arkadan itişli arabalar şu an için son planda. Kendi deneyimlerime dayanarak söylüyorum bunları. 330 ile piste çıktığımda gayet eğlenmiştim. Fakat aynı piste Fk2 Type-R ile girdiğimde aldığım keyif 5 kat daha fazlaydı. Keza Megane RS'de daha çok keyifliydi. Focus 1 öneriniz değerlendirilebilir, gayet mantıklı. Zamanında kullanmışlığım var. Hakikaten arabanın şasisi çok dirayetli. Sürüş zevkini anlatmama gerek yok zaten. :) Fakat benim aklıma daha çok yatan iki tür var: hot-hatch ya da sti, evo tarzı japon makineleri. Bakalım, önümde daha uzun bir zaman var. Hayat ne gösterir bilinmez belki fikrimden cayabilirim de. Umarım hayalimdeki aracı toplayabilirim. Sizler de yanımdayken işim daha da kolaylaşıyor. Önerileriniz ve ilginiz için teşekkür ederim. :) @Mt.Akina
Ufff bitane olcak gc8 sti yada 2.0 gt turbo varyaaaa yakar kavurur :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
1f76b0dc184b17d69512b75b58b041ce.jpg

@alfhonso bi bak istersen reis incelemeden attım ama

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...