Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abi @MertEren de de bizim alofondan var marshmallow sonrası sıkıntı yaşayanlar oldu ama sonraki güncellemeyle çözdüler. Şarj %15in altına indikten sonra sapıtanlar var onlar da garanti kapsamında sim board ve batarya değişimiyle çözüyorlar. Senin sorun değişik, servise gönder derim
Yetkili servisini biliyorum ve giden sağlam gelmez bir daha ondan eminim :D . Downgrade yapmadan factory reset ile bir deniyorum bakalım. Şimdilik durumu stabil. Gerekirse kendi müdahalelerimi servisten iyi yaparım ondan eminim. :)
 
Yetkili servisini biliyorum ve giden sağlam gelmez bir daha ondan eminim :D . Downgrade yapmadan factory reset ile bir deniyorum bakalım. Şimdilik durumu stabil. Gerekirse kendi müdahalelerimi servisten iyi yaparım ondan eminim. :)

2 defa gönderdim abi. 2 tane servis var bi teleservice bi de diğeri. Ben memnunum valla
 
2 defa gönderdim abi. 2 tane servis var bi teleservice bi de diğeri. Ben memnunum valla
İşte bana diğeri dediğin bakmıyor. :D Bunun da adını burada geçirmeyeyim diye uğraştım ama... :) Gözümün önünde arkadaşım sağlam telefonunu kaptırıp 1 ay sonra çürük aldı :D Benim ekranı için fiyat almam 2 gün sürdü. Öyle harika bir servistir. Mobile desktop pc kadar hakim değilim ama yine de iş donanıma kalmadıkça yetkili servisten daha iyi iş yaparım.
 
Bayılıyorum şu haberlere...
"Gizli Plan" ana sayfada manşette :D:D
upload_2017-2-25_15-28-24.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...