Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merak ettim o yorumları :D

kendileri şu an buralarda değil sanırım o yüzden ben söyleyeyim bi onlar gelene kadar :D test ettikleri sırada @123456mtn ameliyatlıydı, her kasiste her çukurda çocuğun ameliyat yerleri sızlamış. Arabayı test etmekten vazgeçecek hale gelmişler :)

edit: ameliyatlıydı değil kolu kırıktı olacak. Ameliyatı daha sonra oldu :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: 123456mtn ve Kagan
kendileri şu an buralarda değil sanırım o yüzden ben söyleyeyim bi onlar gelene kadar :D test ettikleri sırada @123456mtn ameliyatlıydı, her kasiste her çukurda çocuğun ameliyat yerleri sızlamış. Arabayı test etmekten vazgeçecek hale gelmişler :)

edit: ameliyatlıydı değil kolu kırıktı olacak. Ameliyatı daha sonra oldu :)
Ön koltukta o kadar da olmazmış yav, arkaya oturduysa çok canı yanmıştır ama :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
hocam 94 model bile olsa bi bmw ile teknoloji çılgını bi renault arasındaki kıyaslama ile ilgili mikrofonlarımızı @motorsinann 'a uzatmak istiyorum, görüşleri benim için daha önemli. Zira teknik bilgi içeren yorumlar ve kanıtlayamayacağım şeyi söyleyemem :)
Clio örneği abartı olsa bile fikir bence doğru. BMW'ler 2010'larda ncap'ten 5 yıldız almaya başladı, ondan öncekiler 3-4 yıldız alıyordu (5 alanı da vardı). Bir de bunun metal yorgunluğu, kaza yaptıysa nasıl tamir edildi gibi etmenler var. O Bursa'daki 72 binlik araç komik mesela. Sürüş zevki falan tamam ama benim için her şeyden önce araç içindekilerin güvenliği gelir. Hemde hız yapmaya müsait ve teşvik edici araçlarda güvenliğin önemi daha da artıyor.
S2000'leri eskiden beri çok beğenirim mesela, ama almak için şartlar oluşsa bile almam. Türkiye'de neredeyse kazaya karışmayan araç yok, onlar nasıl toplandı? Bir s2000 kaza fotoğrafı görmüştüm, daha önceden nasıl toplandıysa artık araç kağıt gibi yok olmuş. Onu alacağına ne bileyim Mx5 al, Gt86 al, Brz al.

renaultun bmw den ne eksiği var hocam? teklonojik olarakta. iki arabaların modelleri pazar payı hedefleri farkı. migrosla bim gibi. bimin kalitesi daha azdır ama migrostan daha fazla kar ve ciro yapar. ama migros daha kalitelidir her zamam. bunu parekendeci olarak samimiyetle söylüyorum. bimdeki bir dardanel ile migrostaki dardanel aynı değil inanın bana.

neyse konumuza dönersek, renault formula 1 başarılı bir firmadır ve ferrarinin rakibidir. önde olduğu dönemlerde olmuştır. bmw formulada yani zirvede başaramayıp çekilmiştir. bmw nin bugün en klas arabası i8 dir. renaultun alpinası tokatlar ama i8 i. yani renaultun bmw den eksiği yok hocam. pazardan yer kapma meselesi istese renaultta yapar aynı kalitede arabayı peugeotta. zaten bmw de dümyanın 4 bir yanından topluyor mühendisleri renaultta ferraride. hepsi parayla hocam. yeterli güçlü bie firma olsun. olayı marka olarak kıyaslamak dogru değil, eğer öyleyse alpina tek bir modelle bütün m serileri ni yer pisste. kos koca bmw yi çöpe mi atalalım şimdi renault sırf gövde gösterisi için yeni bir model üretip hepsinin eline verdi diye
 
Hocam ncap test sonuçları ile ilgili konuşuyorsak haklısınız ama ncap testlerinde teknolojik etkenlerin değerlendirme sonucunda yüksek ölçüde önemli olduğunu biliyoruz, bu sebepten ötürü 2017 model bi clio'nun teknolojik anlamda daha önde olması normal ama sağlamlık anlamında daha iyi olduğuna dair % 100 kesin görüş bildiremem
yıldız olarak konusmuyorum. hani kör nokta uyarı sistemi var diye ekstra puanlar değil. tamamen kaza sonraki içindeki mankenlerin aldıgı darbe oranları bahsettiğim
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Hocam ncap test sonuçları ile ilgili konuşuyorsak haklısınız ama ncap testlerinde teknolojik etkenlerin değerlendirme sonucunda yüksek ölçüde önemli olduğunu biliyoruz, bu sebepten ötürü 2017 model bi clio'nun teknolojik anlamda daha önde olması normal ama sağlamlık anlamında daha iyi olduğuna dair % 100 kesin görüş bildiremem

Clio yazılınca aklıma 2012 falan sembol geldi, yoksa güncel clio hb'den bahsediyorsak kesinlikle 2001-2004 BMW 3'ten daha "güvenli"dir diye düşünüyorum.

bmw_3-series_2001_frontal.jpg

renault_clio_2012_2front.jpg

Ki bu fotoğraflar araçlar 0 durumdayken yapılan testlerden. BMW'nin 10 küsur yılda yaşadıklarını unutmamak gerek.

Not: BMW 3, Clio'dan kötüdür vs. dediğim zannedilip savunulmasın. Bahsettiğim konu araç güvenliği. Günümüzdeki çoğu araç eski çoğu araçtan daha iyidir güvenlik konusunda. Sırf sürüş destek teknolojileri olarak demiyorum, kazada aracın durumu falanda bu dediğime dahil.
 
renaultun bmw den ne eksiği var hocam? teklonojik olarakta. iki arabaların modelleri pazar payı hedefleri farkı. migrosla bim gibi. bimin kalitesi daha azdır ama migrostan daha fazla kar ve ciro yapar. ama migros daha kalitelidir her zamam. bunu parekendeci olarak samimiyetle söylüyorum. bimdeki bir dardanel ile migrostaki dardanel aynı değil inanın bana.

neyse konumuza dönersek, renault formula 1 başarılı bir firmadır ve ferrarinin rakibidir. önde olduğu dönemlerde olmuştır. bmw formulada yani zirvede başaramayıp çekilmiştir. bmw nin bugün en klas arabası i8 dir. renaultun alpinası tokatlar ama i8 i. yani renaultun bmw den eksiği yok hocam. pazardan yer kapma meselesi istese renaultta yapar aynı kalitede arabayı peugeotta. zaten bmw de dümyanın 4 bir yanından topluyor mühendisleri renaultta ferraride. hepsi parayla hocam. yeterli güçlü bie firma olsun. olayı marka olarak kıyaslamak dogru değil, eğer öyleyse alpina tek bir modelle bütün m serileri ni yer pisste. kos koca bmw yi çöpe mi atalalım şimdi renault sırf gövde gösterisi için yeni bir model üretip hepsinin eline verdi diye

Hocam çok farklı mevzular. Formula 1'de belirli kısıtlamalar var, firmaların ayırdığı belirli bütçeler var. Renault Bmw kalibresinde araba çıkarmadığı sürece kıyaslayamayız. bmw'yi çöpe atan az önce sizdiniz, şimdi bmw'yi çöpe mi atalım diyorsunuz, hangi noktadan cevap vereyim şaşırdım açıkcası. tutarsızlık.
 
Clio yazılınca aklıma 2012 falan sembol geldi, yoksa güncel clio hb'den bahsediyorsak kesinlikle 2001-2004 BMW 3'ten daha "güvenli"dir diye düşünüyorum.

bmw_3-series_2001_frontal.jpg

renault_clio_2012_2front.jpg

Ki bu fotoğraflar araçlar 0 durumdayken yapılan testlerden. BMW'nin 10 küsur yılda yaşadıklarını unutmamak gerek.

Not: BMW 3, Clio'dan kötüdür vs. dediğim zannedilip savunulmasın. Bahsettiğim konu araç güvenliği. Günümüzdeki çoğu araç eski çoğu araçtan daha iyidir güvenlik konusunda. Sırf sürüş destek teknolojileri olarak demiyorum, kazada aracın durumu falanda bu dediğime dahil.

Sizi şimdi daha iyi anlıyorum, katılıyorum :)
 
Tam anti opelci tayfa bide ben neler neler duydum mokka hakkında :D :D
Haklılardır, mokkanın çok fazla zayıflığı var. Mesela testte övülen kapı içlerinin işçiliği bir yere kadar o trimlerin altında baya boşluk var ve zamanla esniyor. Bagajı neyle yaptılar bilmiyorum ama kendini ilk bırakan bagaj oldu bazen garip sesler geliyor, frenleri kötü (belki de ben manyağımdır bilmiyorum) , yol tutuşu da biraz garip ne astra gibi ne tiguan gibi arada biryerde alışmayan beğenmeyebilir, arkada oturmak tam bir zulüm uzun yola çıkmak cesaret ister vs. vs. Ama biraz zaman geçirince insan bağlanıyor, özellikle motoru astradan biraz daha farklı gibi örneğin astra racechip ile 160 mokka 170hp oluyor.
 
Haklılardır, mokkanın çok fazla zayıflığı var. Mesela testte övülen kapı içlerinin işçiliği bir yere kadar o trimlerin altında baya boşluk var ve zamanla esniyor. Bagajı neyle yaptılar bilmiyorum ama kendini ilk bırakan bagaj oldu bazen garip sesler geliyor, frenleri kötü (belki de ben manyağımdır bilmiyorum) , yol tutuşu da biraz garip ne astra gibi ne tiguan gibi arada biryerde alışmayan beğenmeyebilir, arkada oturmak tam bir zulüm uzun yola çıkmak cesaret ister vs. vs. Ama biraz zaman geçirince insan bağlanıyor, özellikle motoru astradan biraz daha farklı gibi örneğin astra racechip ile 160 mokka 170hp oluyor.
Hepsini inceleme fırsatım olmadı ama b suvların hepsinde mokkadaki sorunlar var.
 
Hocam çok farklı mevzular. Formula 1'de belirli kısıtlamalar var, firmaların ayırdığı belirli bütçeler var. Renault Bmw kalibresinde araba çıkarmadığı sürece kıyaslayamayız. bmw'yi çöpe atan az önce sizdiniz, şimdi bmw'yi çöpe mi atalım diyorsunuz, hangi noktadan cevap vereyim şaşırdım açıkcası. tutarsızlık.
hocam bende diyorum ki renaultun bmw den üstün aracıda var. alpina, galiba suan adı dezir diye pazarlanıyor. siz clio nun plastiğini falan düşünüp 2004 bmw içinden geçer dediniz ama bende yukarıdaki arkadaşla aynı şeyi anlatmaya calıstım. güvenlik kafesi olarak güncel clio 2003 e46 lardan çok daha güvenli. ayrıca sıfırları crash testte öyle. şuan o e46 lar 17 yıllık falan. artık içerisi çürümüştür. paslanmazlık garantisi bile 10 yıl. renault sevdiğim bir firma değildir. sadece anlatmak istediğim şekline aldanıp 20 yıllık araçlara sahibindende iç geçirmesin millet. temiz bakıldı diye bitşey yok. 20 yıllık metal çürür hyundai i10 kadar güvenlik kafesini sağlar yada sağlamaz 20 yıllık bmw. temiz e46 diye birşey olması fiziğe aykırı birkere. ben bunu anlatmak istedim size kendi ideolojimi empaze etmek gibi bir sıkıntım yok. bunu yazıyoruz insanlar da bilgilensin 50 bin lira verip şekli güzel diye bmw lere para kaptırmasın millet boşuna. güvenlikten muaf gezerler trafikte. e46 lar artık olmuş arabasını duvara vurup 206 ya benzetmeye çalışan hintlinin dandik arabası gibi. dışı cilalı olsada içi çürüktür çürük artık. sahibinden mudavimleri, güncel hyundai i20 nin güvenlik kafesi 20 yıllık premiumlardan çok daha sağlam biliniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...