Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Araba çok çok bakımlı duruyor ama 2001 318ci olduğu için o parayı kesinlikle etmez bunun hakkı 45-50bin tl en baba.Makyajsız 318i ler 130 küsür beygir bir de tork konvertörlü otomatik şanzımanla, spor ve coupe arabadan beklentiyi bir hayli düşürür. Arkadaş da ucuz dememiş iç geçirmiş görünce bende bir iç geçirdim taa ki 318 2001 görene kadar.:D
 
Son düzenleme:
bana pahalı geldi.
aynen parası biraz pahalı
Araba çok çok bakımlı duruyor ama 2001 318ci olduğu için o parayı kesinlikle etmez bunun hakkı 45-50bin tl en baba.Makyajsız 318i ler 130 küsür beygir bir de tork konvertörlü otomatik şanzımanla, spor ve coupe arabadan beklentiyi bir hayli düşürür. Arkadaş da ucuz dememiş iç geçirmiş görünce bende bir iç geçirdim taa ki 318 2001 görene kadar.:D
canlısını görüp ilanda gördüğüm için biraz tuhaf hissettim gerçekte caddede giderken de aynı his olmuştu nedensizce E46 lara karşı bi saygım var :D
 
16 yıllık arabaya bak arabasına kusur kondurmuyo satan hiçbir kusuru yok maşallah. fiyata bak tam komedi çok bakımlıymış. bakımlıyda kazasızsa 3-5 bin lira fark eder adama bak 16 yasındaki elden cıkaracagı arabayı seçime hazırlamış. o satıcıya sormak lazım o kadar temiz ise niye değiştiriyorsun yenileme gereği görünüyorsun madem 70 bin tl edecek araçın model yükseltmeye ne gerek var.

sahibinden bu tiplerle dolu, arabasını övenlere kanmayın arkadaşlar herkese göre kendi aracı kadı kızından temiz.
 
Son düzenleme:
olmaz hocam araç 17 yıllık 2 sahip değiştirmiş dünyanın boyası var ama auto king de yapılmış!!!!bir!!!bir! vay anasını ya arabası çok temizmiş sahibindeki kafadan istiyorum. 50 bin ne ya bu araba 3000€ değeri var dünyaların parasını istiyorlar. millet avrupada aynı şekilde bakıyor bınlara ama bu yaşta çöpe atılıyor artık miladı doldu diye. 3000-5000 euro anca ediyor. onlar içinde 3000 bin tl gibi düşünün artık değerini. değeri bu çünkü; görünmeyen kısımları pastan geçilmez bir kazada içinden cıkılmaz. konserve olur o yıldaki bir metal. o paraya clio falan alın daha iyi daha güvenli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve sputnik
olmaz hocam araç 17 yıllık 2 sahip değiştirmiş dünyanın boyası var ama auto king de yapılmış!!!!bir!!!bir! vay anasını ya arabası çok temizmiş sahibindeki kafadan istiyorum. 50 bin ne ya bu araba 3000€ değeri var dünyaların parasını istiyorlar. millet avrupada aynı şekilde bakıyor bınlara ama bu yaşta çöpe atılıyor artık miladı doldu diye. 3000-5000 euro anca ediyor. onlar içinde 3000 bin tl gibi düşünün artık değerini. değeri bu çünkü; görünmeyen kısımları pastan geçilmez bir kazada içinden cıkılmaz. konserve olur o yıldaki bir metal. o paraya clio falan alın daha iyi daha güvenli.

Tesla Hocam, avrupadaki araç fiyatlarıyla Türkiye'deki araç fiyatlarını ne kadar çok karşılaştırırsanız o kadar çok psikolojiniz bozulur, hatta açtığınız konulara ve yorumlarınıza bakılırsa Türkiye'deki fiyatlara epey kafayı takmış haldesiniz. Ayrıca da 2004 model bile olsa bmw, clio'nun içinden geçer :)
 
Bununla başladı ;
algemeen.gif

latest

Bununla devam etti ;
bmw-m3-most-wanted-to-bmw-bmw-m3-gtr-most-wanted-back.jpg
http://dailycarz.com/wp-content/upl...wanted-to-bmw-bmw-m3-gtr-most-wanted-back.jpg
 
Tesla Hocam, avrupadaki araç fiyatlarıyla Türkiye'deki araç fiyatlarını ne kadar çok karşılaştırırsanız o kadar çok psikolojiniz bozulur, hatta açtığınız konulara ve yorumlarınıza bakılırsa Türkiye'deki fiyatlara epey kafayı takmış haldesiniz. Ayrıca da 2004 model bile olsa bmw, clio'nun içinden geçer :)
nasıl takmiyim hocam benim cüzdanımdaki parayı çalıyorlar haraç kesiyorlar resmen günün yarısını badem bıyıklılar için çalışıyoruz. i.melih gibi nokta noktalar için. kendimi köle gibi hissetmekten daha doğal ne olabilir. sonuçta bu vergiler önce hazineue oradan da onların çimento fabrikalarına aktarılıyor. o yüzden bu vergiler bu kadar yüksek. siz rahatsız olmuyor musunuz. nasıl hazmediyorsunuz. nasıl kabullendiniz. nasıl bu kadar rahatca gülerek anlatıyorsunuz. bende bunu anlamıyorum. kimse kusura bakmayın ama 5 para etmez insanlar için kölelik yapıyoruz, sizde bende bu sistemin çarkından çıkamıyoruz. kusura bakmayında sesim çıksın birazda değil mi.
 
Son düzenleme:
nasıl takmiyim hocam benim cüzdanımdaki parayı çalıyorlar haraç kesiyorlar resmen günün yarısını badem bıyıklılar için çalışıyoruz. i.melih gibi nokta noktalar için. kendimi köle gibi hissetmekten daha doğal ne olabilir. sonuçta bu vergiler önce hazineue oradan da onların çimento fabrikalarına aktarılıyor. o yüzden bu vergiler bu kadar yüksek. siz rahatsız olmuyor musunuz. nasıl hazmediyorsunuz. nasıl kabullendiniz. nasıl bu kadar rahatca gülerek anlatıyorsunuz. bende bunu anlamıyorum. kimse kusura bakmayın ama 5 para etmez insanlar için kölelik yapıyoruz, sizde bende bu sistemin çarkından çıkamıyoruz. kusura bakmayında sesim çıksın birazda değil mi.

Hocam, her konuda her yorumda her cevapda bu mevzulardan bahsederek kendi psikolojimi bozamam kusura bakmayın, ben sandıkta ve başkalarını bu mevzuda ikna edebileceğim platformlarda görüşlerimi dile getiriyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock ve tesla
Mokka ve Vectra dışında kalıcılık sağlayan olmadı. Mokka'nın bu kadar sert ve güçlü olacağını hiç tahmin etmemiştim gözümdeki imajı yumuşak, güçsüz bayan arabasıydı ama öyle değilmiş, ilk bindiğim günü ve yaşadığım şaşkınlığı unutmuyorum. Vectra alındığında da anaokuluna gidiyordum, insan mutlu oluyor ama çocukken arabalara aşırı bir ilgim yoktu o yüzden pek anlamazdım, arabamız kırmızı çok hızlı gider kafasındaydım biraz :D

Konu ile alakasız olduğu için alıntıyı geyikbaşlığı 2'ye yaptım :) Mokkta'nın sert imajı ile ilgili @123456mtn , @MertEren ve @gtepro 'nun dertli yorumları aklıma geliyor :)
 
Hocam, her konuda her yorumda her cevapda bu mevzulardan bahsederek kendi psikolojimi bozamam kusura bakmayın, ben sandıkta ve başkalarını bu mevzuda ikna edebileceğim platformlarda görüşlerimi dile getiriyorum.
bu arada 2004 bmw son model bir clionun icinden geçemez. önemli olan bmw nin tokluğu yada ne kadar ağır demirler kullanıldığı değildir. önemli olan destekleyici demirlerin dik açıyla inmesidir. teslanın önden darbeye karsı en sağlam araç olmasının sebebi motor yerine şu açıyla demir geçirebilmesidir şaseden ---)

clio alt sınıf olabilir, bmw tokluğunda olmayabilir ama 2012 de üretilen bir arabanın şase destek açıları ve darbe emiş mühendisliği premium bir bmw de olsa 90 ların ortasındaki bir bilgi birikimle kıyaslayamaz. crash teste de iki aracın aynı acıyla kafa kafaya girme testinden de 2016 model bir clio sürücüsü 2004 yılındaki eski bir 3 kasa bmw den daha az hasarla çıkar
 
bu arada siyasi olarak demedim i melihi. olay sağ sol parti meleseli değil hiçbir zaman. melih gitse yerine gelen sarıgülün cebi dolacak. olay referandum değil, olan zihniyet ve insan sevgisidir her zaman
 
bu arada 2004 bmw son model bir clionun icinden geçemez. önemli olan bmw nin tokluğu yada ne kadar ağır demirler kullanıldığı değildir. önemli olan destekleyici demirlerin dik açıyla inmesidir. teslanın önden darbeye karsı en sağlam araç olmasının sebebi motor yerine şu açıyla demir geçirebilmesidir şaseden ---)

clio alt sınıf olabilir, bmw tokluğunda olmayabilir ama 2012 de üretilen bir arabanın şase destek açıları ve darbe emiş mühendisliği premium bir bmw de olsa 90 ların ortasındaki bir bilgi birikimle kıyaslayamaz. crash teste de iki aracın aynı acıyla kafa kafaya girme testinden de 2016 model bir clio sürücüsü 2004 yılındaki eski bir 3 kasa bmw den daha az hasarla çıkar

hocam 94 model bile olsa bi bmw ile teknoloji çılgını bi renault arasındaki kıyaslama ile ilgili mikrofonlarımızı @motorsinann 'a uzatmak istiyorum, görüşleri benim için daha önemli. Zira teknik bilgi içeren yorumlar ve kanıtlayamayacağım şeyi söyleyemem :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Tesla Hocam, avrupadaki araç fiyatlarıyla Türkiye'deki araç fiyatlarını ne kadar çok karşılaştırırsanız o kadar çok psikolojiniz bozulur, hatta açtığınız konulara ve yorumlarınıza bakılırsa Türkiye'deki fiyatlara epey kafayı takmış haldesiniz. Ayrıca da 2004 model bile olsa bmw, clio'nun içinden geçer :)
Clio örneği abartı olsa bile fikir bence doğru. BMW'ler 2010'larda ncap'ten 5 yıldız almaya başladı, ondan öncekiler 3-4 yıldız alıyordu (5 alanı da vardı). Bir de bunun metal yorgunluğu, kaza yaptıysa nasıl tamir edildi gibi etmenler var. O Bursa'daki 72 binlik araç komik mesela. Sürüş zevki falan tamam ama benim için her şeyden önce araç içindekilerin güvenliği gelir. Hemde hız yapmaya müsait ve teşvik edici araçlarda güvenliğin önemi daha da artıyor.
S2000'leri eskiden beri çok beğenirim mesela, ama almak için şartlar oluşsa bile almam. Türkiye'de neredeyse kazaya karışmayan araç yok, onlar nasıl toplandı? Bir s2000 kaza fotoğrafı görmüştüm, daha önceden nasıl toplandıysa artık araç kağıt gibi yok olmuş. Onu alacağına ne bileyim Mx5 al, Gt86 al, Brz al.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Clio örneği abartı olsa bile fikir bence doğru. BMW'ler 2010'larda ncap'ten 5 yıldız almaya başladı, ondan öncekiler 3-4 yıldız alıyordu (5 alanı da vardı). Bir de bunun metal yorgunluğu, kaza yaptıysa nasıl tamir edildi gibi etmenler var. O Bursa'daki 72 binlik araç komik mesela. Sürüş zevki falan tamam ama benim için her şeyden önce araç içindekilerin güvenliği gelir. Hemde hız yapmaya müsait ve teşvik edici araçlarda güvenliğin önemi daha da artıyor.
S2000'leri eskiden beri çok beğenirim mesela, ama almak için şartlar oluşsa bile almam. Türkiye'de neredeyse kazaya karışmayan araç yok, onlar nasıl toplandı? Bir s2000 kaza fotoğrafı görmüştüm, daha önceden nasıl toplandıysa artık araç kağıt gibi yok olmuş. Onu alacağına ne bileyim Mx5 al, Gt86 al, Brz al.

Hocam ncap test sonuçları ile ilgili konuşuyorsak haklısınız ama ncap testlerinde teknolojik etkenlerin değerlendirme sonucunda yüksek ölçüde önemli olduğunu biliyoruz, bu sebepten ötürü 2017 model bi clio'nun teknolojik anlamda daha önde olması normal ama sağlamlık anlamında daha iyi olduğuna dair % 100 kesin görüş bildiremem
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...