https://www.instagram.com/p/BTrucQcgiFJ/
Alsak mı bunlardan?
Alsak mı bunlardan?
Ben atmosferikciyim ben turbo almamhttps://www.instagram.com/p/BTrucQcgiFJ/
Alsak mı bunlardan?
Bende atmosferikciyim de güzel duruyoBen atmosferikciyim ben turbo almam
Olacağını zannetmem çünkü firmalar belli ölçüde düşüşü göze aldılar ve ona göre fiyat belirlediler bence.Araba satışları ilk 4 ayda %10 düşmüş gelecek aylarda da duşmesi bekleniyormuş inşallah fiyatlara da bi etkisi olur.
Ford, ilginç bir şekilde bu araca özeniyor. Ford'un her zamanki taktiği; pazarda sattıkları araçlardan herhangi birinin büyük pay kapmasını istiyorsa o araca fazlaca özeniyor. Bu aracı da hem aile hem de ticari kullananlara seçenek olsun, c max'e de alternatif olsun diye bu şekilde yapılandırıyor. Tahminimce de caddy'nin emisyon sorunundan sonra kalkan 1.6 tdi motorunun eksikliğini de fırsat bilip oradan müşteri kapma derdine giriyor. Normal şartlarda şu yeni nesil tork konvertörlü şanzıman 6,8,10 ileri şeklinde kombine edilerek tüm modellerde kullanılmaya başlanacak ama bu araca 10 ileri koymayı düşünmeleri pazarda direkt tercih edilesi bir model olma amacıyla yapılıyor diye düşünüyorum. Çünkü bu pazarda doblo, berlingo, caddy, partner gibi rakipleri var. Caddy dışında da bu araçla rekabet edebilecek başka bir model henüz yok. Caddy'nin de emisyondan kaynaklı bir handikapı ortaya çıktığı için aradan sıyrılma derdindeler bence.https://www.motor1.com/news/144479/ford-transit-connect-facelift-spied/
Herşey tamam ama bu araçta 10 ileri şanzımana ne kadar ihtiyaç var yani ne gerek var anlamadım gitti .
Aslında Caddy'nin emisyondan dolayı olan sıkıntısı bu hafta piyasa sürülen 1.0 TSI motor ile çözüldü gibi. Başlangıç fiyatı 65.000 olması lazımdı hatta. Connect zaten yeni nesile geçtiğinden beri bagajının kucuklugu ve Courier'in ucuzluğu yüzünden pek satmadı hatta neredeyse hiç satmadı.Ford, ilginç bir şekilde bu araca özeniyor. Ford'un her zamanki taktiği; pazarda sattıkları araçlardan herhangi birinin büyük pay kapmasını istiyorsa o araca fazlaca özeniyor. Bu aracı da hem aile hem de ticari kullananlara seçenek olsun, c max'e de alternatif olsun diye bu şekilde yapılandırıyor. Tahminimce de caddy'nin emisyon sorunundan sonra kalkan 1.6 tdi motorunun eksikliğini de fırsat bilip oradan müşteri kapma derdine giriyor. Normal şartlarda şu yeni nesil tork konvertörlü şanzıman 6,8,10 ileri şeklinde kombine edilerek tüm modellerde kullanılmaya başlanacak ama bu araca 10 ileri koymayı düşünmeleri pazarda direkt tercih edilesi bir model olma amacıyla yapılıyor diye düşünüyorum. Çünkü bu pazarda doblo, berlingo, caddy, partner gibi rakipleri var. Caddy dışında da bu araçla rekabet edebilecek başka bir model henüz yok. Caddy'nin de emisyondan kaynaklı bir handikapı ortaya çıktığı için aradan sıyrılma derdindeler bence.
Türkiye'de bu tarz araçları alacak kesim benzinli haliyle kolay kolay tercih etmez. Yani daha önce örnekleri pek görülmedi. Bu araçların kullanıcı kesimleri genelde dizel motorlu istiyor. Düşün ki 1.5 tdci ps kombinasyonunu mondeo'ya koymayan Ford, connect'e geciktirmeden bu kombinasyonu uyguladı. Şahsen bu tarz bir araç alacak olsam ben de benzinli haliyle tercih etmem. Edecekler de yaşı oldukça geçmiş ama geniş ve yüksek bir araç isteyenler olacaktır. Connect pahalı, ama pahasını artıran da motor-şanzıman kombinasyonu ile beraber binek olan focus platformundan üretilip çıkması. Binek özellikleri de olsa bu fiyata bir ticari almam, ama yurt dışında satın alan alıyor. Orada fiyatlar bizim gibi değil malum.Aslında Caddy'nin emisyondan dolayı olan sıkıntısı bu hafta piyasa sürülen 1.0 TSI motor ile çözüldü gibi. Başlangıç fiyatı 65.000 olması lazımdı hatta. Connect zaten yeni nesile geçtiğinden beri bagajının kucuklugu ve Courier'in ucuzluğu yüzünden pek satmadı hatta neredeyse hiç satmadı.
Kesinlikle haklısın ama bu motor yani 1.0 TSI baya ekonomik ve çekişi falanda yeterli. Bu motorun satması tamamen satış temsilcisine bağlı bence.Türkiye'de bu tarz araçları alacak kesim benzinli haliyle kolay kolay tercih etmez. Yani daha önce örnekleri pek görülmedi. Bu araçların kullanıcı kesimleri genelde dizel motorlu istiyor. Düşün ki 1.5 tdci ps kombinasyonunu mondeo'ya koymayan Ford, connect'e geciktirmeden bu kombinasyonu uyguladı. Şahsen bu tarz bir araç alacak olsam ben de benzinli haliyle tercih etmem. Edecekler de yaşı oldukça geçmiş ama geniş ve yüksek bir araç isteyenler olacaktır. Connect pahalı, ama pahasını artıran da motor-şanzıman kombinasyonu ile beraber binek olan focus platformundan üretilip çıkması. Binek özellikleri de olsa bu fiyata bir ticari almam, ama yurt dışında satın alan alıyor. Orada fiyatlar bizim gibi değil malum.
Bizim millete 1500-1600 kg'lık ticari-binek karışımı bir araç için 1.0'lık motoru sattırmak pek kolay olmaz. Vw'nin isminden ötürü alanlar olursa olur. Ama 1.0'lık motor dizel muadillerinden çok tokat yer düzde, yokuşta v.sKesinlikle haklısın ama bu motor yani 1.0 TSI baya ekonomik ve çekişi falanda yeterli. Bu motorun satması tamamen satış temsilcisine bağlı bence.
Bencede. Ancak yaşlı dayılar falan geniş olsun, torun torba binelim, sağ şeritten ya da ortadan 90-100 gidelim derler ve o zaman alırlar. Ama bizim ticari araç seçen kitleye benzinli ticari aldırmak zor. 1.0 değil sadece 1.5 tsi olsa da kolay değil. Benzinli ticari kültürü bizim ülkede pek olan bir şey değil, benzin fiyatları düşük olsa tercih edilir.1.0 tsi yı ticari araç olarak kullanacak olan çok nadir olur.
Zaten Caddy'nin müşteri kitlesi genel olarak aracı binek amaçla alıyor ondan problem olmaz bence.1.0 tsi yı ticari araç olarak kullanacak olan çok nadir olur.
Zaten öyle uçup kaçmasını beklememek lazım ama 1.3 multijet gibi gider bence. Bu arada Caddy o motor ile 1400 küsür kilo aslında yeterli olacaktır çünkü 1350kg olan Golf'e gayet iyi gidiyordu.Bizim millete 1500-1600 kg'lık ticari-binek karışımı bir araç için 1.0'lık motoru sattırmak pek kolay olmaz. Vw'nin isminden ötürü alanlar olursa olur. Ama 1.0'lık motor dizel muadillerinden çok tokat yer düzde, yokuşta v.s
1.3 multijet gibi esnaf dostu az yakan bakımı uygun yaygın bir araç varken 1.0 TSI iş yapmaz hacı. Ticarı kullanımlık araç için benzinli motor olmaz bence çok yakar uzun ömürlü olmaz benim fikrimZaten öyle uçup kaçmasını beklememek lazım ama 1.3 multijet gibi gider bence. Bu arada Caddy o motor ile 1400 küsür kilo aslında yeterli olacaktır çünkü 1350kg olan Golf'e gayet iyi gidiyordu.