Ford, ilginç bir şekilde bu araca özeniyor. Ford'un her zamanki taktiği; pazarda sattıkları araçlardan herhangi birinin büyük pay kapmasını istiyorsa o araca fazlaca özeniyor. Bu aracı da hem aile hem de ticari kullananlara seçenek olsun, c max'e de alternatif olsun diye bu şekilde yapılandırıyor. Tahminimce de caddy'nin emisyon sorunundan sonra kalkan 1.6 tdi motorunun eksikliğini de fırsat bilip oradan müşteri kapma derdine giriyor. Normal şartlarda şu yeni nesil tork konvertörlü şanzıman 6,8,10 ileri şeklinde kombine edilerek tüm modellerde kullanılmaya başlanacak ama bu araca 10 ileri koymayı düşünmeleri pazarda direkt tercih edilesi bir model olma amacıyla yapılıyor diye düşünüyorum. Çünkü bu pazarda doblo, berlingo, caddy, partner gibi rakipleri var. Caddy dışında da bu araçla rekabet edebilecek başka bir model henüz yok. Caddy'nin de emisyondan kaynaklı bir handikapı ortaya çıktığı için aradan sıyrılma derdindeler bence.