Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ford, ilginç bir şekilde bu araca özeniyor. Ford'un her zamanki taktiği; pazarda sattıkları araçlardan herhangi birinin büyük pay kapmasını istiyorsa o araca fazlaca özeniyor. Bu aracı da hem aile hem de ticari kullananlara seçenek olsun, c max'e de alternatif olsun diye bu şekilde yapılandırıyor. Tahminimce de caddy'nin emisyon sorunundan sonra kalkan 1.6 tdi motorunun eksikliğini de fırsat bilip oradan müşteri kapma derdine giriyor. Normal şartlarda şu yeni nesil tork konvertörlü şanzıman 6,8,10 ileri şeklinde kombine edilerek tüm modellerde kullanılmaya başlanacak ama bu araca 10 ileri koymayı düşünmeleri pazarda direkt tercih edilesi bir model olma amacıyla yapılıyor diye düşünüyorum. Çünkü bu pazarda doblo, berlingo, caddy, partner gibi rakipleri var. Caddy dışında da bu araçla rekabet edebilecek başka bir model henüz yok. Caddy'nin de emisyondan kaynaklı bir handikapı ortaya çıktığı için aradan sıyrılma derdindeler bence.
Eski modelini az surmedim konfot denen bisey yok ama baya hosuma gidiyodu sirketler ve aileler gine cok tercih edicektir bence
 
  • Beğeni
Tepkiler: At
1 2 saat önce servisten inip siteye girerken benle birlikte siteye bi tane E90'da girdi. Güvenliğin orda durduğunda hızlı bi şekilde içine göz attım ve gözüme M Logolu Manuel vites topuzu çarptı daha sonra araba ilerledi ve arkasını gördüm arkasında ise 320si yazıyordu. Tahminimce zır stock degil ama yinede bu arabayı sitenin garajında bulacam ve gidip sahibinden aracını çok beğendiğimi, çok nadir bir otomobil oldugunu ve içime oturup incelemek istediğimi söyleyecem bakalım ne tepki verecek.
 
Son düzenleme:
49a6896a1ec570a21b76505341fe5db0.jpg

Panpalar polen filtresi önemli tabiki ...

@motorsinannn a meydan okuyorum:D ben değiştirdim :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...