Kondisyon edinmeye başlayalım daha yaz akşamları göveçliğe gidicez
Yok öle bişi Kondisyonu toplayayım göbekten kurtulayım yeter Zaten haftada 1 maçlara da başlayacağım, bi de yüzecek yer bulabilirsem tamamdır bende göbek falan kalmaz
Kondisyon edinmeye başlayalım daha yaz akşamları göveçliğe gidicez
Son atakta takım arkadaşlarının ricasına rağmen zahmet edip pres yapmayan CenkTosun'a selam olsun. Demba Ba ısın...Maçı izlediniz mi bu nası bi şanstır o nası bi goldür yine başladık son saniyelere hadi hayırlısı...
Tespitlerin ve verdiğin emek icin eline saglık kardeşim arabayı çok sevemesem de yazma üslubunu begendim iyi yolda ilerliyosun kendi çaban ve emeğinle iyi bişeyler yapıyosun en guzeli bu
Bugün C4 Grand Picasso ile birlikteydim. Açıkçası beni baya şaşırttı. Malzeme kalitesi oldukça iyiydi. Ekranlar genel olarak iyi fakat kapasitif tuşlar biraz zayıf kalıyor. EAT6'nın kararları genel olarak başarılı ama hala bir DSG değil. Motor genel olarak ekonomik, sessiz ve canlı. Yalıtım olarak çok çok iyi rüzgar sesi cüssesinden dolayı 115 gibi geliyor ama hemen hiç yol sesi almıyor. Konfor olarak @CenkGs abimin C4'de yaşadığı torsiyon sıkıntısından dolayı baya on yargılıdıydım fakat araba otobanda adeta süzsüzülüyordu, yoldaki bozuklukları gayet güzel sönümlüyordu. Şehir içinde ise ancak çok gaddar çukurlarda bam güm ediyordu veya arkası al sana torsiyon dedirtiyodu. Yol tutuş olarak deli gibi yana yatıyordu ve arkası boş olduğundan dolayı geleyazıyordu. Bu arada aracın ağırlığı 1350 kilogram. Ben duyduğumda kısa süreli mala bağladım çünkü en az 1500 kilo bekliyordum. Genişlik olarak gayet güzel. 7. koltukların sökülmüyor oluşu kötü ama 2. sırayı kendinize göre ayarlayınca gayet rahat edebiliyorsunuz tabi baş mesafesi hariç. zenith cam (yanlış biliyorsam affola) aracı baya ferah yapıyor. Xenon farlar fena değil. Fiyat olarak ise kullandığımız araba gırtlak oğlu girtalk ve 0km olan versiyonu 171.000TL. Fakat sahibinden.com da 2000km de kullandığımız aracın neredeyse aynı olanı var ve fiyatı 113.000TL. Açıkçası aile babası olsam çok hız derdim olmasa ben bu malum sitedeki arabayı kesinlikle alırdım. Şehir içinde 6.5 gibi bir değerle hem başlayarak hemde trafiğe girerek erişebilirsiniz. Unutmadan Citroen uzun bir süreden sonra beni şaşırttı ve kendini bana sevdirdi.
Çok teşekkür ederim . Bu arada on konsolun ortasında olan kadranları sevmem ama C4 GP'de olanlar baya iyiydi. Gerek çözünürlük gerek grafikler olarak baya hoş ve değişik. Araçta hiçbir şekilde ACC alamıyorsunuz. Aslında bu bir eksi ama yaşı düşünüldüğü zaman kabul edilebilir bir durum.Tespitlerin ve verdiğin emek icin eline saglık kardeşim arabayı çok sevemesem de yazma üslubunu begendim iyi yolda ilerliyosun kendi çaban ve emeğinle iyi bişeyler yapıyosun en guzeli bu
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Agzina saglik kardesim cok guzel anlatmissin. Citroenler malzeme kalitesi ve yalitim olarak iyi olurlar ama elektronik aksamlari nazlidir. Konfor olarak guzel asfaltta sorun olmaz ama bozuk yollara tahammulleri yoktur. Acikcasi 170 bin liralik boyle devasa cusseli ve ailemi bindirecegim bir aracta ( arkadakilerin konforu acisindan ) torsiyonu asla kabul edemem. Gorunus, kullanislilik ve malzeme kalitesi olarak iyiler ama altyapisal olarak zayiflar.
Bugün C4 Grand Picasso ile birlikteydim. Açıkçası beni baya şaşırttı. Malzeme kalitesi oldukça iyiydi. Ekranlar genel olarak iyi fakat kapasitif tuşlar biraz zayıf kalıyor. EAT6'nın kararları genel olarak başarılı ama hala bir DSG değil. Motor genel olarak ekonomik, sessiz ve canlı. Yalıtım olarak çok çok iyi rüzgar sesi cüssesinden dolayı 115 gibi geliyor ama hemen hiç yol sesi almıyor. Konfor olarak @CenkGs abimin C4'de yaşadığı torsiyon sıkıntısından dolayı baya on yargılıdıydım fakat araba otobanda adeta süzsüzülüyordu, yoldaki bozuklukları gayet güzel sönümlüyordu. Şehir içinde ise ancak çok gaddar çukurlarda bam güm ediyordu veya arkası al sana torsiyon dedirtiyodu. Yol tutuş olarak deli gibi yana yatıyordu ve arkası boş olduğundan dolayı geleyazıyordu. Bu arada aracın ağırlığı 1350 kilogram. Ben duyduğumda kısa süreli mala bağladım çünkü en az 1500 kilo bekliyordum. Genişlik olarak gayet güzel. 7. koltukların sökülmüyor oluşu kötü ama 2. sırayı kendinize göre ayarlayınca gayet rahat edebiliyorsunuz tabi baş mesafesi hariç. zenith cam (yanlış biliyorsam affola) aracı baya ferah yapıyor. Xenon farlar fena değil. Fiyat olarak ise kullandığımız araba gırtlak oğlu girtalk ve 0km olan versiyonu 171.000TL. Fakat sahibinden.com da 2000km de kullandığımız aracın neredeyse aynı olanı var ve fiyatı 113.000TL. Açıkçası aile babası olsam çok hız derdim olmasa ben bu malum sitedeki arabayı kesinlikle alırdım. Şehir içinde 6.5 gibi bir değerle hem başlayarak hemde trafiğe girerek erişebilirsiniz. Unutmadan Citroen uzun bir süreden sonra beni şaşırttı ve kendini bana sevdirdi.
Haklısın abi fakat ben arkada da uzun süre yolculuk ettim. Torsiyonu çok ama çok nadir hissettirdi hatta bende baya şaşırdım. Makyajdan sonra bişeyler değiştirmişler gibi geldi bana. Tabi 170.000TL olan arabada olmamali ama o sahibinden de 113.000'e satilan araba bence kelepir gibi bişey. Bide arka koltukları söküp takmak veya katlamak baya zor ve insan kanter içinde kalıyor.Agzina saglik kardesim cok guzel anlatmissin. Citroenler malzeme kalitesi ve yalitim olarak iyi olurlar ama elektronik aksamlari nazlidir. Konfor olarak guzel asfaltta sorun olmaz ama bozuk yollara tahammulleri yoktur. Acikcasi 170 bin liralik boyle devasa cusseli ve ailemi bindirecegim bir aracta ( arkadakilerin konforu acisindan ) torsiyonu asla kabul edemem. Gorunus, kullanislilik ve malzeme kalitesi olarak iyiler ama altyapisal olarak zayiflar.
...Fiyat olarak ise kullandığımız araba gırtlak oğlu girtalk ve 0km olan versiyonu 171.000TL. Fakat sahibinden.com da 2000km de kullandığımız aracın neredeyse aynı olanı var ve fiyatı 113.000TL...
Bu kasalarin normal c4'e gore amortisor ayarlamalari tahminimce daha konforludur ama ben kasanin bozuk yollardaki hareketlerinin bende biraktigi hissi de onemsedigim icin bu dikkatimi her turlu cekecektir. 170 liralik bir mpv'de ben artik torsiyonu gectim, opsiyon olarak adaptif suspansiyon bile bekliyorum. Tum mpv'lerde bekliyorum aslinda. Fakat 113 bin liralik fiyat gayet uygun her ne kadar bana hitap etmese de. Benim mpv merakim pek yoktur ama altyapiysal kaliteye direkt onem verdigim icin bu ligde en ilgimi ceken mondeo platformlu s-max olur. Ama fransiz kadar kullanisli olmayacaktir cunku malum fransizlar kullanisli otomobilin kitabini yaziyorlar. Bu konuda benchmark bile denebilir.Haklısın abi fakat ben arkada da uzun süre yolculuk ettim. Torsiyonu çok ama çok nadir hissettirdi hatta bende baya şaşırdım. Makyajdan sonra bişeyler değiştirmişler gibi geldi bana. Tabi 170.000TL olan arabada olmamali ama o sahibinden de 113.000'e satilan araba bence kelepir gibi bişey. Bide arka koltukları söküp takmak veya katlamak baya zor ve insan kanter içinde kalıyor.
Aslında saklama gözleri konusunda araç biraz fakir. Kapı içi gözler neredeyse yok denecek kadar sığ ve dar keza koltukları katlamak falanda zor. Bence bu konuda VAG familyasi baya başarılı. Adamların arabaları hakikaten baya kullanışlı.Bu kasalarin normal c4'e gore amortisor ayarlamalari tahminimce daha konforludur ama ben kasanin bozuk yollardaki hareketlerinin bende biraktigi hissi de onemsedigim icin bu dikkatimi her turlu cekecektir. 170 liralik bir mpv'de ben artik torsiyonu gectim, opsiyon olarak adaptif suspansiyon bile bekliyorum. Tum mpv'lerde bekliyorum aslinda. Fakat 113 bin liralik fiyat gayet uygun her ne kadar bana hitap etmese de. Benim mpv merakim pek yoktur ama altyapiysal kaliteye direkt onem verdigim icin bu ligde en ilgimi ceken mondeo platformlu s-max olur. Ama fransiz kadar kullanisli olmayacaktir cunku malum fransizlar kullanisli otomobilin kitabini yaziyorlar. Bu konuda benchmark bile denebilir.
Vag basarili ama onlarin mpv formati bizde pek tutulmuyor. Touran'di sanirim daha cok yurtdisinda satiyor. Bizdekileri mpv'ye niyetlenip ticari caddy aliyorlar.Aslında saklama gözleri konusunda araç biraz fakir. Kapı içi gözler neredeyse yok denecek kadar sığ ve dar keza koltukları katlamak falanda zor. Bence bu konuda VAG familyasi baya başarılı. Adamların arabaları hakikaten baya kullanışlı.
Yaniliyor olabilirim ama torsiyon diye biliyorum. Bu modellerin buyuk kismi c segmentlerin platformu uzerine insa edildigi icin marka c segmentinde hangisini kullaniyorsa mpv'sini de onu koyuyor.Bu Picasso'ya direk rakip olan Scenic'in arka süspansiyon sistemini bilen var mı arkadaşlar?
Tutmama nedeni hem senin dediğin olayın olması hemde MPV segmentinin satıs adeti bakımindan çok dar olması buna bagli olarak markalar bu araclar hakkinda herhangi bir çalışma yapmıyor ve satışları düşük oluyor bence.Vag basarili ama onlarin mpv formati bizde pek tutulmuyor. Touran'di sanirim daha cok yurtdisinda satiyor. Bizdekileri mpv'ye niyetlenip ticari caddy aliyorlar.
Bende torsiyon diye biliyorum abi.Bu Picasso'ya direk rakip olan Scenic'in arka süspansiyon sistemini bilen var mı arkadaşlar?
Vag basarili ama onlarin mpv formati bizde pek tutulmuyor. Touran'di sanirim daha cok yurtdisinda satiyor. Bizdekileri mpv'ye niyetlenip ticari caddy aliyorlar.