Düzde veya pistte çok fark ettirmeden idare eder de, özellikle bozuk zeminlerdeki yol tutuşta ciddi fark ediyor. Arkada oturana bozuk zeminlerdeki konforda da etkisi oluyor.Bağımsız torsiyon olayına meden bu kadar çok takılıyorsunuz?
Düzde veya pistte çok fark ettirmeden idare eder de, özellikle bozuk zeminlerdeki yol tutuşta ciddi fark ediyor. Arkada oturana bozuk zeminlerdeki konforda da etkisi oluyor.Bağımsız torsiyon olayına meden bu kadar çok takılıyorsunuz?
Eee farklilik iyidir. Her marka birbirinin benzerini uretse ya da tekel olunsa hepimiz sıkılırız. Ben de her ureticinin urettiklerinde bir karakter sunmasi taraftariyim. Illa surus olarak degil tabi bir cok ogeden en azindan birinde karakter olmali kendine has.Kesinlikle katılıyorum abi zaten ben kendimi öylesine dedim . Bu arada yeni Mondeo ve Connect hariç bende Ford'ları karakterli yüzünden severim.
Keşke bizim arabada torsiyon olsaDüzde veya pistte çok fark ettirmeden idare eder de, özellikle bozuk zeminlerdeki yol tutuşta ciddi fark ediyor. Arkada oturana bozuk zeminlerdeki konforda da etkisi oluyor.
Her bagimsiz suspansiyon ayni degil. Bu tip suspansiyonlarin da gelistirilmisleri veya farkli varyasyonlari var. Ama iyi gelistirilmis bagimsiz suspansiyon otomobilde tahmin edilenden cok daha fazla kritik noktayi etkiler. His istiyoruz dedigimiz direksiyon sisteminin daha direkt ve keskin calismasini saglar, agirlik merkezini asagi cekip yere daha saglam basan, ruzgar direncinden daha az etkilenen kasalar ortaya cikarir, limitte veya tehlikeli anlarda daha guvenli ve kararli tepkiler verir, onde ve arkada oturanlarin konforunu ciddi artirir ve suspansiyon gurultusunu azaltir. Ani ve sert frenlemelerde otomobilin arka kisminin daha havaya kalkmasini engelleyip daha duz, stabil ve konforlu frenleme saglar. Bir suru etkisi vardir. Bunlar ciddi etkenler.Accent'in arka bağımsız arkada oturanın konforu iyi oluyor bi onun dışında yol tutuş saçma zaten. Yani bence çok takılmaya gerek yok gibi.
Renault'da bağımsız süspansiyon bir tek 4 çeker versiyonlarda mevcut onun dışında hepsi torsiyon.Bu Picasso'ya direk rakip olan Scenic'in arka süspansiyon sistemini bilen var mı arkadaşlar?
Talisman da mi torsiyon yahu ?Renault'da bağımsız süspansiyon bir tek 4 çeker versiyonlarda mevcut onun dışında hepsi torsiyon.
Espace ve Talsiman'da bağımsız vardır bence ya eger yoksa kötüymüş.Renault'da bağımsız süspansiyon bir tek 4 çeker versiyonlarda mevcut onun dışında hepsi torsiyon.
Öyle biliyorum.Talisman da mi torsiyon yahu ?
Teknik bilgi kisminda control blade ve integral link diye anlattigim bir bagimsiz suspansiyon cesidir var. Guzel bir siteden buldum. O tarz argesi yapilmis suspansiyonlarin tum artilarini anlatiyor. Merak edersen okuyabilirsin kardesimİstediğim neden abi teşekkür ederim şimdi anladım niye önemsediğinizi @CenkGs
Yok be abi bağımsız vardır onda hatta adaptif şasi olayı falanda var onlarda.Öyle biliyorum.
Ayiptir harbiden..Öyle biliyorum.
Front suspension: Independent pseudo McPherson struts, coil springs, sway bar.Yok be abi bağımsız vardır onda hatta adaptif şasi olayı falanda var onlarda.
Vay anasini sayin seyirciler...Front suspension: Independent pseudo McPherson struts, coil springs, sway bar.
Rear suspension: Semi-rigid axle, coil springs, sway bar integrated into the beam.
Ayıp sana Röno . Yanlız ciddiyim yok artık ne yapacaklarını şaşırmış bunlar.Front suspension: Independent pseudo McPherson struts, coil springs, sway bar.
Rear suspension: Semi-rigid axle, coil springs, sway bar integrated into the beam.
Abi Renault şu en son senle tartıştığımız süspansiyon sisteminden sonra adam akıllı bir süspansiyon sistemi koymadı hep standartlarda gitti(Torsiyon).O bahsettiğim sistemi kullanan son araba ise bildiğim kadar ile Megane 1.O da renault 19 alt yapısı kullandığı için.Vay anasini sayin seyirciler...
Bu ureticilere hic anlam veremiyorum artik. Marka takintim yoktur ama benim icin d segmentinde talisman bitmistir. D segmentten daha ust kac tane arac uretiyorsun ki bu araca bile tam bagimsiz suspansiyon koymuyorsun hayret bir sey yani.Ayıp sana Röno . Yanlız ciddiyim yok artık ne yapacaklarını şaşırmış bunlar.
Arge yapip yeni bir suspansiyon uretmese de olurdu yahu. Gidip talisman icin satin alsin yapmislardan. Ayiptir d segment arac bu yani.Abi Renault şu en son senle tartıştığımız süspansiyon sisteminden sonra adam akıllı bir süspansiyon sistemi koymadı hep standartlarda gitti(Torsiyon).O bahsettiğim sistemi kullanan son araba ise bildiğim kadar ile Megane 1.O da renault 19 alt yapısı kullandığı için.