Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kesinlikle katılıyorum abi zaten ben kendimi öylesine dedim :). Bu arada yeni Mondeo ve Connect hariç bende Ford'ları karakterli yüzünden severim.
Eee farklilik iyidir. Her marka birbirinin benzerini uretse ya da tekel olunsa hepimiz sıkılırız. Ben de her ureticinin urettiklerinde bir karakter sunmasi taraftariyim. Illa surus olarak degil tabi bir cok ogeden en azindan birinde karakter olmali kendine has.
 
Accent'in arka bağımsız arkada oturanın konforu iyi oluyor bi onun dışında yol tutuş saçma zaten. Yani bence çok takılmaya gerek yok gibi.
Her bagimsiz suspansiyon ayni degil. Bu tip suspansiyonlarin da gelistirilmisleri veya farkli varyasyonlari var. Ama iyi gelistirilmis bagimsiz suspansiyon otomobilde tahmin edilenden cok daha fazla kritik noktayi etkiler. His istiyoruz dedigimiz direksiyon sisteminin daha direkt ve keskin calismasini saglar, agirlik merkezini asagi cekip yere daha saglam basan, ruzgar direncinden daha az etkilenen kasalar ortaya cikarir, limitte veya tehlikeli anlarda daha guvenli ve kararli tepkiler verir, onde ve arkada oturanlarin konforunu ciddi artirir ve suspansiyon gurultusunu azaltir. Ani ve sert frenlemelerde otomobilin arka kisminin daha havaya kalkmasini engelleyip daha duz, stabil ve konforlu frenleme saglar. Bir suru etkisi vardir. Bunlar ciddi etkenler.
 
Son düzenleme:
Abi Renault şu en son senle tartıştığımız süspansiyon sisteminden sonra adam akıllı bir süspansiyon sistemi koymadı hep standartlarda gitti(Torsiyon).O bahsettiğim sistemi kullanan son araba ise bildiğim kadar ile Megane 1.O da renault 19 alt yapısı kullandığı için.
Arge yapip yeni bir suspansiyon uretmese de olurdu yahu. Gidip talisman icin satin alsin yapmislardan. Ayiptir d segment arac bu yani.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...