Katılıyorum. @gtepro sizin şu alınmayası araçlar başlığındaki konuya dahil olayım.O videoyu gayet iyi biliyorum hatta direksiyona gerek yok zaten dönmüyor diyordu. Bende diyorum ki 90 bg lik fiesta ile de kafadan kaydığım oldu her araba yapabilir vectra hiç bir zaman viraj arabası olmadı zaten
Şimdi videoları filan izleyip arabalar hakkında sövüyorsunuz ya, o işler tam olarak öyle olmuyor ceyhunum. Berkay'ın dediğinin aynısını yazacakken bu mesajı gördüm. Benim de önden çekiş olup önden kaydırmadığım araba hiç olmadı. Fiesta'yla da denk geldiğinde understeer'in kralını yaşadım. Hatta malum benim arabam önden kaymalarıyla meşhur Corsa, ondan çok daha kolay understeer'e düşüyor meşhur "sürüş makinesi" Ford'un hisli Fiesta'sı. Vectra ve diğer tüm D sınıfı arabaları çizgi kasarak kullanmak gerekiyor. Ancak özel arkadan itiş model olacak ki yanlamasını bekleyesin. Elektronik sistemler vs.ler D sınıfı önden çekiş arabaların dostu. 200hp üstüne çıkarsan Mondeo da önden savurur, Passat da, A4 de, Vectra da, Avensis de... Elektronik sistemler devrede iken ne kadar kaydığına, hangi koşullarda sürücüyü ne kadar zorda bıraktığına bakmak lazım. Ne kadar sürpriz yaptığına, ne kadar beklenen şekilde kaydığına bakmak lazım. Bunun en iyi yolu bizzat denemek. Sadece video izleyerek, limitlerini bizzat deneyimlemeden bir arabayı gömmek büyük haksızlık. Mümkünse herkes burada limitlerine geldiğinde hissettiklerine göre arabaların yol tutuş karakterlerini değerlendirsin derim.
Bu arada burada Vectra C'yi kesinlikle savunmuyorum. Yakın bir arkadaşımı Opel markasına tövbe ettiren bir modeldir. Ama sebebi yol tutuş veya sürüş karakteri değildi.