Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Motorsporları konusunda açık ara tr bayrağını en çok dalgalandıran ekiplerden esmotors ekibi. Nice drag rekorlari falan var dünyanın en hızlı porschesi falan bunlardaydı hala da bunlarda sanirim
Toksport hakkında ne düşünüyorsun Orhan abi ? Onlarda porsche cupta 2 pilot ile yarisiyorlar vb.

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
3 kapı 2001 model benzinli benimki, geçen baktım 17k den başlıyor. 5kapı olursa en az 20ye çıkarıyorlar.

Kronik sorunları.... Var :)

En başta direksiyon kutusu var. İstanbul şehir içinde her yıl 500tl sıkışır oraya. Ama uzınca bir süre sinir bozucu tıkırtıdan başka bir etkisi yoktur. Güvenliği tehdit edeceği nokta çok ileridedir.

Elektronik arızaları çok fazladır. Kronik olarak muhtelif sensörlerden filan sıkıntılar çıkarabilir. Arabayı aldıktan sonra krikonun olduğu çantada yedek krank devir sensörü bulmuştum =) Bende şu ana kadar 4yılda airbag beyni sorunu oldu. Bir de arada immobilizer ünitesi göstergelerle birlikte gidebiliyor arada. Ama servislerde hiç deneyimleyemediğimiz için tamir edemedik. :)

Bu motorlar lpg yi hiç sevmez. Lpg takılıysa direk almayın diyeyim. En başta supapları eriterek başlıyor arızalara. Devamı da geliyor. Motor çok hızlı düşüyor lpg ile.

Direksiyonu hidrolik değil elektrikli (eps) Yıla bağlı olarak elektrik motoru sukoyvermeye başlayabilir. Direksiyonu park manevralarında sağa sola çevirirken bir tarafa daha sert dönebiliyor. Uzak durun, nakiti yüklü bir onarımdır.

Kışın süspansiyon gıcırdar. Sorun denir mi bilemem, arıza değil. Sevince alışıyor insan fayton gibi :) kalıcı çözümü yok.

El freni çok sık gevşer. Korna buton şeklinde tasarlanmıştır, üstündeki lastik sık sık yırtılır. Havalandırma ızgaraları yapısal olarak çok dayanıksızdır, kolayca kırılır ve kolayca yenisiyle değişir.

Ha hiç mi iyi bişeyi yok? Var tabii. Motor çok ekonomik. Sürüşü zamanına göre iyi. Üst devirlerde araba çok canlı. Ben 185 i gördüm, devamına o zamanki hasarlı tamponum izin vermedi. Muhtemelen 190 filan yapar. İç mekan geniş. Özellikle ön taraf aşırı geniş. 170 kiloyla öne arkaya rahat sığıyorum. :) görüş açıları çok iyi, dikiz aynasından yanınızı görüyorsunuz. Dönüş çapı çok başarılı. Yedek parça sorunu yok.

Garaj bölümünde benim arabanın başlığı var. Bakabilirsiniz oradan daha detaylı. @mustafa.e mobildeyim bulmam çok zor. Zahmet olmazsa sen bulup linki atabilir misin?
Buldum abi. @HAKANBURSA
https://otopark.com/forum/threads/opel-corsa-c-1-2-club.1486/#post-20583
 
ACİL TAKTİK - Beyler cümleten günaydın direkt konuya dalarak akıl danışmak istiyorum babamda 2006 Jetta var 1.6 benzinli olanlarda 2006-2008 arası bir de kronik klima kompresörü sorunu var üstüne biraz taş toprak gelsin direkt kilitlenip çöp oluyor arabayı alalı 5 sene oldu tamiri mümkün olmadığı için sanırım 3 ya da 4 kez yeni kompresör aldık geçen yıl yol çalışmasında yine içine taş girdi ve bozuldu kışın sorun etmedik fakat yazın babam yine yaptırmak istiyor önceden 1000 liraya kurtarıyorduk şimdi adamın biri bu sefer gerçekten orijinal :) diye 1300 lira istiyor serviste de 4000 civarında bir rakam istediler. Eğer gerçekten sorun çözülseydi 3-4 bin de verilirdi fakat adım gibi eminim yaz bitiminde yine bozulacak çünkü bulunduğumuz ilçede yollar leş gibi her yerde altyapı çalışması var ve babam yine klimayı yaptırmak istiyor ben ise artık karşı çıkıyorum adam bana neredeyse tavır alacak klima işi yüzünden sizce yine yaptırmalı mıyız bu iş çığırından çıkıyor :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
ACİL TAKTİK - Beyler cümleten günaydın direkt konuya dalarak akıl danışmak istiyorum babamda 2006 Jetta var 1.6 benzinli olanlarda 2006-2008 arası bir de kronik klima kompresörü sorunu var üstüne biraz taş toprak gelsin direkt kilitlenip çöp oluyor arabayı alalı 5 sene oldu tamiri mümkün olmadığı için sanırım 3 ya da 4 kez yeni kompresör aldık geçen yıl yol çalışmasında yine içine taş girdi ve bozuldu kışın sorun etmedik fakat yazın babam yine yaptırmak istiyor önceden 1000 liraya kurtarıyorduk şimdi adamın biri bu sefer gerçekten orijinal :) diye 1300 lira istiyor serviste de 4000 civarında bir rakam istediler. Eğer gerçekten sorun çözülseydi 3-4 bin de verilirdi fakat adım gibi eminim yaz bitiminde yine bozulacak çünkü bulunduğumuz ilçede yollar leş gibi her yerde altyapı çalışması var ve babam yine klimayı yaptırmak istiyor ben ise artık karşı çıkıyorum adam bana neredeyse tavır alacak klima işi yüzünden sizce yine yaptırmalı mıyız bu iş çığırından çıkıyor :(
3 4 sefer olduysa aynı arızaya 5 yılda 5000 lira yatırmak oluyor. Bence kronik sorun nedeniyle arabayı satmak için geçerli bir meblâğ. Bu maliyeti aile meclisinde masaya yatırın bence.
Ufak tefek tıkırtı gıcırtı gibi birşey olsa idare edin derim ama klima bu boru değil.
Şahsi görüşüm, arabanız sizin oralara uygun yapıda değil belli, onun yerine toza toprağa bana mısın demeyecek bir model almanız daha uygun olur.
 
Nokta kusur yok:D
20170615_104052-1.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...