Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kız mı düşer ben mi düşerim tahminleri alalım? @bedirhan. @berkertekin @alfhonso
zBMMGO.jpg
 
Hem o hemde Hııııııııııı diye çıkan sesin hissiyatını genel olarak şanzımanın tavırlarını yani.
İtaatkar bir şanzıman olduğunu şöyle anlatayım.50 yle indiğim kocaman yokuşta motor frenini kullanmak için manuele alıp 4.sanal vitesten 1 e geçiş yapmak 1 saniyeden az sürüyor.Bu da 1200 devirden 4500 civarına çıkmak demek.Bana bir tane dsg-dct göster böyle vites düşürme yaparken acımayacağın ya da böyle yapabilen.Hııı diye hızlanma yapan şanzımanlar var Honda'nın Mistsubishi'nin kiler öyle mesela daha yolun başındalar.Haa 2 den 1 e inmeyen ş içi manuel kullanın kardeşim diye anlatılan dual clutchlar yanında çok kaliteli bir şanzıman ve aktarma organıdır cvt.Yüksek performans arabalar dışında optimumdur
 
Son düzenleme:
Opel ön yargısı nasıl kırılır :D :D :D 95'e çıkamaz maalesef 80 civarlarında bütçe ve bu bütçeye bence İnsignia alınabilir :D
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us136hp-plusdizel-plushatasiz-454149028/detay

Kullanmadan ikna olmaz :) s60 da olabilir ama hem motor daha zayıf,hem de çok daha ağır ve otomatik vitesi opel inki ile aynı durum böyle olunca ve dayımın performans isteği olduğu için insignia tercih etti eğer performans isteğin yoksa s60 gayet uygun olabilir.
 
İtaatkar bir şanzıman olduğunu şöyle anlatayım.50 yle indiğim kocaman yokuşta motor frenini kullanmak için manuele alıp 4.sanal vitesten 1 e geçiş yapmak 1 saniyeden az sürüyor.Hııı diye hızlanma yapan şanzımanlar var Honda'nın Mistsubishi'nin kiler öyle mesela.Haa 2 den 1 e inmeyen ş içi manuel kullanın kardeşim diye anlatılan dual clutchlar yanında çok kaliteli bir şanzıman ve aktarma organıdır cvt.Yüksek performans arabalar dışında optimumdur
Zaten ben Micra'ya falan koyulan CVT'lere bişey demiyorum hatta iyiki koyuyorlar B Segmenti ve A Segmentinde çok iyi iş çıkarıyor o şanzıman ama D Segment SUV'de de istemiyorum bkz. Subaru Forester.
 
Zaten ben Micra'ya falan koyulan CVT'lere bişey demiyorum hatta iyiki koyuyorlar B Segmenti ve A Segmentinde çok iyi iş çıkarıyor o şanzıman ama D Segment SUV'de de istemiyorum bkz. Subaru Forester.
Ben hibrit modellerden bahsediyordum.D ye de koyarsın Suv a da.Dual clutchlardan o segmentlerde de daha iyi cvt.Haa deselerki 300 nm tork D segmentin olucak şanzıman seç Tork konvertör seçerim.Dual clutch en son alırım.Süpersportum falan varsa ilk tercihim tabisi dual clutch.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve kekum34
Belkide ülkemizde hiç Stock S2000 göremeyecek olsak bile Irlanda'da görmek beni fazlasıyla mutlu etti. Sonunda dünya gözüyle Stock bir S2000 görebildim darısı görmeyenlerin başına :).






Bu araba her türlü güzel bir jant istiyor.Zira Türkiye'de bulunanların jantları zaten hiç gitmiyor.Çok nadir güzel olanlar var ancak stock bir tane alıcak olsam.İlk işim jant almak olurdu.
 
Beyler arabaya koltuk kılıfı yaptıracazda bildiğiniz kaliteli marka site var mı? Bide internetten mi alsak yaptıracağimız yerden mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...