Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaş 2h moduda çok sarıyor dedi bana. Ben de dedim ki biriyle kapışacağın vakit 4h moduna yani awd moduna al. O şekilde aktarmada kayıp minimuma iniyor. Aracı ben de kullandım, 0-100'ü 10.5 saniye ki benim aracın 10.9 saniye. 0-100 denemedik ama 130'a kadar roll yaptık bayağı bayağı kafa kaldırarak gidiyor. 130'la hala burun farkıyla öndeydi ama artık hız yükseldiği için geçmek üzereydim ki viraja denk gelince fren yaptı.
Haydaa, burada bir sıkıntı var yahu. Bizim Fullback'in 0-100'ü 12.5 sürmüştü. Lastikleri kocamandı ama bu kadar farkettirir mi bilemedim.
BF Goodwich All-Terrain 275/60 R17 gibi bir ebadı vardı. Arazide inanılmaz lastik bu arada.
 
Haydaa, burada bir sıkıntı var yahu. Bizim Fullback'in 0-100'ü 12.5 sürmüştü. Lastikleri kocamandı ama bu kadar farkettirir mi bilemedim.
BF Goodwich All-Terrain 275/60 R17 gibi bir ebadı vardı. Arazide inanılmaz lastik bu arada.
Bundaki lastikler arazi lastiği değildi. 65/17'lik bir lastik vardı ama taban genişliği kaç hatırlamıyorum. Goodyear'ın yaz lastiği olarak geçiyor ki dişleri falan öyle derin değildi. Ama modelini hatırlayamadım şuan. BF markasını biliyorum, arazi lastikleri arasında en iyi sanırım. Siteden baktım 10.5 sn yazıyor 0-100 ki var yani araç kolay kolay tıkanmıyordu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
Bundaki lastikler arazi lastiği değildi. 65/17'lik bir lastik vardı ama taban genişliği kaç hatırlamıyorum. Goodyear'ın yaz lastiği olarak geçiyor ki dişleri falan öyle derin değildi. Ama modelini hatırlayamadım şuan. BF markasını biliyorum, arazi lastikleri arasında en iyi sanırım. Siteden baktım 10.5 sn yazıyor 0-100 ki var yani araç kolay kolay tıkanmıyordu.
İlginç valla hocam, ama o kafa kaldırma hissini bilirim. Çok ayrı bir keyif...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Merhabalar. Aracınızı güle güle kullanın. :)

Konuyu kirletmek istemiyorum ancak merak ettiğim birkaç şey var. 1.3 Mj Linea kullanıyoruz ve imkanlar el verirse 1.6 Benzin+Lpg motora geçmeyi düşünüyoruz. Renault donanımlarını iyi bildiğim için Fluence Dynamique 1.6 Manuel araştırıyorum. (İmkanlar el verirse değiştireceğiz. Net birşey yok) Boş Fluence hakikaten beğenilecek gibi değil. Privilege + Xenon + Sunroof ve olabilirse ekranlı olmasını çok isterdim ancak içi bej olması bana göre rezalet.. İcon'a çıkmayaca gerek olmayacağını düşünüyorum.

Merak ettiklerimi satır satır yazıyorum ancak gerçekten konuyu kirletmek istemiyorum. Eğer rahatsız olursanız lütfen belirtin yönetim silsin.
- 1.6 motorların hepsi 5 ileri sanırım. Şanzıman oranlarını bilen var mı? (Megane II bile 6 ileriydi :D)
- Makyajlı ile makyajsız arasında konfor olarak çok fark var mı?
- Yol tutuş ve yalıtımı Linea'ya göre ne kadar daha iyi acaba? En merak ettiğim bu. Kullanan var mı?
- Aslında makyajlı FD6 almak istiyoruz ancak aynı yıl daha fazla donanım ve daha ucuz yürütme imkanları açık ara Fluence'ye itiyor. Muadili FD6 60-65 bin TL iken Fluence 48 bini geçmiyor. Aradaki rakam kadar konfor ve yol tutuş farkı olacağını düşünmüyorum ama yine kullanan varsa ''Civic'e göre rezalet'' kelimesi kullananların haklılık payı var mı?

Konuyu her zaman takip ediyordum. İnsanlardaki algı bu aracın neredeyse B segmenti ile aynı yol tutuş ve konfora sahip olduğu yönünde.. Megane 3 Privilege Dci + Edc çok kısa süre kullandım ancak hiçbir sonuca varamadım. Araç kazalı ve 150 bini geçmişti. Zaten kullandığım 6-7 km idi. Linea'yı satıp aradaki fark çok az olacağı için ve benzinli aracın bakımı, bakım fiyatları ve konforu daha avantajlı olacağı için düşünüyoruz.

Cevaplarınız için teşekkürlerimi sunuyorum.
Saygılarımla
Hocam konu kirliliği hakkında hassas olduğunuz için buradan cevaplayayım, içiniz rahat etmiş olur :)
Fluence hakkında donanım paketleri vs. konusunda çok hakim değilim çünkü zerre ilgimi çeken bir model değildir. Bildiğim kadarıyla deneyimlerimi size aktarayım.
- Şanzıman hakkında bilgim yok.
- Bindiğim Fluence'lar arasında makyajsız ve makyajlı kasaları vardı. Kullandığım ise makyajsızdı. Makyajlı kasada yolcu olarak sürüş hissi bakımından pek bir değişiklik hissetmemiştim. Muhtemelen yol tutuş karakteri aynıdır. Yalnız yalıtım olarak bariz fark vardı. Makyajsız filo aracı kullandım, şahsi araca da yolcu oldum. Makyajlı bindiğim araba şirket aracı olmasına rağmen daha sessizdi. Tabii buradan çıkarılması gereken şey makyajlı kasanın çok sessiz olduğu değil, makyajsız olanın Symbol'e yakın seviyede motor sesine sahip olduğuydu :) Ama bahsettiğim araçların tümü dizeldi. Benzinli Fluence hiç görmedim :), gürültü seviyesi çok farklı olabilir.
- Fd6 medeni araba, beyaz yaka diyebiliriz, Fluence ise mavi yaka ağır işçi :) İlk çıkan Fd6 Civic'lerde arka süspansiyonların azıcık yüklenildiğinde bile çok kolay dip yapıp işlevini kaybetmesi gibi bir sorunu vardı. Daha sonra üretilenlerde düzeltilmiş diye duydum. Fluence'a Bir Fluence daha yükleseniz bana mısın demez :D Fd6 Civic'i kullanmadığım için karşılaştırma yapmam yanlış olur.

Linea ile karşılaştırma isterseniz onu da yapabilirim. Linea'nın sürüşü kesinlikle çok daha iyi. Uzun yol stabilitesinde de, virajlarda da Linea kesinlikle daha iyi durumda. Ama bu kadar... :D İç mekan genişliğinde Fluence açık ara önde. Park manevralarındaki direksiyon sertliği Linea'da Şahin hissi yaşatıyor. Dönüş çapı da başarılı değil. Fluence bu iki disiplinde de daha iyi. Geri görüş konusunda Linea'nın yan aynalarında arkaya doğru daralan kaporta tasarımı ve küçük aynalar nedeniyle arabanın bittiği yeri göremiyorsunuz. Fluence'da da arka cama bakınca pek bir şey göremiyorsunuz ama yan aynalarda durum daha iyi. Fluence'ın vasat olan iç mekan kalitesi de Linea'nın önünde kalıyor. Benzin+lpg seçimi yapacağınız için motorlarını boşuna karşılaştırmıyorum.
Ben olsam sırf tedirgin edici sürüş hissi nedeniyle Linea'dan Fluence'a geçmezdim. Tabii Linea farklı olumsuzluklarıyla sizi bezdirdiyse bilemem. =) Zira son çalıştığım şirketteki Linea'yı benden başka seven yoktu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bugra ve alfhonso
zJQYX7.png

Redbull Leipzig gibi adamım ya.Doğru yönetim doğru kadroyla 2 senede şampiyonlar ligi..

yukarısı niye görünmüyo :p
 
Bir arkadaş Mitsubishi L200 almış gırtlak spec, 2.4 litre 181 hp 430 nm torklu awd 5 ileri otomatik. Makine resmen canavar. Biraz eğlenelim diye benim focus'la 30'dan itibaren roll yaptık da 130'a kadar burun farkıyla önümde gitti. Bu yeni nesil pick up'ları neyle besliyorlar, ne koyuyorlar anlamadım canavar gibi hepsi.
Pickuplara boşuna mı aşığım ben abi :D
 
Beyler günaydın. Ingilizcede "yas veya yaaassss" falan yazıyorlar bazen. Nedir bu? Evet falan mı demek? Konuşma dilinde mi geçiyor bu kelime??
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...