Ulan sonunda ergen nickimden kurtuldum Hangi kafayla 53 leri yazmiştım bilmiyom ama bu ozellik güzel tabi çokta şeyini çıkartmamak lazım.
Aynen insan yadirgiyo ilk başta alışmışız demek ki eski nicklerimize
Anasayfaya gir oradan hesabım ve kullanıcı adıYav şu mobilden nasıl oluyor yav. Bi bulamafım emirhan kekum yapacam bi türlü bulamadım
Abi bizim arabayi satarken sahibinden.com linkini Nickin yapabilirsen çok makbule geçer profilede bir fotograf ayarlariz . para sikinti degil hallederiz [emoji16][emoji16]nikimi ve avatarımı reklam verene satıyorum. Reklam verenin ürününü resmini, Nikimede adını yazıp, öyle forumda yorum yapacam .. Varmı alan haftalık 150tl.
Örnek Nik : Varta Akü, Avatar : Varta akü resmi.
A4 üne jant arayan abiBeni tanıyorsunuz değil mi beyler
duzboruya geri dön yoksa golf ölür .Son nick budur.Nasıl olmuş
A4 üne jant arayan abi
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sen iyice ''pick me up darlin'' ci oldun..
Mobilden ben de yapamadım pc den 2 dkya oluyor @Mehmet abinin yazdığı gibi.Yav şu mobilden nasıl oluyor yav. Bi bulamafım emirhan kekum yapacam bi türlü bulamadım
Bizde babam gidip benden habersiz taktırmıştı bir seferinde. Emin ol onlar da öyle. Dişleri bitmeden ikisi onarılamaz şekilde patlayıp değişmişti zatenFabrikasyon şeklinde otomobillere takılan versiyonlarda mı böyle sıkıntı var, yoksa gidip michelin bayisinden aldığın primacy 3'de de böyle bir şey oluyor mu bakmak lazım. Bazılarından duyduğuma göre sonradan alınan primacy 3'ler de böyle bir sorun olmadığı yönündeydi. Ama ben 2 defa otomobilin üzerinde gelen primacy 3 kullandım ikisinde de aynı şekilde saldı kendini. Artık 30 bin km'ye geldiğimde düşün beni evlere şenlikti. Arkadan itiş kullanıyormuşum gibi her virajda yan gidiyordum
Demek ki bunu duyduğum 1-2 kişi otomobili oldukça sakin kullanıyor. Yoksa öyle bende bozuldu, sende bozulmadı denebilecek bir mevzu değil bu haliyle Zaten primacy 3'ün lastik diş derinliği de bir acayip. Sıfır lastiğin yanaklarındaki dişlere bakıyorsun neredeyse yok gibi. Ben aracı sıfır alırken çok dikkatimi çekmişti, dedim acaba kullanılmış lastik mi verdiler bana Semi slick falan olsa o görüntüyü anlarım da öyle bir lastik de değil bu hani.Bizde babam gidip benden habersiz taktırmıştı bir seferinde. Emin ol onlar da öyle. Dişleri bitmeden ikisi onarılamaz şekilde patlayıp değişmişti zaten
Hocam konu kirliliği hakkında hassas olduğunuz için buradan cevaplayayım, içiniz rahat etmiş olur
Fluence hakkında donanım paketleri vs. konusunda çok hakim değilim çünkü zerre ilgimi çeken bir model değildir. Bildiğim kadarıyla deneyimlerimi size aktarayım.
- Şanzıman hakkında bilgim yok.
- Bindiğim Fluence'lar arasında makyajsız ve makyajlı kasaları vardı. Kullandığım ise makyajsızdı. Makyajlı kasada yolcu olarak sürüş hissi bakımından pek bir değişiklik hissetmemiştim. Muhtemelen yol tutuş karakteri aynıdır. Yalnız yalıtım olarak bariz fark vardı. Makyajsız filo aracı kullandım, şahsi araca da yolcu oldum. Makyajlı bindiğim araba şirket aracı olmasına rağmen daha sessizdi. Tabii buradan çıkarılması gereken şey makyajlı kasanın çok sessiz olduğu değil, makyajsız olanın Symbol'e yakın seviyede motor sesine sahip olduğuydu Ama bahsettiğim araçların tümü dizeldi. Benzinli Fluence hiç görmedim , gürültü seviyesi çok farklı olabilir.
- Fd6 medeni araba, beyaz yaka diyebiliriz, Fluence ise mavi yaka ağır işçi İlk çıkan Fd6 Civic'lerde arka süspansiyonların azıcık yüklenildiğinde bile çok kolay dip yapıp işlevini kaybetmesi gibi bir sorunu vardı. Daha sonra üretilenlerde düzeltilmiş diye duydum. Fluence'a Bir Fluence daha yükleseniz bana mısın demez Fd6 Civic'i kullanmadığım için karşılaştırma yapmam yanlış olur.
Linea ile karşılaştırma isterseniz onu da yapabilirim. Linea'nın sürüşü kesinlikle çok daha iyi. Uzun yol stabilitesinde de, virajlarda da Linea kesinlikle daha iyi durumda. Ama bu kadar... İç mekan genişliğinde Fluence açık ara önde. Park manevralarındaki direksiyon sertliği Linea'da Şahin hissi yaşatıyor. Dönüş çapı da başarılı değil. Fluence bu iki disiplinde de daha iyi. Geri görüş konusunda Linea'nın yan aynalarında arkaya doğru daralan kaporta tasarımı ve küçük aynalar nedeniyle arabanın bittiği yeri göremiyorsunuz. Fluence'da da arka cama bakınca pek bir şey göremiyorsunuz ama yan aynalarda durum daha iyi. Fluence'ın vasat olan iç mekan kalitesi de Linea'nın önünde kalıyor. Benzin+lpg seçimi yapacağınız için motorlarını boşuna karşılaştırmıyorum.
Ben olsam sırf tedirgin edici sürüş hissi nedeniyle Linea'dan Fluence'a geçmezdim. Tabii Linea farklı olumsuzluklarıyla sizi bezdirdiyse bilemem. =) Zira son çalıştığım şirketteki Linea'yı benden başka seven yoktu
Galericiler sitesine gidip ciddi alıcı olarak biraz bakınıp denk geldiğiniz temiz bir Fluence ile deneme sürüşüne çıkmayı teklif edebilirsiniz. Bazı galericiler müsaade ediyor.Teşekkür ederim. Benim için aydınlatıcı bir yorum oldu. İki yıl öncede buraya yazdığımda herkes ikisinide alma demişti ancak bütçemizi zorlamayacak ve sıfır gibi Linea bulunca 15 dakikada kararlaştırmıştık. Şimdide benzinlinin sessizliği ve bakım fiyatı / bakım aralığını özledik. FD6 Civic temizini bulsak çok rahat 10 yıl bineriz. Ama temizi 65.000 TL gibi komik rakamlar isteniyor. 50-55 arası olsa yine fazla ama sorunsuzluğunu baz alıp bir kere paraya kıyar alırsın. Biliyorum Fluence benide tatmin etmeyecek ama aile aracı olarak kullanılacak. Karadeniz dağlarına çıkacak ve bozuk satıhta yılda 5.000km yapacak. Geçen Civic kullandım 3 kişi içinde kaldırımdan yol yapım çalışmasına inince askıda kaldı. Yol tutuşu, sürüşü, sürüş pozisyonu, ses sistemi falan bizim için gayet tatmin edici olur. Ondan ne kadar kötü olabilir Fluence onu araştırmaya, bilgi sahibi olmaya çalışıyorum. Eski araç olduğu için teste çıkacak bir Fluence bulamıyorum. İstediğim donanım istediğim motorda test edebilsem, çevremde vs. olsa kafamdaki herşey silinecek.
şuan pc yok. 3 4 günden önce elime geçemicek.Mobilden ben de yapamadım pc den 2 dkya oluyor @Mehmet abinin yazdığı gibi.
https://bikaotomotiv.sahibinden.com/ İstanbul'daysanız burayı da bir deneyin. Zibil gibi Fluence vardır bunlarda şirket çıkması.Teşekkür ederim. Benim için aydınlatıcı bir yorum oldu. İki yıl öncede buraya yazdığımda herkes ikisinide alma demişti ancak bütçemizi zorlamayacak ve sıfır gibi Linea bulunca 15 dakikada kararlaştırmıştık. Şimdide benzinlinin sessizliği ve bakım fiyatı / bakım aralığını özledik. FD6 Civic temizini bulsak çok rahat 10 yıl bineriz. Ama temizi 65.000 TL gibi komik rakamlar isteniyor. 50-55 arası olsa yine fazla ama sorunsuzluğunu baz alıp bir kere paraya kıyar alırsın. Biliyorum Fluence benide tatmin etmeyecek ama aile aracı olarak kullanılacak. Karadeniz dağlarına çıkacak ve bozuk satıhta yılda 5.000km yapacak. Geçen Civic kullandım 3 kişi içinde kaldırımdan yol yapım çalışmasına inince askıda kaldı. Yol tutuşu, sürüşü, sürüş pozisyonu, ses sistemi falan bizim için gayet tatmin edici olur. Ondan ne kadar kötü olabilir Fluence onu araştırmaya, bilgi sahibi olmaya çalışıyorum. Eski araç olduğu için teste çıkacak bir Fluence bulamıyorum. İstediğim donanım istediğim motorda test edebilsem, çevremde vs. olsa kafamdaki herşey silinecek.