Valla mazdanin yan profili volvo on tarafi alfa poposu bmw headlight vs giderim benMazda da bence güzel tasarımlar yapıyor.
Valla mazdanin yan profili volvo on tarafi alfa poposu bmw headlight vs giderim benMazda da bence güzel tasarımlar yapıyor.
Öyle bir dünya yok. Ama tasarımcılar klasik özel sektördeki iş değişimleri gibi başka markanın bünyesinde çalışmaya başlayabiliyor. Tabii bir de bağımsız tasarım ofisleri var, onlardan da faydalanılabiliyor.Ben tum markalar aynı tasarım sefini kullaniyor zannediyordum , butun arabalar birbirine benziyor da...
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında bunlar pek tasarım yapmaz, ekipleri yönlendirir ve konsepti oluştururlar. ama son söz bunların tabi ki, patronları saymazsakIc tasarimlarida bunlar mi yapiyor
Heh bende ona deginecektim ekranlari kotu bence ama iclerindeki sanki emanet ya renoda kocaman cakma tesle merso emanet tablet bmw hadi gene iyiAslında bunlar pek tasarım yapmaz, ekipleri yönlendirir ve konsepti oluştururlar. ama son söz bunların tabi ki, patronları saymazsak
Bu benzemenin sebebi kanun ve regulasyonlar aslında daha çok. BMW, Renault, Mercedes'in araçları kendi içinde birbirine benzese de diğer markalara pek benzemiyorlar.
Kismen dediginde dogruluk payi var ama bunun nedeni aslinda moda kelimesi ile aciklanabilir bence. Nasil tekstil sektorunde her yil degisen bir moda var (hatta sac-sakal, makyaj, ayakkabi vs diye coklandirabiliriz) otomotiv sektoru de maliyetler yuksek oldugundan her sene olmasa da 5-6 yilda bir yeni modaya yada akima kapiliyor. Bir donem yuvarlak farklar modaydi, bir donem keskin hatlar vs vs. Ama tabiki risk alip modaya uymayip kendi cizgisinden taviz vermeyen markalar da yok degil..." Öyle bir dünya yok. Ama tasarımcılar klasik özel sektördeki iş değişimleri gibi başka markanın bünyesinde çalışmaya başlayabiliyor. "
BKZ orsche macan , kia Sportage
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Lada Niva , Mercedes G serisi meselaKismen dediginde dogruluk payi var ama bunun nedeni aslinda moda kelimesi ile aciklanabilir bence. Nasil tekstil sektorunde her yil degisen bir moda var (hatta sac-sakal, makyaj, ayakkabi vs diye coklandirabiliriz) otomotiv sektoru de maliyetler yuksek oldugundan her sene olmasa da 5-6 yilda bir yeni modaya yada akima kapiliyor. Bir donem yuvarlak farklar modaydi, bir donem keskin hatlar vs vs. Ama tabiki risk alip modaya uymayip kendi cizgisinden taviz vermeyen markalar da yok degil...
Bende RC modeli var Ne zamandır kutusunda yatıyor@sinan paylasmis cok iyi ya, agzim acik seyrettim, eminim acayip keyiflidir offff offff
Tam da bende Alfa ornegini verecektim aslinda ama gozumun onune Mito ve Giulietta geldi yani maalesef o da modaya ayak uydurdu.Lada Niva , Mercedes G serisi mesela
daha birçok ornek vardir ...
Örnek olarak Alfa kısık gözlü farlarını , kendine has çizgilerini begenmeyenler olsa da hiç bozmadı .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yazarken benimde aklima gelmişti o pörtlek gözlülerTam da bende Alfa ornegini verecektim aslinda ama gozumun onune Mito ve Giulietta geldi yani maalesef o da modaya ayak uydurdu.
Iphone un otomatik klavyesi yapiyor, benim de sinirimi bozuyor, her seferinde duzeltmek zorunda kaliyorumDikkatinizi çekti mi bilmem ama insanlar neden yeniyi Yen'i yazıyor yahu. İmla kuralları mı değişti ??
Dikkatinizi çekti mi bilmem ama insanlar neden yeniyi Yen'i yazıyor yahu. İmla kuralları mı değişti ??
Uuuuu iPhone turnusoluIphone un otomatik klavyesi yapiyor, benim de sinirimi bozuyor, her seferinde duzeltmek zorunda kaliyorum