Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
https://eksisozluk.com/mobbing-sebebiyle-vefat-eden-bankaci--5467096

Mobbing stresine dayanamayıp beyin kanamasından hayatını kaybettiği iddia ediliyor bu kadıncağızın. Maalesef en büyük sıkıntılardan biri bu iş hayatındaki. Özellikle banka çalışanlarının, hele ki telefon bankacılığı bölümünde çalışanların ne zor şartlarda olduğunu oldukça iyi biliyorum. Gün içinde 5 dakika boşluğu zor buluyorlar, elinde telefon gördükleri anda yönetici gelip telefonu elinden alıyor ve daha sonra benden alırsın diyor. Tuvalete bile izinle gidiyorsun. Lanet olsun bu düzene diyorum. İşe girecek, iş hayatına atılacak herkese tek tavsiyem; kimsenin baskısına boyun eğmeyin, maddi korkuyla kimseye kendinizi ezdirmeyin. Unutmayın rızkı veren Allah'tır, patronlar değil.
Bu şekilde rütbeli vs olduğu için emrinde çalışanlara zorbalık eden herkesin Allah belasını versin
İşe yarıyormu? Sen çalışanına zulüm edince daha iyi mi çalışıyor? Daha mı verimli oluyor?Tek yaptıkları direk çalışanlarına dolaylı olarak da kendilerine ve şirketi vs neyi varsa zarar vermek ama o geri kafaları bunu anlamıyor.
 
Bu şekilde rütbeli vs olduğu için emrinde çalışanlara zorbalık eden herkesin Allah belasını versin
İşe yarıyormu? Sen çalışanına zulüm edince daha iyi mi çalışıyor? Daha mı verimli oluyor?Tek yaptıkları direk çalışanlarına dolaylı olarak da kendilerine ve şirketi vs neyi varsa zarar vermek ama o geri kafaları bunu anlamıyor.
Bu memlekette issizden daha bol ne var. Oyle olunca calisani adam yerine koyan olmuyor.
 
https://tr.motor1.com/news/182673/ford-focus-active-soylenti/
@Cenk Abi valla bu alet baya guzel olacak gibi duruyor ama iç mekan Fiesta ile cok benzer olursa ve Golf ile aynı fiyat hatta daha da pahali olursa satmakta biraz zorlana bilir. Motorlarını çok merak ediyorum acaba sızdırılan üniteler gerçek mi görecez yakında.
Aracın boyutları büyüdü, iç mekanı da eskisinden geniş olacak bunun üzerinde özellikle duruyorlarmış ama tabii ne seviyede olur onu bilemiyorum. İç mekanı ise mondeo'ya benzeyecek diyenler var ama tam bilgi yok. Ford'da bir üst düzey yönetici mk4 casus focus'a binmiş ve mondeo'ya çok benziyor demişti. Ama Fiesta da olabilir. Motorları ise 150 ve 200 hp'ye kadar 1.5 ecoboost şeklinde geniş bir skalası olacak ama 125'lik ecoboost da olabilir. Dizel üniteyi hiç bilmiyorum açıkçası. 1.5 tdci 120'lik motor kesin olacak da 1.5 tdci 150'lik motor üretilecek deniyor. Tabii bu motor gelir mi bize o da ayrı. Powershift artık olmayacak, 8 ileri yeni nesil şanzıman kullanılacak. Bunlar şimdilik kesin gibi bilgiler. Active ve vignale versiyonları çok büyük ihtimal olur çünkü yeni çıkan modellerin hepsinde bu yola başvuruldu focus'u da eksik bırakmazlar. Ama pahalı olacak net söyleyeyim. Fiesta'yı gördük işte geçirdiler fiyattan. Focus'un golf'ü aşacağını düşünüyorum fiyat hususunda. Alınabilir yanı benim açımdan pek yok.
 
Aracın boyutları büyüdü, iç mekanı da eskisinden geniş olacak bunun üzerinde özellikle duruyorlarmış ama tabii ne seviyede olur onu bilemiyorum. İç mekanı ise mondeo'ya benzeyecek diyenler var ama tam bilgi yok. Ford'da bir üst düzey yönetici mk4 casus focus'a binmiş ve mondeo'ya çok benziyor demişti. Ama Fiesta da olabilir. Motorları ise 150 ve 200 hp'ye kadar 1.5 ecoboost şeklinde geniş bir skalası olacak ama 125'lik ecoboost da olabilir. Dizel üniteyi hiç bilmiyorum açıkçası. 1.5 tdci 120'lik motor kesin olacak da 1.5 tdci 150'lik motor üretilecek deniyor. Tabii bu motor gelir mi bize o da ayrı. Powershift artık olmayacak, 8 ileri yeni nesil şanzıman kullanılacak. Bunlar şimdilik kesin gibi bilgiler. Active ve vignale versiyonları çok büyük ihtimal olur çünkü yeni çıkan modellerin hepsinde bu yola başvuruldu focus'u da eksik bırakmazlar. Ama pahalı olacak net söyleyeyim. Fiesta'yı gördük işte geçirdiler fiyattan. Focus'un golf'ü aşacağını düşünüyorum fiyat hususunda. Alınabilir yanı benim açımdan pek yok.
Eğer enlemeside motor mimarisinde 8 vites yaptılarsa bayağı avantajlı olurlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Eğer enlemeside motor mimarisinde 8 vites yaptılarsa bayağı avantajlı olurlar.
Vallahi motor mimarisi hakkında hiç bir bilgim yok. Fakat GM ve Ford'un ortak geliştirdiği önden çekişli camaro'da 9 ileri ve arkadan itiş mustang'de kullanılan 10 ileri yeni şanzımanın türevi bu 8 ileri tam otomatik versiyon.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...