Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
22366751_1346804842097409_386066399693823879_n.jpg


Haydaaaaa
 
Memnunum panpa ne gülüyon :D
1.4 tfsi aslında tsi motorun aynısı diye biliyorum.2 litreye kadar tsi-tfsi ların hepsi tsi motor.2 litrenin üstündeki tsi-tfsi lar ise direk tfsi motorlardır.Tsi motorda turbo lagi azaltacak kompresör var tfsi ise fsi motora turbo eklenmiş hali.Bu da şu demek aslında tsi motorlar düşük devirlerde canlı küçük ve devir çevirmeyi sevmeyen.Tfsi lar ise üst devirlerde turbo alan daha devir çevirmeye yatkın motorlardır :D Tfsi ya ondan random güldüm pazarlama kurnazlığı var olayda:D Yoksa tsi ları downsizingin babaları
 
1.4 tfsi aslında tsi motorun aynısı diye biliyorum.2 litreye kadar tsi-tfsi ların hepsi tsi motor.2 litrenin üstündeki tsi-tfsi lar ise direk tfsi motorlardır.Tsi motorda turbo lagi azaltacak kompresör var tfsi ise fsi motora turbo eklenmiş hali.Bu da şu demek aslında tsi motorlar düşük devirlerde canlı küçük ve devir çevirmeyi sevmeyen.Tfsi lar ise üst devirlerde turbo alan daha devir çevirmeye yatkın motorlardır :D Tfsi ya ondan random güldüm pazarlama kurnazlığı var olayda:D Yoksa tsi ları downsizingin babaları
Panpa valla dip gaz yaptım mı çok fena gidiyor araç. İzmire gelene kadar değiştirmezsem yaşatıcam sana bunu :D
 
4 silindirli olunca evet yakıyorda, benim, vitesde inerken 1,8 litre , boşta giderken 0,8 litre yakıyor. %60 tasarruf demek.
Not : Tabi vitesde inmeyi tercih ederim. Güvenlik açısından :)

Forumda viteste bayır aşağı inerken yakan tek araba ayten sanırım '' o.O '' Viteste klima,koltuk ısıtıcı çalışmıyorsa 1,8 yakıyor olması bir yerlerde problem var demeye gelmiyor mu?? Yanlış biliyorsam düzeltin forum ahalisi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41
Bir
Forumda viteste bayır aşağı inerken yakan tek araba ayten sanırım '' o_O '' Viteste klima,koltuk ısıtıcı çalışmıyorsa 1,8 yakıyor olması bir yerlerde problem var demeye gelmiyor mu?? Yanlış biliyorsam düzeltin forum ahalisi

Benim bi-fuel motorumda LPG Cutt-Off özelliği yok. Bende sadece benzinde giderken Cut-off özelliği var. Benzinde gitsem dediğin oluyorda, lpg de kesici yok malesef.. Motor rampa aşaği %18 motor yükende 1,8 litre yakarak iniyor genelde.
 
Son düzenleme:
Ah doktor ah
7309 km yolda 737 Türk lirası tasarruf sağlamışım. Oda ancak Kaskoya yetti. Oysaki bu tassarufu 1000 tl geçmesi gerekirdi. Uzun zamandır disiplinli hypermiling yapmıyorum. İlk zamanlarımdan eser kalmadı.. :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC ve Ozzy41
1.4 tfsi aslında tsi motorun aynısı diye biliyorum.2 litreye kadar tsi-tfsi ların hepsi tsi motor.2 litrenin üstündeki tsi-tfsi lar ise direk tfsi motorlardır.Tsi motorda turbo lagi azaltacak kompresör var tfsi ise fsi motora turbo eklenmiş hali.Bu da şu demek aslında tsi motorlar düşük devirlerde canlı küçük ve devir çevirmeyi sevmeyen.Tfsi lar ise üst devirlerde turbo alan daha devir çevirmeye yatkın motorlardır :D Tfsi ya ondan random güldüm pazarlama kurnazlığı var olayda:D Yoksa tsi ları downsizingin babaları
Biri enlemesine biri diklemesine yerleştiriliyor tek fark bu :D hatta 1.0'larda bu fark bile yok diye biliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41 ve Cussler
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...