Ya valla forumca birlesip gtr a falanmi girissek bi ay onda bi ay sunda kalir arada kiralatiriz falanAynen o sistemdi. Bir ara tanıtımını falan izlemiştim ve oldukça beğenmiştim. Para olsa alırdım bir mazda 6 ve ömürlük kullanırdım.
Ya valla forumca birlesip gtr a falanmi girissek bi ay onda bi ay sunda kalir arada kiralatiriz falanAynen o sistemdi. Bir ara tanıtımını falan izlemiştim ve oldukça beğenmiştim. Para olsa alırdım bir mazda 6 ve ömürlük kullanırdım.
Perte ayrılır sıra gelmedenYa valla forumca birlesip gtr a falanmi girissek bi ay onda bi ay sunda kalir arada kiralatiriz falan
Valla baska markalarda bole bisi yok ya cok gereksiz yada mazda ince dusundu. Gerci bu sinifta insignia da da baya degisik opsiyonlar vardiMadem bahsettik paylaşalım bari. Oldukça güzel ve güvenlik adına süper bir donanıma benziyor. Kesinlikle bu opsiyonu alırım.
Benden sağlam çıkarsa sonraki arkadaş bir zahmet lastikleri değiştirsin =)Perte ayrılır sıra gelmeden
İnsignia'da da flexride şasi var ki o da çok güzel bir özellik. Muhtemelen birbirine benzeyen işlevselliktelerdir. Bana kalırsa d segment için güzel ve gerekli özellikler. Uyduruk oyuncaklara bir ton para verileceğine bunlara verilmesi hem daha güvenli hem daha konforlu hem de daha zevkli sürüşler yapmamızı sağlar.Valla baska markalarda bole bisi yok ya cok gereksiz yada mazda ince dusundu. Gerci bu sinifta insignia da da baya degisik opsiyonlar vardi
Süleyman, gtr'ın tamir masraflarına kurban olur demedi demeBenden sağlam çıkarsa sonraki arkadaş bir zahmet lastikleri değiştirsin =)
O zaman foruma ihanet ederek gtr'ı direk satarım. Parasıyla süleyman'ın kaportayı toparlarım, üstüne de görsel şov yapmayan orijinal hoparlör yuvalarında bir ses sistemi çözerim. Ha bir de airbag beyni bekliyor, onu hallederim. Bakınca yüzünü ekşiten arkadaşların da sallayacak yeri kalmamış olur.Süleyman, gtr'ın tamir masraflarına kurban olur demedi deme
Parçalayarak satarsan daha fazla işine yarar. Süleyman'ın bir ömür boyu bütün masrafları fazla fazla çıkmış olurO zaman foruma ihanet ederek gtr'ı direk satarım. Parasıyla süleyman'ın kaportayı toparlarım, üstüne de görsel şov yapmayan orijinal hoparlör yuvalarında bir ses sistemi çözerim. Ha bir de airbag beyni bekliyor, onu hallederim. Bakınca yüzünü ekşiten arkadaşların da sallayacak yeri kalmamış olur.
Led değilse sinyal ampullerini alırım. Benimkilerin üstleri soyuldu iyice beyazladı artık ya.Parçalayarak satarsan daha fazla işine yarar. Süleyman'ın bir ömür boyu bütün masrafları fazla fazla çıkmış olur
20 inch olmasaydı jantlara da ben talip olabilirdim ama neyse hayırlısı artıkLed değilse sinyal ampullerini alırım. Benimkilerin üstleri soyuldu iyice beyazladı artık ya.
Sen de supap kapaklarıyla bijonlarına çökersin napalım20 inch olmasaydı jantlara da ben talip olabilirdim ama neyse hayırlısı artık
Ben salona koyarim ya arabayi20 inch olmasaydı jantlara da ben talip olabilirdim ama neyse hayırlısı artık
Madem bahsettik paylaşalım bari. Oldukça güzel ve güvenlik adına süper bir donanıma benziyor. Kesinlikle bu opsiyonu alırım.
Arastirip bildigim bir sey yok. Izlediklerimden gordugum direksiyondaki tur sayisina, suspansiyon ayarina ve muhtemelen de cekis sistemine mudahale ediyor ama kesin olarak hic bir bilgim yokBu sistem nasıl çalışıyor bir bilginiz var mı ben pek anlamadım
Arastirip bildigim bir sey yok. Izlediklerimden gordugum direksiyondaki tur sayisina, suspansiyon ayarina ve muhtemelen de cekis sistemine mudahale ediyor ama kesin olarak hic bir bilgim yok
Mazda bu teknolojisini yarış arabaları sürücülerinin kütle transferi tekniğinden esinlenerek üretmiştir. Sürücü direksiyonu her çevirişinde, GVC dış ön taraftaki tekere kütle transferi yaparak yol tutuşunu ve direksiyon hakimiyetini artırmaktadır. Bunun sonucunda dönüşlerde doğru noktaya patikayı bulmak için direksiyon daha az çevrilmekte ve düz yolda giderken daha az direksiyon komutu gerekmektedir. Bu sistem tanıtımı fazlaca yapılan basit bir performans ayarı değil, sürücü deneyimini artıran çok kapsamlı bir elektronik sistemdir.
Bu videoya bakarak benim anladığım direksiyona dönme komutu geldi mi araba ufaktan gücü kesip aracın burnunu basıyor.Öyle süspansiyonlara filan dokunmuyor. Yani bir nevi elektronik difransiyel kilit gibi çalışıyor o da iç teker ufak frenler yaparak burnunu içine sokuyor.
O açıklama ne öyleAnd in araba hala satılık hisar otomotivde http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ual-boyasiz-hatasiz-tramersiz-456357870/detay
Tipik galerici kafası..O açıklama ne öyle
Mazda bu teknolojisini yarış arabaları sürücülerinin kütle transferi tekniğinden esinlenerek üretmiştir. Sürücü direksiyonu her çevirişinde, GVC dış ön taraftaki tekere kütle transferi yaparak yol tutuşunu ve direksiyon hakimiyetini artırmaktadır. Bunun sonucunda dönüşlerde doğru noktaya patikayı bulmak için direksiyon daha az çevrilmekte ve düz yolda giderken daha az direksiyon komutu gerekmektedir. Bu sistem tanıtımı fazlaca yapılan basit bir performans ayarı değil, sürücü deneyimini artıran çok kapsamlı bir elektronik sistemdir.
Araba yavaşlandığında ya da frene basıldığında ağırlık öne doğru olur. Bu ağırlık transferi ön tekerlere daha fazla ağırlık yükler ve yol tutuşu artırır. Yarış sürücülerine viraja gelmeden hemen önce frene basarak bu ağırlık transferini başlatarak kullanması öğretilir, Mazda da bu süreci otomatikleştirmiş durumda. Sürücü direksiyonu döndürdüğü gibi, SkyActiv araç dinamiğinin bir parçası olan GVC yazılımını da içeren Mazda'nın SkyActiv motor yönetim sistemi ateşleme zamanlamasını çok az geciktirir. Bunun sonucunda torku ve gücü çok az düşer, aracın hızı çok az düşer ve çok az bir ağırlık viraj dışındaki ön lastiğe transfer edilir. Bütün bunlar bir yarış sürücüsünün yapamayacağı bir süre içinde, 50 ms içinde yani saniyenin 1/20 diliminde gerçekleşir.
Hızdaki değişim 0,01G ile 0,05G civarında hissedilmeyecek kadar az. Aktarılan ağırlık en fazla 4 kg. Fakat bu bile sürüş karakterinin artması için yeterli diyor Mazda. Fren kullanılması bu süreç için çok uzun süre aldığı ve yeterli keskinlikte olmadığı keşfedilmi
Çok değişik bir sistemmiş hiç tahmin ettiğim gibi çıkmadı açıkçası.